Bu sınıfta bir motora ötv ödemek gücüme gidiyor ama fiyattan bağımsız bi sıralama yapsam
CB500f , MT-03 , Z300 , yeni 390 , G310, cb300f , dominar400 şeklinde bir alım sıralamam olurdu. İkinci motor olarak tercih edilecekse 390 a tercih ederim g310'u.
Bir kaç gündür Türkiye'de bmw satıcısı bir kardeşim misafirimdi. Kısa bir avrupa gezisi yapıyor.
G 310 deyince gözleri parlıyor.
Çok iyi satmış bu model ama gözlerinin parlaması satıştan değil.
Motosiklete çok güveniyor ve muadillerinden çok çok üstün bir motosiklet olduğunu söylüyor.
Zaten alıcıların da aynı görüşte olduğu satışlardan belli.
Fiyat konusunda da bmw den beklenmeyecek derecede iyi bir fiyat politikası uygulanmış.
Bir de tüyo vereyim kur dalgalanmaları nedeniyle yakın bir zamanda zam bekleniyor.
Yani almak isteyen arkadaşlarımız varsa elini çabuk tutsun.
antalya da g310 ile gezen bir arkadaş var acaba burdamı ? burdaysa anlatsın biraz motoru resimdekilerden çok farklı duruyor.
25.300 lira , color edition 25.600
http://www.bmw-motorrad.com.tr/tr/tr/index.html
Kim almis diye düşünürken modada bi bayanin altında gördüm aleti. Aliniyormus hakikaten.
gelirse 500f le aynı ötv den hesaplanıp yakın fiyattan olacagından pek beklemeyin. 286cc yerine 310cc honda yerine bmw 25.000 cb300 yerine g310 a verilir. ama mt-03 gelirse bmw ile aynı fiyat olursa g310 biraz hp olarak gariban kalıyor.
ya g310 bu fiyata niye satmasın. durumu musait olan başlangıç seviyesindeki kadınlar ve direk 1200 gs le başlamayıp motor hakimiyeti kazanacak kadar bilinçli adama g310 niye satılmasın. 25 e alır 20 ye satar. siz borusandaki takım elbiseli ST leri ve müşteri profilini küçümsemeyin derim. R25 in 19 olduğu piyasada ABS li 310cc nin müşterisi çıkar
2-3 gün önce istinye taraflarında gördüm bir adet bu motordan, sıkışık trafikte epey bir bakındım sağına soluna. . Gidişi, yakıtı, konforu nasıldır bilemem ama uzaktan bakan biri olarak alet gerçekten çok şık ve mavi renginin kendine has bir tonu vardı. Naked motor sevmeyen beni bile beğendirdi kendisine.Kullanan arkadaşlara kaza bela gelmesin ve hayırlı olsun.
Ben çok beğendim. 1200gs adv min yanına günlük kullanım için almayı düşünürken alarm çaldı..
yurtdışında bu motorla ilgili bir çok video izledim. MT-25 kullanmış ve çok seven biri olarak yorum yapıyorum ABSsiz ve kötü lastiklerle gelmesi bana göre en büyük dezavantajları. BMW için;
- ABS'nin standart gelmesi en büyük avantaj.
- lastikler Michelin pilot street
- tek silindir fakat titreşim yok (motor dikine yerleştirilmiş)
- 300-400cc rakiplerinin çoğu 2 silindir (Duke haric) ve hepsinden az yakıyor
- ekran tamamen lcd
- Malzeme kalitesi çok yüksek
Bu özelliklerin hepsini barından tek bir rakibi yok sanırım. Karşılaştırdığım motorlar Z300, MT-25/03, Duke 390. Honda'da bence bu makinanın tam karşılığı bir rakip yok.
Z300 ve Duke390 da çift silindir ve kaydırmalı debriyajlarıyla öne çıkıyor fakat aynı fiyat ve lastiklerin değişmesi gerekiyor. Ayrıca 2 silindir ile sesi daha güzel ama daha çok yakıyor.
Bu motorun eksik tarafları bence kaydırmalı debriyaj ve traction control (ASC). Gerçi bu sınıfta hiçbi motorda ASC yok ama bence olması lazım.
Tercih meselesi ama fiyatlar bu kadar yakın olunca ben yukardaki sebeplerden dolayı alacak olsam BMW alırım. Eğer apacilik yapmak istiyosanız Duke alın, boyunuz kısa ise de Z300 alın.
Bir çok adet satılmış.Yok mu burada kullanıcı yorumu yapacak?
revize fiyatlar açıklanmış 30.000 TL, geçmiş olsun.
Merhabalar arkadaşlar.
G310r'ımı ilk gelen partiden (Avcılar Borusan) satın almıştım, ancak hemen sonrasında yurt dışına çıktığım için pek kullanma fırsatım olmamıştı - yeni yorum yazabiliyorum. Öncelikle 1 yıldır motosiklet kullandığımı söylemek istiyorum, malesef pek çoğunuza göre oldukça deneyimsizim. Bu yüzden bu motor hakkındaki izlenimlerim ne derece dikkate değerdir, tartışılır.. Başlangıç motorum Bajaj Pulsar AS150 idi. Onun haricinde de birkaç arkadaşımın yüksek cc'li motorları ile kısa turlar atma fırsatım oldu şimdiye kadar. Yine de müsadenizle G310r hakkında ilk izlenimlerimi paylaşmak ve varsa sorularınızı elimden geldiğince yanıtlamak isterim.
Şu an 320 km'deyim. Rodajı dikkatli yapmaya çalıştığım için henüz 6.500 deviri geçmedim. 250 km'de depoyu bitmemesine rağmen tekrar fulledim, 7 lt benzin aldı. Yani kabaca rodajda 100 km'de 2.8 lt benzin yaktım. 6. viteste de 6.500 devirde şimdiye dek gördüğüm en yüksek hız 110.
Motorun parçaları, gövdesi, bağlantıları vs genel itibarıyla oldukça kaliteli. Tasarımında s1000rr çizgileri ve i8'dekine benzer kıvrımlar hakim. Dışarıdan bakıldığında oldukça ilgi çekiyor. Gidon yüksekliği güzel, eski motoruma göre daha geniş olması hakimiyet konusunda güven veriyor. Manet sertlikleri, kumandalar ve LCD ekran oldukça iyi. Ekran yoğun güneş altında ve gece rahat okunabiliyor. Benim gibi acemi sürücüler için sinyal ışıklarının belirgin olması da hoşuma gitti - çünkü arada kapatmayı unutabiliyorum.. Kumandalar konusunda hiç zorluk çekmedim. Sele yüksekliği alçak (yanılmıyorsam 78 cm) ve oldukça konforlu. Artçı kısmı ile arasında yükselti farkı olması da güzel - sanki sırt yastığı gibi totoyu yaslayabiliyorum. Boyum 1.78 ve ayaklarım tamamen yere basabiliyor. Hatta dizlerim kıvrık kalıyor. Oturuş pozisyonu commuter gibi değil - biraz daha öne eğik, bu hoşuma gitti. Hiç durmadan 100 km kadar sürdüm, herhangi bir yorgunluk hissetmedim. Sele altındaki avadanlıkta alet seti ve Türkçe kullanım kılavuzu mevcut. Ayrıca bir disk kilidinin gireceği kadar da boşluk var. Sadece arka frenin biraz arkada kalmasına alışamadım. Motorda rahatsız edecek bir titreşim yok - tek silindir olmasına rağmen gidonda ve peglerde titreşim hissetmedim. Sadece depoda biraz var, o da makul düzeyde. Vites geçişleri net, arada kalmıyor. Vites göstergesinin olması da şahsım adına güzel bir şey. Kaydırmalı debriyaj olmamasına rağmen debriyaj hata affeden türden, ya da ben motor sürmeyi öğrendim..
Sürüşten biraz bahsedecek olursam, torku hissettiriyor, ivmelenmesi güzel. Ama tekere gelecekmiş gibi de fırlamıyor.. Yokuşlarda vites düşürme ihtiyacı hissettirmiyor. Egzos sesi çok hoşuma gitti - daha yüksek cc gibi çıkıyor. Lastik ebatları ideal, üzerinde michelin pilot ile geldi. Yol tutuşu ve viraj performansı iyi. Haliyle henüz yağmurda - çamurda test edemedim. Motorun sürüşü çok kolay diyebilirim. Manevraları rahat, çok rahat kontra tepkisi veriyor. Virajlarda güzel yatıp kalkıyor - çizgisini kaybetmiyor.
Aklıma gelen başka şeyler; Arka stop çok şık ve görünürlüğü yüksek. Ancak aynı şeyi ön farlar için söyleyemeyeceğim.. Maalesef Bajaj'ın sis farı destekli optik farından sonra bmw'nin farı bana baya cılız geldi.. Sis farı için bmw'ye sordum, ancak elektrik sistemine dışarıdan müdahele olacağı için garanti kapsamı dışı kalabileceğinden bahsettiler - bunun bir şekilde çözülmesi gerekiyor bence.. Şimdiye dek gördüğüm en olumsuz tarafı buydu.. Bir de yeni bir model olduğu için henüz aksesuarları (top case, koruma demirleri vs..) Türkiye'ye gelmemiş.. Almanyada da sordum, onlar da ne zaman geleceğini bilmiyorlar. Internette Wunderlich (sanırım hepco becker ile aynı şey) firmasının ürettiği koruma demirleri mevcut, onlardan getirtmeyi düşünüyorum - başka bir arkadaş getirtmiş.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar, biraz km arttıkça (biraz yavaş artar - tatlı su /hafta sonu gezinti motorcusuyum) tekrar yazarım. Sorularınız olursa da elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım. Umarım faydalı olmuştur. Herkese kazasız belasız sürüşler.
Saygılarımla.
Motorunuz hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler. Bende test sürüşlerini ve değerlendirmeleri baya takip etmiştim. BMW sanırım giriş seviyesi sınıfını karıştıracak bir opsiyon sundu kullanıcıya. Test raporları, kullanıcılar fazlasıyla memnun, fiyat bizde biraz yüksek olsa da yurtdışında inanılmaz rekabetçi. İngiltere de cbr 125'ten 500 pound daha fazlaya satıldığı söyleniyor, inanılmaz bir rakam bana göre.
Ben de çok beğendim görünüş olarak. 2. el almayı düşünüyorum, henüz kararsızım.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)