Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Eylül 2017, 22:16
#4801
aLoneman adlı üyeden alıntı
7000 bakımı rutin 3000 km'de bir olan bakım. Buji değişmiyor hocam. Verdiği fiyat %20 ek gümrük vergisinin yedek parçaya yansıyan zam mı ile doğru olabilir. Ben de yarın rutin 3000 bakımına götüreceğim. Hava filtrem temiz. Onu değiştirtmeyeceğim. O hariç debriyaj ve yağ değişimi yaptıracağım. Artı işçilik ile çıkan fiyatı akşama burada fotoğraf ile gösteririm.
Çok iyi olur , bakalım ne çıkacak ,
Parça fiyatlarına baktım, 130 tl civarında tutuyor , açıkcası ben kendim yapmayı düşünüyorum ,
Nasıl olsa sorun çıksa bile kimse ilgilenmeyecek
Reklamlar
-
27 Eylül 2017, 22:31
#4802
Arkadaşlar merhaba, pcx’imi xmax ya da downtown ile değiştirme düşüncesindeyim. Geçen günlerde yamahaya telefon açtım test motoru sordum, mail atın dediler attım henüz cevap veren olmadı...
Ben de işi, bilenine sorayım dedim. 50-60 binli hatta daha yüksek km’lere varanlar var mı aramızda? Var ise motorda ne gibi değişiklikler hissediyorsunuz? ( kavramada, ara hızlanmalarda, son hızda, kalkışta titreme, süspansiyon, yönlendirme vb. konularda)
Aradaki fiyatı farkı yüzünden 250’lik ağır basmakta, sitemizde de sanırım henüz 300’lük kullanıcısı yok.
Önceki gün downtown 350’yi test ettim ve çok beğendim. İlk kez bir maksisukutere bindiğim için kıyaslama yapamıyorum, içinizden 350’yi test etmişler varsa xmax’la karşılaştırırlarsa çok yardımcı olurlar. Teşekkürler
-
28 Eylül 2017, 19:45
#4803
demirarch adlı üyeden alıntı
Çok iyi olur , bakalım ne çıkacak ,
Parça fiyatlarına baktım, 130 tl civarında tutuyor , açıkcası ben kendim yapmayı düşünüyorum ,
Nasıl olsa sorun çıksa bile kimse ilgilenmeyecek
Buyur hocam. 2 yıl önce bu listeden almıştım. Gittiğimde sordum, yine bu listeden var mı diye. Varmış. Yeni ve zamlı fiyatların listesini verdi.
(Bu fiyat listesi Bursa yamaha servisi için geçerli, diğer iller de değişiklik gösterebilir diye düşünüyorum.)
Benim filtreler temiz çıktığı için sadece yağ değişimi yapıldı. Onunda ödeme kağıdını koyayım dedim.
-
28 Eylül 2017, 22:14
#4804
iyi akşamalar herkese.
yamaha 1 ekimde %20 zam yapacak mı. yoksa çok zam yaptım artık yeter diyecek mi
-
30 Eylül 2017, 08:36
#4805
2017 Manavgat Moto festivalinde "Ako Touring tur camı" alıp motosikletime taktım. Paket içindeki takma mandalını kullandım. Ancak mandalın ayakları motosikletin orijinal ön camını her iki yerden çizdi. Mandalın içini lastik malzeme ile kaplamış olsalardı bu durum yaşanmazdı sanırım. Cam malzemesi de nasıl bir maddeden yapılmışsa şişe arkasından bakıyormuşsunuz gibi çok kötü optik özelliklere sahip. Ayrıca 2 ay geçmeden çizik içinde kaldı. Sanırım rüzgarla gelen toz taneleri bile camı çiziyor. Fazla sürat yapmayın yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:33 ----------
2017 Manavgat Moto festivalinde "Ako Touring tur camı" alıp motosikletime taktım. Paket içindeki takma mandalını kullandım. Ancak mandalın ayakları motosikletin orijinal ön camını her iki yerden çizdi. Mandalın içini lastik malzeme ile kaplamış olsalardı bu durum yaşanmazdı sanırım. Cam malzemesi de nasıl bir maddeden yapılmışsa şişe arkasından bakıyormuşsunuz gibi çok kötü optik özelliklere sahip. Ayrıca 2 ay geçmeden çizik içinde kaldı. Sanırım rüzgarla gelen toz taneleri bile camı çiziyor. Fazla sürat yapmayın yani.
-
30 Eylül 2017, 08:55
#4806
sdirer adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, pcx’imi xmax ya da downtown ile değiştirme düşüncesindeyim. Geçen günlerde yamahaya telefon açtım test motoru sordum, mail atın dediler attım henüz cevap veren olmadı...
Ben de işi, bilenine sorayım dedim. 50-60 binli hatta daha yüksek km’lere varanlar var mı aramızda? Var ise motorda ne gibi değişiklikler hissediyorsunuz? ( kavramada, ara hızlanmalarda, son hızda, kalkışta titreme, süspansiyon, yönlendirme vb. konularda)
Aradaki fiyatı farkı yüzünden 250’lik ağır basmakta, sitemizde de sanırım henüz 300’lük kullanıcısı yok.
Önceki gün downtown 350’yi test ettim ve çok beğendim. İlk kez bir maksisukutere bindiğim için kıyaslama yapamıyorum, içinizden 350’yi test etmişler varsa xmax’la karşılaştırırlarsa çok yardımcı olurlar. Teşekkürler
Xmax’ciler unutmayın beni
-
30 Eylül 2017, 11:15
#4807
sdirer adlı üyeden alıntı
Xmax’ciler unutmayın beni
29000 olur mu? Ben hala motorun ilk gün ki performansını koruduğunu düşünüyorum. 2015'den beri en ufak tek bir sorun çıkarmadı. Yakıt ve performansı hala çok iyi. Zaten bu motorun kronik sorunu da yok. Bu konuda da kafan rahat olsun.
-
30 Eylül 2017, 23:39
#4808
Motorun çekisinde, kalkışında, uzamasinda, son süratinde farkedilir bir kayip var.11binde almıştım motoru.Suan 16binde.13binde yagi, filtresi, kecesi degismisti.İlk aldigim günle suanki arasında farkedilir ciddi bir performans kaybı var.Duz yolda 110un uzerine çıkmak icin gazkolu sonda 1-2dk beklemek lazim.Yokuslarda tam gazda 90la zor çekiyor.Yokus asagi tam gazda 138i gormek icin dakikalarca tam gazda beklemek gerekiyor.Cogu zaman 130 ustune bile cikmiyor.2008 kymco xciting250 beni geciyor.Acayip moralimi bozdu bu durum.Bunlarin sebebi nedir? Servise goturcem tabi ki ama sizede bir sorayim dedim.
-
01 Ekim 2017, 00:14
#4809
sdirer adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, pcx’imi xmax ya da downtown ile değiştirme düşüncesindeyim. Geçen günlerde yamahaya telefon açtım test motoru sordum, mail atın dediler attım henüz cevap veren olmadı...
Ben de işi, bilenine sorayım dedim. 50-60 binli hatta daha yüksek km’lere varanlar var mı aramızda? Var ise motorda ne gibi değişiklikler hissediyorsunuz? ( kavramada, ara hızlanmalarda, son hızda, kalkışta titreme, süspansiyon, yönlendirme vb. konularda)
Aradaki fiyatı farkı yüzünden 250’lik ağır basmakta, sitemizde de sanırım henüz 300’lük kullanıcısı yok.
Önceki gün downtown 350’yi test ettim ve çok beğendim. İlk kez bir maksisukutere bindiğim için kıyaslama yapamıyorum, içinizden 350’yi test etmişler varsa xmax’la karşılaştırırlarsa çok yardımcı olurlar. Teşekkürler
Motorum XCITY. Fakat XMAX ile aynı motor bloğuna sahip. 5 yıl ve 45 bin km geride kaldı. Bakımları tam. Debriyaj balatası son demlerinde olmasına rağmen değiştirtmedim. Son hızda kayıp yok(düzde 140 km/h). İvmelenmesi orijinal halinden iyi. Çünkü, Dr.Pulley baga var. Debriyaj balatası değişse Gıcır gıcır olduğu zamanlardan daha performanslı olur. 3000 km.de 100-150 gr. yağ eksiltiyor. Aslında tam bir eksiltme değil. Çünkü zaman zaman dip gaz gittiğim için hava fitresi kabına az bir miktar yağ atıyor. Bu durum otomobil dahil kullandığım bütün araçlarda var. Özetle 5 yıl ve 45 bin km sonunda durumu çok iyi.
-
01 Ekim 2017, 00:17
#4810
portoriko adlı üyeden alıntı
Motorun çekisinde, kalkışında, uzamasinda, son süratinde farkedilir bir kayip var.11binde almıştım motoru.Suan 16binde.13binde yagi, filtresi, kecesi degismisti.İlk aldigim günle suanki arasında farkedilir ciddi bir performans kaybı var.Duz yolda 110un uzerine çıkmak icin gazkolu sonda 1-2dk beklemek lazim.Yokuslarda tam gazda 90la zor çekiyor.Yokus asagi tam gazda 138i gormek icin dakikalarca tam gazda beklemek gerekiyor.Cogu zaman 130 ustune bile cikmiyor.2008 kymco xciting250 beni geciyor.Acayip moralimi bozdu bu durum.Bunlarin sebebi nedir? Servise goturcem tabi ki ama sizede bir sorayim dedim.
Benim sık kullandığım bir rampa var. %7 eğime sahip. Çıkarken tapa gaz 100'ün üstüne çıkmıyor. İnerken 145 yapmıştım. Titreşimden tırsınca fazla zorlamamıştım.
Rampanın eğimine göre farklılık gösterir. 90 normal bence. Ama rampa aşağı 130 az gibi. Kullandığın yağın markası ve değeri kaç? 10/40 10/50?
-
01 Ekim 2017, 00:26
#4811
portoriko adlı üyeden alıntı
Motorun çekisinde, kalkışında, uzamasinda, son süratinde farkedilir bir kayip var.11binde almıştım motoru.Suan 16binde.13binde yagi, filtresi, kecesi degismisti.İlk aldigim günle suanki arasında farkedilir ciddi bir performans kaybı var.Duz yolda 110un uzerine çıkmak icin gazkolu sonda 1-2dk beklemek lazim.Yokuslarda tam gazda 90la zor çekiyor.Yokus asagi tam gazda 138i gormek icin dakikalarca tam gazda beklemek gerekiyor.Cogu zaman 130 ustune bile cikmiyor.2008 kymco xciting250 beni geciyor.Acayip moralimi bozdu bu durum.Bunlarin sebebi nedir? Servise goturcem tabi ki ama sizede bir sorayim dedim.
Xmax'ım yok ama yazdıklarınız benim motorumda olsa ciddi bir sıkıntısı var diye düşünür, bir an önce servise giderim...
-
01 Ekim 2017, 00:30
#4812
Servis degistirdi.Yamalube marka.Hangisi kullaniliyorsa onu koymuslardir.Yag degisimine az kaldi.Gidince sorarim.
Bu motorun performansını, ozellikle kalkisini, uzamasını ve son suratini nasil arttirabiliriz.Uzun yolda 110-120de sabit gidebilmek icin gaz kolu sonuna kadar acik gitmek zorunda kalıyorum.Eskiden 120yi cok rahat görür ve geçerdi.Simdi 120yi görmek icin rampa olmasi gerekiyor.
İridium buji, j costa kayış debriyaj vb. parcalarla performans artabiliyormus.Youtubeda izlediğim top speed videolarinda adamlar düz yolda gazi actimi 159u görüyor.Bizimki niye böyle.
-
01 Ekim 2017, 00:30
#4813
portoriko adlı üyeden alıntı
Motorun çekisinde, kalkışında, uzamasinda, son süratinde farkedilir bir kayip var.11binde almıştım motoru.Suan 16binde.13binde yagi, filtresi, kecesi degismisti.İlk aldigim günle suanki arasında farkedilir ciddi bir performans kaybı var.Duz yolda 110un uzerine çıkmak icin gazkolu sonda 1-2dk beklemek lazim.Yokuslarda tam gazda 90la zor çekiyor.Yokus asagi tam gazda 138i gormek icin dakikalarca tam gazda beklemek gerekiyor.Cogu zaman 130 ustune bile cikmiyor.2008 kymco xciting250 beni geciyor.Acayip moralimi bozdu bu durum.Bunlarin sebebi nedir? Servise goturcem tabi ki ama sizede bir sorayim dedim.
Yazdıklarına bakılırsa problem var. Aktarma üniteleri, baga, debriyaj vs. baktırmak lazım. XCiting 250 değil, büyük bir ihtimalle aynı bloğu kullanan ve epey daha hafif olan Grand Dink 250 bile son hızda XMAX tan düşük olmalı. Ben Grand Dink 250i ile otobanda denemiştim. XCITY Grand Dink'ten hızlı. Yanılmıyorsam enjeksiyon sistemindeki farklılık vs. nedenlerle XMAX XCITY den daha hızlı diye biliyorum. Önemli bir sıkıntı yoktur herhalde. Sadece servisi ziyaret etme zamanın gelmiş.
-
01 Ekim 2017, 00:39
#4814
portoriko adlı üyeden alıntı
Servis degistirdi.Yamalube marka.Hangisi kullaniliyorsa onu koymuslardir.Yag degisimine az kaldi.Gidince sorarim.
Bu motorun performansını, ozellikle kalkisini, uzamasını ve son suratini nasil arttirabiliriz.Uzun yolda 110-120de sabit gidebilmek icin gaz kolu sonuna kadar acik gitmek zorunda kalıyorum.Eskiden 120yi cok rahat görür ve geçerdi.Simdi 120yi görmek icin rampa olmasi gerekiyor.
İridium buji, j costa kayış debriyaj vb. parcalarla performans artabiliyormus.Youtubeda izlediğim top speed videolarinda adamlar düz yolda gazi actimi 159u görüyor.Bizimki niye böyle.
Yağ seçeneği opsiyonel. Kayıt yaptırırken adamın sana hangi yağı koyalım diye sorması gerek. Sormuyorsa bunu sen belirtebilirsin.
Alttaki listede 3 farklı yağ seçeneği var. Bütçeye göre birini seçebiliyorsun. Ben hep 4R performans yağı koydurtuyorum. 80 TL olan. Bu defa gidince bu yağdan koydurt bakalım. Yamalube diye burun kıvırma, bu yağı motul üretiyor.
-
01 Ekim 2017, 00:43
#4815
aLoneman adlı üyeden alıntı
29000 olur mu?
Ben hala motorun ilk gün ki performansını koruduğunu düşünüyorum. 2015'den beri en ufak tek bir sorun çıkarmadı. Yakıt ve performansı hala çok iyi. Zaten bu motorun kronik sorunu da yok. Bu konuda da kafan rahat olsun.
29.000 olur ama zaten pcx'le 38.000'i devirdim. Ne olduysa da 32-33 binden sonra olmaya başladı. Endişem daha çok kavramadaki aksaklıklar, parça değişimleri.. Benim pcx mesela bakımları honda servisinde yapılmasına rağmen ilk zamanlara göre geç kavramaya başladı, ağır bakımları yapılımasına rağmen titreşim iyice arttı. Kötü de kullanmıyorum ama sanırım hep beraber eskiyoruz O yüzden
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------
acemi60 adlı üyeden alıntı
Motorum XCITY. Fakat XMAX ile aynı motor bloğuna sahip. 5 yıl ve 45 bin km geride kaldı. Bakımları tam. Debriyaj balatası son demlerinde olmasına rağmen değiştirtmedim. Son hızda kayıp yok(düzde 140 km/h). İvmelenmesi orijinal halinden iyi. Çünkü, Dr.Pulley baga var. Debriyaj balatası değişse Gıcır gıcır olduğu zamanlardan daha performanslı olur. 3000 km.de 100-150 gr. yağ eksiltiyor. Aslında tam bir eksiltme değil. Çünkü zaman zaman dip gaz gittiğim için hava fitresi kabına az bir miktar yağ atıyor. Bu durum otomobil dahil kullandığım bütün araçlarda var. Özetle 5 yıl ve 45 bin km sonunda durumu çok iyi.
Teşekkürler
-
01 Ekim 2017, 01:07
#4816
aLoneman adlı üyeden alıntı
Yağ seçeneği opsiyonel. Kayıt yaptırırken adamın sana hangi yağı koyalım diye sorması gerek. Sormuyorsa bunu sen belirtebilirsin.
Alttaki listede 3 farklı yağ seçeneği var. Bütçeye göre birini seçebiliyorsun. Ben hep 4R performans yağı koydurtuyorum. 80 TL olan. Bu defa gidince bu yağdan koydurt bakalım. Yamalube diye burun kıvırma, bu yağı motul üretiyor.
https://78.media.tumblr.com/f9c961c3...yogo1_1280.jpg
Faturanın sağ altındaki "GP ile" ne demektir?
KDV dahil toplam gibi bir şey mi?
-
01 Ekim 2017, 01:19
#4817
emremm adlı üyeden alıntı
Faturanın sağ altındaki "GP ile" ne demektir?
KDV dahil toplam gibi bir şey mi?
2 yıl önceki liste de bu yoktu. Ben de senin gibi fark edip sormuştum. Oda yağmış.
-
01 Ekim 2017, 02:01
#4818
aLoneman adlı üyeden alıntı
2 yıl önceki liste de bu yoktu. Ben de senin gibi fark edip sormuştum. Oda yağmış.
Yok, yağ değildir.
Kullanılan malzemenin ve servis ücretinin toplamı görünüyor.
Ben "GP"nin anlamını merak ettiydim.
-
01 Ekim 2017, 09:54
#4819
emremm adlı üyeden alıntı
Yok, yağ değildir.
Kullanılan malzemenin ve servis ücretinin toplamı görünüyor.
Ben "GP"nin anlamını merak ettiydim.
Global Payment olabilir mi? Mobil ödeme
-
01 Ekim 2017, 11:05
#4820
350cc skuterler ile 250cc arasinda her ne kadar gorunus olarak benzeseler de hatiri sayilir guc farki var. 300-350’ler; Xmax 300, Downtown 350, Beverly 350 özellikle 100-140 arasinda hatiri sayilir bicimde iyi hizlaniyorlar. Kolayca 120’ye gelip orada tutunabiliyorlar.
250’ler ise konforlu, ekonomik ve temiz gidip gelebilmek icin uygun aletler. Tem kilikli otobanlarda 100-120 arasi rahat gidiyor. Ama gaz tepkileri 300’lukler gibi degil.
16 bin kilometrede performansin dusmesi bence degisimi yaklasan (belki de gelen) aktarma kayisi ile alakali olabilir. Bu kayis normalde 20 binde bir degisiyor ancak surekli yuksek surat ya da ani gazlamalar söz konusu ise yipranmasindan dolayi yukarilara cikamiyor. Benzer sekilde varyator agirliklari da eskimis olabilir.
2017’si gelmemekle birlikte su anda fiyat/performans urunu en yuksek skuter bu sinifta bence Xcity. Xmax ile ayni motor, daha buyuk lastik, sifir problem. Sifir kilometeesi 2. El az kullanilmis Xmax ile ayni fiyat.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler