KTM Superduke 1290 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
zheroen adlı üyeden alıntı
160-170 km'den sonra vibrasyondan ötürü aynalardaki görüntüyü pek sağlıklı okuyamıyorum şimdilik tek sorunum bu
5600-5800 devir civarında titreşim sıfır. Uzun yolda o araya denk getirince rahat oluyor. Vitesler uzun olduğu için mümkün.
Şahsen yaptığım değişiklikler:
1. Tail Tidy: malum orijinal kuyruk çok çirkin. Ama islakta kullanmayı düşünüyorsan tavsiye etmem. Yoshimura kullandım, memnunum.
2. KTM küçük arka çantayı şiddetle tavsiye ederim. Yer kaplamıyor, güzel gözüküyor, ama içindeki körük sayesinde kask alıyor içine. Hiç çaktırmıyor uzaktan. Onunla market alışverişine gidiyorum
Millet "Yahu bu herif elindeki iki torbayi nereye sığdıracak" derken hoooop
3. Depo üzeri, anahtar çevresindeki gri-siyah plastik parçasını karbon fiber kapladım, şeklinden dolayı zamanla açıldı, ben de hakiki karbon fiber parçayla değiştirdim. Gözümün önünde olduğu için sürekli bakıyorsun.
4. Sol fren manetinin ucu kırılınca her ikisini de powerparts katlanabilir manetle değiştirdim. Turuncu-siyah çok güzel görünüyor ama aşırı tuzlu.
5. Malum gösterge, hızı tam olarak %10 yüksek gösteriyor. Düzeltmek için ön arka ABS halkalarini değiştirebilirsin. Ebay'de satiyorlar. Aldım ama takmadım daha...
6. Arka lamba, takıldığı yerden kırılmamışsa kırılacaktır. En kısa zamanda açıp, söküp, bağlandığı yere hareketi azaltmak için ince bir lastik, sünger vs. yapıştırıp tak, ki kırılmasın. İnternette bilgi mevcut.
7. Ön dişliyi 17'den 16'ya düştüm, orijinal KTM parçayı kullanarak. Malum, 6. vitesi kullanmak çok mümkün değil öteki türlü. Şehir içi dik bir yokuşa yavaşça dönerken de 1. vites uzun kalıyor bayağı. Pratiklik için yaygın bir mod.
İyi sürüşler!
Kullanması zannedildiğinden çok daha kolay ve rahat değil mi?
Reklamlar
-
Evet bana da kolay geldi, geri bildirimleri iyi olmasından kaynakladığını düşünüyorum...
arka lambada 2016 modellerde bağlantı civatasına çift tarafından lastik conta kullanmışlar önceki modellerde de böylemi bilmiyorum ?
yolcu selesi baskı yaptığı kesin izi bile çıkmış
modlar olarak ise;
ktm'nin orjinal crash cage alacaktım fakat hem fiyat hemde plastik boya olmasından dolayı ve turuncu renk kodları uymadığı için sw-motech crash cage siyah siparişini verdim, ayrıca eloksal boya kullanılmış
evotech'ten radyatör koruması ,engine guard ve headlight guard sipariş verdim
bu gömrük vergisiydi, zırt vergisiydi kuruydu canımı almaz ise performans olarakta birşeyler ekleyeceğim
-
zheroen adlı üyeden alıntı
arka lambada 2016 modellerde bağlantı civatasına çift tarafından lastik conta kullanmışlar önceki modellerde de böylemi bilmiyorum ?
Öyle. Dayanıklılık için biraz harekete izin vermesi güzel. Sorun, lastik conta aşırı oynamaya izin veriyor. Çözüm, araya ince materyal sıkıştırıp oynamayı bir nebze azaltmak. Uluslararası forumlarda "broken tail light" aratınca çıkıyor. Bulamazsanız yazın.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Öyle. Dayanıklılık için biraz harekete izin vermesi güzel. Sorun, lastik conta aşırı oynamaya izin veriyor. Çözüm, araya ince materyal sıkıştırıp oynamayı bir nebze azaltmak. Uluslararası forumlarda "broken tail light" aratınca çıkıyor. Bulamazsanız yazın.
evet denk gelmiştim
araya shock emici bir sünger tipi ile izolasyon yapacam gibi duruyor
-
Tavsiye ederim. Ben kırıldıktan sonra haberdar oldum. Ama yan krenaj düşmesini engellemiş. Ben de sağına soluna içten destek ekledim ve o şekilde kullanıyorum.
-
06 Haziran 2020, 14:36
#86
-
06 Haziran 2020, 19:19
#87
Bir Japonda olmayacak işler...
-
17 Haziran 2020, 23:00
#88
geçenlerde servise gittim,spormotoya (kadıköy'e)
ustaları Sabri usta gayet iyi niyetli, motorun ve kullanıcının isteklerini harmanlıyıp yerine getirmek isteyen birisi,servis olarakta gayet cana yakınlar açıkcası
stop lambasını garantiye işlediler 1 ay'a bana ulaştıracaklarını söylediler .
bakalım ktm herhangi bir upgrade yapmışlarmı stop lambasına ,göreceğiz.
Mod. olarak rottweiler stage 3,sas,cannister iptali için sipraişlerimi yaptım. hayvan biraz rahat nefes alsın.
servise gittiğimde akro. map.'te yüklettim.
akro full system baya tuzlu, gümrüğü ,vergileride cabası ama bir yol bulacaz artık.
tahminen arrow de-cat.entegre edip oem egzosun susturucusunu çıkartacağım .
-
Bugün yağını filtresini değiştirdim tekrar... Yağı alalı iki ay olmuştu halbuki. Üşendiydim. Gözümde büyümüş... Kolay iş. Vakit almıyor çok.
Japon motosiklet geleneği olan "tıpada alüminyum pul" olayı yok. Bildiğin plastik O-Ring var tüm tıpalarda...
Kitapçıkta önerilen Motorex 10w50 yağı, ve orijinal KTM filtreyi kullandım, her zamanki gibi...
Bu sefer çıkan yağı Blackstone laboratuvarına yollayıp analiz ettirme planım var... Bakalım ne çıkacak?
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------
Dün yağ değiştirirken çok dikkatimi çekmediydi ama motosikletin önünde fazla eğilmişim anlaşılan... Kasıklarım deli gibi ağrıyor şu an.
Velhasıl motosikletin önünde eğilirken, çömelirken dikkat. Mümkünse yere temiz bir şey serip rahatça oturmak en iyisi.
Yaşlanıyorum anlaşılan...
Ağrıyla evde pineklemek yerine dağlara sürüp 400 km motosiklet kullandım ama ben de...
-
.............................................
-
yağ sonucu ne oldu merak ettim açıkcası ?
bu arada arka stop geldi bağlantı deliklerini uzatmışlar ,uzun vadede ne kadar randumanlı olur bilmiyorum.
enjeksyon kalıbındaki deliklerin derinliği artırılmış yani,lens ile housing arasında ki kaynak hala kötü duruyor
-
Malesef yollamadım daha. Bu hafta içi inşallah...
-
01 Aralık 2020, 22:34
#93
-
01 Aralık 2020, 22:57
#94
-
01 Aralık 2020, 23:25
#95
YasinC adlı üyeden alıntı
link bozuk
Gözükmüyor mu resim şu an?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)