Yamaha R1 Kawasaki zx-6r yamaha r6 suzuki gsx-r 600 Honda 600 rr ducati monster 900 kawasaki zx-6r suzuki drz400-sm
Merhaba maşallah motorunuz çok güzel olmuş, bende birkaç sayfa öncesinde eski kasanın iç çamurluğunu taktıran oldu mu diye sorup cevap beklemiştim ama kimseden bir dönüş alamamıştım. Şimdi sizde görünce çok sevindim açıkçası, çünkü ist da ki aradığım büyük 4 5 servis (maaalesef süper prof servislerimiz var) ya bilmiyorlar yada siz satın alın uyuyorsa biz takarız dediler
Şimdi 1 haftaya kalmaz benimde 7000 bakımı geliyor. 1000 bakım anadolu da 4000 bakım daytona da yaptırmıştım. 7000 bakım için maltepe tuna'ya gitmeyi planlamaktayım. Sizden önce gidersem olumlu olumsuz gözüme çarpan herşeyi yazarım.
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
Merhaba arkadaşlar,
Motorun görünürlüğünü arttırmak amacıyla plaka üzerindeki reflektörü söküp ledli lamba takmaya karar verdim.
Aliexpress'ten 2.97$ sipariş verdim. Aşağıdaki videoda daha önce uygulanmış örneği mevcut. 10TL gibi bir fiyata
böyle birşey yapmanın gvenlik açsından da iyi olacağını düşünüyorum. Görüşlerinizi alabilirim.
https://www.aliexpress.com/item/RED-Lens-Rectangle-Red-LED-Reflectors-Brake-Light-for-Universal-Motorcycle-car-truck-high-performance/1820543812.html?spm=2114.13010308.0.0.PmdG8S
Arkadaşlar, XMAX 250 için arka lastik ölçüsünü 140 70 15 alsam olur mu? Herhangi bir sıkıntı yaşar mıyım?
Normalde biliyorsunuz 140 70 14.
senin orijinal lastik ebadın 140x70x14
xmax 400 orjnal lastik ebadı 150x70x13 yani ikisininde dıştan dışa çap ölçüleri yani büyüklükleri aynı,sadece 400 ün genişliği daha fazla ama jant çapı ufak olduğundan çap ölçüleri aynı kapıya çıkıyor
neden böyle yapmışlar 400 ün jant çapınıda 14 yapsalardı diyecek olsan,bu sefer lastik ebadını aynı çapı tutturmak için 150 den 140 a düşürmek gerekecek,,düşürmezsen ne olur
lastik çapı büyük olduğundan yerine sığmayıp motorun sele altına arka çatal arasına veya kuyruğa vs sürtme yapacak
sende orijinal 140x70x14 ebadını 150x70x14 yaparsan aynı akıbete uğrarsın,yani lastik büyük ihtimalle biryerlere sürter
ama istersen ,150x70x14 lastik takıp bir deneme yap artçılı yüklü olarak bir dene ,eğer sürtme yapmazsa bir problem yok
eğer 150x70x14 lastik takıp denersen ve lastik sürtmezse buraya yazda bizde bilelim,,bende 160x70x13 bir boy büyük ebat lastik takarım,motor bir nebze yerden yükseleceği için tümseklerden geçerken altı sürtmesi bir nebze azalır
Bu motor bu zamanda alınır mı? Yoksa yılbaşını mı bekleyeyim.
Xmx 250 ABS modelini almayı düşünüyorum. Henüz ehliyetimi almadım ama dolar yükseldi, yılbaşına kesin bir zam yaparlar diye şimdiden alayım, kardeşimin kapalı garajı var onun MT-07'sinin yanında dursun ben ehliyet işlerini halledene kadar diye düşünüyorum. Rodajını da artık o yapar artık.
Planım önce ehliyet işini halletmekti ama dovizdeki yükseliş gözümü korkuttu, hazır fiyat yükselmeden alayım dedim.
Hangi bayiden almamı tavsiye edersiniz? Kardeşim Kadıköy'de, alınca oraya gidecek motor. Servis için de Kızıltoprak'ta kardeşimin MT07'sini götürdüğü servisten memnun, dhaa önce ustası ümraniyede bir servisteymiş, oraya geçince o da servisini değiştirmiş. Sanırım ben de aynı servise götürürüm.
Şubat fuarından sonra motosikletlere kesin zam gelecektir. Yalnız xmax 250 artık üretilmeyecek yerine xmax 300 gelecek. Vergi dilimini aştığı için fiyatı 20 binin üzerinde olacaktır.
Anlayacağınız bayiler suanda ellerindeki motorları bitiriyorlar.
Ekonomi dolayısıyla satışlar iyi olmadığı için bayilerin hepsini dolaşmanızı ve fiyat almanızı öneririm.
Anadolu yakasında Tuna'yı aradım. Ellerinde istediğim renkten ABS'li mat gri xmax250 varmış. Umarım bir aksilik çıkmazsa ilk cumartesi günü gidip almayı planlıyorum.
Ehliyet kursu olarak da Kadıköy'de Gelişim Sürücü kursunu öneren oldu. Oraya kaydolup A sınıfı ehliyetimi de alacağım. Ehliyet alıp biraz tecrübe kazanıp bu arada kar kış zamanları geçene kadar motoru kardeşimin kapalı garajına bırakacağım. Umarım xmax 250'yi çok beğenip kendi MT07sini satmaya kalkmaz.
Tam aradığım şey ama link açılmıyor görünürlülük açısından çakarlı olması dahada iyi olabilirdi bence gerçi ufak bir modülle halledebilirsiniz
Benim stoplar çift çakarlı yanlız frene basınca çalışıyor eğer bu ledli kedi gözünden bulabilirsem parklara bağlamak istiyorum yani sürekli çakar olarak yanacak
Yamaha R1 Kawasaki zx-6r yamaha r6 suzuki gsx-r 600 Honda 600 rr ducati monster 900 kawasaki zx-6r suzuki drz400-sm
boy 1.70 ama xmax-250 sele yüksekliği 785mm bana yüksek geliyor. şimdi xmax-300 de de sele yüksekliği 795mm olacakmış. bu sele yüksekliğini düşürmenin yolu var mıdır acaba?
Arkadaş şu sele yüksekliği herkesin başına dert ... Motor alçak , sele yüksek ; tamam şimdi aerodinamik normları diyeceğiz ama yok mu bunun bir şekli şemali ... Yamaha bunu neden görmezden gelir anlamak zor !
bir de iron-max selesi daha dar diyorlar. o yüzden daha alçak hissi veriyormuş. hiç denemediğim için bilmiyorum. tecrübesi olan var mı?
evet 300 ün selesi 1cm daha yüksek,fakat birde şunu gördüm,250 nin yerden yüksekliği 125 mm 300 ün 135 mm yani burda sele yükseltilmemiş,motor 250 ye nazaran 1 cm daha yerden yükseltilmiş ve haliyle buda motor yükseldiği için seleninde yukarı çıktığı anlamına geliyor
sanırım motorun altının tümseklere değmesi şikayeti yamahaya gittiyse onlarda 1 cm motoru yükselterek sorunu çözmeye çalışmışlar ancak oda selenin yükselmesine yol açmış
Yükseltmeleri çok yerinde olmuş bana göre artçılı iken her tümsekte ha sürttü ha sürtcek diye tedirgin olmaktan bıktım açıkçası..
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
Maltepe Tuna'daki son kalan xmax 250 ABS MAT GRI modeli kaptım. Kaporayı verdim, cumartesi kalan ödemeyi de yapıp plaka ruhsat çıktıktan sonra teslim alacağım.
Daha ehliyetim yok, ehliyet alana kadar kapalı otoparkta kalacak.
Az önce yamahanın yetkili bir servisinde 7000 bakımı yaptırdım. Hava filtrem ve varyatör filtremi daha öncesinde kendim alıp değiştirmiştim. Bu bakımda sadece yağ değişimi yapıldı 1300ml yamalube yağ için 44,19kr servis bedeli için ise 64,90kr ücret aldılar. Buraya kadar her şey iyi güzel hoş, benden önce giyiminden de bariz anlaşılan motordan hiç anlamayan bir vatandaşın, 2016 iron max 4000 bakım için hava filtresi varyatör filtresi,motor yağı, şanzuman yağı, balatalar değiştirilerek göz göre göre geçirdiler.
Adamın balataları daha 0'ım diye bağırıyordu resmen ama hiç acımadılar. Sözüm ona, motorunuzu servise teslim ederken lütfen biraz ilgili alakalı olun yoksa donunuza kadar alırlar.
O motorun işi bitince aynı çalışan benim motoru alırken "kaç km bakım abi" diye sordu. 7000 ama sen sadece yağını değiş, ben filtreleri değiştirdim balatalarıda kontrol ettim var değişimine daha dedim. 15dk ya işleri halledip verdiler motorumu..
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)