Eğer bütün sorunları halletmişlerse çok iyi. Güzel bir yapısı var o motorun. Çok çok rahat. Ama işte mekanik sorunlar... Umarım uzun süre kazasız arızasız binersin..
Eğer bütün sorunları halletmişlerse çok iyi. Güzel bir yapısı var o motorun. Çok çok rahat. Ama işte mekanik sorunlar... Umarım uzun süre kazasız arızasız binersin..
Üç boyoz bir kola
Senin motorun daha tazeymiş..Allah vermesin de sen böyle şeyler yaşama...Bence önemli olan Yamaha nın nasıl adi bir motor yaptığını anlayıp sorunları gidermesinden çok Markasını Türkiye de müşterisine karşı sorumsuz,vurdum duymaz,kalitesiz ve ilgi fakiri BELDEYAMA gibi bir firmaya sattırması...Motorunu güle güle kullan ...İnşallah ta bi arıza çıkarmasın...Ama Alla ta seni Beldeyama nın eline herhangi bir sebepten de olsa düşürmesin..Motoru satana kadar melek olanlar bi arıza yada aksaklıkta nasıl oluyorlar görme sakın....Kazasız,belasız,arızasız sürüşler dilerim...
.....HONDA HAYAT ONDA.....
Valla 2-3 saat önce bi Xmax kullanıcısı ile görüştüm 9744 kmde gayet temiz bi araçtı dedim böyle böyle sorunu varmış yoo ben hiç yaşamadım hatta benimki 2006 model dedi internette görüp sipariş verdik marmaristeki ilk x-maxtır dedi ona rağmen yaşamamış 7milyara almış hatta zaten 1 hafta sonra ötv olayı girmiş fiyatlar delirmiş valla bagajını bi açtı şaka gibi! çooooook geniş be abi yalnız altı sürtüyo dedi motorun ve çok yiyo benzini dedi ne dersiniz... ya zaten ben Xcity alırsam alırım ama Xmaxı da hala inceliyorum yani...
Allah ın şanslı kuluymu ne diyelim..İnşallah hep böyle devam eder...Biz yandık başkası yanmasın dii mi...
.....HONDA HAYAT ONDA.....
Sabah 250 lik X-max le beraber kalktık yollar bomboştu 60-70 e kadar beraber gittik sonradan tabi 500 luk farkediyo ama hoşuma gitti değiştirsemmi acaba diye düşündüm bir an oturuşu filan rahatmıdır arkadaşlar?boyum uzun olduğu için soruyorum?
Oyun bitince Şah da Piyonda aynı kutuya konur...
SW 600
60 70e kadar kafa tuttuysa çok iyi ya 250li lik xmax... Sonuçta sendeki 500 lükmüş
Beverly 250 ile xmax 250 arasında beygir farkı yok belki ama torktan dolayı xmax çok daha seri, burgman 400 kullanıp bu motora geçen bir tanıdığım bile kalkışta hiçbir farkı yok diyor. Ben de 4000 km. dir kullanıyorum, bahsedilen akü problemlerinden çok çektim, beldeyama 3 ay bir kablo için bekletti, sikayetvar.com a şikayet bile yazdım, sonunda dayanamayıp yeni bir akü aldım, bu arada kablo da nihayet geldi (3 ay sonra).
Yeni akümle 6-7 ay hiç problemsiz her gün işe gittim, (gidiş-dönüş günde 7 km) ama son zamanlarda havalarında da soğumasıyla gene akü zayıflama problemleri yaşamaya başladım, bir sabah gene çalışmadı ve o gün işe taksiyle gittim.. Geçmiş deneyimlerimden ötürü evde bir akü şarj aletim var, akşamdan sabaha aküyü şarj ettim, yaklaşık 5-6 hafta sonra gene akü zayıflamaya başladı, bu sefer önceden davranıp aküyü ben kendim akşamdan bitirdim ve şarj ettim. Sonuçta giderilemeyen bir akü şarj problemi var ama ben aynı problemi önceki scooterım Beat ile işe gelirken de yaşamıştım, ayak marşı onda beni kurtarıyordu ama xmax de kapıda kalıyorsunuz. günde yapılan mesafenin uzunluğu bence önemli bir etken.
Uzun lafın kısası, x-max kullanacaksanız:
- 6 ayda bir yeni akü almakta fayda var
- Evde mutlaka bir akü şarj cihazı da bulunmalı.
- Aksi takdirde kısa mesafeli günlük kullanımda başınız ağrıyor
- Beldeyama'nın allah belasını versin, böyle ilgisiz, kötü bir koç kuruluşu olamaz.
selam arkadaşlar.bende 2.el x max 250 sahibi oldum.sorum farlarla ilgili olacak acaba onerebileceğiniz xenon far setleri yada ampülleri varmı?teşekkürler
benim xmax 26 bini devirdi bu zamana kadar tek sıkıntım da devirdaim ve termostat oldu sanırım o parçayı komple değiştirmek gerekiyor(1 kez de akü sorunu yasamıştım)
arkadaslar beldeyama x maxleri geri çagırıyormus şanzımandan dolayı .eger bu konu hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevınırım.
hayda bende yeni aldım 10 gün oldu 1000 ve 4000 bakımlarını yaptırdım p.tesi veya salıda 7000 bakımını yaptırcam servis herhangi bisorundan bahsetmedi ama
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
bende araştırıyorum bu motoru bakalım... ya sorum şu? servise gittiğinizde normal bakımlar için kaç para alıyorlar. yedek parçalrı ne kadardır. hondaya veya pıaggio ya göre hangisinin yedek fiyatı makuldür.
KIRMIZI BOĞA..
1000 bakımından kendiyağım vardı servis tanıdık olduğu için işçilik almadı,4000 bakımında ise arka balata bitmiş ve ön far ampul ile birlikte 70 ytl aldılar,yani arka fren balatası 60 ytl önfar ampulu 10 ytl
-geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
www.perkitan.com
BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT
balata 60 ytl gayet uygun abi bu konuda belki bi süre daha deneyimlerinden faydalanıcaz heralde.. şuan araştırma aşamasındayız. teşekkürler...
belki yaptıkları sadece bi seri üretim x-maxleri sattıklarını çağırmış olabilirler.
valla önceki sayfaları okudum içim karardı.. belki bu tamamen servisten kaynaklanan olayda olabilir ama yinede içime kuşku düştü yani. belki servis işini ehli değildir nebilim sağlam diye yine bozuk parçayı takıyordur. ama yamah gibi bi marka böyle yaparsa artık diyeceğim yok bende motorumu ilk aldığımda epey servis kazığı yedik sonra normal işinin ehli ustaya gittim.. motorun hakkını vermeye başladı. hemde param cebimde kaldı. şimdi problem 150 cc e-5 de motoru zorlamamız gerekiyor. buda epey zarar veriyor. bilmiyorum neden kaynaklanıyor ama varyatör ve tahrik silindir seti yetiştirememeye başladım son zamanlarda ki bu parça zorlanmada aşınan parçalar. ama yinede çok çabuk aşındırmaya başladı.Halbuki abim işe gidip geliyor sadece öyle zorlayacak bi yerde yok. e-5 e de çıkmıyor. benimde o canımı sıktı. şimdi neden kendi motorunun sorununu bu topicte yazıyorsun diyeceksiniz. burdan şuraya bağlayacağım. zaten e-5 gibi çevre yollarında baya zorlandığı için artık cc yükselme isteği doğdu içimizde. ama bunuda en uygun şekilde yapmak isteriz bizde tabi. motoru ben ve abim kullanıyoruz. aradığımız tekrar scooter tarzı olduğu için piaggio ve yamaha ya takılmıştım. piaggio da yedek parça sorunu dediler. birazda pahalı olması sebebi ile. yamaha ya sıcak baktım. onunda geçmişini okuyunca soğudum arkadaşlar. bi ara bıraksammı şu motor işini diyorum. sonra kafamı toparladığımda olmaz diyorum. lazım çünkü. hemde ayrı bi tutku oldu. napcaz bilmiyorum. ne alsak arkadaşlar. hemen alacağımızdan değilde. şöyle sorayım daha iyi hangi motoru ve modeli araştıralım arkadaşlar. amma uzun oldu be
KIRMIZI BOĞA..
geri cagırılma olayını bana yamaha satıcısı soyledi.bende beldeyamayı aradım.servise goturun orada kontrol etsınler dediler.servise goturdum şasi numarasını verdim dün araştıracakdı servis sorun varmı diye.
Herkese merhaba.
Bildiğim kadarı ile X-max te şasi ile ilgili bir sıkıntı var. Sele bağlantıları yanından sert kullanımda ve bozuk yollarda çatlatma yapabiliyormuş. Buna tetbir olsun diye bir bağlantı kiti ile sorunu çözüyorlar. İlgili X-max kullanıcılarına posta yolu ile durumu bildirdiler. Siz yinede servise uğradığınızda şasi numaranızdan kontrol ettirin. Postada takılmıştır evde bulamamışlardır falan.
Ben 20.000 km kullandım. Alır almaz ön far ampulu gitti, birkaç bin km sonra marş dinamosu dişleri kırıldı, 20000'de devridaim pompası uçtu. Zorbela sattım kurtuldum. Herşeye rağmen seviyordum motorumu. Çok rahat, çok dengeli, çok güçlü ve hızlıdır. Bagajı kocaman, yakıt sarfiyatı da acayip ekonomiktir...
Başka motor mu kalmadı buna bakıyorsunuz? Bu motorlar İspanyol malı, çoğu parçası da Chinese...
Üç boyoz bir kola
Yok abi, öyle değil. Bizim aldığımız ilk seri motor bunlar. Karbüratörlüydü. Seninki enjeksiyonlu, ayrıca elektrik donanımı değiştirilmiş. Yamaha servisten artık eski sorunların olmadığını, tamamının düzeltilmiş olduğunu söylediler. Senin motordan ben de şimdi alabilirim. İçin rahat olsun... Hem far ampulu bu, her motorda patlayabilir..
Üç boyoz bir kola
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)