Selamlar arkadaşlar 26.02.2020 itibariyle bende 2016 model MT-25 alarak güruha katıldım. 3 gündür işe git gel kullanıyorum. İş saatinde e-5 te 3,5 lt ortalama ile gidiyorum 70-110 arası kullanıyorum. Yakıtı milletin ağladığı gibi değil, normal kullanımda iyi. Ama yardırınca yakıyor tabi. Yalnız uzun zamandır cruiser kullanıyordum , mt-25 kullanmak cruisera göre çok daha kolaymış. Motor daha hafif gibi ve çok kıvrak.
çok alakasız oldu gittim dominar 400 UG aldım umarım pişman olmam
Merhabalar çarşamba günü ben de 0 km yeni kasa mt 25 alarak aranıza katıldım. Daha önce 50cc den 1000cc ye kadar bir çok motosiklet sahibi olmuş biri olarak 250 cc nin benim için optimum dengede olduğuna karar verdim. Zaten son 3 motosikletim ( 2018 xmax 250 abs, 2019 cb250r, 2019 mt 25 abs) hep 250 cc. Xmax 250 24 beygir olduğu ve otomatik olduğu için uzun yolda biraz yetersiz geliyordu. Cb250r çok seri, ivmelenmesi cok güzeldi. Mt 25 ise daha 95 km de olduğumdan benim için belirsiz. Çünkü rodajı tamamen kitapçığa uygun yapiyorum. Fakat şunu söyleyebilirim: çift silindir olduğu için cb250r'a göre daha akıcı ve yüksek devire çikmaya teşvik edici. Yakıt olarak 95 km ortalamam 3.5 lt/100km. Bu gercekten çok iyi. Merak ediyorum acaba bir onceki kasanın son nesli ile bu yeni kasaların yakit tüketiminde ve son hızında fark var mı ? Son hızı merak etmemin sebebi ise aynı yeni r25' teki gibi aerodinamik geliştirme olup olmadığıyla alakalı. Neyse zamanla cevap bulur inşallah bu sorularımız. Herkese kazasız sürüşler diliyorum.
2017 model 14binde motor alarak araniza katildim iyi forumlar
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Hoşbulduk Ezio41😊 evet ikinciyim sanırım. Bakalım eski kasayla olan farklarını anlatabilecek birileri çıkacak mı merak ediyorum. Ama tasarım değişti, amortisör değişti, gösterge değişti gibi internetten bakarak dahi anlaşılan fakları kastetmiyorum. Aerodinamik açıdan fark var mı ? Aynı koşullarda son hız ve yakıt farkı var mı v.s
Yakıt farkı olduğunu düşünüyorum ama eski kasa kullanmadığim için emin değilim.
Teşekkürler hoşbulduk ��[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------
Teşekkürler. Boy 1.80m, kilo 75kg bana hiç ufak gelmiyor. Sanırım size de uyar.
Bu gün hava da güzel iken 10000km bakımını Ümraniye yıldız motor da bakımını yaptırdım 210tl ücret ödemesi yaptım.
Yeni siyah bir mt 25 daha Çanakkale'den selamlar.
Yeni kasadan bir fedakar arkadaşımızı GP kompozit olur başka bir aksesuar üreticisi olur model amaçlı uğramalarını rica ederim. Zira ne ön cam var nede an itibarı ile çanta demiri.
Hayırlı olsun kazasız belasız. Uygun bir zamanda uğrayacağım GP kompozite. Orjinal camın fiyatı 765 TL. Gp kompozitte fiyatı daha uygun olur büyük ihtimalle. Yeni kasa mt-25'e şu an için çanta demiri takılamıyor. Eski kasada artçı tutamaçlarına monte ediliyordu. Yeni kasada artçı tutamacı olmadığından dolayı, çanta demirini bağlamak için bir yer de yok.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Aramıza hoş geldiniz. Hayırlı olsun. Sanırım yeni kasaya sahip 3 kişiyiz şu an forumda. Ben de hâlâ 290 km de olduğum için motoru tam anlamıyla tanıyamıyorum. Rodaj kuralları çerçevesinde sürdüğüm için potansiyelini test edemedim henüz. Sıfır motor almanın en işkenceli olduğu dönemden geçiyorum. Rodaj bittikten sonra inceleme yazısı yazmayı düşünüyorum.
Hayvan 682 km'ye geldi. 100 km'de 3.38 litre yakıyor. Rodaj dönemi işkence gibi geçiyor, yollar bitmiyor. 6 bin devire kadar titreşim yok denecek kadar az. 7 bin sabit devirde gidonda, aynalarda ve peglerde titreşim hissedilir derecede artıyor. Üst devirlere rodajdan sonra bakacağız artık.
Bu motor, kesinlikle 2 kişilik değil. Artçı tutamağı yok yeni kasada. Arka sele iki avuç kadar zaten. Rahat edemez oturan kişi. Sürücü selesi rahat ve yumuşak ama üzerinde 1 saatten fazla oturursanız ağrı yapmaya başlıyor. Naked model olduğu için, vücudun üst kısmından itibaren rüzgar alıyor. Ses yalıtımı iyi olmayan bir kask ile sürüş yaparsanız, başınız ağrıyabilir.
Rodajdan sonra satmazsam şayet, bol fotoğraflı ve detaylı inceleme yapacağım. Şimdilik bu kadar.
[IMG][/IMG]
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
En güzel rodaj, virajlı dağ yollarında olur. Haftasonu hava güzel. Direk Ağva’ya bas. Virajlarda vites düşür, vites yükselt derken bir bakmışsın rodaj bitmiş. Trafikte rodajla falan uğraşılmıyor.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)