Yamaha bayilerinde oluyor genelde, Google'da yamaha x max 250 sele kılıfı diye aratırsanız dünya ürün çıkıyor. Ben kediye karşı almıştım...
Yamaha bayilerinde oluyor genelde, Google'da yamaha x max 250 sele kılıfı diye aratırsanız dünya ürün çıkıyor. Ben kediye karşı almıştım...
Yamaha bayilerinde her aksesuar aşırı pahalı bü yüzden sormamıştım bile. Zaten yakında bakım zamanı geliyor, gittiğimde sorayım.
sele kılıfı kediler için de lazım. dün işyerinin önünde kuş pisledi, bugün de sevimli bir kedi çıkmıştı, seleyi tırmalamamış, öğle vakti yemek arasında dışarı çıktığımda kediyi biraz sevdim ama yine de tırmalayabilir, bir kılıf şart oldu.
Evin önünde de eskiden evden çalışıyordum, yani işyerine ayda bir falan gittiğim için her gün motora binmediğimden branda örtülü oluyordu. ama son 3 haftadır başka işe başladım, yağış olmayan her gün otorla gidip geliyorum toplam 100km yolum var 50km gidiş geliş olarak. sabah aşağı inip motorun brandasını çıkarıp katlayıp apartmanın içine almak ve tekrar yukarı çıkıp çantamı vb. almak uzun oluyor. zaten kış bitecek, sadece seleye kılıf taksam kedilere ve kuşlara karşı, toz almasını da önler, sabah rahat binerim.
nette aratınca 50 liraya da sele kılıfı gördüm, 150 liraya da. şu satıcıdan şu linktekini aldım memnun kaldım diyen var mı? kararsız kaldım.
Herhangi bir çadırcı yada brandacıda kılıf diktir içine(kenarlarına seleyi kavraması için dikilirken yer yaptır) don lastiği tak.ömürlük gider.piyasadan aldığım ürün bir sezonda parçalandı diktirdiğim e 2 katı para verdim ama 2 sezon sonunda hala 0 gibiydi motoru satarken verdim .5-6 sene belki fazlası rahat gider.
selamlar. araniza yeni katildim. endonezyada yasiyorum. telefon tutucu ile ilgili bir soru vardi forumda resimdeki urun orjinal Yamaha urunu. Turkiyede varmi bilmiyorum ama ben kendi motorumda kullaniyorum , kilitli goz disinda 2. bir usb girisi daha sahibi oluyorsunuz ayni zamanda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
selamlar herkese , forumu kullanmak ne kadar zor, resim vs eklemek :D
2018 kasim ayinda Yamaha xmax 250 sahibi oldum. Endonezyada yasiyorum. araniza yeni katildim. bir sorum olacak xmaxde varyator kullanan arkadaslar varmi. Jcosta nasildir, bagalarda dr pulley onerirmisiniz, eger onerirseniz kac gramlik baga kullanilmali.
motorun resimlerinide ekliyorum malum endonezya modifiye cenneti , modifiye yada parca konusunda sorusu olan arkadaslara elimden geldigince yardimci olabilirim sanirim, herkese kazasiz belasiz surusler dilerim
Bizim motorların kayış ölçülerini bilen var mı acaba? 2013 model xmax ime orjinal kayış harici kaliteli bir kayış takmak istiyorum.Ama ölçülerini bulamadım malesef. 988x22.5x28x11 tarzında bir ölçü buldum doğrusu bu mudur? Ve tavsiye edebileceğiniz bir marka var mı?
Spy5000 alarm aldım, bizim scooterlarda alarmın ana ünitesini, hareket sensörünü ve anteni nereye yerleştirmek daha iyi olur. Uzaktan çalıştırma ve sinyal bağlantısını yapmayacağım. Tavsiyelerinizi alabilirim.
Herkese selamlar.2015 x max 250 ABS mi satmaya karar verdim.Alıcı da hazır ama orjinal 50 lt topcase i istemiyo. Söküp alıcam ama çantanın kilidi de kontak anahtarı da aynı.Ne yapmam lazım acaba.Acil yardım bekliyorum.Bu arada motorum 10.700 km de ve 17.000 e alıyo bi arkadaş.Fiyat uygun mu sizce.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.
Topcase ve demirini soktukten sonra kilidi acik sekilde muhafaza edin. Daha sonra kullanmak veya satmak isterseniz yeni motorun anahtari ile topcasein kilit gobegi ayarlanabiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:36 ----------
Tex 262 L-XL beden alabilirsiniz ben mumnunum.
Teşekkürler mirable.
xmax'ın uzun farı yanınca kısa sönüyor. Uzunları yakınca kısa far da yansın, önde farın biri yanıyor biri sönük güzel durmuyor. Hem fazladan ışık sis farı falan takınca ceza yeme tehlikesi var. uzunları yakınca kısaların da yanık kalmasını servisler halledebilir mi? bu tarz modifiye yapan var mıdır?
Bir de ben gündüz uzun far yanıkken sürüyorum. Kısaları sadece gece karşıdan araba gelebilecek yerlerde kullanıyorum o da çok nadir oluyor zaten. Selektör düğmesine basınca uzunlar yanıyorken hiç bir şey olmuyor haliyle. Bu düğmeye basınca uzunlar yanıkken sönse sanki daha kullanışlı olacakmış gibi.
Motorun bakım zamanı yaklaştı. Servise gittiğimde bir soracağım bakalım bu şekilde bir modifiye yapılabilir mi.
şu linkteki sele kılıfını aldım:
https://www.hepsiburada.com/prc-sele...za=Hepsiburada
RC sele kılı diye geçiyor. file örgülü çok rhaat bir kılıf. xmax 250'ye tam oturdu. Gayet de rahat bir kılıf.
Ben bu kılıfı motoru parkettiğimde üzerine kuş pislemesi vb. şeylerden korusun diye almıştım ama file örgüsü yüzünden o kadar korumayacak gibi duruyor. yine uzun süre parkettiğim yerde üzerine örtü örtmeye devam edeceğim.
Kılıf işyerime kargo ile gelmişti. akşam eve dönerken kılıfı taktım, eve doğru yola çıktı. Yaklaşık 50km, çoğu TEM otobanından yolda giderken kılıfın file örgüleri arasında esen rüzgar yüzünden oldukça üşüdüm. Kışın kullanılacak bir kılıf değilmiş görmüş oldum. Ama yaz için püfür püfür çok güzel bir ürün. Eve varınca kılıfı çıkarıp kaldırdım ama yaz gelince takacağım.
Yaz için rahat, püfür püfür kılıf isteyene tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------
Motorun 7000 bakımı zamanı geldi. İstanbul'da hangi servisi tavsiye edersiniz? Geçen bakımda Tekirdağ'a yakındım, oradaki servisten memnun kalmıştım ama bu sefer bu kış soğuğunda Tekirdağ'a gitmek zor geldi.
Motoru aldığım yer Yamaha Tuna. Servisi nasıldır oranın?
Ben Rami Kardeşler motora giderdim işime yakın diye, hep memnun kalmışımdır.
Kardeşim de Tracer'ını aldığı yer olan Kuruçeşme Daytona'ya götürür, bir şikâyetini duymadım onlar da iyidir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:46 ----------
Karşı tarafın servislerini bilmem, senede 3/4 kere ancak geçiyorumdur karşıya
Sa arkadaslar bizim motorlara led Xenon takan ve kullanan varsa yorumlarını alabilirmiyim? Birde h4 mu alacagiz 2 tane mi almak gerekiyor aydinlatan olursa sevinirim.
Ben de aslında Avrupa yakasındayım ama bizim büyükçekmece Tekirdağ'a daha yakın gibi. ama ara sıra Kadıköyde kalıyorum, servis için karşıya gitmem dah akolay gibi. hafta içi işten eve evden işe gitmekten servise fırsatım olmuyor, hafta sonu kadıköyde kalınca o taraftan gitmem daha kolay olacak gibi.
Bir de motoru Tuna'dan almıştım ama hiç oraya servise gitmedim. ilk rodaj bakımına yakın diye Kızıltoprak'da Ersoy Motor'a ötürmüştüm, sonraki bakımda Tekirdağa gitmek işime gelmişti köfte bahanesi ile. Şimdi tekrar bir Tuna'yı deneyeyim diyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------
Ben hep gece gündüz uzun farlarla gidiyorum, bir tek geceleri anayol dışında, karşıdan gelen varsa kısalara geçiyorum. Uzun farlar yeterince iyi aydınlatıyor gibi. Ama uzunları yakınca kısalar sönüyor, önde ikisi birden yansa daha güzel görünecek gibi. Bir ara bu modifikasyonu düşüneceğim.
Anadolu yakasında cemo garaj adında bir yerde kardeşim yamaha tracer motoruna sis farı taktırmıştı, işçiliği, esnaflığı iyi diyordu. Farlara bir şey yapacağım zaman oraya gitmeyi düşünüyorum ben de. gitmişken sis farı da taktracağım çakarlı olmayanından.
Merhaba arkadaşlar. Aramızda j.Costa varyator kullanan var mı? Parça yaklaşık 1.500 tl ne gibi artıları oluyor kullanan var ise yorumlarını bekliyorum.
250 lik değil ama daha önceki 2014 model xmax 400 motoruma taktırmıştım,400 deki farkları yazayım
birdefa titreşim olayını unutuyorsunuz,kalkıştaki titreme 100/95 yok oluyor,ikincisi, motorun karakteri tamamen değişiyor,gaz tepkimesi ara hızlanması hayret edecek şekilde artıyor,yani eski haliyle alakası olmuyor,kullanan bir daha çıkarıp eski haline getirip kullanmak istemez,gaza hafif dokanınca ani tepki verip ileri atlıyor,gaz verdikçede tork yani asılma gücü kesilmeden devam ediyor,çok güzel bir duygu,,akrapoviç egzosta takmıştımben,ikisi ile 0-100 hızlanması 8 saniyeden 6 saniyeye düşmüştü,zaten youtubede bu konuda videoları mevcut
yanlız yüksek devirde çalıştığı için ve gaz tepkimesi güzel olduğundan kendinizi tutamayıp ani hızlanma ve ara hızlanmayı çok yaptığınızdan dolayı yakıtı biraz artıyor,birde her 10000 km de bir varyatör bagalarını aşındığından dolayı değiştirmek gerkiyor,çok bi para değil,100-150 arası bişeydi benim kullandığım zamanlar,ben bir takım eskitip değiştirmiştim
ama fazlasıyla değiyor,yine aynı motordan alacak olsam kesinlikle j-costa varyatör taktırırdım
Hocam Top speed de nasıl bir değişme oldu?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)