1000 KM Bakımını dün yaptirdim. Motul 7100 yağ konuldu. Totalde 3.2 litre yağ aliyor bizim motorlar bilginiz olsun. Basında durmazsaniz 4 litre bile koyabilirler
190 TL tuttu ...
Siyah CBR1000RR
Kırmızı CBR1000RR
Gri CBR1000RR
1000 KM Bakımını dün yaptirdim. Motul 7100 yağ konuldu. Totalde 3.2 litre yağ aliyor bizim motorlar bilginiz olsun. Basında durmazsaniz 4 litre bile koyabilirler
190 TL tuttu ...
Doğrudur ben zaten Kitapçık okumadan motoru binmem. 3 diyor ama kutuda suzulurken kalan ile birlikte 3.1/3.2 tam üst cizgiye denk geliyor ...
Evet Arkadaşlar ;
Motorumun Rodajı bitti simdi bir kac yorum yapayım ...
-600 RR de oldugu gibi cukurlarda ön kafadaki tıkırtı 1000 lerde de mevcut. Rahatsız etmiyor , cogu kişi de anlamıyor ama ben anlıyorum.
-Düşük devirlerde 600 Hissiyatı veriyor cok agresif değil özellikle ; 8 Binden sonra hissedilen bir güç agırlıkta.
-600RR lara göre biraz daha ağır ve geniş olması, Oturus pozisyonunu yükseltiyor. 1.75 Boyundayim bir ayak yerdeyse diğer ayagımda parmak uclarımı kullanıyorum.
-225 KM de 11 litre tüketim sağlıyor. Hala R6 dan az yakıyorum Tabi motorum 1250 KM de oldugunda henüz 10 Bin devri aşmış değilim üst devirlerde yakıt da artacaktır. Ortalama 6ooo devir civarında kullanıyorum.
-Vites geçişleri güzel ve hissedilir. 600RR dan bir tık daha iyi...
-Ama Kesinlikle 600RR kadar rahat konforlu ve keyifli değil. 600 ile istediğin gibi oynayabiliyorken 1ooo likte büzük yemiyor
Makinenan güzelmiş allah kazabela vermesin.
Ben en son bakımda (bakımlarını Levent Usta yapıyor maslak), putoline koydum fakat bundan önce 300V koymuştum eksiltmeyi fazla yaptı sanırım bir daha koyar mıyım bilmiyorum Şimdilik putoline ı deniyorum. Vites geçişleri falan normal 15-50 yağ koyduk. sizce normal mi 15-50?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------
cakalaz, motorun hayırlı olsun. yahu 4,88 litre/100km de nasıl yakmayı başardın? gerçi rodaj da olduğu için fazla basma ihtimalinde yoktu. ben 7,30 litrenin altına inemedim bir türlü ama basmıcam diyorum dayanamıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
Bende geçen yağda 300v koymuştum, 260TL bu sefer putoline koyduk, şu an bir sıkıntı yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------
Karalı merhaba, neden yağ mı yakar?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
Merhaba, benim 100 km'de 7,30 litre yakıyor. sizde ne kadar yakıyor acaba?
Merhaba Su an Rodaji bitirmis ollmama ragmen yine 10 bin devri asmamaya ozen gostererek hafif agresif kullanimda 223 km de 11.4 litre gösteriyor Yani 100 KM de 5.2 litre gibi bir rakama denk geliyor
Bu arada max 7/8 bin km kullanip sifir motor aldığım için egzoz olarak uygun fiyatli olan Tigeri tercih ettim. Benim 5. Tiger egzozum. Guzel fakat gecenlerde salyangoz bağlantısının kelepcesinin gevsedigini farkettim ve hemen krom daha kalin bir kelepce ile değiştirdim. Salyangozlu egzoz kullananlar muhakkak kelepceleri i kontrol etsinler ...
5,2 iyiymiş. Zaten iki kasa arasında yakıt farkı olduğunu Barkın da söylemişti. Bende de Yoshimura RS7 Karbon var salyangoz. bende bir bakayım kelepçesine gevşeklik varsa hemen değiştireyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------
Şu an putoline koyduk bakalım. Cennette mi oturuyorsun? Bende arada bir geliyorum cennete.
Şehir içi gazlamalarıyla karışık kullanım ortalaması 7lt civarı.24000km olduk artık satmak lazım zaten kasada değişiyomuş
bana bu al sat olayları çok saçma geliyor herkesin fikrine saygım sonsuz ama kasa değişiyor diye satmak saçma bence tamamen kapitalizmin kölesi olmak,telefon muhabbeti gibi bişi hep bi yeni model istemek yanlış anlamayın genel yazıyorum, şuan altınızdaki motorların bile yüzde kaç kapasiteyle kulllanıyorsunuz? otobanda 299klit gitmekten bahsetmiyorum.Ha tarz değşitirirsin anlarım naked alırsın vs. ama 2015 motoru satıp 2016sını almak bence anlamsız.
5,2 nasıl bir tüketimdir yav binrr olan arkadaşımla gazladik 600fa 6,9 yaktı binrr 13lt
@serhanix Evet cennet'te oturuyorum yolun düşerse beklerim
Sıfır almak bir hastaliktir bana sorarsaniz
2015 yılında 3 tane sıfır 600RR aldim . 2016 da 1000 rr aldim 2017 de yine sıfır alacağım. Ben max 10 bin km binip sıfır aliyorum. Rodaj yapmayi seviyorum. Motorlarimi doldurmayi seviyorum kisaca uğraşmayı seviyorum
tabi ki sizin görüşünüz ve sizin zevkiniz fakat doldurmadan kastınız bence bir egzoz öncam takoz sticker olmamalı, yapan yok canına yandığımın ülkesinde bi motoru olsun powercommender quickshifter belki daha iyi seviye amortisörler vs vs 0-100 100-200 derecesini geliştirme falan,motoru apacileştirmeden kişiselleştirme yapsanız ağzımızın suyu akarak izlesek bizde yani 15 i verip 16 modeli almak fuzuli buluyorum saygılar.
Öncelikle merhabalar
18 yaşındakini kardeşinize yardımcı olucağınızı düşünerekten size yazmak istedim 2015 model 15 bin km kullandıgım r25 motorumu satmış bulunmaktayım şuanda 600RR ve 1000RR arasında kaldım 600RR fiyatına 1000RR alınan bi devire gelmişiz onuda yeni farkettim r25 den 1000RR'a geçmek ne kadar mantıklı olur kendimi bilen agresif kullanmaktan kaçınan biriyim , teşekkürler
O sekilde motosiklet doldurmak ve orjinal gücünü modifiye yaparak artirmaya şahsen karşıyım. 300 yapan motor 350 yapsa ne olur ben zaten max limitlerini goren bir adam değilim.Ayrica 5/6 bin kmde satacagim icin tamamen gerekdiz masraf bana göre. O yuzden usul usul dolduruyorum bana fazlasiyla yetiyor
Yeni her zaman yenidir, teknoloji hızla gelişiyor. Yeni honda duyumlara göre elektronik amortisör, quick shifter, sürüş modları, kasa ve motor bloğu değişimi vs vs... TR de kilometresi düşük motor alma kafası sürdüğü müddetçe her sene yenileme taraftarıyım...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)