Pandemi ilan edilmeden önce şöyle bir video testi çekmiştim. Gopro Hero 8 Black ile ilk test videom olduğu için bir takım acemilikler olabilir. Editleme işinde şu an çok acemiyim o yüzden video kalitesinden dolayı kusura bakmayın. Fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim. Keyifli seyirler.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Merhaba bende aranıza katıldım 2019 MT-25
https://hizliresim.com/A4L3cw
Arkadaşlar merhaba, Benim mt'de 3000 devir ile 5000 devir arasında başlayan ince sesli bir titreşim var. Sanki plakalık vidası gevşemişte pulu sallanıyormuş gibi ya da artçı basamağının pimi gibi. Ses motorun arkasından bu elektrik aksamının olduğu yerden geliyor. birkaç motorla karşılaştırdım. Karşılaştırdığım mt ve r25'lerde de aynı sese rastladım. Bu sesi gidermenin bir yolu var mıdır.
2016 model mt-25 ile ben ve eşim, 25lik iki yan çanta arkada 40lık çanta ile karamandan mersine (bilenler vardır virajlı ve tırmanmalı mut yolu üzeri) gittik. şehir içi kullanım ve geri dönüş. 549 km ve ekranda ortalama 3,9 lt yakmış. özellikle 6. viteste 90-100 giderken anlık 2,7-3 lt gösteriyor.
Öncelikler herkese merhabalar , iyi bayramlar..
Uzun süredir forumda aktif değilim.4.motorum Mt-25 ile aranıza geri döndüm.
Motoru alalı bir ay oldu yasaklar olduğu için rodajı halen bitiremedim şuan 500 km .
Beğendiğim yanları
-güçlü
-dengeli
-rahat konforlu
-frenajı çok iyi (abs 10/10)
Eksileri
-çok titreşim var (rodajdan sonra duzeleceğini düsunüyorum
-gece sürüşlerinde aydınlatma yetersiz olacak gibi bir izlenim verdi
-aynaların konumu iyi dirseklerini göstermiyor ama kör noktası çok.
Herkese keyifli sürüşler sağlıklı bol gazlamalar.
Buda bizim canavar.
Aramıza hoş geldin, kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim. Motorda özellikle 7 bin devir bandında ve 6. vites 110-115 hızlarında hissedilir bir titreşim mevcut maalesef. Uzun yolda bu hızlarla gidilirse çok rahatsız edici olacak gibi duruyor. Rodajdan sonra bakmak lazım birde. Benim motor da 700 km'de 4 aydan beri.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Merhaba
34 yaşındayım.Mt25 düşünüyorum fakat ara sıra eşimle max 100km mesafesi olan gezilerimiz olacak,ben 183 boy 88kg eşim 163 boy 60kg. Arka çanta da düşünüyorum.artçili suruslerde çok sıkıntı olurmu,
Not:ınazuma yi hız ve gucunden dolayı düşünmüyorum.
Şimdiden teşekkürler.
Bütçem 25-28bin tl arası.Biri 6 diğeri 1 yaşında 2 çocuğum var, yanı eşim ile arada sırada gezileriniz olacak.Bu rakamlarda üzmeyecek,azıcık güçlü bir motosiklet arıyorum.
Teşekkür ederim desteğiniz için.
Allah anali babali buyutsun,
İlla vitesli olmayacaksa,
Maxiscooter lerede bir bakin.
üstat hayırlı olsun. bende mt25 2020 motoru aldıktan sonra gopro 8 aldım. en iyi çekim ayarları ne olmalı. ve rüzgar sesi çok geliyor videolarıma. bu konuda deneyimlemelerini sonra paylaşırsan çok iyi olur. türkiyede youtuber motovlog işi yapan gopro kullanan bir çok kişi var. ama ayararını paylaşan kişi nerede ise çok az. youtube video eklemiyorum. kendimce gezdiğim yerleri sonradan izliyorum. 1080p 60 kare wide da çekim yapıyorum. diğer ayarlar ne olmalı.
Teşekkür ederim hocam, size de hayırlı olsun. Bu aralar gerçi Mt-25'i satıp XJ6 veya başka bir motor bakıyorum. Gopro ayarlarına gelince, hemen söyleyeyim: 2.7K 60 fps, SuperView, Hypersmooth On, low light off, bit rate high, shutter auto, white balance auto, Iso min 100 max 1600, sharpness High, Color Gopro. Yukarıdaki örnek attığım videonun kamera ayarları bu şekilde. Siz bunu 2.7K yerine 1080P 60 fps yapabilirsiniz.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
2020 modellerde arka artçının tutunacağı demir kanatlar bu modelde yok. bu olmayınca arka bagaj yapmak istersen artçı koltuğunun yanındaki grenajlar deliniyor.
https://imgyukle.com/i/yzMjw0
https://imgyukle.com/i/yzMhZ6
https://imgyukle.com/i/yzMsQp
https://imgyukle.com/i/yzMcxv
https://imgyukle.com/i/yzMgDx
facebook ta delmeden yapan bir arkadaş fotograf paylaşmış. fotograflarda iki adet Z şeklinde bir demir yapılıyor. ve piyasada standart mt25 bagaj demir seti alınıp bu Z şeklindeki demirlere kaynatılıyor. yada vidalanıyor. sonuç itibari ile 2020 mt25 çanta demiri çok şık bir şekilde monte ediliyor. o bagaj demirine de aliexpreste bir bez çanta var. motordan inince al sırtına sırt çantası olsun. çok şık duruyor. türkieyde yok bu tarz bir çanta. fotoğraflar düzgün eklendi ise linkleri ni ekledim. foruma fotoğraf eklemede acemiyim.
yorum altına mt25 spor bir tarzı var.bagaj demiri mi takılır diyen arkadaşlar bu şekilde yorum yapacaklar .onlardan önce onların heveslerini kırayım ben yazayım. evet bagaj demiri yapılır. sana göre güzel olmaz başkasına göre güzel olur. keyif benim keyfim.
Selamlar arkadaşlar, Yamaha XJ6 Diversion F alacağım için motorum satıştadır. Forum üyelerine bin tl daha uyguna vereceğim alan olursa.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...26982790/detay
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Arkadaşlar bir soru soracağım. Ufak ufak Gaz kesip verdiğimde 1 nci vites 2 nci vites fark etmez. Motor anlık beni öne geri sallıyor. Misal çok yoğun trafikte debriyaj yarım basılı kullanmamak için Sadece gazı kesip ufak gaz verip yoğun trafikte gideyim derken gaz kestiğim an motor freni devreye giriyorya. Hafif gaz verdiğimde de birden gitmeye çalışıyor. Bu beni öne geri sallama olayını nasıl çözerim.motor daha rodaj da. Mt25 2020 model.
2020 model kullanıcıları ve eski deneyimli kullanıcılarda bu olay normal mi.Motorun karakteristiği master tork olduğundan mı bu asabilik. Yarım debriyaj dur kalk traifğinde bu dediğim sorunlar yok. Sanki gaz kolumu çok sert.Tam anlayamadım. Benim acemiliğimden mi. olay tam nedir . Bu benim ilk vitesli uzun deneyimim. İkinci olarak bir de scooterim var. Ufak işlere sccoter ile gidiyorum. Mt25 keyif amaçlı gezmelerde kullanıyorum.
[/COLOR]Bahsettiğiniz problem zamanında fz6 ve fazer600 lerin ilk serilerinde de vardi. Gaz kolu aç kapa butonu gibi çalışıyordu. Yani burda esas problem gaz tepkisi değil de gazın tamamen kapalı olduğu andan ilk açıldığı ana geçişteki anlık tepkisi. Evet bu "hep ya da hiçlik" durumu dikkatli ve hassas kullanıcılar için var. Ama benim için sorun olmuyor asla. Bugün yarın arkadaşımın cb250r' ını kullanırım. Dikkat edicem bakalım hondada durum nasıl.
Gaz açık konumdayken ki dozaşlama ile ilgili ise hiçbir problem yok. Çünkü mt25 motor karakteri olarak Master of Tork ile alakası olmayan bir motosiklet. Aksine tork degil de beygir odaklı bir yapısı var. Üst devirler yırtıcı. Bence tam bir ss motor karakterine sahip. Bu yönüyle bu blok r25' e daha çok yakışıyor. Aslında Cb250r ve duke250 gibi motorlar daha ani ve alt devirde gelen torkları dolayısıyla bu Master of Tork tanıma daha uygunlar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)