http://imageshack.com/a/img922/6803/a5yktu.jpg
http://imageshack.com/a/img922/8047/bnN7Cz.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------
T Sport kullanıcıları çok mu memnun yoksa çok mu pişman, anlaşılmıyor. Modeller arasında en garip olan bu model oldu (forum hareketliliği açısından)
Gercekten bu motoru benden başka kullanan yok mu?
''Ya olduğun gibi görün,
Ya göründüğün gibi ol''
Arkadaşlar titreşim olayını bir türlü anlamadım bu motor gerçekten titriyormu yoksa titremiyormu?
Cbf i sattıktan sonra pişman olmayalım Bide artçılı kullanımda artçı rahatsız oluyormu kullananlar bi aydınlatırsa çok sevinirim.
cbf kadar titreşimsiz değil ama onun kadar da performansı ölü değil hatta binip yüksek torkunu-gücünü tecrübe edince iyi ki almışım diyeceğin bi motor.Ayrıca hint motorlarının arasında en sorunsuz marka hero,kim ne derse desin,yoksa millet bilmiyo bilseydi daha çok yollarda görürdün.
Değerli okuyucular
Hero T-Sport motorumu 3000kmdir kullanıyorum.
İkinci motorum. İlk motorum km saati, göstergergeleri vb bozuk olan honda beat scooterdi. Yaklaşık 6 ay kazasız, belasız, ehliyetsiz, ekipmansız, kasksız sürdükten sonra ( ekipman, eğitim, tecrübe vb durumlardan habersiz ) moturun zırt pırt bozulması nedeniyle ile bu motoru başlangıç motoru niyeti ile aldık.
Benim motorsiklet tecrübem yaklaşık 1 yıllık bir süre, daha önce yoğun bir şekilde bisiklet kullanıyordum. Şu anda yağmurda, çamurda ve full ekipmanlı olarak motosikletimi kullanıyorum
TSport ile alakalı söyleyebileceklerim :
Beğendiğim özellikleri :
Az yakıyor - yaklaşık 3lt/100km
5 yıl Garantisi var
Dik oturuş pozisyonu sizi çok fazla yormuyor
Şehir içinde aralara derelere rahat giriyor
Bakımlarında sizi fazla üzmeyecek masrafınız oluyor
Far performansı başarılı
Ön-arka disk fren benim nazarımda iyi tutuyor
Analog devir saati güzel
3-5bin devirde torku iyi
Beğenmediğim özellikleri :
Sele konforu iyi değil (sert sele)
Motorun kuru ağırlığı 160 kg ( honda'nın ve yamaha'nın commuterlerini sürünce bisiklet mi kullanıyorum dedim )
6-7 bin devirden sonra çok rahatsız edici zınlama; ayak pedlerinde, elciklerde, selede ( yani heryerinde ) titreşim var
Egzozu değiştirdikten sonra can sıkıcı zınlama bir hayli azaldı
(Titreşim yok yazanları hayretler içerisinde okuyorum )
Aynaların bir kısmı omzunuzu gösteriyor
Lastikler MRF marka bir hayli kayıyor
(Değiştirmek istedim uygun lastik bulamadım- michelin, pirelli,metzeler-)
İlave olarak;
İkinci el piyasasının olmayacağını düşünüyorum
Bu motorla asla uzun yola gidilmeyeceğini düşünüyorum
Viraj performansı hakkında bişey söylemem mümkün değil ( ben çaylak bir sürücüyüm, eğitimlerimi tamamlamadan viraj vb yapmam mümkün değil )
yok mu başka yorumları olan bu motor hakkında?
bugün gittim bi bayiyle görüştüm motoru yakından inceledim kafamda fazla soru işareti kalmadı sanırım yılbaşında alıcam bu motoru rahatsız edici titreşim 90km üstünde filan başlıyormuş ben 90km üstüne sürekli çıkıcağımı ve çıksamda o hızlarda uzun süre kalıcağımı sanmıyorum malum istanbul trafiğinde kullanıcam titreşim benim için eksi değil o yüzden kafamda tek bir soru işareti var motorda vites göstergesi yok adamada sordum sadece boşta olduğunu gösterir dedi sizce vites geçişlerinde sorun yaşarmıyım hangi viteste olduğumu bilmesemde olur gibime geliyor unuturum ben çünkü ama devir saatine göre hareket edersem sorun kalmaz sanırım
Merhaba ben bu motosikletin kullanıcısıyım. 9000 km oldu. Titreşim yok değil ama bir motor bloğu ancak bu kadar verimli olabilir dediriyor. Birinci vites kısa sayılır. Yokuşlarda bu oldukça faydalı. Diğer vites oranları da çok iyi ayarlanmış. Arka süspansiyon ilk aldığımda hafif sert gibi idi şimdi yumuşadı. Motosiklet biraz yüksek sayılır. Ağırlık da ortalamanın üstünde. Fakat bu ağırlık torkunu azaltmıyor. Sağlam olduğu hissini veriyor. Son hız göstergede 124 gördüm. Motosikletin ideal hızı 80 90 arası. Farlar motosiklet çalıştığı anda yanmaya başlıyor. Aydınlatması yeterli düzeyde. Yakıt tüketimi 60 70 kmh aralığında gerçekten az. sürekli 100kmh ile gidilirse her 150 lik gibi çok yakıyor. Gidön dönme açısı oldukça geniş. Trafikte aralarda dolaşmak çok kolay. Motor kendine has uğultu gibi bir ses ile çalışıyor. 150 lik cg motorum vardı onun sesini bilirsiniz pata pata sesi belli olur bu öyle değil.
İlk kullandığım sıralar 7000 devir civarı ön camda zınlama sesi vardı. sonra bu sesi hiç duymadım.
Motosikletin eksileri
-Titreşim üst devirlerde var 8000 devirde var mesela
-Arka amortisor tekli olabilirdi.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)