Yamaha XSR700 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Detaylar
- Optimum sürüş keyfi için geliştirildi
- Nostaljiden esinlenen far ve arka lamba ünitesi
- İki desenli, nostaljik tarz deri sele ünitesi
- Özgün desenli Pirelli Phantom lastikler
- Mükemmel yakıt verimliliği
- Alüminyum yakıt deposu ünitesi
- Sıvı soğutmalı, 689cc, sıralı, 2 silindirli, 4 zamanlı
- Şık yapılı gövdeye sahip kütle önde tasarım
- 270 derece kranklı, crossplane felsefesine göre tasarım
- Derin ve güçlü doğrusal tork çıkışı
- 4 pistonlu kaliperlere sahip 282 mm çift ön disk
Motor
- Motor tipi 2-silindir, 4-zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, 4-subap
- Motor hacmi 689 cm³
- Çap x Strok 80,0 mm x 68,6 mm
- Sıkıştırma oranı 11,5 : 1
- Maksimum güç 55,0 kW (74,8PS) @ 9.000 dev/dk.
- Limitli güç versiyonu 35,0 kW
- Maksimum tork 68,0 Nm (6,9 kg-m) @ 6.500 dev/dk.
- Yağlama Islak karter
- Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
- Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonu
- Ateşleme sistemi TCI
- Çalıştırma Elektrik
- Şanzıman Sıralı, 6 vites
- Son aktarım Zincirli
Şasi
- Şasi Diamond
- Ön süspansiyon Teleskopik çatal
- Ön teker hareketi 130 mm
- Kaster Açısı 24º 50
- Kaster mesafesi 90 mm
- Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
- Arka teker hareketi 130 mm
- Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 282 mm
- Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
- Ön lastik 120/70 ZR 17M/C(58V) (Tubeless)
- Arka lastik 180/55 ZR 17M/C(73V) (Tubeless)
Boyutlar
- Toplam uzunluk 2.075 mm
- Toplam genişlik 820 mm
- Toplam yükseklik 1.130 mm
- Sele yüksekliği 815 mm
- Tekerleklerarası mesafe 1.405 mm
- Minimum yerden yükseklik 140 mm
- Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 186 kg ABS
- Yakıt tankı kapasitesi 14 L
- Yağ tankı kapasitesi 2,7 L
Reklamlar
-
lanet olsun adamım çok güzel bea
-
60.yil sari siyah uyumu super ;
Ama benim favori rengim ;
-
Xsr kullanıcıları neredesiniz? Hiç mi yok yahu.. Ya da almayı düşünenler yakından inceleyenler biraz bilgi verebilirlerse hoş olur😊
-
ben aldım yardımcı olabilirim
-
20 Ağustos 2017, 16:25
#6
Merhabalar,
Ben de 3 hafta önce aldım, şu anda 350km ye yaklaştım. Rodaj'ım sürüyor, 5000 devri geçmemeye çalışarak İstanbulda işe gidip geliyorum.
Bazı sorularım var, o soruları ilgili başlıklara açacağım, buraya da linklerini atarım sonrasında.
Şu anda motoruma aşığım
-
Merhabalar, bu motoru kullanan var mı buralarda? Yeni sezone girerken almayı düşünüyorum. Artıları / eksileri nelerdir paylaşabilecek olan var mı acaba
-
allonsy adlı üyeden alıntı
Merhabalar, bu motoru kullanan var mı buralarda? Yeni sezone girerken almayı düşünüyorum. Artıları / eksileri nelerdir paylaşabilecek olan var mı acaba
Ben tasarımını çok sevemiyorum. Biraz MT07' ye giydirme gibi duruyor. Ama tabiki nihayatinde CP2 bloğu var. Sınıfın en güçlüsü ve en hafifi.
MT07 kadar hızlı bir ikinci el piyasası yok. Onun dışında. Yürer aksam ve motor parçaları zaten gırla sorun yaşamazsını.
Far ve gidon ile ilgili bir kaç değişiklik yaparsanız çok yakışıklı olabiliyor bu arada.
Birde şöyle hakkını vererek sürdünüz mü tadından yenmez tabi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)