ikisininde gücü aynı
uzun kısa şöyle oluyor
sag taraftaki far biraz aşağı tarafı gösterecek şekilde ayarlı,soldaki far daha ileriyi gösterecek şekilde yukarıya ayarlı
o ayarıda torpido kapağını açın,karşıda bir plastik kulp göreceksin o kulpu çıkarıp tornavida ile aşağı yukar farın ayarını yapabiliyorsun
aynı kulp sol torpidonun içindede var
gerçi fabrikasyon olarak farların sağdaki önünüzü soldaki ileriyi aydınlatacak şekilde ayarlı ama sen burdan ayarda yapabiliyorsun
şöyle düşünün
elinizde el feneri varken önünüzü görmek için feneri ayaklarınızın önüne tutarsınız,,ama ileriyi görmek istediğinizde el fenerini ileriye tutarsınız
sistem aynı sistem,,2 tane el feneri düşünün ,biri ayaklarınızın önünü gösteriyor diğeri ileriyi gösteriyor
İyi geceler, bir sorum olacaktı.
Motosikleti alalı 2 hafta oldu; Pcx'ten geçiş yaptım. 600 kmyi devirdim. Pcx'te ellerimi bıraktığımda motosiklet düz bir hizada gidiyor hiçbir hareket yapmıyorum düz gitsin diye, fakat Xmax'te öyle değil motosiklet kendini sağa çekiyor, anca hareket ile düz tutmaya çalışıyorum o da olmuyor.
Bu el bırakma derken metrelerce değil, sadece elimi kütletmek vb için, en fazla 10 mt.
Hayatını yaşa.
Hocam taktım otoparkta denedim iyi gibi ama dışarı çıkmadım Yamaha 100 TL istedi bizde bı arkadaşla taktik
Bir de servise götürüp sor bakalım hocam. Binip baksınlar bakalım ne diyecekler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------
Baştan söyleyeyim yavaş dövün beni :d aranızdan çıkıp: sen basmıyorsun benzeri sözler gelecektir biliyorum. Ben alışığım bu laflara da fazla abartmayın ama :d
Motoru Bursa trafiğin de kullanıyorum. Malum yakıt olayı trafik durumuna göre farklılık gösteriyor. İstanbul'da olsam bu değeri çok zor görürüm.
Bir depo benzin ile 363 km giderek kendi rekorumu kırdım. Ortalama hızım: 41 km/s olarak gösteriyordu. Ben motoru 80 ila 100 km/s hızlarda sürüyorum. Buna da rekor kıracağım diye başlamamıştım onu da belirteyim.
100 km 2.7 ve 2.8 arası yaktım. Zaten görüntü de en son 2.7 kalmış. Aslında daha da giderdim. Çünkü 2. foto da yedek depoya düşünce 11 km gitmişim. Yedek depo da 2.5 Litre benzin var. Ben 100 km' de 2.7 yakıyorsam. Bu benzinle de yuvarlak hesap 60-65 km giderdim.
Yani 363+60=423 km yapardı. Herhalde, galiba, sanırsam :d Ama tadında bırakayım dedim olayı. Yolda neyim kalırdım filan dedim.
TOPLAM KM:
YEDEK DEPO:
ORTALAMA HIZ:
Arkadaşlar Merhaba Nisan ayında ironmax alarak aranıza katılmıştım . Cihaz guzel ama 20,000 tl gıbi bir masrafının olduğunu düşününce o kadar da güzel degil daha rüzgarlık topcase almadım . şimdi ikinci el topcase ve demiri buldum 1000 tl ona verecem dizlik, rüzgarlık için 600 tl istiyorlar ikinci eli yok malesef . 3000 km de bir bakım felan bence fazla masraflı kaskı montu kilidi ne yalan diyim yordu beni .
Şimdi benim motoru dışarıda tutuyorum. Sağolsun kediler seleye çıkıp tepiniyorlar . Branda ile uğraşmak istemiyorum . Sele kılıfı bakıyorum . İronmax için uyumlu aldığınız kullandığınız bir sele kılıfı var mı ?
N11 yada gitti gidiyor linki varsa paylaşırsanız sevinirim .
Büyük boy çöp torbası
Benim xmax kardeşimin işyerinin kapalı otoparkında, binanın iki kat altında en alt katta yanındaki diğer 4-5 motorla birlikte duruyor. Diğer motorlar kullanılıyor ama benimki henüz ehliyetim yeni olduğu için pek fazla kullanılmıyor. Orayı evi bellemiş bir sokak kedisi de var, binadakiler yemek veriyor, yanından geçerken seviyoruz falan. O çıkıp zarar vermesin diye bir top en kalınından çöp torması aldık, motorların selelerinde sarılı duruyor. Hatta bu fikir güzelmiş dedim, motoru trafikte kullanmaya başlayıp da evime getirdiğimde de sele altı bagajda bit op çöp torbası taşımayı düşünüyorum. Her işe yarar. Hem seleye örtü olur, hem aniden yağmura yakalanınca da kafa geçecek kadarını değil üzerime geçirince idare edecek kadar bir yağmurluk olur.
Dün gittim servise, direksiyonda bir sıkıntı yok dedi, ama hala aynı, büyük ihtimalle dediğiniz gibi lastikte var sıkıntı.
Hayatını yaşa.
HERKESE İYİ AKŞAMLAR .BENİM 2015 XMAX 4650 KM DE . 4000 BAKIMINI EYLÜLDE MALTEPE TUNA'DA YAPTIRMIŞTIM.KIŞIN MOTORA BİNMEDİĞİM İÇİN HALİYLE ANCAK 500 -600 KM FALAN YAPTIM. O DA 2-3 HAFTADA BİR TEKERLEKLER DÖNSÜN DİYE KURU HAVALARDA ÇIKIP 10-15 KM DOLAŞMAKTAN İBARET.EŞİMLE BAYRAMDA 10 GÜN YUNANİSTAN TURUNA ÇIKICAZ. YAĞ DEĞİŞTİRMELİ MİYİM YOKSA GEREK YOK MU? ESKİDEN YAĞIN ÖMRÜ 6 AYDI FAKAT ŞİMDİ ÖYLE DEĞİL SANIRIM.BAZI ARKADAŞLAR DEĞİŞTİR DİYOR. BAZILARI GEREK YOK DİYOR. BANA YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.
TEKERİNİZ DÜZ BASSIN..
Diz koruma orjinal kendi eski motorumdan söktüğüm var isterseniz. Yada orjinalinden kalıp alınmış sıfır üründe var isterseniz konuşabiliriz.
Herkese Merhaba!
Honda pcx scooterımdan bu sene sonunda Yamaha Xmax 250ye geçmeyi düşünüyorum... Yalnız aklıma takılan önemli bir nokta var. Yaklaşık 16-17 bin lira bütçe ile sıfır Yamaha Xmax mi tercih etmeliyim yoksa o fiyata 3-5bin kilometrede Honda Forza 300 mü? İki motor arasında önemli bir fark var mı? Ayrıca yamaha 20 beygirlik motoru ile 150 Km/h son hız yaparken Forza'nın son hızı videolarda 145i geçemiyor? Sizce bunun nedeni nedir? Forza ve Xmax arasındaki tekerlek çapı farkı olabilir mi yoksa xmax'in dijital ekranının bir yanıltıcı bilgisi mi?
Son olarak, Bu sene sonunda (2018 başı) yamaha bayisine gittiğimde ellerinde 250'lik Xmax bulma şansım nedir? Malum bu motor euro 4 normlarına uymadığı için bu versiyonun üretiminin durduğunun ve bayilerin sadece 300'lükleri satacağı konuşuluyor. Bu bilgi doğru mudur?
Herkese iyi günler...
Sonuçta uzun yola çıkıyorsun. Motorun yeni olabilir ama bakımlı olarak yola çıkmak daha akılcı bence. Bizim 250'likler de yağ filtresi yok. Bakım aralıkları da o yüzden kısa. 8 ay motor da durmuş yağdan bahsediyoruz burada. Ben olsam değiştirirdim.
Şu açıdan bakalım. 250'lik en çok satan motorlardan birisi. Neden bu musluğu kapatıp 300 cc'de daha pahalı bir motoru kullanıcılara zorunlu hale getirsin ki? Hem de daha pahalı fiyat ve vergi diliminde.
Bazı 300'lük videolarının altında da söyledim. 300'lüğün aynı kasası endonezya'da 250 cc olarak çıkıyor. Bkz: xmax 250 2018'den itibaren bu motoru euro4 uyumlu olarak ülkemize getireceklerdir. Bu kadar çok satan bir motoru euro4 uyumlu hale getirmeyip satışını kaldırmak akla ziyan bir hareket olur kanımca.
:D benim servisçi arkadaş da; abi sen elle mi itiyorsun bu motoru demişti:d asdjsd Yakıtta en önemli faktör trafik. Mesajımın başında da söyledim bunu. Bursa trafiği ve ana güzargah yollarında yaktığım yakıt bu. Trafik olsun olmasın 3.0 takılıyor benim motor. Bir de ben hız meraklısı biri değilim. Zaten bu motorda hız motoru değil. Ben yolun ve manzaranın keyfini çıkararak sürenlerdenim. 3.1'in üstüne çıktığımı çok nadir gördüm. Genelde ortalamam 3.0 oluyor.
Eğer sürüşümü merak edenler olursa Kutup Öküzü kanalımdaki videoları izleyebilir.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)