2017 model enjeksiyonlu bir motorda sağır kalma diye bit şey olmaz yahu; zaten hava:yakıt oranı bayağı bayağı yüksek onların (hava çok yakıt az), fakir çalışıyor motorlar. Dikkat et aşırı ısınmasın (fakir karışım yüksek ısı yapar...)
2017 model enjeksiyonlu bir motorda sağır kalma diye bit şey olmaz yahu; zaten hava:yakıt oranı bayağı bayağı yüksek onların (hava çok yakıt az), fakir çalışıyor motorlar. Dikkat et aşırı ısınmasın (fakir karışım yüksek ısı yapar...)
Hararet göstergesi oldu bir motorumda ilk kez. Gözüm sürekli orada, birde yakıt deposunda. Bana göre pekte fakir karışımı atmıyor. Benzini içiyor. Genede basacam ben
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------
435km oldu alet. İlk bakım ve rodajını yağmurlar gelmeden bitirirsem çok iyi olacak. Yağmurlar başladığında sürermiyim bilmiyorum. Sıkıldım çünkü sırılsıklam işe gitmekten veya 3 tane yağmurluk giyip çıkartmaktan...
731 yada 734km oldu. 7k devir'i geçmemeye özen gösteriyorum. Ara ara mecburiyetten 8,5k'lara gelmek durumunda oluyorum arkamdan atlılar kovaladığı için. 7k devire kadar olduğunu sandığım titreşim azaldı yada ben doğru oturmaya başladım yavaş yavaş.
1000km bakımına sokup bir 600km de 8,5k devirlerde sürebileceğim için accık kendimi rahatlamış hissediyorum. Sollamalar daha kolay olabilecek. 1600km sonrasını yağmursuz havada görürsem gene yazarım.
Pilot road 4 ler ile ön 120 arka 160; ortalama 3,5lt/100km verisine sahip motor. Bunu da belirtmek istedim.
Benim lastikler birde geniş tabanlı. Arkada izbandut gibi 160 taban lastik var.
fabrika çıkış 11-14 diye biliyorum.
motosikletin ayarlarını değiştirmişsin.
meraktan soruyorum;
aerodinamikte ya da blokta bir sorun olmaz mı?
vidalara, tekeri taşıyan demire, belki motor bloğuna, ya da ne bileyim direksiyona daha fazla baskı olmuyor mudur?
araba değil bu sonuçta, rüzgar çok daha önemli, karoserin bütünlüğü çok önemli.
Jant kaldırıyor. Bir yerede sürtmüyor. Virajlarda yatmıyormuş, kalkmıyormuş gibi gelebiliyor başlarda fakat sonradan alışıyorsun. 2bar daha fazla hava basıp yoluna devam ediyorsun. Elimde pilot road 4 vardı çıkma. Çöpe mi atsaydım?
855km de ilk bakımına sokayım mı? Yoksa 1000km’leri bekleyeyim mi? Ben günde neredeyse 100km sürüyorum. Ondan dolayı kararsızım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------
Ayrıca şu 1600km rodaj meselesi bitsin. Vuracağım kırbacı. Bakalım kaç yakacak? Gerçi haftaya İstanbul full yağmurlu gözüküyor
96km/sa’dan sonra 7k’yı aşıyor die ayarladığım rpm limit ışığı yanıyor.
İki silindir 250cc nin torkundan ne olacak, fincan kadar pistonlar vızılayıp duruyor.
Tek olsa neyse.
250cc de çift silindir şehirde, sıkışık trafikte pişmanlıktır.
Açıkçası çokta sıkıntı yaratmadı bana. Güzel güzel gidiyorum. Sıkıntı kavşaklarda oluyor. Hızlanmam gerekiyor ama rodajdan dolayı atraksiyonları ayarlamak sükuneti yaratıyor.
Şehirde teke takılacan, ben bunu bilirim bunu okurum.
Ben bir daha tek silindir kullanırsam kendimi boğazlardım. Honda fan’ıyımdır ama tek silindir sevdası yüzünden Yamaha aldım. Birde ucuza geldi bu gözümde.
yerine göre kullanıyorum karma 4.4 litre yakıyorum.2 3 kere falan 0 ladım ortalama tüketimi hep bunu tutturuyorum istemsiz olarak.tutupta 2. viteste 60 70 ile gidersen şaşırmicaksınız tüketime.yani full depo 230 km küsür gidiyor ve ışık al uyarısı çıkıyor r25 için.cbr ile aynı hızda seyrederseniz 0.2 0.3 litre çok yakarsınız eğer basarsanız cbr 4 yaksa bunla 6 litreyi görmek mümkün.kısaca bana göre makul yakıyor
r25 kullanıyorum 1 sene olucak yakında varsın yaksın ben çok memnunum motosikletimden zaten bakımlarının hepsini kendim yapıp herşeyinin ben takip ediyorum eksiğini fazlasını biliyorum yakıtına ilk aldıgım günden beri hiç dikkat etmeden kullandım ki beni hiç üzmedi yakıt konusunda başarılı bir motor bloğu var.
910km’de ilk bakımına sokacağım. Akşam akşam mecburen bir yerlere gitmek zorunda kaldım. Yarın bakıma girmeye çalışacağım. Hadi hayırlısı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
Evet 920km’de ilk bakımına sokum aleti. Servis hafif hafif redline gelmeden zorla da açılsın dedi motoru. 8,4k’da sabitlemeye çalışsam da zaman zaman sollamalardan dolayı 9k’lara tırmanıyorum anlık. Bu motorda 120km/sa’da titriyor. Aynalardan arkası net görünmüyor. 7k max devir aralığı ile 3,5lt/100km ortalamasını tutturdum 920km’de. Merak ettiklerinizi sorun. Bu sayfayıda ben aktif tutacağım
Ayna işi kolay herhalde; daha ağır topuzlar kullan bir de biraz daha ağır aynalarla değiştir düzelir diye düşünüyorum. Hayırlı olsun, 1-2 haftaya redline'larsın artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------
Gidon yükseltme ve geri çekme aparatı alıp montajında araya titreşim emici bir malzeme de kullanabilirsin.
Şimdilik orijinalinden şaşmayacağım. Zaten yağmurlar geliyor pek elleşmem motora. Bugün yamahanın indirimleri ile ilk bakımına 233₺ ödedim. Maşallah sağlam geçiriyorlar. Yanıma bir cb250r geldi ışıklarda. Mt’ye halen bir saygı mevcut
160 tabanlarla apex kaçıyor. Büyütmeye gazlananlar iyi düşünsün. Silivri’de yakıt ortalamasını sıfırladım. Beylikdüzü’ne geldiğimde 4.2lt/100km gösteriyordu. 110-130km/sa ortalamasında seyrediyordum. Demekki yeni kasalarda 3,5lt/100km yakalamak zor değil.
Yazmaya devam edeceğim sürdükçe
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)