http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6408195/detay/
KENDİ MOTORUM NC 750 ALDIM ONUN İÇİN SATILIK İSTANBULDA GEZMİŞ OLURSUN
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------
KARDEŞ KIŞ İLE YAZ ARASINDA 1 LT YE YAKIN FARK EDİYOR NERDE İSE KISA MESAFEDE KULLANIYORSAN OLUR NORMALDE 4 LT Yİ GEÇMEMESİ LAZIM.
ÜMRANİYEDE YILDIZ YAMAHA VAR BAKARLAR
O SIVI RADYATÖR SOGUTMA SU GÖSTERGESİ AZALMIŞ DERKEN TAM DOLU GÖRÜNMEZ ZATEN NORMALDİR MUHTEMELEN
“Ey îmân edenler! Şarap, kumar, dikili taşlar (putlar) ve fâl okları ancak şeytanın işinden bir(er) pisliktir; öyleyse ondan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.
linki burda http://urun.n11.com/filtre/yamaha-x-...resi-P37437407
eğer alıcaksanız hafta sonları indirim oluyor 2 günlük 15 lira onu bekleyin bence
satışa kapalı yazıyor brn motor da ürün bitmiş olabilir mesaj atıp stokta varsa ilanı açtırabilirsiniz
49 ledli çakarı takan Xmax Kullanıcısı varmı üçgen olan
https://www.facebook.com/Yamaha-XMAX...0374283015608/
led çakar taktırmıştım bu facebook grubunun sahibi erhan abi irtibata geçebilirsin hemen cevap veriyor
Selam .100 km de 4,5 litre yakıyor. Şehir içi daha çok kullanıma göre..
çanakkalenin trafiğini bilmem ama ben İstanbul içi yoğun trafiğinde genelde 2 kişi ile (yoğun olmayan trafiği yok gibi bişey)5 lt geçtiğim bile oluyor,, ama geçende 2 kişi istanbuldan mudanyaya gidip geldim genelde bastım gidip gelirken ortalamam 3,5 lt yaktı,,
tek başıma kendimi tutarak uzun yol gittiğimde 2.8 lt kadar düştüm ,,,şehir içi hesap yapmak doğru olmaz ,yokuşu var trafiği var dur kalk var bazı durumlarda ani gaz vererek kalkmalar var,var oğlu var yani şehir içi yoğun trafikte kullanım durumuna göre 4,5 lt yakmak normal
motoru agresif kullanmak yakıtı çok etkiliyor ama dedeler gibide tin tin sağdanda gidilmiyor
Arkadaslar merhaba. Yakin zaman icinde ben de bir x max dusunuyorum. Kullanan arkadaslardan bir kac fikir isteyecegim. Oncelikle uzun zamandir motosiklet kullandigimi, egitimlerimin oldugunu ve sehir ici ve disi binlerce km deneyimim oldugunu belirteyim. Son lullandigim motorlarim cbf600 cbf1000 ve f800gs idi. Yani acemi tavsiyeler degil biraz daha bilincli arkadaslarin tabsiyesi olursa benim icin daha faydali.
Xmax almak istememin sebebiyse; artik otomobilim yok. Motoru hem ulasim hem gezi amacli kullanmak istemem. Scooterlara gunluk kiyafet ve ayakkabilarla da binilebilmesi de diger sebebim. Az yakmali ki ulasim icin avantajli olsun ama uzun yol ve sehir icinde de beni cok biktirmasin performansi ile.
250 cc olanin maximum yapabilecegi hiz nedir? Tabi yokus assagi falan degil. Kasmadan zorlamadan ibre kaci gosterebiliyor? Ivmelenmesi ve yokus yukari cikis performanslari nasildir? Yoksa direk 400 mu dusunmem gerekir sizce. (250cc alim ve yakit maliyeti daha dusuk olacaktir. Bu yuzden istiyorum. Ancak cok da kagni gibiyse hic bulasmayayim)
Diger sorum abs oneriniz nedir? Ya da 250abs yerine ayni rakamlara 400 standart almak daha mi mantikli olur? Abs den mi performanstan mi odun vermek gerekir? Suan nakit 10000 liram var. gerisini kredi kullanmam gerekecek. Ne kadar az kredi cekersem o kadar iyi benim icin. Yoksa direk 400abs alir yoluma bakardim. Simdiden tesekkurler cevaplar icin
şehir içinde 650 cc ye binmekle 250 cc arasında güç olarak fark yok zaten ama uzun yol fark eder 130 km yi rahat görürüsün(120-130 km ile 4 4,5 lt civarı)şehir dışı 90 km nin altına düşeceğin rampa yok.artcı rahat eder kask mont için yerin kıyaslanamayacak kadar rahat ve geniş bakımlarını düzgün yaptır sıkıntı çıkarmaz kısaca işini görür her türlü.abs yağmurda binmeyeceksen çokta dert etme.400 için sadece fazla para ve fazla yakıt harcarsın bence arada uçurum yok
“Ey îmân edenler! Şarap, kumar, dikili taşlar (putlar) ve fâl okları ancak şeytanın işinden bir(er) pisliktir; öyleyse ondan kaçının ki kurtuluşa eresiniz.
Arkadaşlar merhaba, 2015 model xmax 250 için apron montajını kendisi yapan var mıdır? Motorda diz korumalar var onları sökmemiz gerekiyor mu?
X-max 250 kullanıcılarına teknik bir sorum olacak ve kullanıcı bildirimi benim için gerçekten çok önem arz ediyor bu konuda.
Scarabeo'mun sol fren haznesini (master cylinder), daha küçük piston çapına sahip başka bir fren haznesiyle değiştirmek istiyorum. Bu işi istediğim gibi yapabilirsem eskiden beridir hayalim olan tek parmakla fren kullanımını iki fren için de gerçekleştirebileceğim (ön fren zaten o şekilde şu an). X-max servis kitapçığından baktığım kadarıyla X-max'in sol master cylinder piston çapı 11mm. Kızıltoprak'daki motorcularda dolanırken orada X-max'ler görüyorum. Normal X-max'lerin arka kaliperi X-city'de kullanılan kaliperle aynı (gri renkte, iki pistonlu. pistonlardan biri diğerinden daha büyük). Momo Design X-max'lerde ise arkada tek pistonlu siyah bir kaliper var. İki dizaynda da eğer yanlışım yoksa aynı sol fren haznesi kullanılmakta (emin değilim bundan ama tahminim o yönde).
Sizlere sorum şu:
X-max'iniz ile yolda giderken arka freni sonuna kadar sıkıp tekeri kilitlemek istediğinizde kaç parmak kullanıyorsunuz? ("kaç parmak yeterli oluyor bu iş için" diye soruyorum; "siz nasıl yapıyorsunuz", "tercihiniz nasıl oluyor" mealinde değil)
a) Sadece 1 parmak kullanarak arka tekeri her koşulda zahmetsizce kilitleyebiliyorum.
b) Normal koşullarda 1 parmak yeterli oluyor; ama şartlar ağırlaşırsa (artçı, bayır, yüksek hız vs.) 2 parmağa geçmem gerekiyor.
c) 1 parmak yetersiz kaldığı için her zaman 2 parmak kullanıyorum. 2 parmakla tekeri her koşulda zahmetsizce kilitleyebiliyorum. Daha fazla parmak kullanmam kesinlikle gerekmiyor.
d) Normal koşullarda 2 parmak yeterli oluyor; ama şartlar ağırlaştığı zaman (artçı, bayır, yüksek hız vs.) 2 parmaktan daha fazla parmak kullanmam gerekiyor (3 veya 4 parmak).
Sorum ardı ardına yapılan frenleme için değildir (o önemli değil benim için).
Bilerek test gibi sordum çünkü bu seçenekler arasında büyük fark var benim için. Normal X-max ile Momo Design sahipleri ayrı ayrı cevaplayabilirse veya hangi tür X-max'e sahip olduğunuzu belirtirseniz çok makbule geçecek gerçekten. Şimdiden teşekkür ediyorum.
onemli olan ivmelenmesi. Motorun 120-130 km hiz yapmasi yeterli benim icin. Ama bu surate cikis sureleri onemli. Sanirim abs li 250 model tercih edecegim
Ben hiç arka tekeri kitleyecek seviye de fren yapma gereği duymadım. Zaten abs var. Bir de sadece arka sıkayım, yada ön sıkayım olayı da yapamıyorum. Her daim kombine sıkıyorum. Bisikletten alışmışım :D
Sol elim 4 parmak fren de hep, sağ haliyle 2 parmak gaz, 2 parmak manet halinde kullanıyorum.
Ama şunu belirteyim; arka fren öne oranla sanki daha uzun sürüyor kavraması. O yüzden tek parmakla o iş bence zor hocam. Ben sadece arka ile durmayı denemek istediğim duramayacağım hissine kapılıp hep önden destek alıyorum. Niye bilmiyorum tek başına arka frenler bana hiç güven vermiyor. Hatta 4000 bakımında servisciye; bunun arka frenler tutmuyor gibi geliyor bana dedim. Binip gitti gezdi geldi. Hiç bi sorun yok dedi. O derece paranoya yaptı bu arka fren ben de. :D
Tek parmakla olacak iş değil gibime geliyor.
600-800-1000 lik motor kullanmışın,250 lik sana hayal kırıklığı yaşatır,şehir içi kalkışlar falan sorun yaşamazssın ama uzun yolda artçı ile ara hızlanmalarda veya araç sollarken AH KEŞKE 400 ALSAYDIM diyebilirsin bu yüzden bence direk 400 al,yakıt sarfiyatı olarak 400 1 lt daha fazla yakacaktır ve vergiside fazladır ama karşılığınıda verir,,
ha şöylede bişey yapabilirsin,250 alıp bir müddet kullanırsın bakarsın performansı beğenmezsen satıp 400 alabilirsin,250 yi satması 400 e nazaran daha kolay,250 nin 2 ci eli daha fazla buda bir gerçek,,bagaj konusunda ise çok memnun kalırsın,hele birde çanta takarsan arabaya alternatif oluyor zaten,selesi araba koltuğu gibi zaten görmüşsündür,artçın memnun kalır yağmur çamur kullanırsın rahat edersin,,,bende şuan 250 var paramı denkleştirip 400 e geçmek düşüncesindeyim
akselerasyon için çok beklentin olmasın hayal kırıklığı yaşayacağını vitesli 600-1000 liklerden sonra kesin...gazi sıkmak ve birkaç saniye beklemek gerekiyor...agresif davranirsan biraz daha canlı ama yakıt 5 lt yi geçmeye başlıyor...artcili ve yüklü uzun yol hayalin varsa 400 luk almalısınız ama o paralar hiçbir sukutura verilmez bence...250 lik artcili hafif rampalarda bile 80-90 gibi süratlere hemen ulaşamıyor...xmax in iyi tarafı yol tutuşu fren kabiliyeti mükemmel..arka amortisör ise bozuk zeminde veya asfalttaki kalın dökülmüş yamalarda çekiç etkisi veriyor...evet sele geniş rahat ama boylede bir durum var
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:53 ----------
tek parmakla lastiği kilitlersin veya abs yi kasitli devreye sokacak kadar fren gücü uygulayabilirsiniz ama fren manetinin ucundan olur bu...parmağın manetin dibindeyse sadece yavaşlatma yapabilirsın...panik frende yeterli olmasada bu şekilde emniyet balonunu daraltmadan seyehat edebilirsin..
Merhabalar,
Sabahları zor çalışmaya başladı akü seviyesi 11 olarak gösteriyor motor x-max 250 2015 model akü bu kadar süre içinde biter mi? şarj kablosu gibi şeyler gördüm böyle bir şey temin etmem gerekir mi?
Birde zincir kilidi arka lastik yerine arka tutamak yerine bağlıyorum satıcı oranın sağlam olduğunu belirtmişti siz nereden bağlıyorsunuz?
2014 model 13800 km de motorum ancak hala tek marşta çalışıyor... Herhangi bir şarj, değişim yapmadım.
Peki kilitleme için zincir kullanıyor musunuz?
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)