Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Ekonomık model olarak bakarsak,nasıl buldunuz?

Katılımcı sayısı
37. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Oldukça beğendim..

    20 54.05%
  • Fena motor değil,ama bana hitap etmiyor..

    3 8.11%
  • f/p olarak alınası bir motor..

    18 48.65%
  • Bana uzak,hiç işim olmaz..

    1 2.70%
  • adress,deligth,fiddle uçtu gitti.Bu fiyattan bu motor alınır..

    2 5.41%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Hero Dash VX LX Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Ben Glamour'u test etmiştim. Çok güzel bir motordu ve ıslak yolda bile frenleme harikaydı. Onun da ön arka kampana, fazla kafanıza takmayın yani...
    retox70 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Hero Motor için bir makale var onu yayınlayayım.

    Hindistan’ın motor piyasasının dev ismi Hero Motors’un yeni scooter modeli Türkiye’de Satışa çıkıyor. Hero Dash ismindeki yeni scooter 2 farklı model ile bizlerle buluşmaya hazırlanıyor. LX ve VX versiyonları. Aralarındaki temel fark ise sürücü konforu.
    Dash hava soğutmalı 110.9 cclik, 8.30 newton metre tork ve 6.20 kilowatt güç üretebilen oldukça tatmin edici bir motora sahip. Ön süspansiyonlar VX modeline çok daha kaliteli. Teleskopik hidrolik şok emici özellikleri taşıyor. LX modelinde ise alttan bağlantılı yaylı hidrolik süspansiyonlar kullanılmış. Bu anlamlı var Dash VX modelinin sürüş kalitesini oldukça iyileştiren konuların başında geliyor. Genel olarak baktığımız da ise LX ve VX modellerinin arasında motor ve görünüm açısından çok büyük bir fark olmadığı görülmekte.

    Motorlar 1830 milimetre uzunluk, 725 milimetre genişlik ve 1140 milimetre yüksekliğe sahip. Kendi standartlarındaki motorlar için oldukça bilindik rakamlar olduğunu söyleyebiliriz. İki model arasında tekerler arasında 5 santimetre fark mevcut. VX modelinin 1245 milimetre olan tekerlekler arası mesafesi LX modeli için 1240 milimetre uzunluğunda. Dash modelleri arasındaki bir diğer fiziksel fark ise LX modeli ile DX modeli arasında 1 kilogramlık fark olması. İki modelin teknik açıdan birbirine oldukça benzediğini söylemek yanıltıcı olmaz. Yüksek bir algı yeteneğine sahip değilseniz bu farkları anlamanız neredeyse imkânsız durumda. Fakat farklar bununla sınırlı kalmıyor. Sürücülere daha çok seçme şansı tanıyan VX modeli birbirinden eğlenceli artılar ile beraber geliyor.
    VX modeli LX modeline göre çok daha zevkli bir görünüme sahip. LX tek bir dış boyaya sahipken VX modeli çok grafikli tasarımı ve çift renk aynaları ile dikkat çekiyor. LX modelinde sürüş konforu kullanan malzemelerden ötürü VX’in biraz daha altında kalıyor. Kaymaz selesi, alüminyum döküm arka tutacağı ile sürüş zevkini ve kalitesini bir üst seviyeye taşıyor. VX modeli ile LX’in arasındaki en temel fark müşterinin hayatını kolaylaştırma aşamasında karşımıza çıkıyor.
    Artık elimiz, kolumuz haline gelen USB şarj soketleri VX modelinde yer almakta. Yük askısı ve sele altı bagaj özellikleri VX’i sürücüler için öne taşıyan konulardan bir diğeri.
    Hero Dash LX modeli; sınıfının genel olarak tüm özelliklerini taşıyan kaliteli bir motosiklet. Dash VX ise sürücüyü önemseme durumunu bir adım öne taşıyor. Dash Modeli’nin en büyük yeniliklerinden biri ise çok daha rahat yakıt dolumu için geliştirilmiş olan dış yakıt dolum sistemi. Bu sistem sayesinde kontağı çevirerek dış depo kapağını rahatlıkla açabilirsiniz. Yakıt kolumu bu sistemle beraber çok daha kolay hale geliyor. Bu özellik iki model içinde mevcut ve Hero Dash’i tercih etmeniz için en pratik nedenlerden biri olarak görülüyor.
    Hero motorları Türkiye piyasasında oldukça uygun fiyatları ve yüksek kalite standartları ile dikkat çekmeye devam ediyor. Katıldığımız fuar’da sizler için LX ve VX modelleri için fiyatları da öğrendik. LX modeli 4.463 Türk Lirası ile satışa sunulacak. Sınıfındaki motorlar ile kıyaslandığı zaman oldukça makul bir fiyat olduğu söylenebilir. Bu yıl adından sıklıkla söz ettirecek olan Hero Dash VX modeli ise sadece 4.655 Türk lirası satış etiketine sahip. Birbirinden muhteşem, kullanıcı odaklı özellikler düşünüldüğü zaman, aradaki fiyat farkının oldukça düşük olduğunu söylemek mümkün.
    Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.

  3. #23
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Buraya hero motor bayileri doluşmuş, hayırlı işler diyelim Motorun alıcısı bu kadar uğraşmaz yazı yazmaz daha gelmemiş motor için.
    nokiaxxx bunu beğendi.

  4. #24
    GhostMoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Daelim Daystar 250
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buraya hero motor bayileri doluşmuş, hayırlı işler diyelim Motorun alıcısı bu kadar uğraşmaz yazı yazmaz daha gelmemiş motor için.
    Her halde adamın dükkanına gittin. Hero bayi yaptın milleti. Bajaj muhabbetleri 1 yıl önce başlamıştı, gak gelmişti. Hero sevenler tabiiki burada yazacaklar. Hoşlanmıyorsan girmezsin olut biter ..
    dyavol-77, jarre ve Yurdukoru bunu beğendiler.

  5. #25
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı GhostMoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her halde adamın dükkanına gittin. Hero bayi yaptın milleti. Bajaj muhabbetleri 1 yıl önce başlamıştı, gak gelmişti. Hero sevenler tabiiki burada yazacaklar. Hoşlanmıyorsan girmezsin olut biter ..
    Ben hero motor kötüdür diye bişey yazdığımı sanmıyorum. Hero Karizma R konusu da var oraya yazdıklarıma bakarsan motoru beğendiğimi takdir ettiğimi bile görürsün.

  6. #26
    GhostMoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Daelim Daystar 250
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hero motor kötüdür diye bişey yazdığımı sanmıyorum. Hero Karizma R konusu da var oraya yazdıklarıma bakarsan motoru beğendiğimi takdir ettiğimi bile görürsün.
    Sana Hero kötü yazıyorsun diye ithamda bulunmadık. İstediğini yazarsın. Adam paylaşım yapıyor. İşi bulandırıyorsun.

  7. #27
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buraya hero motor bayileri doluşmuş, hayırlı işler diyelim Motorun alıcısı bu kadar uğraşmaz yazı yazmaz daha gelmemiş motor için.
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hero motor kötüdür diye bişey yazdığımı sanmıyorum. Hero Karizma R konusu da var oraya yazdıklarıma bakarsan motoru beğendiğimi takdir ettiğimi bile görürsün.
    genelde beğeniyorum yazdıklarını ama bu konuda yanlış yazıyorsun, şu anda bu motor satılıyor.Bayilere sevk edildi? satılanda var.
    ayrıca servis ve bayileri forumlara üye yapma ve yorum yaptırma olayı için başka markalara bakman gerekecek. sadece yorum yapanların üyelik başlangıcına ve markanın ilk lansman tarihine bakman yeterli.
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

  8. #28
    jrscout - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2006
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Glamour'u test etmiştim. Çok güzel bir motordu ve ıslak yolda bile frenleme harikaydı. Onun da ön arka kampana, fazla kafanıza takmayın yani...
    Seko arkadaşımıza katılıyorum. Kampana freni yabana atmayın. Daha önce de yazmıştım. İntruder M800 kullanıyorum. Araç boş depo ile 295 Kg ağırlığında ve 60 HP gücünde. Arka Fren KAMPANA...

  9. #29
    Barans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2016
    Şehir
    Adana/Ankara/İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K7 - Kawasaki GTR 1400
    Bir aracın yavaşlayabilmesi; aracın ağırlığı , fren kuvveti ve toplam fren yüzey alanı dahil olmak üzere çeşitli faktörlere bağlıdır. Sadece Disk ve kampana'ya bağlı değil. Kombine fren bulunan araçta, disk olmamasının sıkıntı olacağını sanmıyorum.
    figodayi bunu beğendi.

  10. #30
    osmanico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Hero pleasure'yi bu akşama kadar toplamda 10.000 km kullandım. Ön arka kampana fren. Kombine fren sistemi var. Motor ilk geldiğinde frenler yetersizdi. Ayar tutmuyordu. Balatalar değişti sorun düzeldi. Fren gayet yeterli.

    Fren benim için 5 üzerinden 4

    Motor ilk geldiği Zaman 3.000 km'ye kadar dik olan yokuşları durunca çıkmıyordu. Durmazsan da 5-10 km hızla çıkıyordu. Bu yüzden bu motora bu forumda o kadar çok saydırdım ki, sözlerimi geri alıyorum. 3 binden sonra motor gerçekten açılmaya başladı. Çok dik olmayan yokuşları 25-30 km hız ile çıkabiliyorum şuanda. Kalkışta hantal biraz, sonrasında yine iyi gidiyor. 80-90 arası son hızına ulaşmış oluyor.

    Performansı 100'lük bi motor için 5 üzerinden 4

    Sağlamlık açısından ise, 40 km hız ile arkadan taksiye çarptım. Motorun sadece ön çamurluğu kırıldı. Gidona, amortisöre falan hiçbirşey olmadı. Fakat jantlar gerçekten çok kötü kaldırıma sert girersen biraz, anında jant yamuluyor yolda kalıyorsun. O yüzden lastik havalarını sürekli kontrol etmeli. 2 kere başıma geldi 2 kere hero servisi geldi jantı değiştirdi.

    Sağlamlık benim gözümde 5 üzerinden 3
    ( jantlar Çelik olsaydı 4 olurdu)

    Sözlerim bu kadar arkadaşlar, bu markanın pleasure modeli alınabilir bir motor bence. Pizzacılar kullanıyor zaten, yeter işte daha ne olsun. Eğer dash modellerine binme şansım olsaydı kıyaslama yapardım. Spacy ile kıyaslarsak pleasure sadece performans olarak geride kalır. 100.000 km spacy kullandım.
    Lucien ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  11. #31
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı osmanico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hero pleasure'yi bu akşama kadar toplamda 10.000 km kullandım. Ön arka kampana fren. Kombine fren sistemi var. Motor ilk geldiğinde frenler yetersizdi. Ayar tutmuyordu. Balatalar değişti sorun düzeldi. Fren gayet yeterli.

    Fren benim için 5 üzerinden 4

    Motor ilk geldiği Zaman 3.000 km'ye kadar dik olan yokuşları durunca çıkmıyordu. Durmazsan da 5-10 km hızla çıkıyordu. Bu yüzden bu motora bu forumda o kadar çok saydırdım ki, sözlerimi geri alıyorum. 3 binden sonra motor gerçekten açılmaya başladı. Çok dik olmayan yokuşları 25-30 km hız ile çıkabiliyorum şuanda. Kalkışta hantal biraz, sonrasında yine iyi gidiyor. 80-90 arası son hızına ulaşmış oluyor.

    Performansı 100'lük bi motor için 5 üzerinden 4

    Sağlamlık açısından ise, 40 km hız ile arkadan taksiye çarptım. Motorun sadece ön çamurluğu kırıldı. Gidona, amortisöre falan hiçbirşey olmadı. Fakat jantlar gerçekten çok kötü kaldırıma sert girersen biraz, anında jant yamuluyor yolda kalıyorsun. O yüzden lastik havalarını sürekli kontrol etmeli. 2 kere başıma geldi 2 kere hero servisi geldi jantı değiştirdi.

    Sağlamlık benim gözümde 5 üzerinden 3
    ( jantlar Çelik olsaydı 4 olurdu)

    Sözlerim bu kadar arkadaşlar, bu markanın pleasure modeli alınabilir bir motor bence. Pizzacılar kullanıyor zaten, yeter işte daha ne olsun. Eğer dash modellerine binme şansım olsaydı kıyaslama yapardım. Spacy ile kıyaslarsak pleasure sadece performans olarak geride kalır. 100.000 km spacy kullandım.
    Aslında pleasure modeli sıfır satılırken 50 tl farkla döküm jant verilebiliyor. Ben 2.el aldığımda sağolsun ilk sahibi 50 tl'sine kıyamamış, o dandik jantlarla kullanmış. Ben biraz hor kullanınca arka ufaktan 8 çizmeye başladı bile. Yani varsa imkan direkt döküm janta geçin.

  12. #32
    osmanico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Hocam benim kullandığım işyerinin aldığı motor. Eğer pleasure alacaklarını bilsem Çelik jantlı alın derdim. Bu jantlarla İstanbul'da kullanım zor oluyor. Trafik yüzünden kaldırıma çıkıyoruz iyice zorluyoruz.

  13. #33
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı osmanico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam benim kullandığım işyerinin aldığı motor. Eğer pleasure alacaklarını bilsem Çelik jantlı alın derdim. Bu jantlarla İstanbul'da kullanım zor oluyor. Trafik yüzünden kaldırıma çıkıyoruz iyice zorluyoruz.
    Hocam anlaşamadık, en iyisi resimli anlatayım. Çelik jant kötü olanı, döküm jant ise daha sağlam olanı. Çelik dediğimiz şey peynir tenekesinin daha kalını, sac gibi düşünün Alttaki resimde soldaki ucuz olan jant, sağdaki asıl kullanılması gereken döküm jant. Keşke alırken sağdaki gibi alsaymış sizin firma. İmkanları varsa değiştirsinler.


  14. #34
    osmanico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    http://hizliresim.com/vnJ1yR

    Hocam bizim jant bu.

    Bende 5-6 kollu Çelik jantlardan var sanıyordum bizim motorlarda olduğu gibi

  15. #35
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı osmanico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://hizliresim.com/vnJ1yR

    Hocam bizim jant bu.

    Bende 5-6 kollu Çelik jantlardan var sanıyordum bizim motorlarda olduğu gibi
    Evet soldaki resimde görünenin aynısı, ben kullanırkende bundan vardı. Gerçekten çok kötü, dayanıksız, hemen yamulabilen jantlar. Dediğim gibi işyerinin azıcık gözünü korkutun; lastik patlatır kaza yaptırır daha çok masraf açar vs. vs. diye değiştirip döküm jant alsınlar. Ve keşke baştan verselerdi farkı. Ya da hero böyle bir jant seçeneğini hiç sunmasaydı keşke dash modellerinde olduğu gibi.

  16. #36
    Barans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2016
    Şehir
    Adana/Ankara/İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman AN400 K7 - Kawasaki GTR 1400
    İlk başta dokum alternetif sunuluyorsa 3 e 5 e bakmadan alınmalı, saç jant dşkkatli değilseniz baş ağrıtabilir.

  17. #37
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Hero Dash Bayilere gelmiş. Gittim gördüm.



    Dash VX in fiyatı : 4.655 TL
    Dash LX in fiyatı : 4.463 TL miş.
    Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.

  18. #38
    CevatrRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Dış görüntüleri, renk çalişmaları güzel.

  19. #39

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Merhaba Arkadaşlar,
    Dash VX alan/kullanan/deneyen oldu mu? Almayı düşünüyorum da öneriyor musunuz? Ve Duet VX ile arasında ne farklar var? Hangisi alınır?

  20. #40
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Arkadaşım ben deneyen işi bilen arkadaşımın yorumlarını atayım. Kullandığı model Hero Dash Vx.

    HERO DASH SCOOTER İLE SÜRÜŞ GÜNLERİM. 1

    Hero Motor Dash ile ilgili sizlere bazı değerlendirmeler yazacağım. İçimize sinecek bir yazı için özenli davranmaya çalışıyorum. En iyi değerlendirme bir depo benzini bitirdikten sonra ortaya çıkacaktır.
    30.01.2016 Cumartesi günü Hero Motor Dash scooteri teslim aldım. Üzerinde gelen akü boştu. Bir süre şarj edilmesi gerekir, yol yapıldığında akü kendini toparlıyor. Manyeto ve Ayaktan çalıştırma gibi iki alternatifi avantaj . çalıştırmak için deposuna yarım litre benzin koyup, bir benzin istasyonuna gidip depo'yu doldurdum. 5 Lt civarı aldı 21 TL ödedim.

    250 CC MAKSİ SCOOTERDEN 110 CC DASH'E GEÇİŞTE YABANCILIK ÇEKMEDİM.


    Hero Dash'i kullandığım sürece, 250 cc lik Daelim S3'ü dinlenmeye aldık. İlk endişem 250 cc den 110 cc lik bir motora geçtiğimde, nasıl uyum sağlarım ? sorusuydu.
    Şöyle cevap vereyim ; yabancılık çekmedim. Boyutuna göre gücü iyi.
    Dash 110 cc , 8.4 Hp güç üretiyor. 0 Km den 60 Km hıza çabuk geçiyor. Kısacası farkında olduğum gücünü, kafamda programladığım için performansı üzmedi. Dash'ı "Rodaj Dönemi Mantığı" ile kullanıyoruz. ilk sürüşlerde kademeli hız arttırıyorum. 0 Km ile 60 KM hız kademelerinde hızı devamlı arttırıp , düşürerek dengeli sürüş 75 km yol yaptım. Firma 110 cc güçlendirilmiş motor diye lanse etti. Evet doğru. Daha önce kullandığım,Japon markasının " Hero'ya eşdeğer" scooterinden daha güçlü ve tork'lu olduğunu hissettim.

    HERO MOTOR DASH'İN YOL KONFORU İYİ..

    Hero Dash ile çeşitli yol şartlarında yaptığım sürüş beni hiç üzmedi müthiş keyifli. Sürüşte hızlanmada, ani frenlemede ve bozuk yolda rahattı. İçim dışıma çıkmadı. Düz, Virajlı yolda ve yokuşta sürüş yaparken sıkıntısız yol aldım. Virajlara inanın büyük motorumdan daha keyifli girdim. Frenlemede Kombine frenin lüksünü size hissettiriyor. Yolda hızlanmalarda seri. zorlamıyorsamda , yokuş aşağı inerken 90 km gördüm.

    İKİ DEV ADAMI ZORLANMADAN TAŞIDI.

    İki kişi ile yol performansını'da test ettim. Gidişte sıkıntı yok, rahat akıyor. Diğer scooterlerde görülen iki kişi ile bozuk yol şartında, kötü zemin geçişlerinde altını vurmadı demek ki çok iyi amortisör sistemine sahip. Kısa bir not geçeyim iki kişi biz 170 kg ağırlığa sahibiz, bu önemli bir ağırlık.

    DASH İLE İLGİLİ YAZMAYA DEVAM EDECEĞİM

    Yollardayız. Şimdilik bu kadarlık aktarıyorum.Yazılarım , Fotoğraf ve Video çalışmalarım devam edecek. Resim ve video larda önceliği Hero Motor Dash'i hiç duymamış, kullanmamış kişilere verdim. İzliyorum.ve size aktarmayada devam edeceğim. Tanıtım süremin sonunda özel bir video yayınlamaya çalışacağım.

    Hero Motor Fan Kulüp / Ahmet Tezer 'den alıntıdır.
    gurucuk, Lucien ve Mustaphalanx bunu beğendiler.


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)