Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5381
    cihangir151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax
    Merhaba arkadaşlar uzuuunca bir aradan sonra 2017 trafiğe çıkışlı bir 2016 model xmax ile iki teker hasretime son vererek aranıza katılmış bulunuyorum. Daha önce kullanmadığım bir motor ve ilk maxi scooterım. Öneri ve tavsiyeleriniz karşısında boynum kıldan ince. Herkese selamlar saygılar, tekeriniz düz bassın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5382
    MR.BERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2019
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    DUCATI MULTISTRADA 950S
    Yapılan son zam ile birlikte sıfır honda forza ile aradaki fark kapanmış ve bir esprisi kalmamıştır.

  3. #5383
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Oha, sıfırı 29400TL olmuş.

    Yaklaşık 4750 Euro'ya denk geliyor. Aslında fiyat normal de TL çok düşük. 3 yıl önce benim motoru aldığımda da euro olarak benzer fiyataydı.


    Motorlar pahalı değil biz fakirleştik.

  4. #5384

    Üyelik
    20 Ağustos 2017
    Şehir
    istanbul-beykoz
    Motosikleti
    xmax 250-2016
    Selam arkadaşlar bende kendime 2016 xmax250 aldımikinci el (abs,li değil)hakikatten güzel bir motor daha önce pcx 125 kullanıyordum onun rahatlığı bunda yok ama olsun.sizlerden ricam.hiç radyatör suyu değişen oldumu.ben değiştireceğim ama bir türlü radyatördeki suyu nereden boşaltacağımı bulamadım.youtubede 400 için var ama onun gösterdiği yere baktım benim motorda öyle bir yer yok.bana görsel olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

  5. #5385
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    biseduda bunu beğendi.

  6. #5386

    Üyelik
    24 Mayıs 2019
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kymco Xciting 400İ 2015
    Merhaba arkadaşlar, bende 59 yaşında 2016 model ikinci el bir xmax 250 ABS sahibi oldum. motoru Düzceden aldım ve dün yaklaşık 400km kullanarak Balıkesir'e geldim. Daha önce nmax 125 cc kullandım. Şimdi bu motorun çok daha rahat olduğunu gördüm. Ortalama 90-100km hız ile 300km de 59 tl harcadığını gördüm..yaklaşık 100 kmde 3 litre gibi
    Aydin1966, espresso ve cakırmt07 bunu beğendiler.

  7. #5387
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı biseduda adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar, bende 59 yaşında 2016 model ikinci el bir xmax 250 ABS sahibi oldum. motoru Düzceden aldım ve dün yaklaşık 400km kullanarak Balıkesir'e geldim. Daha önce nmax 125 cc kullandım. Şimdi bu motorun çok daha rahat olduğunu gördüm. Ortalama 90-100km hız ile 300km de 59 tl harcadığını gördüm..yaklaşık 100 kmde 3 litre gibi
    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın.
    biseduda bunu beğendi.

  8. #5388

    Üyelik
    24 Mayıs 2019
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kymco Xciting 400İ 2015
    teşekkür ederim. hepimize kazasız belasız sürüşler olsun. Ben daha önce Ağustos ayında nmax 125 ile 2500 km lik Bulgaristan Yunanistan ve Makedonya turuna çıkmıştım. Artık xmax'ın kısmetinde neresi olur bilmiyorum
    espresso bunu beğendi.

  9. #5389

    Üyelik
    01 Mayıs 2019
    Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak. Egzozumun içi ufaktan dağılmış bu fırsattan istifade Akrapovic egzoz taktırmak istiyorum ama malum orjinal fiyatlarının maşallahı var. Alabilirim yine de ama şöyle bir sorum var bu imitasyonla orjinali arasındaki fark tam olarak nedir? Kullanım ömrü mü (tabi ki malzeme farkı var) motora herhangi bir zararı var mı. Yapmak istediğim şu anki egzozu tamire gönderip (eğer mantıklıysa) imitasyon olanından alıp gittiği yere kadar onu kullandıktan sonra öncekine dönmek ya da uzun yol/şehir içi şeklinde değiştirmek.

    Sizce mantıklı mı yoksa üzerindekini tamir ettirip devam mı etmeli fikirleriniz ve önerilerinizi rica edicem teşekkürler şimdiden.


    Düzenleme : X-MAX 250 2016 ABS model için.

  10. #5390
    ErenArslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 abs iron max
    selamlar.
    konu da epey eskilerden kalma lastik tavsiyeleri var.
    o zamandan bu zamana yeni ürünler vs çıkmıştır diye düşünüyorum.
    Var mı yeni lastik tavsiyeniz.
    2017 xmax 250 abs iron max kullanıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------

    Alıntı ErenArslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar.
    konu da epey eskilerden kalma lastik tavsiyeleri var.
    o zamandan bu zamana yeni ürünler vs çıkmıştır diye düşünüyorum.
    Var mı yeni lastik tavsiyeniz.
    2017 xmax 250 abs iron max kullanıyorum
    Bu arada bütçe sıkıntısı yok alınabilecek iyi lastiği arıyorum
    Ulu Manitu

  11. #5391
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı ErenArslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar.
    konu da epey eskilerden kalma lastik tavsiyeleri var.
    o zamandan bu zamana yeni ürünler vs çıkmıştır diye düşünüyorum.
    Var mı yeni lastik tavsiyeniz.
    2017 xmax 250 abs iron max kullanıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------



    Bu arada bütçe sıkıntısı yok alınabilecek iyi lastiği arıyorum
    diablo scooter sanırım

  12. #5392
    ErenArslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 abs iron max
    [/COLOR]
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    diablo scooter sanırım
    Diablo Rosso ve city grip arasındayım şuan.
    city grip kullandım bir memnuniyetsizliğim olmadı ama virajda daha çok yatmak istiyorum bu kapsamda var ise rosso kullanan arkadaşların yorumunu bekliyorum.

  13. #5393

    Üyelik
    04 Ağustos 2012
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    MZ IFA 251 1989 Yamaha X-MAX 250 2017
    Yeni kasa x max 250 kullanıyorum. Lansman rengi olan kahverengi. Doğrumu bilmem. Mat boyaya seramik kaplama uygulanmaz dediler. Motorun boyası çok hassas. Ayakkabı deyse boya zarar görüyor. Bu konuda yapılabilecek birsey varsa öğrenmek isterim.

  14. #5394

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı halil altın adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni kasa x max 250 kullanıyorum. Lansman rengi olan kahverengi. Doğrumu bilmem. Mat boyaya seramik kaplama uygulanmaz dediler. Motorun boyası çok hassas. Ayakkabı deyse boya zarar görüyor. Bu konuda yapılabilecek birsey varsa öğrenmek isterim.
    Genelde inerken binerken ayakların sürtmesi muhtemel olan yerlere linkteki gibi tank pad tarzı uygulamalar yapabilirsiniz.
    https://m.n11.com/yamaha-xmax-2018-1...saAklUEALw_wcB
    Arka tarafın bir yerlere sürtünmesinden korunmak için linkteki tarz birşeyler mevcut.
    https://urun.gittigidiyor.com/otomob...gcsp=Onoffmoto
    Yolcu ayaklığıda en çok ayak sürtünen yerlerden. Onun içinde linkteki tarz birşeyler düşünebilirsiniz.
    https://m.n11.com/xmax-250-yan-ped-2...oaAuiEEALw_wcB
    Göndermiş olduğum linkler örnek maksatlıdır.

  15. #5395

    Üyelik
    05 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2019 Yamaha İron Max 250
    Merhaba arkadaşlar,

    Dün 2019 İron Max 250 scooterımı teslim aldım. Motoru kışın işe gidip gelmek için aldım işin aslı. Elcik ısıtma diz örtüsü (apron) vs. de aldım. Fakat kullanan bilen arkadaşlardan bu diz örtüsü ile alakalı bilgi almak isterim. Serviste bunu taktılar ama bir gariplik var gibi geliyor bana. Üzerine binmediğiniz de yan kısımlardan böyle yayılıyor diz örtüsü. Normal şartlarda böyle diri durması yayılmaması gerekmiyor mu ? Google da fotoğraflardan baktığımda hiç bir diz örtüsü benim motorda ki gibi durmuyor. Acaba montajda bir hata yada ne bileyim başka bir konu da bir hata yapılmış olabilir mi ? Kaldı ki bunu ben kendim yapmadım Yamaha servisinde ki ilgili arkadaş yaptı. Ben bu arada Tucano,Tex yada başka bir markanın diz örtüsünü almadım. Orijinal yamaha diz örtüsünü aldım. Kullanan eden bilen varsa konu hakkında bilgi verebilir mi ?

  16. #5396

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Fotoğrafını koysanız ?
    Böyle oluyor normalde galiba
    https://i.ytimg.com/vi/EMGBbMTS-6o/maxresdefault.jpg

  17. #5397
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Berkchkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Dün 2019 İron Max 250 scooterımı teslim aldım. Motoru kışın işe gidip gelmek için aldım işin aslı. Elcik ısıtma diz örtüsü (apron) vs. de aldım. Fakat kullanan bilen arkadaşlardan bu diz örtüsü ile alakalı bilgi almak isterim. Serviste bunu taktılar ama bir gariplik var gibi geliyor bana. Üzerine binmediğiniz de yan kısımlardan böyle yayılıyor diz örtüsü. Normal şartlarda böyle diri durması yayılmaması gerekmiyor mu ? Google da fotoğraflardan baktığımda hiç bir diz örtüsü benim motorda ki gibi durmuyor. Acaba montajda bir hata yada ne bileyim başka bir konu da bir hata yapılmış olabilir mi ? Kaldı ki bunu ben kendim yapmadım Yamaha servisinde ki ilgili arkadaş yaptı. Ben bu arada Tucano,Tex yada başka bir markanın diz örtüsünü almadım. Orijinal yamaha diz örtüsünü aldım. Kullanan eden bilen varsa konu hakkında bilgi verebilir mi ?
    Geçen kış boyunca xmax 250 ile işe gidip geldim. Evden çıkarken yağış yoksa motorla çıktım, 50km gidiş 50km dönüş, yolun çoğu TEM otobanından olmak üzere fazla üşümeden gidip geldim. Diz örtüsü ya da elcik ısıtma kullanmadım, zaten en fazla 1 saat sürüyordu gitmem. riderdenim korumalı motor pantalonunu yeterince koruyordu, zaten xmax ayaklara rüzgar aldırmıyor. yağmur başlarsa da kenara köprü altı ya da benzinlik gibi bir yere çekip yağmurluk takım giyiyordum. Hatta yağmur aşırı değilse alt yağmurluk giymesem bile pantalonum fazla ıslanmıyordu.

    Ben motora bacak koruyucu denen yanlara takılan plastik şeylerden taktırmıştım, onlar rüzgarı çok güzel kesiyordu. hava 4-5 derecelerdeyken bile üşümeden gidip gelmiştim.

    Kışın işe gidip gelecekseniz montun içine giyilen neopren montları tavsiye ederim. çok güzel sıcak tutuyor.

  18. #5398

    Üyelik
    05 Mart 2014
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2019 Yamaha İron Max 250
    Aynı benim de 50 km gidiş 50 km dönüşüm yolum var. Ben yaz kış biniyorum ama kışın öyle yada böyle soğuk oluyor üşüyorsun. Bu sene bacak örtüsünü ilk defa aldım. İllaki işe yarayacaktır. Sonuçta direkt rüzgara ve yağmura maruz kalmaktan koruyor seni. Diğer kışlık ekipmanlarımın hepsi tam bakalım bu kış nasıl geçecek

  19. #5399

    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Motosikleti
    Yamaha X Max 250 ABS, Motoran Allegro 50
    747659288 Merhabalar. Motosikletimi satiyorum. Kazasi vs yok. Ekstra olarak sissybar mevcut. Malum sitede ilan numarasi 747659288 budur. Tekeriniz duz bassin iyi surusler

  20. #5400
    kulspruta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 / 2019
    Selamlar.
    Bugün xmax 250 sahibi oldum. Nmax 155'ten buna geçtim. 2-3 kere de eski kasa xmax kullanmıştım. Ufak ufak farkları yazayım, biraz da ilk izlenim aktarayım.

    Sıfır aldığım için rodaj dönemi var, biraz eziyet açıkçası Kitapçık diyor ki ilk 1000 km 4500 deviri uzun süreli geçme. O da 60-70 km arası dolaşmak demek. Sabır gerektiyor ve sürekli aynayı kontrol etmeniz lazım :D

    Öncelikle malzeme kalitesi, sele kalitesi ve işçilik gerçekten çok iyi.

    Yaklaşık 170 km yaptım belirttiğim hızlarda ortalama yakıt tüketimi 2.3 gün sonu.
    Nmax ile aynı aşağı yukarı. Onunla böyle sürsem 2.1-2.3 arası takılırdı. Yüksek hızlarda durum nasıl olacak göreceğiz.

    Frenler ilk başta yokmuş gibi hissettirdi, biraz basmak gerekiyor. Isırma hissi yok. Zamanla tepkiler değişecektir. Ama anladığım kadarıyla ciddi bir ısırma hissi olmayacak.

    Boyum 1.73 camı en yüksek konuma aldım. Kaskın üst kısmına rüzgar geliyor bu hızlarda hiç rahatsızlık vermedi, hele nmax ten sonra uğultudan kurtuldum, acayip rahatladım. Yüksek hızlarda duruma bakacağız. En kötü deflektör takılıp çözülür.

    Sele; Nmax'ten sonra acayip rahat geldi. Eski Xmax'e göre de ciddi konfor artmış. 4-5 saat bindim rahat ettirdi. Seledeki çıkıntı yaslanmaya imkan veriyor, bayağı faydalı.
    Ama sele yüksek ve geniş, maalesef benim gibi kısa adamlar için sıkıntı. Parmak ucunda yere değiyorum, sıkışık trafikte biraz tedirgin oldum. Dikkatli olmak lazım 180 kilo motor hata kaldırmaz, devrilir. Cesaret edip sıkışık trafikte araları pek zorlamadım, zamanla alışacağız.

    Amortisör; bildiğiniz gibi artık ayarlı arka amortisör var.
    Almadan önce test etmiştim; Test motoru her çukuru, bozukluğu hissettiriyordu. İnince baktık ki en sert hale almışlar. O halde gerçekten konforsuzdu ama virajlarda cidden şaşırttı beni ip gibi gidiyordu valla
    Benim motor orta sertlik ayarında şu anda; Nmax'in ve eski Xmax'in tahtalığından kurtulmuş vaziyette. Dengeli bir hal aldı, konforda bir sınıf yukarı atlattı beni. Bir ara en yumuşak halini de denemek lazım.
    Ön amortisörün çalışma aralığı geniş, bam güm yapmıyor. Hafif sert tarafta gibi hissettirdi, biraz daha zaman lazım. Ama böyle olması yol tutuş için daha iyi.

    Titreşim hissetmedim, hafif gazla gayet akıcı ilerliyor alet. Nmax'ten sonra seviye atladığım diğer konu. Ufak ufak elciklerde rölantide var, rodaj bitince durum değişebilir.

    Gösterge; Çok şık, ihtiyacınız olan hemen hemen her bilgi var. Güneş vurunca ortadaki dijital ekran rahat okunuyor, ama diğer durumlarda sanki biraz karanlık geldi bana.

    Hava çok kararmadan indim motordan ama kısa farlar gayet iyi geldi bana. Uzun far maalesef çok kötü konumlanmış, selektör atınca aşağı vuruyor.
    Selektör düğmesi de maalesef far ayar düğmesine basarak yapılıyor, gidonun önünde olsaydı daha iyi olurdu.

    Menü tek düğme ile çok kolay kontrol ediliyor, fakat büyük bir ele sahip değilseniz düğme biraz uzak kalıyor.

    Sele ve sele altı kalitesi gerçekten çok üstte.
    Sele altında gereksiz çıkıntı yok, çok geniş. Öne yakın kısımda kask çizilmesin diye yumuşak kaplamalar var. Aydınlatma çok iyi konumda ve yeterli. Sele kapanırken cuk diye oturuyor.
    Lastikler city grip, daha önce kullandım. Lastik masrafınız olmaz.

    Ayak koyma yerlerinden önde olan kötü konumlanmış. Nmax'te ileri doğru uzatıp rahat gidiyordum. Bunda biraz dik ve seleye doğru konumda. Ayağı daha çok kırarak gidiyorsunuz. Nmax'in o yanını özledim. Bakalım buna da alışır aramayız belki ilerde.

    Anahtarsız kullanım bir nimetmiş

    Son olarak bugün kahrımı çeken @tommygun ve @angrypower a teşekkürü bir borç bilirim
    biseduda, Angrypower, tommygun ve 4 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler