Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3401

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Merhaba. Xmax 250 ABS satınalmayı planlıyorum. Avantajlı olursa ikinci el, olmazsa sıfır alabilirim. Xmax'ın selesinden şikayet edenleri görüyorum. Sele rahatsız mı? 1.000 TL fark vererek selesi daha konforlu olan Iron Max'ı tercih etsem ne dersiniz? Ayrıca ikinci el motor alınırken nelere dikkat etmeliyim? sahibinden.com'da ilana ne kadar özen gösterildiğine (yazım, imla kuralları, fotoğraf vb.) bakıp motora iyi bakmıştır/bakmamıştır diye yorum yapabiliyorum. Düşüncelerinizi merak ediyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3402

    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul/Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 250 ABS
    Alıntı hardal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Xmax 250 ABS satınalmayı planlıyorum. Avantajlı olursa ikinci el, olmazsa sıfır alabilirim. Xmax'ın selesinden şikayet edenleri görüyorum. Sele rahatsız mı? 1.000 TL fark vererek selesi daha konforlu olan Iron Max'ı tercih etsem ne dersiniz? Ayrıca ikinci el motor alınırken nelere dikkat etmeliyim? sahibinden.com'da ilana ne kadar özen gösterildiğine (yazım, imla kuralları, fotoğraf vb.) bakıp motora iyi bakmıştır/bakmamıştır diye yorum yapabiliyorum. Düşüncelerinizi merak ediyorum.
    Iyı bır makına bulabılırsenız ıkıncı el almanızı bende onerebılırım plaka masrafı gıbı detaylardan uzak kalırsınız,xmax selesınden rahatsız olmanız ıcın sureklı uzun yol yapıp saatlerde uzerınde olmanız gerekecektır boyle bır kullanımınız mevcut olur mu? arac alırken fotograflara aldanmamak lazım hatta kısının kendısıne bıle guvenmemek lazım bu konuda uzman tabıkı servısler belırlı bır meblag ıle kontrollerını yaptırır rapor alırsınız ıcınız rahat eder.

  3. #3403
    umut_gsr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2011
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Yamaha Majesty 400
    Arkadaşlar merhaba ,

    Bildiğiniz üzere 2006 8000 km de yamaha majesty 400 üm var. Önceki sayfalarda resimlerini paylaşmıştım. X max 400 alacakken bu motor çıkınca karşıma tercihimi bundan yaptım. X max 400 ile zaten motor v.s aynı sadEce grenaj farkı var .

    Neyse X max'çi olmasak da yamaha'cı olarak aranızda takılıyoruz kaçak olarak .

    Yakıt konusunda paylaşmak istediğim bir ölçüm yaptım fikir olması adına sizinle de paylaşmayı uygun gördüm. Ben 92 kg ve artçım 55 kg olmak üzere 46 lt givi topcase ve dolu halde yaptığım İstanbul tekirdağ seyrettiğim hızlar 120 / 140 / 160 km /h arasıra 170 km / h sonucunda motosikletimi aldığımdan beri 3 depo yakıt ile 39 lt 850 km yol yaptım. ortalama 0,20 krş ( 4,5 lt 100 km de ) yapıyor benzin litre fiyatı 4,39 tl. Sakin kulanımda daha alt seviyelere ineceğinden şüphem yok ama uzun yolda da 90 km ile seyredilmiyor hele ki motosiklette. Tekirdağ'a otobana çıktıktan sonra 140-160-170 km ile seyrettim. Gerçekten son derece dengeli çok konforlu bir motosiklet.

    Herkeze sevgiler tekeriniz düz bassın .

  4. #3404
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Alıntı hardal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Xmax 250 ABS satınalmayı planlıyorum. Avantajlı olursa ikinci el, olmazsa sıfır alabilirim. Xmax'ın selesinden şikayet edenleri görüyorum. Sele rahatsız mı? 1.000 TL fark vererek selesi daha konforlu olan Iron Max'ı tercih etsem ne dersiniz? Ayrıca ikinci el motor alınırken nelere dikkat etmeliyim? sahibinden.com'da ilana ne kadar özen gösterildiğine (yazım, imla kuralları, fotoğraf vb.) bakıp motora iyi bakmıştır/bakmamıştır diye yorum yapabiliyorum. Düşüncelerinizi merak ediyorum.
    Bizzat ironmax sahibi biri olarak şöyle diyebilirim. Aslında standart xmax sekesi konforsuz bir sele değil. Ancak Türkiye yolları için xmax in süspansiyonları sert olduğu için standart sele bir süre sonra rahatsızlık veyor ve terletiyor. İronmaxin selesi için ise sert süspansüyonlara karşın jel destek yapısında olduğundan bir nebze daha konforlu hissettiriyor. Ayrıca terleme olahı da bir miktar daha iyi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

    Alıntı baromer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Iyı bır makına bulabılırsenız ıkıncı el almanızı bende onerebılırım plaka masrafı gıbı detaylardan uzak kalırsınız,xmax selesınden rahatsız olmanız ıcın sureklı uzun yol yapıp saatlerde uzerınde olmanız gerekecektır boyle bır kullanımınız mevcut olur mu? arac alırken fotograflara aldanmamak lazım hatta kısının kendısıne bıle guvenmemek lazım bu konuda uzman tabıkı servısler belırlı bır meblag ıle kontrollerını yaptırır rapor alırsınız ıcınız rahat eder.
    Hocam ben xmax 259 ile şehir içi kısa yol kullanımında 3.6 nın altını hiç göremedim. Sizin ölçümler olduköa makul, gerçi uzun yolun etkisi de vardır muhtemelen.

    2.8 - 3.2 tüketenlere imreniyorum.
    Piaggio Carnaby 200
    Yamaha XMax 250 Ironmax

  5. #3405
    smtknc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Multistrada 1200s
    Alıntı smtknc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu 50 TL fiyatı servisten mi aldınız? Ben bügün kardeşler yamahayı aradım. Farlar benden olacak şekilde far değişimi yaptırmak istiyorum dedim. Saat ücretimiz 50 TL + KDV far değişimi için de 2 saatlik işçilik yani toplamda 118 TL istediler. Bu fiyat farların benden olduğu hali birde.

    Öte yandan bir tavsiye üzerine H7 Led aldım. Selektör ve ışık performansının tüm halojenlerden iyi olduğunu söylemişti kullanan arkadaş. Aldığım ürün de burada http://www.aliexpress.com/item/2x-Pl...265461732.html

    Daha henüz taktırıp test etme fırsatım olmadı fakat normal ampüllere 3 kat daha uzun ömürlü olduğu yazıyor. (ne kadar doğru göreceğiz)
    Farları taktırıp test etme fırsatı buldum. Aydınlatması ile ilgili değiştirme fikri olan arkadaşlar için tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.

    Hali hazırda motorum da MST Tech'in çok modüllü Led sis farları da mevcut. H7 LED'leri takmadan önce, Led sislerin ne kadar mükemmel aydınlatması olduğunu düşünüyordum fakat bu farlar bambaşka bir dünya. Sırf farlar yüzünden dün gece çıkıp motor sürdüm. Kesinlikle hiç bir halojen (%130 olan phlips vb.) ile kıyaslanamaz bile. Halojenler gibi ısınarak aydınlatma durumu yok. Uzun far için konuşuyorum, selektör tetiğine dokunduğunuz anda her yer bembeyaz Kısacası selektör tuşu artık sizin varlığınızı kanıtlayacak bir ateş düğmesi

    Öte yandan insanları normal şartlar altında rahatsız etmeyi hiç istemediğimden, kısa farların xenon gibi çok dağılıp normal seyir halinde ön tarafı rahatsız etmesinden korkuyordum. Benim aldığım ledler tek yönlü ve deneye deneye en güzel çözümü her ikisini de far tasının altına bakacak şekilde konumlandırarak bulduk. Uzun far yanmadığı sürece rahatsız olan yok.

    İlk defa dün akşam 3500KM'dir kullandığım motora yolların açıldığını hatta iki araba arasının bile açıldığını gördüm.

    Son olarak motorun, şu haliyle, arabamın bi-xenonlarından bile daha iyi aydınlatması olduğunu düşünüyorum (ilk 50-100 metre mesafede).

    Aydınlatma ile ilgili düşüncesi olan varsa dünyasının değişmesi için bu farları kullanabilir.

    dipnot: bu yazı fazla memnun bir kullanıcı yorumudur taraflı olabilir

    Sağlıcakla kalın.
    Mirable bunu beğendi.

  6. #3406
    Mirable - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Alıntı smtknc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Farları taktırıp test etme fırsatı buldum. Aydınlatması ile ilgili değiştirme fikri olan arkadaşlar için tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.

    Hali hazırda motorum da MST Tech'in çok modüllü Led sis farları da mevcut. H7 LED'leri takmadan önce, Led sislerin ne kadar mükemmel aydınlatması olduğunu düşünüyordum fakat bu farlar bambaşka bir dünya. Sırf farlar yüzünden dün gece çıkıp motor sürdüm. Kesinlikle hiç bir halojen (%130 olan phlips vb.) ile kıyaslanamaz bile. Halojenler gibi ısınarak aydınlatma durumu yok. Uzun far için konuşuyorum, selektör tetiğine dokunduğunuz anda her yer bembeyaz Kısacası selektör tuşu artık sizin varlığınızı kanıtlayacak bir ateş düğmesi

    Öte yandan insanları normal şartlar altında rahatsız etmeyi hiç istemediğimden, kısa farların xenon gibi çok dağılıp normal seyir halinde ön tarafı rahatsız etmesinden korkuyordum. Benim aldığım ledler tek yönlü ve deneye deneye en güzel çözümü her ikisini de far tasının altına bakacak şekilde konumlandırarak bulduk. Uzun far yanmadığı sürece rahatsız olan yok.

    İlk defa dün akşam 3500KM'dir kullandığım motora yolların açıldığını hatta iki araba arasının bile açıldığını gördüm.

    Son olarak motorun, şu haliyle, arabamın bi-xenonlarından bile daha iyi aydınlatması olduğunu düşünüyorum (ilk 50-100 metre mesafede).

    Aydınlatma ile ilgili düşüncesi olan varsa dünyasının değişmesi için bu farları kullanabilir.

    dipnot: bu yazı fazla memnun bir kullanıcı yorumudur taraflı olabilir

    Sağlıcakla kalın.
    Linki inceledim çok iyi duruyor gerçekten. Peki nerde, ne kadara taktırdınız bilgi verir misiniz?

  7. #3407
    smtknc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Multistrada 1200s
    Alıntı Mirable adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Linki inceledim çok iyi duruyor gerçekten. Peki nerde, ne kadara taktırdınız bilgi verir misiniz?
    Farları paylaştığım linkten kendim temin ettim. Çok daha ucuz bir çok alternatifi var fakat bunları bir öneri üzerine almıştım ve epey güzel performansları var.

    Facebook üzerindeki Xmax Fan Klubünde montaj işlerinin neredeyse hepsini yapan Burak Ergül'de montajını yaptı. Kendisine yine facebook üzerinden montaj günlüğü (https://www.facebook.com/groups/497489667117749) sayfasından da ulaşabilirsiniz.

  8. #3408

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    Alıntı smtknc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Farları taktırıp test etme fırsatı buldum. Aydınlatması ile ilgili değiştirme fikri olan arkadaşlar için tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.

    Hali hazırda motorum da MST Tech'in çok modüllü Led sis farları da mevcut. H7 LED'leri takmadan önce, Led sislerin ne kadar mükemmel aydınlatması olduğunu düşünüyordum fakat bu farlar bambaşka bir dünya. Sırf farlar yüzünden dün gece çıkıp motor sürdüm. Kesinlikle hiç bir halojen (%130 olan phlips vb.) ile kıyaslanamaz bile. Halojenler gibi ısınarak aydınlatma durumu yok. Uzun far için konuşuyorum, selektör tetiğine dokunduğunuz anda her yer bembeyaz Kısacası selektör tuşu artık sizin varlığınızı kanıtlayacak bir ateş düğmesi

    Öte yandan insanları normal şartlar altında rahatsız etmeyi hiç istemediğimden, kısa farların xenon gibi çok dağılıp normal seyir halinde ön tarafı rahatsız etmesinden korkuyordum. Benim aldığım ledler tek yönlü ve deneye deneye en güzel çözümü her ikisini de far tasının altına bakacak şekilde konumlandırarak bulduk. Uzun far yanmadığı sürece rahatsız olan yok.

    İlk defa dün akşam 3500KM'dir kullandığım motora yolların açıldığını hatta iki araba arasının bile açıldığını gördüm.

    Son olarak motorun, şu haliyle, arabamın bi-xenonlarından bile daha iyi aydınlatması olduğunu düşünüyorum (ilk 50-100 metre mesafede).

    Aydınlatma ile ilgili düşüncesi olan varsa dünyasının değişmesi için bu farları kullanabilir.

    dipnot: bu yazı fazla memnun bir kullanıcı yorumudur taraflı olabilir

    Sağlıcakla kalın.
    hayırlı olsun güle güle kullanın,,yanlız keşke biraz araştırıp,biraz daha verip benim verdiğim linktekini alsaydınız ,, sizinki 3000,lm benimki 9600,lm en son teknoloji (cree led) yani arada aydınlatma gücü olarak 3 kat fark var,h7 olarak 9600lm den daha güçlüsü yok,,sizinkinin altında soğutucu olarak devamlı çalışan mini fan motoru var ,aldığınız ampulün ömrü bitmeden bu fan motoru,devamlı çalıştığı için mini fan motorunun göbeğindeki yatakları rulman vs.,leptop lardaki fan motoru gibi bir müddet sonra hakkın rahmetine kavuşacak,,

    oysaki benimkinin altında soğutucu olarak aralarını açarak kullanılan resimde görülen aleminyumdan yapılmış geniş şerit soğutucu var ve ampulün ömrünün sonuna kadar kullanılabilir arıza yapma riskide yok,,birde seninki 30 watt benimki 80 watt

    ben bunları motoru olan bilgisayar tamircisi bir akrabamın anlatmasıyla öğrendim,ve siparişi verdik gelmesini bekliyorum,gelince takacağız,,

    sizin aldığınızda çok güzel,standart ampullerle kıyaslama yapılamaz ama keşke bunu alsaydınız diyeceğim ancak almışsınız bikere ,güle güle kullanın sizinkide çok güzel

    http://tr.aliexpress.com/store/produ...toreId=1194301

  9. #3409

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    bu arkadaşın plakası el değmeden nasıl katlanıyor anlayabildinizmi


  10. #3410
    mrtkulaksiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2013
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    pcx150
    Merhabalar.dun itibariyle bende xmax sahibi oldum.motor suan 60 km de.arka fren hic tutmuyor denecek kadar kotu diyebilirim.zamanla acilir diye umuyorum ama bakalim.rodaj konusundada pek bir bimgim yok acikcasi.1000 km 5 bin deviri gecme diyorlar.frenler hakkinda bir fikri olan varsa paylasabilirmi?

  11. #3411
    osiosborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Alıntı mrtkulaksiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.dun itibariyle bende xmax sahibi oldum.motor suan 60 km de.arka fren hic tutmuyor denecek kadar kotu diyebilirim.zamanla acilir diye umuyorum ama bakalim.rodaj konusundada pek bir bimgim yok acikcasi.1000 km 5 bin deviri gecme diyorlar.frenler hakkinda bir fikri olan varsa paylasabilirmi?
    Hayırlı olsun. Binmeden önce kitapçığını okuyun. İlk 1000km 4000 devir, sonraki 600km 6000 devri geçilmesi önerilmiyor. Bende 3 hafta önce aldım. frenlerle ilgili sıkıntım yok. Aldığınız servise danışın isterseniz.

  12. #3412
    OZARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2016
    Şehir
    Büyükçekmece
    Motosikleti
    Honda Forza 300 ABS - Bekleniyor
    Bende aranıza iron max alarak katıldım arkadaşlar , selamlar ...

    İstanbul / Büyükçekmece

    Rodaj muhabbeti çok fena ya

    Makine resmen şunu diyor ; Özgürlüğün 4000 devire kadar

    4000-5000 devir bandında kullanıyorum inşallah Zaman sular seller gibi geçer , geçer inşallah

  13. #3413
    mrtkulaksiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2013
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    pcx150
    Tesekkurler.sizin motorunuzda hayirli olaun.olmadi ben bir servisi arayim.

  14. #3414
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Merhaba,
    Servisin kendisi ilk 1000 km'de 5000 deviri, daha sonraki 600kmde de 6000 deviri geçmeyin der. Bunun sebebi aslında kullanım kitapçığının ingilizcesinde açıklığa kavuşmaktadır. İngilizce olan kitapçıkta der ki, motorunuzun ilk 1000 km lik döneminden daha önemli başka bir dönem yoktur. Bu dönemde motoru aşırı zorlamaya ve ısınmaya karşı korumalısınız. Aynen şu ifade yer alır:"4000 devirin üstünde uzun süreli kullanımdan ve aşırı ısnmadan kaçınmalısınız."
    Kısaca kullanım sırasında doğal olarak(sollamalar,yokuş ve hızlanmalar vs.) 4000 deviri geçeceksiniz. Ancak bunun uzun süreli olması tavsiye edilmiyor. Motorun da ideal devri 5000 olduğu için (tork ve kuvvet) servis genelde kitapçıkta yazanın bir tık üstünü söylüyor.

    Bu sebeple sayılara çok takılmadan, ilk zamanlar agresif sürüşten kaçınarak,yavaş hızlanmalar ve sakin kullanım ile geçirilmesi uygun.

    Geçen hafta 1600 kmyi devirdim. 1000km lik yağ değişiminden sonra motor hissedilir derecede rahatlıyor.

    Arka frene gelirsek, tek başına genelde durmak için yetersiz, yavaşlama için yeterli. Ancak ön frenle kombine sıktığınızda güvensiz hissetmiyor insan. Belki daha önce kullandığınız motor vitesli bir motr ise, scooter için arka fren size pek güven vermemiş olabilir.

  15. #3415
    mrtkulaksiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2013
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    pcx150
    Tesekkurler bilgiler icin eminemre.frenlerde hava olabilir diye aklima geliyor.yarin birde ona bakicam.
    eminemre bunu beğendi.

  16. #3416

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 cc
    Arkadaşlar merhaba Xmax 250 ile rodaj aşamasındayım şuan 600 km oldu birşey dikkatimi çekti sizinle de paylaşmak istedim ilk 400 km'de 4000 devirde motor hızı maksimum 48 bilemedin 50 km yi geçmiyordu daha sonra 500 km'yi yaklaştıktan sonra aynı devirde aynı yolda hızım 54-56 km'yi görmeye başladı bunun rodaj ile mi alakası var diye merak ediyorum doğrusu rodaj gerçekten de motorun performansını arttırıyor mu teşekkürler

  17. #3417
    eminemre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2016
    Şehir
    Beşiktaş / İstanbul
    Motosikleti
    X Max 250 Ironmax
    Alıntı sistolik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba Xmax 250 ile rodaj aşamasındayım şuan 600 km oldu birşey dikkatimi çekti sizinle de paylaşmak istedim ilk 400 km'de 4000 devirde motor hızı maksimum 48 bilemedin 50 km yi geçmiyordu daha sonra 500 km'yi yaklaştıktan sonra aynı devirde aynı yolda hızım 54-56 km'yi görmeye başladı bunun rodaj ile mi alakası var diye merak ediyorum doğrusu rodaj gerçekten de motorun performansını arttırıyor mu teşekkürler
    Rodajdan çok, hava şartları (rüzgar,lastiklerinin alışması, ilk hızlanman, nem ve hava sıcaklığı) hatta yakıt deponun doluluğu dahi etken olabilir diye düşünüyorum.
    Ancak rodaj döneminin sonunda fabrikasyon yağ değiltirildiğinde motorun devrinin yükselme eğilümine girdiği fark ediliyor.
    Piaggio Carnaby 200
    Yamaha XMax 250 Ironmax

  18. #3418
    ousi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2015
    Motosikleti
    NC700X
    14.000 km 2014 Xmax 250 abs tecrübemden sonra 2016 model xmax ıron max'i geçen hafta teslim aldım. Farkları sadece makyajlı olmasından ziyade bu makyajların 1000 lira gibi bir farka değdiğine kanaat getirdim. Öncelikle küçük detaylardan bahsedersek 2 motorun arasında ne farklar var ne için bu 1000 liraya değer açıklayayım.

    Başta en önemlisi sele konforu belki sürücü için konfor o kadar da kötü olmamasına rağmen artçı için bence çok sıkıntılıydı kasisten ufak çukurdan geçerken ciddi ağrılar sezmeme neden oluyordu(artçı olarakta xmax ile uzun yol yaptım). Iron Max modelinde bu konfor sürücü için üst düzeye çıkarılmış 2 saat kesintisiz üstünde durmama rağmen totoda hiç bir ağrı uyuşma olmadı. Diğeriyle kıyaslarsak normal xmaxte ben sürücü durumundayken 1 saatte uyuşmalar başlıyordu. Toplayacak olursam hem sürücü hemde artçı için ıron max'te konfor hedeflenmiş ve bence başarılmış.

    Gösterge paneli çok canlı önceden kavuniçine kaçan turuncu ile pembe arasında ışıklandırılan gösterge ıron maxte beyaz renk kullanılmış bence yerinde olmuş gözü yormuyor diğerine nazaran.

    Standart abs ve standart metal basamak kısmı güzel bu metal basamağa ayrı bir para verilerek takılması gerekiyordu...

    Boya kalitesi yerinde değişikler ıron max modeli xmax'in şikayetlerinden ders alınarak yapılmış bir model bu nedenle 1000 lira fark verilip bence alınabilir. Ancak yinede bir koltuk için alınır mı.. eğer uzun yol yapmıyorsanız değmez 1000 lira vermeye gidişi duruşu manevrası diğerinden başka hiç bir farkı yok kısacası totosuna değer verenlere tavsiyemdir. Xmax Iron Max
    eminemre bunu beğendi.

  19. #3419

    Üyelik
    29 Nisan 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xmax 250 abs
    Arkadaşlar merhaba,

    Xmax 250 motor almayı düşünüyorum. Haftasonları artçi ile beraber istanbul-çanakkale arası tek yön 430 km yolu bu motorla gidip gelmeyi istiyorum. Bu kadar uzun bir mesafe için bu motor uygun mudur? Mesafe uzun olduğundan dolayı konfor açısından ironmax modelini mi tercih etmeliyim?

    Bu ilk motorum olacak, tecrübe sahibi arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Şİmdiden teşekkürler...

  20. #3420
    ousi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2015
    Motosikleti
    NC700X
    Alıntı otchill adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Xmax 250 motor almayı düşünüyorum. Haftasonları artçi ile beraber istanbul-çanakkale arası tek yön 430 km yolu bu motorla gidip gelmeyi istiyorum. Bu kadar uzun bir mesafe için bu motor uygun mudur? Mesafe uzun olduğundan dolayı konfor açısından ironmax modelini mi tercih etmeliyim?

    Bu ilk motorum olacak, tecrübe sahibi arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Şİmdiden teşekkürler...
    İkiside bu yolda yormaz ancak tabi daha rahatını arıyorsan ıron max tercih etmen daha iyi olacaktır.
    otchill bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)

Bu Konudaki Etiketler