Honda VFR1200X / VFR1200X-DCT Crosstourer Kullanıcıları
Reklamlar
-
VFR1200X / VFR1200X-DCT Teknik Özellikler
Motor Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, 16 supaplı, UNICAM V4 silindirli
Motor hacmi (cc) 1.237
Silindir çapı x strok (mm) 81 x 60
Sıkıştırma oranı 12 : 1
Maks. Güç (kW@dev/dak) 95/7.750 (129,2 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 126/6.500
Boyutlar (UxGxY) (mm) 2.285 x 915 x 1.335
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.595
Yakıt kapasitesi 21 lt.
Ağırlık 275 kg
Tekerlek (Ön) 110/80R19M/C (59V)
Tekerlek (Arka) 150/70R17M/C (69V)
Reklamlar
-
bir gidişi var ömre bedel.
Crosstourer DCT
-
||| 500Px.com/Arranger ||| Flickr.com/photos/132925453@N03 ||| Youtube.com/channel/UCpMYGwzlf5cTevF5uVbXWeg |||
-
Crosstourer ile arazi asfalttan daha keyifli
-
CT kullanıcıları nerede ?
-
CT kullanıcısı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:50 ----------
lastik değiştiren var mı aranızda ?
şehir içi kullanımda hangi lastiği önerirsiniz ?
-
Michelin Pilot Road 4 Trail al ancak %100 asfalt lastiğidir. arazide üzer. hatta izmirdeki motolastik firması en uygunu. piyasadan 200 tl ucuza alırsın. internetten de sipariş verebiliyorsun
-
13 Ağustos 2016, 23:43
#8
-
merhabalar aranıza dün katılmış bulunmaktayım ve çokta iyi yapmışım şaft değiştireniz var mı acaba aranız da ? sizce gerek var mı ?
-
Crosstourer almayı düşünüyorum. Yorumlarınız bnm için çok önemli
-
Sanchezdepol adlı üyeden alıntı
Crosstourer almayı düşünüyorum. Yorumlarınız bnm için çok önemli
Bende düşünüyor idim , gırtlağımda kaldı başka bahara...
Şaft değişim için 2012 14 modeller geri çağrıldı caponya ve bazı ülkelerde , yurdumuzda ne oldu bitti , çağrılma oldumu olmadımı bende merak ediyorum .
-
Sanchezdepol adlı üyeden alıntı
Crosstourer almayı düşünüyorum. Yorumlarınız bnm için çok önemli
Bizim yorumlarımızdan daha çok sizin motordan beklentinizi anlatırsanız daha detaylı yardımcı olabilirim.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
CT arazide asfaltta guzel diyen arkadas espiri yapıyor heralde. CT enduro gibi gorunen ve oturumu olan bir sport turing dir. Arazide degil toprak yolda bile güven vermez. Anormal ağır ve bu ağırlığı da hissettirir. Süspansiyonu spor bir motor kadar serttir ve çukur kasislerden geçerken bazen çok rahatsız edici çattt diye bir ses çıkartır. (Tabi bu süspansiyonun nimetlerini frenajda yada viraj dönerken de sonuna kadar yaşatır)
Sonuçta çok güzel bir tur motorudur. Arazi olayı ancak toprak köy yollarından geçecek kadardır. Şehir içinde sıkıntı verir. Çok sağlam problemsiz bir motordur. Kategorisindekş motorlarw göre Biraz fazla yakar (100 km de 1-1.5 lt)
Sizin yaşadığınız talihsizlik kullanılmış motor almanızdan kaynaklanıyor olabilir. Servise gitmeniz gerek.
-
merhaba
malesef bu 1. tip dct sanzıman ve bu sanzımanın yazılımında maalesef sorunlar var. virajda gaz actıgınızda, sollamak icin gaz actıgınızda yada lineer yavasladıgınızda dogru vites gecisleri yapamayan bir dct idi. butun kullanıcılar bundan sikayet etti ve honda 2016 da 2. revizyonu yaptı ve sanziman uzerine gyroscope ve accelerometer yerlestirdi boylece sanzıman siz virajda yatık konumdayken kafasına gore vites degistirmemesi gerektigini. yada siz gazı ani actıgınızda vites yukseltmeden once dusurmesi gerektigini biliyor. sonuc 2016 sonrası bir dct alsaydınız bu sizi uzmeyecekti
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)