Taksi sürücüleri çok iyi araba kullanırlar öyle mi
bence kendinizi aklamak için tasicileri övmeyin iyi kullanan adam az kaza yapar hatta kolay kolay yapmaz google amcaya bmw e34 m5 georgia yazarsanız kurallara uyulamasa dahi sürücü gerçekten iyiyse kaza yapmadığını görürsünüz hemde manyakça kullanarak,takscilerin çoğu kel kör babasından ustasından öğrendiği ile devam eder bunu çoğu kişi bilir zaten.Yani kurallara uymazlar falan filanla alakası yok.
Vites düşürmeyi bilmiyorsun lafı ağır falan değil gayet doğal çünkü vitesi aşağıya doğru boyu yetişen bir çocuk bile tekmeleyip çatt diye düşürebilir,herzaman bu kurala uyamassınız diye bir genelleme yapmışsınız bu çok yanlış ben kendimi bildim bileli her durumda bu şekilde vites düşürürüm,bir yanlışınızı daha farkında olmadan kendi ağzınızla söylemişsiniz
bknz:'', yüksek viteste kaldığım için peş peşe vites düşürmem gerekti'' bu neden biliyormusunuz vitese uygun hızda gitmemekten diğer nedeni ise ileri görüş ve öngörünün yeterli tecrübe olmadığı için tam olarak gelişmemiş olmasından dolayı.
Arkadaşım söylemez falan diyorsunuz da bir grup sürüşünde yada herhangi bir mekanda yeni konuştuğunuz daha önce tanımadığını birisi ışıklarda duran biri vs.vs. dediğimi yaptığında extrem demişti dersiniz.
Eğitmenin yada eğitimin kalitesini 10.000 kurye projesi belirlemeyemez ben vites vs.konularını öğretmedikleri için 250cc bir motosikletten araya en azından bir 600 dahi sıkıştırmadan zart diye 1000cc ye geçirmesinden ve yukarıdaki konuştuğumuz malum konular hasebiyle bir serzenişte bulundum,unutmayın ki devlet dairelerinde bilgisi ve doğru düzgün tecrübesi olmadığı halde çalışan onlarca müdürler amirler var bu durum onların kaliteli birer yönetici yahut yeni gelen biri için eğitici olduğu anlamına gelmez. ;)
Eğitmen onayı öylemi
250cc den 1000cc ye geçmek hatalı diye kesin bir hüküm gayette verilir,aradaki tork ve akselerasyon farkının size hissettirdikleri bunu beyninizle tasdikleyip ona göre komut vermeniz tüm bunlar aşama aşama olur,doğar doğmaz biraz emekledikten sonra hemen birden yürüyen bebek gördünüz mü?? işte bu işte aynı hesap ;) eğitim almanız iyi güzel fakat 1000cc bir yarış motosikleti markası her ne olursa olsun yüksek bir tecrübe ister bu olmadıktan sonra 1000cc yarış makinasına tam anlamıyla hakim olabilmek hayal ürünü olur gerçek işi bilen bu sözlerimi doğrular.
Risk konusunu zaten açıkladım size ksinlikle biraz gazlayın gidin demiyorum özellikle 250den yeni geçmiş birisine asla bunu söylemem,ama vitesin mazereti çok çok olağan dışı bir durum olmadığı sürece işte dolmuş vardı taksi vardı vs.ler tüm bunlar mazereti olamaz,bu bir gerçek.
Barkına itimat etmeyin demişsiniz ben o videoyu sizin için paylaştım kendim için değil
Barkın yokken biz gazlıyorduk o ilk videosunu 2008 de yaptı olayın itimat göstermekle bir alakası yok yani onun adı bile duyulmazken biz motosiklet kullanıyorduk sorun bu değil.
Yalnız bir yumruk boşluk bırakma tekniği kesinlikle yanlış değil,bacaklarla depoyu kavrayıp ayaklarlada topuk plaskasını (heel plates) kavramak en iyi yöntem neden derseniz bende 600cc bir yarış motoru kullanıyorum ve iki yöntemi de denedim kesinlike boşluk bırakmak çok daha iyi hem çehir içinde hemde yarışta,hele motosiklette stomp grip varsa çok daha kolay olur her frende depoya yapışmassınız,ayrıca boşluk bırakmak sağlık açısından da çok faydalı genital bölgenin devamlı baskı altında olması hiç iyi bir durum değil bu konu ilerleyen zamanlarda büyük rahatsızlıklara dahi yol açabilir.İşin doğrusu aşağıda paylaşacağım videodaki gibi bizzat test edilmiş onaylanmıştır.
http://www.youtube.com/watch?v=v-qyGTSbylo
Aynen bende fazla uzatmak istemiyorum fakat bazı yanlışları reddetmek yerine kabullenip eskilerinizi gidermeniz doğru yola ulaşmanız için çok daha iyi olacaktır ayrıca mesajlarım ile konu kirlenmez çünkü mesajları okuyan arkadaşlar vites konusunda ve diğer konularda bu sayede bilgi sahibi olmuş olurlar.
Derseniz özel konuşalım o zaman özel mesaj gönderebilirsiniz.