Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Kasım 2018, 16:03
#941
Bana çok uygun geldi bakım fiyatı; benim motorda hava ve yağ filtresi + Motul 7100 + fren ve debriyaj kablo yağlama işine servis 550TL aldı Temmuz'da. 250TL tutsa öpüp başıma koyarım. Neyse ki anca 6-7 ayda bir geliyor bakımı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:59 ----------
Alışırsın bence lastiklere, benzer dingil açıklığı ve kaster açısına sahip başka motorlarla 120/160 kaçırmıyorsa bunda da kaçırmaz. İstersen amortisörlerin tepesinden 1cm kadar yukarı al mesela? (Doğrusu: Lastiklerin motoru ne kadar yükselttiğini hesap et, ona göre şasiyi aynı açıya getir.)
Reklamlar
-
10 Kasım 2018, 16:17
#942
Benim bakımlar çabuk geliyor maalesef. 2,1lt yamalube 10w40 yağ, yağ filtresi, yağ filtre pulu ve işçilik indirimler dahil 233tl tuttu. Rodajda die ben motora ara gaz vermiyordum. Redline'ye soktu neredeyse yağ soktuktan sonra. Sinirlenmedim değil açıkçası. Bu motoru fazla helak etmeyeceğim ama. Ha söyleyeyim Dominar'dan sonrada öyle Japondur, güzeldir, titremez falan hikaye.
Genede her zamanki gibi motorumu seviyorum. Artçı koltuğu altına nazar boncuğu falan takasım var
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Alışırsın bence lastiklere, benzer dingil açıklığı ve kaster açısına sahip başka motorlarla 120/160 kaçırmıyorsa bunda da kaçırmaz. İstersen amortisörlerin tepesinden 1cm kadar yukarı al mesela? (Doğrusu: Lastiklerin motoru ne kadar yükselttiğini hesap et, ona göre şasiyi aynı açıya getir.)
Profesyonel değilim. Zaten yolumun çoğu E5 ve Tem'de düzlük. Fıtı fıtı gidiyorum. Havalarda soğudu. Hafiften içlik falan giymek lazım
-
10 Kasım 2018, 16:25
#943
İşte sen o hesabı yapıp ön amortisörü eski açıyı tutturacak şekilde oynatabilirsen (alçaltma payın olabilir de yükseltme payın olmayabilir...) virajı olabildiğine normale yaklaşacaktır.
-
10 Kasım 2018, 16:28
#944
Aga onun için Başakşehir Oktay Motor'daki Oktay Usta'ya teslim etmem gerek motoru. Tövbe vermem Yamaha servislerine. Yada çok iyi ve referansı sağlam bir Yamaha servisi bulmam gerek.
-
10 Kasım 2018, 18:44
#945
Yaptım ben hesapları:
Ön çap 607,8mm yerine artık 599,8mm; fark -8mm (dingilde -4mm)
Arka çap 627,8mm yerine artık 623,8mm; fark -4mm (dingilde -2mm)
Yani ön tarafın 2mm alçalmış. Lastik ölçüleri ile birlikte bu durum trail'i kısaltacağı için dönüşlerin daha kolay olması beklenir.
Oynanacak bir şey yok bence, 2mm o kadar fark yaratmayacaktır. (Ayarlaması da zor olur çünkü yükseltmen lazım, pay yoktur büyük ihtimalle, uğraşmaya da değmez.)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
Ver kontrayı ver kontrayı
-
10 Kasım 2018, 18:53
#946
Aga sen bırak MT-07'yi falan. Direk Mt-09sp kovala. Hatta pistlere gir.
Benim kararsızlığım şurada başlıyor. Dönerken arka teker tam yanağa denk gelemiyor gibi hissediyorum. Taban ile yanak arasında kalıyor sanki. Gerçi standart hava basılınca bu hisse kapılıyorum. 29/33 yerine 31/35 bastığımda daha iyi gibi geliyor nedense. Psikolojik mi? Çözemedim gitti. Lakin dediğim gibi; her zaman MT'ye bir saygı mevcut
-
10 Kasım 2018, 19:03
#947
Büyüklere bağlanan bezle kullanabilirim belki o dediğini
2mm falan havagazı da benim NC'ye öne Hyperpro yay takımı arkaya da Hyperpro amortisör takmıştım, montaj kılavuzunda önü 1cm alçaltın diyordu. Motor ondan sonra çok daha iyi olmuştu. (Hem amortisörden hem de o 1cm alçaltma çok farketmişti.)
-
10 Kasım 2018, 19:54
#948
Seni CB500F kesmiyor anlaşıldı. Benimle beraber iyi gazlandın sende
Benim MT titriyor ama ben onu anlamadım. Sözde çift silindir titremez derlerdi. Neyse şu 1600km zılgıtı bitsin bakacağım birşeyler.
Uçmakdere'ye gide gide oradan da bıktım
Ha birde ucuz yollu egzoz ister bu. Trafikte kafa ütülesinki yanında durduğum araba 2cm sağa sola kaydırsın kendini. Sessiz olunca rahatsız olup, yol vermiyorlar...
-
10 Kasım 2018, 21:14
#949
Angrypower adlı üyeden alıntı
Seni CB500F kesmiyor anlaşıldı. Benimle beraber iyi gazlandın sende
Benim MT titriyor ama ben onu anlamadım. Sözde çift silindir titremez derlerdi. Neyse şu 1600km zılgıtı bitsin bakacağım birşeyler.
Uçmakdere'ye gide gide oradan da bıktım
Ha birde ucuz yollu egzoz ister bu. Trafikte kafa ütülesinki yanında durduğum araba 2cm sağa sola kaydırsın kendini. Sessiz olunca rahatsız olup, yol vermiyorlar...
Egzoz cezasından haberin yok galiba, değiştir de hem trafik polisi rahatlasın hemde sen.
-
10 Kasım 2018, 21:17
#950
Gürül gürül çıkacak birşey aramıyorumki, fakat trafiktede duyulsun istiyorum. Elbet sınıra uyanı vardır. Sonuçta bangır bangır bende gidemem. Kafa dayanmaz ona...
-
12 Kasım 2018, 18:37
#951
Arkadaşlar bu motor 8500rpm’den sonra titremeye başlıyor. Yok arkadaş bu motor titremiyor diyorsanız ona göre sorunu çözmek için aranacağım. Gidonumu tak sıkmamış olabilirler mi diyeceğim ama onunla da alakalı değil. 7000rpm’ye kadar çok güzel ama sonrasında döküntü veriyor. Millet bunlarla nasıl 180 deniyor aklım almıyor. 120’de hayattan soğutuyor makine.
-
12 Kasım 2018, 19:55
#952
Mt25 1-2 ay kullandım geçen sene ama pek titrediğini hatırlamıyorum. 8500-9000 bandı arasında olabilir mi sadece?
-
12 Kasım 2018, 20:43
#953
Rodajdasın halen bir dur bakalım. (Benim kerata 6000'e kadar titremiyor, 6-7000 arası titriyor, 7000'den sonra deliriyor - artık ona titreme denmez. Ama devir kesici 8500'de olduğu için sıkıntı yok, 6000'i nadir geçiyorum zaten, orada 125/130 yapıyor, commuting'de 120'i çok göremiyorum zaten... CC iyidir netekim.)
-
12 Kasım 2018, 21:36
#954
Angrypower adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motor 8500rpm’den sonra titremeye başlıyor. Yok arkadaş bu motor titremiyor diyorsanız ona göre sorunu çözmek için aranacağım. Gidonumu tak sıkmamış olabilirler mi diyeceğim ama onunla da alakalı değil. 7000rpm’ye kadar çok güzel ama sonrasında döküntü veriyor. Millet bunlarla nasıl 180 deniyor aklım almıyor. 120’de hayattan soğutuyor makine.
Hep şikayet hep tatmin olmama...
Pulsarda öyle,dominarda öyle,şimdide mt25 te..
Kanka seni bildigim icin,daha oncede demistim,inazuma al diye..250lik segmentte kral makinadir..
Neyse,motorunu fazla yurutmeden sezon basinda elden cikar..bu gidisle ne zevk alirsin ne de heves..
Mt25 kullanan en az 3 arkadasim var hic bir sikayetleri yok..mutlu mesut biniyorlar.
-
12 Kasım 2018, 22:16
#955
Angrypower adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motor 8500rpm’den sonra titremeye başlıyor. Yok arkadaş bu motor titremiyor diyorsanız ona göre sorunu çözmek için aranacağım. Gidonumu tak sıkmamış olabilirler mi diyeceğim ama onunla da alakalı değil. 7000rpm’ye kadar çok güzel ama sonrasında döküntü veriyor. Millet bunlarla nasıl 180 deniyor aklım almıyor. 120’de hayattan soğutuyor makine.
Sen bakımda iyi bir vida somun kontrolü yaptır motor kulakları falan, mt25 o kadar titremiyor sana hakiki japon vermiş olmasınlar.
-
12 Kasım 2018, 22:48
#956
hocam bence başka bir mt25 r25 dene.öyle bir kıyaslama yap böyle olmicak.arkadaşın dominarı sürdüm otoparkta cidden tek silindiri her gazı açtığımda ooo titriyormuş dedim.servise yada burdan biri varsa buluş r25 mt25 kıyasla derim.yada sen beklentiyi çook yüksek tuttun
-
12 Kasım 2018, 23:49
#957
Selamın aleyküm arkadaşlar.
Aranıza yeni katıldım öncelikle herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Yaşım 45 ilk motorumu almaya karar verdiğimde scoter düşünüyordum, pcx, nmax,xmax derken kendimi bi anda mt25 faturasıyla başbaşa buldum 😊
Daha önce hiç tecrübem yoktu bisiklet hariç.
İlk gün lastikler mumlu olduğu için ( gerçi bayideki arkadaş söylemişti dinlemedik )2. Ci saatte viraja hızlı girmem ve ön frene hızlıca asılmam sebebiyle motoru sağına yatırdık hızım 20-30 arasıydı, çok şükür sağ dizimde asfalt yanığı ve sağ omzumda 2-3 günlük ağrı dışında bişeyim yok, buda bana ders oldu 3 hafta dır biniyorum 500 km oldu bu olaydan sonra freni limon sıkar gibi sıkıyorum 😊
Birde sağa dönüşlerde sıkıntım vardı biraz 2 kere olduğu yerde sağa yatırdım motoru,
onuda düzelttik bu 3 haftada.
Şunuda belirteyim motoru sadece gençlik hevesim olduğu için aldım kısmet bugündeymiş öyle hız yapayım aralara dalayım gibi dertlerim yok yazın eşimi alıp kısa turlara çıkayım bana yeterli olur aracımda olduğu için yağmurda karda kullanmıycam,
Genel olarak 3 haftalık kullanımımda gayet şık bir motor ilgi çekiyor kullanımı iyi ve rahat ben gayet memnunum,
Belkide bana öyle geliyor dedim ya ilk motorum😊
-
13 Kasım 2018, 00:02
#958
Freyy adlı üyeden alıntı
Selamın aleyküm arkadaşlar.
Aranıza yeni katıldım öncelikle herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Yaşım 45 ilk motorumu almaya karar verdiğimde scoter düşünüyordum, pcx, nmax,xmax derken kendimi bi anda mt25 faturasıyla başbaşa buldum
Daha önce hiç tecrübem yoktu bisiklet hariç.
İlk gün lastikler mumlu olduğu için ( gerçi bayideki arkadaş söylemişti dinlemedik )2. Ci saatte viraja hızlı girmem ve ön frene hızlıca asılmam sebebiyle motoru sağına yatırdık hızım 20-30 arasıydı, çok şükür sağ dizimde asfalt yanığı ve sağ omzumda 2-3 günlük ağrı dışında bişeyim yok, buda bana ders oldu 3 hafta dır biniyorum 500 km oldu bu olaydan sonra freni limon sıkar gibi sıkıyorum
Birde sağa dönüşlerde sıkıntım vardı biraz 2 kere olduğu yerde sağa yatırdım motoru,
onuda düzelttik bu 3 haftada.
Şunuda belirteyim motoru sadece gençlik hevesim olduğu için aldım kısmet bugündeymiş öyle hız yapayım aralara dalayım gibi dertlerim yok yazın eşimi alıp kısa turlara çıkayım bana yeterli olur aracımda olduğu için yağmurda karda kullanmıycam,
Genel olarak 3 haftalık kullanımımda gayet şık bir motor ilgi çekiyor kullanımı iyi ve rahat ben gayet memnunum,
Belkide bana öyle geliyor dedim ya ilk motorum
Aman abi ufaktan bi eğitim alsan çok güzel olur gibi.Vitesli motora alışma süreci için.Hayırlı olsun yeni motorun
-
13 Kasım 2018, 00:29
#959
Şimdilik bizim burda alışveriş merkezi var açık otoparkı boş devamlı, orada bir arkadaşım ile 30 senelik motorcu kendisi onunla günde 2-3 saat çalışıyorum.
Baya bir gelişme var .
İyi dileklerin için teşekkürler
-
13 Kasım 2018, 01:10
#960
Geçmiş olsun ve hayırlı olsun. Abi o motorda yokuş aşağı giderken yada vites düşürürken de arka tekeri kilitleme ihtimalin var. Bir arkadaş senin gibi ilk motoru mt-25 almıştı ve 800km’de hiç binmeden bedavaya satmıştı. Asfalttan dolayı dizinde yanık olduysa; sen motor pantolonu olmadan sürüyorsun demektir. Daha geçen ay araba gelip vurdu bana. Ekipmanın önemini uzun uzadıya anlatmayacağım ama motordan uçup, asfaltla metrelerce sürüklenmeme rağmen tek bir yanık yok. Ekipmanlar paramparça. Sen hesap et. Al bir tane tech 90 pantolon. Birde güzel bir scoyco,4riders yada prosev bot. Alt bedeninide koru. Hergün eşek gibi full teçhizat geziyorum. O lastikleri de acilen değiştir. Sertleştirilmiş poşet naylonudur kendileri.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Hep şikayet hep tatmin olmama...
Pulsarda öyle,dominarda öyle,şimdide mt25 te..
Kanka seni bildigim icin,daha oncede demistim,inazuma al diye..250lik segmentte kral makinadir..
Neyse,motorunu fazla yurutmeden sezon basinda elden cikar..bu gidisle ne zevk alirsin ne de heves..
Mt25 kullanan en az 3 arkadasim var hic bir sikayetleri yok..mutlu mesut biniyorlar.
Abi tatmin olmamalık bir durum yok. Titriyor makine. Benim Dominar ne kadar titriyorsa bu da o kadar titriyor. Aynalar çift gösteriyor diyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)