Anket: En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???
- Katılımcı sayısı
- 436. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
-
Siyah CBR1000RR
-
Kırmızı CBR1000RR
-
Gri CBR1000RR
Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Temmuz 2006, 11:02
#41
motor gercektende biraz daha ağır ve beygiri düşük ama honda motor teknolojisinde lider.Motor sadece ağırlığı ve beygiriyle ölçü alınamaz soruyorum size neden 2.el honda alırken digerlerine göre daha cabuk karar verirsiniz ağırlıgı ve gücü digerlerine göre düşük oldugu içinmi hiç sanmıyorum honda diger motorlara göre cok daha dayanıklı ve uzun ömürlüdür.yüksek sıkıştırmayla fazla güç elde edilebilinir ancak motoru 2 sene kullanıp çöpe atmıycaksan dayanıklılıgınada önem vermek lazım.Mesela R6 20.000 devir çeviriyo acaip makina dendi nooldu? makinalar ingilterede toplandı gercekten o deviri çevirmediği için.Demek istediğim eleştiri yaparken biraz daha geniş düşünmek lazım bak kilosu fazla beygiride digerlerine göre düşük falan bunlar komik gercekten.1000rr motor gücünde modifikasyon yapmaktan cok güvenliğine önem vermiş bununda en açık örneği fren sistemi rakipleriyle kıyas kabul etmiycek bir fren becerisi var motorun ben bu yetmezmiş gibi çelik fren hortumu ve breaking ön balata ekledim ve inanıyorum ki duruş mesafesi suzuki yada kawasaki yada yamaha'ya göre cok iyi.bide motorun amortisör sistemine deginmek istiyorum bi kere direksiyon kesinlikle hafif degil aksine amortisör sistemi çok özel virajda motor rayda gider gibi hareket ediyor.
bu arada boy hakkaten güzel bi çalışma olmuş tebrik ederim
Reklamlar
-
11 Temmuz 2006, 12:45
#42
TEK KELİMEYLE GSXR 1000... BAŞKA SÖZE LÜZUM YOK
-
11 Temmuz 2006, 13:31
#43
boy adlı üyeden alıntı
Honda CBR1000RR Fireblade
evet işte yamaha r1 honda 1000rr den daha iyi diyenlere bu yazıyı okumalarını tavsiye ediyorum
-
11 Temmuz 2006, 16:08
#44
Artık şu motor bundan daha iyidir muhabbeti yapmaktan vazgeçin derim. Yarışlarda görüyoruz sona kalan R1'leri... Bu motorlar birbirine yakın özellikte, gerisi sürücüye kalıyor. Ben bu başlıkta sadece 1000RR hakkında bilgi vermek istedim. Kıyaslama yapmak istiyorsanız alın motoru piste gelin
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
11 Temmuz 2006, 16:14
#45
boy abi Valentina Rossi hep Hondayla yarışıyordu
Yamayaya geçti herkes 1. gelemez dedi ama adam yine 1. oldu buna ne diyceksin iyi olan kazanıyo motorların az buçuk kötü olması bişeyi etkilemiyor ama ben her zaman 1000RR den yanayım
büyük para büyük araba büyük kalçalı kızlar, tek düşündüğüm yalnız bunlar(üstü açık mercedes içi kız dolu)
-
11 Temmuz 2006, 16:16
#46
boy adlı üyeden alıntı
Artık şu motor bundan daha iyidir muhabbeti yapmaktan vazgeçin derim. Yarışlarda görüyoruz sona kalan R1'leri... Bu motorlar birbirine yakın özellikte, gerisi sürücüye kalıyor. Ben bu başlıkta sadece 1000RR hakkında bilgi vermek istedim. Kıyaslama yapmak istiyorsanız alın motoru piste gelin
cok ıddalısın
Yeni yine yeniden
-
11 Temmuz 2006, 16:19
#47
boy adlı üyeden alıntı
Kıyaslama yapmak istiyorsanız alın motoru piste gelin
Beeennn ben geliorum ne zaman saat kaçta,senin 1000RR la benim kızım nasıl ama hehehehe
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
11 Temmuz 2006, 16:31
#48
@SAKAL
boy abi Valentina Rossi hep Hondayla yarışıyordu Yamayaya geçti herkes 1. gelemez dedi ama adam yine 1. oldu buna ne diyceksin iyi olan kazanıyo motorların az buçuk kötü olması bişeyi etkilemiyor ama ben her zaman 1000RR den yanayım
Buna ne mi diyecem? Aynı sene içerisinde ardarda iki kere bozulan ve Rossi'yi yüz üstü bırakan motorun markası da Yamaha. Yamaha bozulduğunda Rossi'nin yüzündeki ifadeyi gördün mü sen? Honda'yı bıraktığına pişman olduğunu istemeye istemeye birkaç kez dile getirdi. Şu anda şampiyon Nicky Hayden ve kullandığı motor Honda. Peki sen buna ne diyeceksin?
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
11 Temmuz 2006, 16:33
#49
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
11 Temmuz 2006, 17:04
#50
bence böyle marka kıyaslamalarında kimse doğruyu söylemiyor.Herkes birgün üzerinde olmak istediği motorun adını verdiğinden dolayı bunlar kör tartışma ama benimde motorsiklet için harcıyacağım 25000 liram olsaydı gözümü kırpmadan 1000rr alırdım çünkü hep ona binmeyi istemişimdir. yamaha diyen arkadaşlarda öyle hep o motorun sahibi olmak istedikleri için yamaha diyorlar...
-
17 Temmuz 2006, 21:25
#51
sword o verdihin bilgilerden bir tanesinden biri yani r1 172 bg dir avrupa sitesinde türk sitesinde 183 bg tamam adamım
-
17 Temmuz 2006, 22:33
#52
bazen sokakta gördüğüm 1000lik SS'lerle dolaşan tiplere önlenemez bir uyuzluk hissediyorum! Çoğu doğuştan şanslı olan bu arkadaşlar altlarındaki makinenin çoğu zaman ne kadar özel bir motor olduğunun farkında bile olmadan hiç bir koruma kullanma gereği duymuyorlar.. ve bu mükemmelliklerin onların altına yakışmadığını düşünüyorum.
Belkide bu içsel bir egonun, bir ezikliğin dışa vurumudur bende. Çünkü hiçbir şekilde SS sahibi olmadım bugüne kadar, bundan sonrada olabileceğimi zannetmiyorum..
Topic konusuna gelince.. Gerçekten motor dünyasında ulaşılabilecek en üst nokta olduğunu düşünüyorum bu cihazların. Honda yada yamaha yada suzuki.. hiç farketmez!! 1000lik bir makine, 2-3 saniyede 100km'e ulaşan bir canavar! Ötesi yok!!
Bu arada birgün loto falan vurursa alacağım makine R1'dır...
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
-
19 Temmuz 2006, 11:54
#53
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
22 Temmuz 2006, 02:47
#54
Bakalim Nezaman Altimda Olacak
-
-
evet bravo cok guzel ve dedayli bir arastirma yapmissin .
limidet edition bir repsol sahibi olmaktan son derece memnunum.
yeni 2007 HRC replikasini gordunmu igrenc bir renk bence repsol uzun zaman degismez bir guzellikte.
[COLOR="Blue"][FONT="Comic Sans MS"]:) [/FONT][/COLOR] [email]mikailoguzhan@msn.com[/email] (dileyen ekleye bilir)
-
bu topigin tekrar canlandıgına çok sevindim okunması gereken bir topik
-
benim bir sorum olacak repsol olanlar sadece 2005 yılına özel mi üretildi yoksa hala üretimde varmı?
-
09 Ağustos 2007, 02:23
#59
sebebini bilmiyorum ama bana bu kasa artik eski gorunmeye basladi, degismesi yakindir diye dusunuyorum.
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
-
13 Ağustos 2007, 14:32
#60
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Burası sormak için uygun başlıkmıdır tam emin değilim ama debriyaj'la ilgili bir sıkıntım var.
Debriyaj'ın tam ayırmadığını düşünüyorum, vites geçişlerinde vuruntu sesi geliyor, hatta debriyaj tam sıkılıyken hafif ara gazı vererek vites attığımda şarkk diye dişli sesini duyuyorum.
Ayarını yapmak istedim ancak kitapçıkta debriyaj için herhangi bir ayar olmadığı, eğer kaçırma yapıyorsa hidroliğin havasının alınması gerektiğini yazmışlar.
Kitapçıkta yer almayan her hangi bir ayar var mı? Yoksa bu havayı nasıl alıcaz?
Eskiden babam arabanın altına yatardı, ben direksiyona otururdum, 5 saat bass bıraak basss bırakk bass bırakkkk...
Ben hep babamın arabanın altında keyif sigarası içip bıyıh altından pis pis güldüğünü düşünmüşümdür, tabi gerçeği asla öğrenemiycem
Bu debriyaj'ın havasıda buna benzer bir şekilde mi alınır?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler