ben hemen alabilirim tolga mavi_marti@hotmail.com
·sevgi eylem ister·
arda 9mb oldugu icin rapidshare e attim isteyen diger arkadaslarda bu sekilde alabilir hem
http://rapidshare.com/files/16127553...2005_.pdf.html
Güle güle kullanın Arda, kazasız iyi günlerde. Yalnız eski balatalar 5000 km. kadar yol yapar gibi gözüküyor, neden değiştirdin, nereden ve kaça mal ettin?
Lastikleri değiştirdiğimde, lastik kesitlerinin resmini çekmiştim, yüklüyorum. (Michelin gold standard) Canta oturan yerde 8 adet çelik tel var, geri kalan örgülerin tamamı sık bir şekilde naylon ip. 250 ytl ön ve arka lastik(İstanbul Buz Motor)'dan + 10 ytl kargo + 25 balans ve sökme takma olmak üzere yaklaşık 2 ay önce 285 ytl'ye mal etmiştim.
Hatırlarsanız arka lastikte 2 adet fitil vardı, korkarak biniyordum. Lastiğin kesitini inceledikten sonra bayağı sağlam bir yapısı olduğuna karar vermiştim.
amcam egzoz yapmış kendisine
slm mehmetali;resimlerde öle gözüksede balataların birinde en ince yer 1mm nin altındaydı.belki 1000km daha kullanırdım şehiriçinde.orjinal balataya 100lira istediler.ben daytonayı netten buldum 23 euroya sipariş verdim ertesi gün elimdeydi.1 haftadır kullanıyorum artısı eksisi yok aynı.bakalım kaç bin km gidecek.18binde şimdi,10binde arkayı değiştirmiştik 20binde bi daha ister.
bu arada benim arka lastiktede 2 fitil vardı,lastiği söküp içten yama ve balans yaptırıp paylaşmıştım.fitilin kötü yanı bir süre sonra ıslanınca kaçırması.mesela 34 basıyorsunuz ama iniyor,28de kalıyor.
20binde arka lastiğide değiştirmek lazım,buzdan aynı marka modeli almayı ve sibobuda değiştirirken L şeklinde takmayı düşünüyorum.hava basmak gerektiğinde şekilden şekile girmekten kurtulmak için.
farklı model kullanıp memnun olan var mı lastikte?
·sevgi eylem ister·
Sağolasın ArdA verdiğin bilgiler için.
Verdiğin genel bilgileri dikkate aldığımdan dolayı balata konusunda da “ha öylemiydi” diyebileceğim bir durum ortaya çıkabilir belki diye düşünmüştüm. Sorumu yanlış anlamadığın için teşekkür ederim.
Daytona'yı birazdan arayıp bende ön balata sipariş edeceğim.
Evet fitil tamirinin çare olmadığı ortada.
L sibob fikri süper
arda senin ampul değiştirme işi ne oldu? ben geçen gün bendeki mondial 50tt ye senin düşündüğün tarz bişi yaptım fenada olmadı gibi ,üzerinde 25w lık ampulü 35w lık ybr125 ampulü ile değiştirdim akü hala sağlam şarjda sorun yok ve pırıl pırılda ışık veriyor uzun kısa canavar gibi oldu ,tahminimce 35w ampul kullanan xmax e de 55w lık h4 taksak idare eder gibi gelio, izmir yakın olsa gidip arayıp bulcam philipsinkilerden deneme için alıp takcamda akünün başını yeriz diye birazda tırsmıyor değilim,50tt de tek ampul var xmax te 2 tane cektiği enerjide iki katı ,sizden konu hakkında fikirlerinizi bekliyorum
tolga mtec leri takalı bikaçgün oldu ama kullanmadan yazmak istemedim.ben görsellik olarak istediğimi aldım ama işlevsel olarak bişey farketmedi.55W kısalar 35W performansında aydınlatıyor diyebilirim ama 65Wlık uzunları açtığımda baya farkediyor eskiye göre.gece resimlerini ışık olmayan yerde çektim.en kısa zamanda xenonları takıp bu işe son noktayı koymayı düşünüyorum.teknik açıklamayı diğer pc ye geçince yapayım.black x-max
·sevgi eylem ister·
güle güle kullan abi beimde dylana takmıştım philips çiftini 70 almıştım sen kaça aldın
philips Antalya akdeniz sanayide 65 lira civarındaydı çifti.aldığım mtecler 25 lira.h7 xenonlar 130 h4 motorlu xenonlar 180 lira.bunlar yine takım olarak çift satılıyor.
tolga xmax parça listesi vardı hatırlarsan onun sayfalarında alternatörün değerleri vardı.yazana göre 4.000rpm de 14Volt 18Amper üretebiliyor buda 252Watt güç yapar.normal şartlarda 3x5w parklar,gösterge paneli-ateşleme sistemi yaklaşık 20w ve farlar 2x35w toplam 105w güç tüketimi yapar.frene basarsak 2x21w devreye giriyor,yaklaşık 150w yapıyor.flaşörleri açarsak anlık 40w yapar,eder 190w.hala 55w lık h4ler için fazladan 40wattlık yer var sanırım.eder 230w.bu arada 7500rpmlik fan motoru devreye girerse bi 50wlık güç tüketir sanırım.sonunda aküden yemeyi başardıkesas sorun şu,sabah en fazla güç tüketen marşa bastıktan sonra az bir mesafe gidip durmak,akşam tekrar basıp fazla şarj olmasına zamn tanımadan durmak.mesela kesintisiz 1 saatlik bir yolculuktan sonra marşa basarken lcd ekran kaybolmuyor.ama 5kmlik yolu 10ar dkdan sabah git akşam gel yapınca 4.günde lcd kaybolmaya başlıyor.bu normal şarlarda böyle bu saatten sonra bakalım nasıl olacak.
·sevgi eylem ister·
saçma olcak belki ama merak ettiğim için soruyorum hic yolda cbf250 veya ybr250 türü motorsiklet ile kapıştınızmı?xmax ı diğer 250cc vitesli motosikletler ile karşılastırdıgımızda performansı sizce nasıl?
aşağıdaki adrese göz atın millet fazlasıyla rahatlatmışlar olayı ....
http://www.angib.pwp.blueyonder.co.uk/tmax/tmax01.htm
http://www.angib.pwp.blueyonder.co.uk/tmax/tmax00.htm#
O KASKI Hemen Kafana Geçir.......
arkadasşlar havalar ıyıce bozulmadan bırkez x maxcıler olarak toplanmayı tavsıye edıyourm avrupa yaksında bır sahıl turu cok eglencelı olur dıye dusunuyourm eger benımle aynı fıkırde olanlar varsa aranızda maıl atmanızı rıca edıyorum
mkadirsahin@hot
http://www.youtube.com/watch?v=-2OS-RGY8JU
Muğla gezisinden ilginç bir video beğenceğinizi umarım
SELAMLAR ARKADASLAR
x max 250 kullanicisi ve anadolu yakasi atasehir tarafinda ikamet eden biri olarak vede ayrica yeni uye olarak hepinizi selamliyorum .
Bu arada yakinda oturanlarla gorusmek isteri
[I][B]YAMAXA X MAX 250
ISTANBUL[/B][/I]
[B][COLOR="DarkGreen"]la enfermedad de las vacas locas [/COLOR][/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)