Yalnız egzoz güzel patırdıyor. Açık egzoz takasım var. Çok tatlı patırdıyor.
Sevmediğin ot burnunun dibinde bitermiş ya.Çift silindir titrememesi lazım.Belki titreyen motora çok alıştın sana titriyormuş gibi geliyordur.
aynen bi arkadaşta var önümde patlattı bi kere bomba gibi patlıyor güzel hoşuma gidiyo benimde
Ya oturuş pozisyonu bana göre eğik geliyor. İster istemez baya bir abanıyorum gidona. Omunda etkisi olabilir.
bende pulsardan sonra r25 alınca titriyormuş demiştim ama rodajdan sonra yağ değiştirince ciddi ciddi azalmıştı.birde evet oturuş şeklinden fazlaca farkında olmadan abanıyor da olabilirsin.
http://cycle-ergo.com dan baktım şimdi; eğer MT-125 ile aynı kalıptaysa bayağı bir eğilmek istiyor; benim ölçülerime göre CB500F'te 8 derece eğilmek lazım derken MT-125 için 18 derece diyor!!!
Açıkçası dik durmak için sol elimi bacağıma koyuyorum. İdare ettiği yere kadar gitsin.
Motoron Alişan Fidan bugün Honda CB250R inceleme videosu atmış ve aleti beğenmiş. (Zincir sesi problemiyle vites göstergesi olmaması hariç bir olumsuzluk belirtmemiş...), bunu mu alaydın acep? Titremiyor diyor. Ben pazarda bir 250 için olsaydım bunu alırdım herhalde; Honda'lara bir zaafım var
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
Amortisörler iyi, tüketim iyi, ABS var, full LED aydınlatma var, lastik boyutları 120/160 takılabilir (110/150)
Esasen bende Honda fan'ıyımdır ama kimse bana tekrardan tek silindir motor aldırtamaz. 125-150cc scooter dışında. Ayrıyetten alıştım ben motora. Bugün Silivri'ye gittim geldim. Daha rahat ettim. O motorun gözümdeki tek artısı Abs'li oluşudur. Başkada artıya sahip değildir. Led far dışında
Benimde lastiklerim 120/160...
Şimdi titremiyorsa tek silindir tercihtir şehiriçinde; tork daha iyidir, zaten esnekliğini çok övdü. ABS + LED aradaki 5.000 farka değer. Şehirdışı için çift silindir mutlaka daha konforlu olacaktır.
Aga hergün Beylikdüzü-Ortaköy yapıyorum. Sence pek şehiriçi mi kullanıyorum?
Benim sorunumun çözümü; pulsar ayak peg'leri. Birde belki uzun yol için gidon yükseltme fakat yükseltmeyeceğim
Değerlere baktım da Yamaha beygirde 10hp, torkta da 3,3Nm koyuyor. Yalnız Honda'nın maks. tork 2.000dd daha erken geliyor. Tipik Honda; daha ömürlü ve sakin kullanıma yönelik...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------
Evet, senin güzergâh için MT-25 daha uygun gibi.
Honda az yakıyor iştede Yamaha kudurmaya daha müsait. Ha sorarsan ne kadar kudurursun? Orasıda tartışılır. Şuanki ortalama 3,6-3,5 arasında gidip geliyor. Anlaşılan pek ekonomik olmayacak gibi
Benim 500'lükle aynı yakıyorsun, ama ben pek kudurtan biri değilim; E5'te işe gidiş geliş saatinde ne kadar kudurtabilirsin ki?
E5'te yol kenarında servis bekleyen hatunların eteklerini havalandırmışlığım var Şimdi bende yavaş kullanıyorum zaten. Hem Abs yok hemde çakarlarım yok. Daha da takmam zaten. Patlayan bir egzoz olsa ama çok renkli olur sabah işe gidişlerim
Yahu sen kuşlarla bir kalkıyorsundur, benim saatlerde artık kalabaya çalıyor yoksa tatil zamanları işe E5'ten 18dk gitmişliğim ve 20dk'da dönmüşlüğüm de var (20km), mahalle araları da bol...
Saat 7.00'da çıkınca geç kalmamak için fırlıyordum. Şimdilerde 6.00 gibi çıkıyorum evden. Hem rodaj münasebetinden hemde basmak istemiyorum pek. Lakin 1600 km geçtikten sonra o red'line ışığını en az 2000km'ye kadar hiç düşürmem. Bilemiyorum belki 2500km'ye kadar da sürdürebilirim. Sağır motorlardan nefret ediyorum.
2017 model enjeksiyonlu bir motorda sağır kalma diye bit şey olmaz yahu; zaten hava:yakıt oranı bayağı bayağı yüksek onların (hava çok yakıt az), fakir çalışıyor motorlar. Dikkat et aşırı ısınmasın (fakir karışım yüksek ısı yapar...)
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)