Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Eylül 2015, 11:39
#2721
Herkese merhaba.Ben 2 yıl önce xmax 250 abs almıştım ve ilk motorumdu.Daha sonra satmak zorunda kaldım.Şimdi tekrar aldım.Motorum henüz 500 km de.
1000 km yi tamamladıktan sonra servise sokacağım.Benim size danışmak istediğim şu:
motora sadece hafta sonları ve tatillerde keyif amaçlı biniyorum ayrıca kışında binmeyeceğm.Kapalı garajda duracak motor. Motor ne kadar süre çalışmadan sabit durabilir? Ben haftada birgün çalıştırsam yeterli mi? Haftada bir gün binsem 10 km kadar yol yapıp tekrar kapatsam yeterli olur mu? Akü ne kadar zamanda biter vs. vs.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Herkese kazasız sürüşler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------
Bacak koruma hemen taktır derim.Bir önceki motorumla ufak bikaza geçirmiştik.Motor yan yatmıştı . Grenajın altında belli belirsiz küçük bir çizik ve elciğin ucunda ki ezilme dışında hiçbirşey olmadı. Hem motoru büyük gösteriyor hemde gerçekten koruma sağlıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
Bacak korumayı serviste taktırabilirsin.Sen deneme takmayı.
Reklamlar
-
07 Eylül 2015, 12:41
#2722
Motoru yatıracaksan aküyü çıkar eve götür,
Oda sıcaklığında aküye zarar gelmez yaza doğru tekrar şarj edip sorunsuzca kullanırsınız.
-
07 Eylül 2015, 15:32
#2723
Bacak korumalar yapistirma ve geçmeli extra delik falan yok yani
Akü eksi kutup basini sokebilirsiniz arkadasin yazdigida olur tavsiyem en fazla 10 gunde bir calistirmaniz akuyude sezona girerken tekrar sarj edersiniz motomaxda aku sarj cihazi var motorlar icin
-
07 Eylül 2015, 17:18
#2724
Aküyü sökmeden 1 hafta 10 günde bir çalıştırıp 10 km kadar kullansam bi mahsuru olur mu peki.
Aküyü sökmek biraz zor galiba. Bi de motor yeni olduğu için bi yerini servis dışında sökersem garanti kapsamından çıkar diye biliyorum.
-
07 Eylül 2015, 17:56
#2725
Aküyü sökersen bir de onu şarj cihazında tutman gerekiyor bildiğim kadarıyla. Sökmeyip arada sırada çalıştırmak daha uygun bence.
-
07 Eylül 2015, 19:03
#2726
noob adlı üyeden alıntı
Aküyü sökersen bir de onu şarj cihazında tutman gerekiyor bildiğim kadarıyla. Sökmeyip arada sırada çalıştırmak daha uygun bence.
bende öyle düşünmüştüm . teşekkür ederim.
-
08 Eylül 2015, 09:12
#2727
Herkese merhabalar aranıza yeni katıldım.
Uzun zamandır bir scooter sahibi olmayı düşünüyorum. Malum trafik vs. Motorsiklet hem kullanışlı hem de keyifli bir ulaşım aracı. Küçük bir araştırma yaptım X Max 250 abs ve X Max 400 Abs modellerini çok beğendim açıkçası. Hem tasarım olarak hemde Youtube dan izlediğim videolar ve forumlarda yazılanlara dayanarak performans açısından çok iyi bir model gibi görünüyor. Fakat bu konuda bazı çekincelerim var. Açıkçası daha önce motorsiklet tecrübem yok denecek kadar az çocukken bir süre kullandığım mobylette bionick i saymazsak =). Bildiğim kadarı ile B sınıfı ehliyete sahip olan sürücüler motor ehliyetini sadece direksiyon sınavı ile alabiliyor. Sizce bu modeller benim gibi motorsiklet ile trafiğe yeni çıkacak sürücüler için uygun mu ? Eğer uygunsa 250 mi yoksa 400 mü tavsiye edersiniz ? Eğer X Max alırsam sıfır km almayı düşünüyorum ve aktif olarak kullanmayı düşünüyorum. İşim gereği Muğla da yaşıyorum ve Ailem Ankara da yaşıyor. Aracımla sık sık Ankara - Muğla arası yolculuklar yapıyorum mesela X Max ile bu uzunluktaki bir mesafede zorlanırmıyım bilmek istiyorum. Önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir ? Eğer yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler. Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
-
08 Eylül 2015, 09:33
#2728
yalı_çapkını adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar aranıza yeni katıldım.
Uzun zamandır bir scooter sahibi olmayı düşünüyorum. Malum trafik vs. Motorsiklet hem kullanışlı hem de keyifli bir ulaşım aracı. Küçük bir araştırma yaptım X Max 250 abs ve X Max 400 Abs modellerini çok beğendim açıkçası. Hem tasarım olarak hemde Youtube dan izlediğim videolar ve forumlarda yazılanlara dayanarak performans açısından çok iyi bir model gibi görünüyor. Fakat bu konuda bazı çekincelerim var. Açıkçası daha önce motorsiklet tecrübem yok denecek kadar az çocukken bir süre kullandığım mobylette bionick i saymazsak =). Bildiğim kadarı ile B sınıfı ehliyete sahip olan sürücüler motor ehliyetini sadece direksiyon sınavı ile alabiliyor. Sizce bu modeller benim gibi motorsiklet ile trafiğe yeni çıkacak sürücüler için uygun mu ? Eğer uygunsa 250 mi yoksa 400 mü tavsiye edersiniz ? Eğer X Max alırsam sıfır km almayı düşünüyorum ve aktif olarak kullanmayı düşünüyorum. İşim gereği Muğla da yaşıyorum ve Ailem Ankara da yaşıyor. Aracımla sık sık Ankara - Muğla arası yolculuklar yapıyorum mesela X Max ile bu uzunluktaki bir mesafede zorlanırmıyım bilmek istiyorum. Önerileriniz tavsiyeleriniz nelerdir ? Eğer yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler. Herkese kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
Xmax 250'nin selesi baya sert bir süre sonra rahatsız edici oluyor. Sele için bir şeyler yaparsan uzun yolda sıkıntı yok.
-
08 Eylül 2015, 09:44
#2729
tuttacromata adlı üyeden alıntı
Xmax 250'nin selesi baya sert bir süre sonra rahatsız edici oluyor. Sele için bir şeyler yaparsan uzun yolda sıkıntı yok.
Sanırım sele bir şekilde halledilir. Açıkçası bende yeni başlayacağım için 250cc düşünüyorum. Aradaki fiyat farkı da hatırı sayılır zaten. Ama uzun yol yapacağım için de 400 cc aklımı bulandırmıyor değil. Karar vermek için acelem yok en mantıklı kararı vermek istiyorum. Cevap için teşekkürler..
-
08 Eylül 2015, 11:57
#2730
yalı_çapkını adlı üyeden alıntı
Sanırım sele bir şekilde halledilir. Açıkçası bende yeni başlayacağım için 250cc düşünüyorum. Aradaki fiyat farkı da hatırı sayılır zaten. Ama uzun yol yapacağım için de 400 cc aklımı bulandırmıyor değil. Karar vermek için acelem yok en mantıklı kararı vermek istiyorum. Cevap için teşekkürler..
250'lik ile 120 km/sa ile rahat gidersin ki 120 km/sa zaten seni her yolda götürecek bir hız. Hızlanması çok iyi değil ama hızını aldıktan sonra 250'lik her işini görür. 400'lük kullanmadığımdan kesin konuşamam ama arada uçurum bir performans farkı yoktur diye düşünüyorum. Ben son hız olarak 150 km/sa gördüm yokuş aşşağı, düz yolda 130-140 km/sa rahat yaparsın.
-
09 Eylül 2015, 11:43
#2731
bacak korumaların bır kısımı yapıştırmalı 3m ile alt kısımları ise grenajlar sökülüp vida ile delinerek sabitleniyor. zaten yan yatmada eğer sadece yapıştırdıysanız korumanın bir önemi kalmayacak ve soyulup düşecektir.
ayrıca motorunuz garajda sureklı kalıyor akü sarjı için " yamaha yec-8 " akü alın ve kadıköy ersoy motorda montajını yaptırın.
ben yaptırdım motorun aküsünden harıcen soketlı su gecırmez bır kablo cıkıyor ve ıstedıgınız zaman cep telefonu sarj eder gibi moturunuzun aküsünü sarj edıyorsunuz. zaten yec-8 akü sarjın ne kadar doldugunu kırmızı ve yeşil ısık ıle gosterıyor.
resımlerını gormek ısteyen varsa whatsapp yazsın atarım: 0544 738 93 20 / mehmet
-
09 Eylül 2015, 12:02
#2732
Geçtiğimiz hafta sonu 120 km yol yaptım durmadan, Xmax400 ile yol gerçekten çok keyifliydi. Kesin ağrı sızı olur dedim ama en ufak bir sıkıntı yaşamadım. İvmelenme 250'den farklı ancak elbette uçurum yok. Fark olmaması mümkün değil zaten arada 150cc fark var. Bence yeni başlayacaksanız 250'likle başlayın, elden çıkarması kolay nispeten, sıkılınca 400'lüğe geçersiniz. Ya da elinize hakim olabiliyorsanız, 400 de olur elbette.
-
09 Eylül 2015, 19:18
#2733
merhaba arkadaşlar
2013 x-max 250 satın alarak aranıza katıldım.motorumun gösterge paneli analog,siteden indirilen kılavuz, dijital. benimki ile aynı değil.kullanım kılavuzunu nereden bulabilirim?herkese saygılar sunarım
-
09 Eylül 2015, 19:26
#2734
Kış için diz örtüsü alma planı olan var mı? Tucano Urbano'nun örtülerine baktım biraz pahalı geldi açıkcası. Daha uygun bir önerisi olan var mıdır?
-
09 Eylül 2015, 21:37
#2735
arkadaşlar 2014 modellerde servis yağ ikazını nasıl siliyoruz bilen varmı, forumda araştırdım mode ve set tuşlarına basarak anahtarı açık konuma getirip 5 saniye daha basmaya devam edin siliniyor diye açıklama buldum ama benim motorda mode ve set diye bir tuş bulamadım ,herhalde eski kasanınkini tarif ediyordur diye düşündüm yada bu tuşları ben bilmiyorum,,bilen arkadaş varsa söyleyebilirmi
-
09 Eylül 2015, 22:20
#2736
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
arkadaşlar 2014 modellerde servis yağ ikazını nasıl siliyoruz bilen varmı, forumda araştırdım mode ve set tuşlarına basarak anahtarı açık konuma getirip 5 saniye daha basmaya devam edin siliniyor diye açıklama buldum ama benim motorda mode ve set diye bir tuş bulamadım ,herhalde eski kasanınkini tarif ediyordur diye düşündüm yada bu tuşları ben bilmiyorum,,bilen arkadaş varsa söyleyebilirmi
250 için bendeki kitapçıktan çektim umarım yardımcı olur.
-
10 Eylül 2015, 11:08
#2737
Öncelikle yeni kasa icin bacak koruma ruzgar kesici malum sitede 300 tl ilan no 230404626 ihtiyaci olan varsa kacirmayin
Yeni baslayacak arkadasima selenin hafif sert olmasi disinda uzun yol icin tur camı ve bacak korumayida kesinlikle tavsiye ederim .250 lik bide tek binicekseniz fazlasiyla isinizi gorur ayrica fiyat olarakda avantajli tabi
-
10 Eylül 2015, 19:44
#2738
Mirable adlı üyeden alıntı
eyvallah sağolasın hocam,az önce resime bakarak yaptım ama bayağı uğraştım,deneye deneye buldum ancak şimdi öğrendiğim için çok kolay geliyor teşekkürler
-
10 Eylül 2015, 23:34
#2739
YERUÇAĞI adlı üyeden alıntı
eyvallah sağolasın hocam,az önce resime bakarak yaptım ama bayağı uğraştım,deneye deneye buldum ancak şimdi öğrendiğim için çok kolay geliyor teşekkürler
Rica ederim ne demek
-
13 Eylül 2015, 20:48
#2740
Abilerim, kardeşlerim bende yakın zamanda xmax 250 alarak aranıza katılma planım var. Ama öncelikle bayilerde sıfırını bulamadığım için ikinci ele yöneldim. Ama kafama takılan bir sorun var. ilanlarda usb girişi ve stop lambasına entegre çakar taktıran arkadaşlar var. Bunlar garanti kapsamında mı yoksa garantiyi bozuyor mu. Aydınlatan olursa çok memnun olurum. Saygılarımla.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler