Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Ekonomık model olarak bakarsak,nasıl buldunuz?

Katılımcı sayısı
37. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Oldukça beğendim..

    20 54.05%
  • Fena motor değil,ama bana hitap etmiyor..

    3 8.11%
  • f/p olarak alınası bir motor..

    18 48.65%
  • Bana uzak,hiç işim olmaz..

    1 2.70%
  • adress,deligth,fiddle uçtu gitti.Bu fiyattan bu motor alınır..

    2 5.41%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
8. sayfa BirinciBirinci ... 6789 SonuncuSonuncu

Hero Dash VX LX Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #141

    Üyelik
    11 Haziran 2017
    jikle çekip çalıştırıp gaz veriyorum fren sıkılı olarak 1 dk kadar ( vın vın şeklinde ) . sonra jikleyi kapatıp bi 30 sn daha gaz vermeye devam ediyorum. sonra bırakıyorum gazı sönmezse tamam sönerse aynı şeyi ikinci kere tekrarlıyorum.
    yani gaz verirsem marş alıp çalışıyor ama gazı bıraktığım an kapanıyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Bi dakika jikleli çalıştı ya. Jikleyi kapamadan ağır ağır yol al. Kendine bir yer belirle oraya gelince jikleyi kapat. Stop ederse ertesi gün belirledigin yerden az daha ileride jikleyi kapat. Siz motor ısınmadan jikleyi kapattığınız için stop ediyor. Motoru tanıdıkça çözersiniz olayı.

    Bende sizin gibi bir dakika kadar olduğu yerde çalıştırıp parçaların yağlanmasına izin verdikten sonra, fıtı fıtı yola çıkıyordum. 600-700 metre rampa aşağı yolum var garajdan çıkınca,motorun boşa düşmesini engelleyecek şekilde az az gaz verip kendi halinde yokuşu inip jikleyi kapattığımda stop etmiyordu.

    Zaten şu hint scooterler da enjeksiyonu geçtim, otomatik jikle niye koymamışlar anlam veremiyorum.

  3. #143

    Üyelik
    19 Ocak 2017
    Arkadaşın yazdığı sorunu bende yaşıyorum..yeni bir VX aldım. malum havalar sıcak akşam motoru bırakıyorum.(aradan 5-6 saat geçiyor). sabah çalıştırdığımda 1 dk dan fazla olduğu yerde gaz vermem gerekiyor eğer gazı 1 dk içinde bırakırsam motor stop ediyor.Bu motorun çalışma şekli bumu dur arkadaşlar aynı şeyi mi yaşıyorsunuz.Yoksa benimkinde bir acayiplik mi var.

  4. #144

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Hava sıcak diye jiklesiz mi çalıştırıyorsunuz?
    Sıcak havalarda da jikle isteyebiliyor sabahları.
    Yok ben jikle kullanmak istemiyorum derseniz çalıştırır çalıştırmaz yola çıkmalısınız. Tabi bi çukura,kasise gelip gazı bıraktığınız da yine stop edecektir ısınana kadar.

    Ek olarak rölanti ayarını biraz yükseltebilirsiniz.

  5. #145

    Üyelik
    19 Ocak 2017
    Hocam motoru aldığım yer motoru teslim edip tanıtırken jikleyi yazın kullanmanıza gerek yok dedi..hadi diyelim jikleyle çalıştırdık,zaten çalışmadığı için jikleyle çalıştırıyorum 1 dk boyunca gaz vermeyince stop etmesi bana ilginç geldi acaba herkes aynı sorunu yaşıyormu diye düşündüm..BU motoru almadan ikinci el LX modellerini denemiştim hiç öyle çalıştır 1 dk gaz ver stop etmesin muhabbeti olmadı.. yani siz bu motorun özelliği bu diyorsunuz doğrumudur?

  6. #146

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Jikleyle çalıştırdığınız halde bir dakika boyunca gaz vermezseniz stop mu ediyor?

    Denediğiz ikinci el motorları sahibi ısıtıp getirmiştir.

    Hayır ben özelliği bu demiyorum. Sabah jikleyi çektin motoru gaz vermeden çalıştırdın motor kendi halinde biraz yüksek devirde çalışması lazım.

    Şuna da dikkat edin. Jikle butonunu tam çektiğinizde bırakınca az bişey geri kaçıyor mu? Eğer kaçıyorsa jikle tam devreye girmez. Onun ayarı var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:45 ----------

    Motoru satalı bir seneden fazla oldu. Bi an hatırlıyamadım ama sizin de diğer arkadaşın da sorunu jikle mekanizmasından gibi duruyor. Siz jikle çekili olduğu halde gaz vermemiz gerekiyor diyorsunuz anladığım kadarıyla. Yarın sabah şunu deneyin: motorun üstüne oturun, sol elinizle jikleyi çekin ama bırakmayın, sağ elinizle ön fren ve marş butonunu basın. Gaz vermeyin. Motor kendi halinde çalışacaktır. Eğer sorun düzelirse çözümünü burdan yazarım.

    Benim de başıma gelmişti.

  7. #147

    Üyelik
    19 Ocak 2017
    yardımızın için öncelikle teşekkürler hocam..Dediğinizi zaten yaptım..O şekilde maalesef çalışmıyor..gaz vermem gerekiyor gazı çektiğim an jikle açıkda olsa kapalıda olsa maalesef stop ediyor.

  8. #148

    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    izmir
    bende 3 gün oldu alalı şu ana kadar jikle çalıştırmadan kontağı çevirdiğim gibi çalışıyor hiç stop etmedi ayrıca aldığım yer hem bayi hemde genel servis olduğu için 4 km boyunca test edip sonra bana teslim etti tüm ayarları yaptı bu arada şu anda rodaj denemesi yapıyorum dün otobanda 30 km yol yaptım deneme olarak yavaştan gaz verip dibe getirdim en fazla hız 85 km oldu ve bunun haricinde eski motosikletim cup modeliydi bu motoru aldığımdan beri ayak bel ve boyun ağrılarım başladı buda belki alışamadığım için olabilir yada konfor bakımından iyi değil belkide ve son olarak sele hiç memnun değilim hem çok geniş hemde uzun yolda pantolon bir yapışıyor sıcaklık içimize kadar geliyor çok rahatsız edici ayrıca kaygan öne doğru bazen kayıyoruz biraz daha yüksek ve düz yapılsa belki böyle olmazdı onun dışında sorun yok..
    yakıt olarak eklemek istediğim aldığım gün 25 tl yakıt aldım shellden şu anda 75 km oldu ve 2 diş kaldı bu normal mi yoksa ilerde düzelirmi

  9. #149

    Üyelik
    18 Mart 2017
    Alıntı mardek67 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yardımızın için öncelikle teşekkürler hocam..Dediğinizi zaten yaptım..O şekilde maalesef çalışmıyor..gaz vermem gerekiyor gazı çektiğim an jikle açıkda olsa kapalıda olsa maalesef stop ediyor.
    O zaman hava ayarında sıkıntı var. O konuda ise tecrübem maalesef yok.

  10. #150

    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    izmir
    şu anda 250 km yol yaptım ve izlenimlerim şu yönde ilk aldığımda 25 tl benzin doldurdum ve 145 km sonucunda bitti sonra 10 tl 2 litre aldım ve 65 km de bitti şimdi 20 tl 4 litre doldurdum ve tespit devam ediyor 250 km oldu şuana kadar onun dışında kesinlikle 85 km hızı geçmiyor motor sesi iyi frenleri mükemmel farları gayet iyi ancak sele çok kötü ve aldığımdan beri bel ve boyun ağrılarım devam ediyor sele için kılıf aldım bu biraz daha iyi yapışma derdi bitti ancak ağrılar konusunda neden böyle anlamadım ama belki alışmadığım için olabilir eski motorumda öyle sorun yoktu 4 yıldır kullanıyordum yokuşlarda bazen güzel bazen teperek gidiyor rolanti ısındığı zaman yükseliyor gaz verirken ara sıra tepmeler oluyor iki kişi yokuşta bu sefer biraz zorladı ilk kullanımda rahat çıkmıştı ayrıca tahminim bu tepme sorunları galiba benzin ile ilgili olabilir daha önceki motorumda da aynısı olmuştu farklı yerden doldurunca düzelmişti bu sefer de değiştireceğim benzini bide öyle deneyeceğim

  11. #151

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Arkadaşlar genel olarak bu jikle mevzusuna takılmışsınız. Bende de oluyordu o içiniz rahat olsun motosikletiniz arızalı değil yani. Sabahları çalıştırırken gazı açmadan çalışmıyor olduğu yerde gaz vereceksiniz. Gerçi ben hiç kullanmadım jikleyi. Motor çalıştıktan sonra 30 sn hafif gaz ardından yola çıkıyordum 750 800 mt hafif gazla aynı zamanda lastikleri de ısıtarak gidiyordum. Ardından bir sorun yaşamadım.

    Dikkat etmeniz gereken sele altı aydınlatması. Seleyi tam kapatamayıp açık kalması kötü bir durum aküyü bitiriyor. 1 defasında yaşadım bunu. Eski sayfalarda göreceksiniz mini goldwing gibiydi mübarek benim motor her yer aydınlatma ışıklar filan aküyü sömürüyordu bildiğiniz. Birde üzerine bu olay yaşanınca aküm bitmişti. 1,5 ay civarı aktif kullandım sattığımda 1.600km'deydi motorum ben sele aydınlatması iptal etmiştim. Ayak marşıyla 4 5 defa çalıştırmak zorunda kaldım ama dediğim gibi jikle hiç kullanmadım gerek duymadım.

  12. #152

    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    izmir
    arkadaşlar bir kullanıcı olarak size tavsiyem uzak durun gidin adam akıllı bilindik marka alın kafanız rahat olsun 5 yıl garanti olsa ne olacak ilk aldığınızda herşey güzel ama sonra dengeler değişiyor ne kadar servise götürürseniz götürün ilk performansını hayatta alamazsınız bu 6 . defa götürdüm bakımları full yaptırdım şu anda 900 km frenler güzel tutmuyor bazende kilitlenme yapıyor çok benzin harcıyor sessiz çalışma değişti sesli oldu hızda sıkıntı ne kadar gaz verirseniz verin kafasına göre değişiyor max hız 80 oda düz yolda hafif yukarı yol olsa 50-60 yokuşlarda 20-30 km...
    ani hız olmuyor istediğiniz kadar gaz verin o kafasına göre gider çekiş kuvveti zayıfladı bazen iyi bazende kötü lastikler ilk başta iyi ama şimdi çok kayıyor özellikle ıslak zemin en ufak hatada kaza kaçınılmaz sticcerleri yani yapışkan etiketleri renkli olanlar motor güneşin altında kaldımı yapış yapış oluyor rengi soluyor kaç defa servise götürdüm tamam oldu deniliyor ama değişen birşey yok daha alalı 1- 2 ay arası falan oldu
    tahminimce ya karbüratörler fabrika çıkışlarında arızalı yada hız kesici ile alakalı bir durum yada bu motorların özelliği bu buraya kadar demek istiyor

  13. #153

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    yuzyuze tanıdıgım 3 kullanıcısı var , ikisi 2 yıllarını bıtırdı, en son 13.000 km de idi,ve cok buyuk oranda memnunlar.

    bır arkadasım eskı bır honda today sahıbı ustelık,hemne hemen 7-8 bın tl altında tum motorlar gıbı dandık lastıkler ıle gelıyor , kı oda hondasında da ymahasında da aynı durum zaten, f-p olarak kesınlıkle bence parasını hak eden bır scooter, yedek parcada 3-4 gun ıcınde hemen cozduklerıne bızzat kendım sahidim.

  14. #154
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    metinakrep Motorunu İzmir'de hangi servise götürüyorsun merak ettim, İzmirde herkes bakıma 50-60 tl isterken 25-30 Tl ye yapan bir servis vardı? Açık yağ kullanıyordu, hala kullanıyormu bilmiyorum ama 10 - 20 motor daha fazla satmak için adama ses çıkarmıyorlardı. Umarım orası değildir. Orası ise de yazma buraya ismini bilen bilir. Dash çok kullandım , çekis konusunda kesinlikle haklısın, çekişi zayıf, son hızı düşük. Hintlilere sorduğunda bu motor ekonomi için yapıldı hız ve güç böyle diyorlar.O zaman elde dayanıklılık kalıyor, oda kullanıcıya göre değişiyor. Bakımdan sonra da bakım önceki kondisyonuna çabucak dönüyor. Frenlerle ilgili ben sorun yaşamadım. Bu motor bukadar.

  15. #155

    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    izmir
    retox70 kardeş özele mesaj attım.....
    bugün 3 defa kaza atlattım nedeni ise yokuştan çıkarken yerler ıslaktı 10 la çıkmaya çalıştım ıslak zemine gelir gelmez motor çok kötü badanaj yapıp sağ sol dönmeye başladı 2. si ise yokuş aşağı inerken gene ıslak zeminde denk gelip motor kaymaya başladı 3 . sü ise normal yolda giderken hafif fren tutmaya çalıştım arka lastik kilitlendi ve gene sağ sola kaydım ve hemen freni bıraktım ama çok şükür ciddi bir şey olmadı bu yüzden çok acil lastik tavsiyesi lazım ıslak zemin için ve çekişi hergün daha da kötüye gidiyor özellikle ısınınca tekleme yapıp tıkanıyor nekadar gaza yüklensemde ısındığı zaman motor ççok zayıf kalıyor ve hız yapmıyor sadece gaza yüklendiğim için bağırıyor ya serviste bir sıkıntı var yada motorda yada fabrikada sizlerden ricam bu işin uzmanı kimdir izmirde servis olarak garanti dahilinde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:24 ----------

    ayrıca hero fabrikasına email attım cevap yok telefonla aradım mesai bittiği için operatöre mesaj bıraktım sözde arayacaklardı ama arayan olmadı emaillerede cevap veren olmadı

  16. #156

    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    izmir
    artık bıktım bunlarla uğraşmaktan fabrika hiç bir şekilde geri dönüş yapmıyor çok ilgisiz bir firma ayrıca facebook hero dash türkiye sayfasındaki yorumlarım da silinmiş işlerine gelmiyor motoru kötülemem ama insanları bilinçlendirmek için herşeyi yapacağım uzak dursun bu motordan diye
    şimdide hindistandaki fabrikaya email attım gelecek cevaba göre iade ve masraflarımın karşılanması amacıyla hakem heyeti yada mahkemeye vereceğim

  17. #157

    Üyelik
    11 Haziran 2017
    benim de motorumda sorun var karbüratör bozuk ama değişim gelmiyor. akü kendi kendine bitiyor. yine değişim gelmedi .çözüm olarak bagaj ışığını çıkarın demiş fabrika serviste bırakıp geldik bugün bakalım ne olacak sabaha akü bitecek mi. zaten servislerin hiç biri anlamıyor motordan bi servis karbüratörü daha 100 km iken temizlemişti ( yeni motorun niye karbüratörü temizlenirse artık ) ters takmış başka servis yine baktı şu an 500 km de ama 7-8 kere servise gitti ve yolda bıraktı. normal hızında giderken gaz açıkken birden stop ediyor motor akan trafikte birden bire duruyorum ve sağa kaçıp 15-20 dk çalıştırmaya uğraşıyorum. çalıştırmak zaten naz niyazla oluyor tek marşla çalıştığına çok az şahit oldum. şimdi de akü boşalıyor. ayak marşı hiç bir işe yaramıyor zaten ittirip motorcuya şarj ettirmek gerekiyor o şarj da yarım gün sürmeden tamamen bitiyor . ekran ışıkları bile yanmıyor .kadın olduğumdan servise mümkün olduğunca az uğramak için sıfır motor aldım ama 500 km nin 300 km si servise gidip gelirken yapıldı. doğru dürüst binemedim bile. ayrıca depoyu doldurunca tek çizgiye düşene kadar 130 km gidiyor. yani ortalama 4.5 litrede 130 km çok fazla yakıyor.

  18. #158

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Alıntı metinakrep adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    artık bıktım bunlarla uğraşmaktan fabrika hiç bir şekilde geri dönüş yapmıyor çok ilgisiz bir firma ayrıca facebook hero dash türkiye sayfasındaki yorumlarım da silinmiş işlerine gelmiyor motoru kötülemem ama insanları bilinçlendirmek için herşeyi yapacağım uzak dursun bu motordan diye
    şimdide hindistandaki fabrikaya email attım gelecek cevaba göre iade ve masraflarımın karşılanması amacıyla hakem heyeti yada mahkemeye vereceğim
    Keşke biraz daha fazla ödeme yapıp da Honda vs alsaydın hocam en azından kaçan rahat olurdu...

  19. #159

    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    izmir
    Alıntı özget adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim de motorumda sorun var karbüratör bozuk ama değişim gelmiyor. akü kendi kendine bitiyor. yine değişim gelmedi .çözüm olarak bagaj ışığını çıkarın demiş fabrika serviste bırakıp geldik bugün bakalım ne olacak sabaha akü bitecek mi. zaten servislerin hiç biri anlamıyor motordan bi servis karbüratörü daha 100 km iken temizlemişti ( yeni motorun niye karbüratörü temizlenirse artık ) ters takmış başka servis yine baktı şu an 500 km de ama 7-8 kere servise gitti ve yolda bıraktı. normal hızında giderken gaz açıkken birden stop ediyor motor akan trafikte birden bire duruyorum ve sağa kaçıp 15-20 dk çalıştırmaya uğraşıyorum. çalıştırmak zaten naz niyazla oluyor tek marşla çalıştığına çok az şahit oldum. şimdi de akü boşalıyor. ayak marşı hiç bir işe yaramıyor zaten ittirip motorcuya şarj ettirmek gerekiyor o şarj da yarım gün sürmeden tamamen bitiyor . ekran ışıkları bile yanmıyor .kadın olduğumdan servise mümkün olduğunca az uğramak için sıfır motor aldım ama 500 km nin 300 km si servise gidip gelirken yapıldı. doğru dürüst binemedim bile. ayrıca depoyu doldurunca tek çizgiye düşene kadar 130 km gidiyor. yani ortalama 4.5 litrede 130 km çok fazla yakıyor.
    ben tüketici hakem heyetine başvuracağım başka seçenek kalmadı bakalım ne çıkacak ama elimde servise 8 defa gittiğime dair belge yok istedim vermediler tamam deyip başından salıyorlar ama mutlaka peşini bırakmayacağım motor + masraflar + zarar hepsinin parasını isteyip iade talebinde bulunacağım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:15 ----------

    Alıntı Dark-ghost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke biraz daha fazla ödeme yapıp da Honda vs alsaydın hocam en azından kaçan rahat olurdu...
    doğru sylediniz aslında niyetim spacy a veya sym veya kymco agility 200i almaktı ancak yeterince param yoktu ve kredi kartında yeterince limit çıkmadı bu yüzden buna yönelip taksitle aldım

  20. #160

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    Bır kullanıcısı daha ınceleme vıdeosu cekıp yayınlamıs.




8. sayfa BirinciBirinci ... 6789 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)