Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
Teşekkürler abi. Darısı başına. Uçmakdereye seninle Dominar’la gitmek nasip olmadı. Bununla inş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
silenced adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Koruma demiri daha mantıklı bi seçim bence takoz düşünce kırılıyor.
Bu sefer naked olarak bırakma taraftarıyım makineyi. Takıp takıştırınca kendi çizgisini kaybediyor. Çakar bile takmamayı düşünüyorum. Bıktım artık. Fakat egzoz takarsamda kimse beni ayıplamasın 😂
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
silenced adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Koruma demiri daha mantıklı bi seçim bence takoz düşünce kırılıyor.
Bu sefer naked olarak bırakma taraftarıyım makineyi. Takıp takıştırınca kendi çizgisini kaybediyor. Çakar bile takmamayı düşünüyorum. Bıktım artık. Fakat egzoz takarsamda kimse beni ayıplamasın 😂
Reklamlar
-
hayırlı olsun merak ettim daha önce sürdünmü yoksa üstüne oturuptamı aldın testini yapmışmıydın ?
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
.....
Bu sefer naked olarak bırakma taraftarıyım makineyi. Takıp takıştırınca kendi çizgisini kaybediyor. Çakar bile takmamayı düşünüyorum. Bıktım artık. Fakat egzoz takarsamda kimse beni ayıplamasın ��
Bence boş ver çizgiyi falan.
Son bir kaç ayda üç defa öptüm yeri. Hep de sağa devriliyorum. Fren maneti daire gibi oldu.
Korumalar sayesinde kaldırıp devam..
-
emremm adlı üyeden alıntı
Bence boş ver çizgiyi falan.
Son bir kaç ayda üç defa öptüm yeri. Hep de sağa devriliyorum. Fren maneti daire gibi oldu.
Korumalar sayesinde kaldırıp devam..
Geçmiş olsun. Ben 1sefer çok ıslandım. Yan ayağı açtım sanıp motoru bırakmıştım. Koruma demiri tutmuştu Dominar'ı. Birde arabaya gömdüm motoru. Gene koruma demiri tutmuştu
Koruma takozlarıda iş görür die bekliyorum. Sonuçta Yere değmesini engelliyorlar. Bilemedimki. Güzel gözüksün istiyor insan bir süre sonra...
-
Koruma takozları olduğu yerde düşürme için faydalı da daha ciddi (sürüş esnasındaki) düşüşlerde kurtarmıyor hatta motorun takla atmasına bile sebep olabiliyor-muş. Düştüğü yerde siz olursanız büyük sıkıntı...
Angrypower ne oldu? Aldın mı motorunu, merakla bekliyoruz tecrübelerini.
-
Hayırlı olsun abi... Pirelli tak şileye gidelim Uçmakdere uzak yahu
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun abi... Pirelli tak şileye gidelim
Uçmakdere uzak yahu
Şile’ye bir kez bastım. 488₺ ceza yedim
Ben bu motora 120 ön 160 arka lastik takarsam olur mu? Pilot road 4’lerim var benim
Yok sıkıntı diyorsanız Pirelli iyi ise onu takacağız mecbur
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Koruma takozları olduğu yerde düşürme için faydalı da daha ciddi (sürüş esnasındaki) düşüşlerde kurtarmıyor hatta motorun takla atmasına bile sebep olabiliyor-muş. Düştüğü yerde siz olursanız büyük sıkıntı...
Angrypower ne oldu? Aldın mı motorunu, merakla bekliyoruz tecrübelerini.
Aga ptesi resmî tatilmiş. Bende adamlara saydırıyorum motoru getirsenize die
Walla hafta ortasında alacağım. Kask ile montta almak lazım geliyor. Kask’ı buldukta mont sıkıntı. Motor siyah, kask muhtemelen siyah yada kırmızı olacak. Montu fosforlu sarı mı alsam? Kararsızım
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Şile’ye bir kez bastım. 488₺ ceza yedim
Ben bu motora 120 ön 160 arka lastik takarsam olur mu? Pilot road 4’lerim var benim
Yok sıkıntı diyorsanız Pirelli iyi ise onu takacağız mecbur
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
Aga ptesi resmî tatilmiş. Bende adamlara saydırıyorum motoru getirsenize die
Walla hafta ortasında alacağım. Kask ile montta almak lazım geliyor. Kask’ı buldukta mont sıkıntı. Motor siyah, kask muhtemelen siyah yada kırmızı olacak. Montu fosforlu sarı mı alsam? Kararsızım
Dominardan alabilirsen lastikleri güzel olur.1-2 motorda gördüm 160 taban,lastiğin formu kötü durmuyordu denenebilir.
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Dominardan alabilirsen lastikleri güzel olur.1-2 motorda gördüm 160 taban,lastiğin formu kötü durmuyordu denenebilir.
Yani şöyle düşündüm. Mt-07 için Japon mühendisler 160 taban yeterdi ama millet büyük lastik seviyor die 180 taktık demişti. Hatta Barkın Bayoğlu'da bunun bir kez üstünden geçmişti anlatırken. MT-07 lansmanında idi galiba. Lakin gidişi duruşu nasıl olur? Bir fikrim yok.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Yani şöyle düşündüm. Mt-07 için Japon mühendisler 160 taban yeterdi ama millet büyük lastik seviyor die 180 taktık demişti. Hatta Barkın Bayoğlu'da bunun bir kez üstünden geçmişti anlatırken. MT-07 lansmanında idi galiba. Lakin gidişi duruşu nasıl olur? Bir fikrim yok.
Dominin eski lastikleri tekrar tak,yeni lastikler mt ye..mt den cikanlar letgo ya..
mt nin stoklari.pulsara,wolfe takanlar var..
Hade bakam rast gele...
Ulan hele bir dur..domiyle arabaya daldin,ön lastik darbe aldi,kontrol et bakalim..yanakta ezilme var mi?
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Dominin eski lastikleri tekrar tak,yeni lastikler mt ye..mt den cikanlar letgo ya..
mt nin stoklari.pulsara,wolfe takanlar var..
Hade bakam rast gele...
Ulan hele bir dur..domiyle arabaya daldin,ön lastik darbe aldi,kontrol et bakalim..yanakta ezilme var mi?
Ön lastik ezilse bile arka sağlam. Ben ona dalayım o zaman. Şu motoru bir teslim alayımda sonrasına bakayım. Anlaşılan gene benzine dünya para yatıracağız
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Ön lastik ezilse bile arka sağlam. Ben ona dalayım o zaman. Şu motoru bir teslim alayımda sonrasına bakayım. Anlaşılan gene benzine dünya para yatıracağız
Rodajı düzgün yap..motoru fazla sıkıştırma..yokuş aşağı sürekli kompresyona bindirme..
Motorda şu an rodaj yağı var,fazla abanmaya gelmez..ilk kullanim stilii,tüm çalişan kompenantlarin birbiri arasindaki uyum,alişma,vb.durumlari dogrudan etkileyen unsurlardir..sonradan başın agrimasin.
Bu durumlar nedir?
Yakit tuketimi
Ivmelenme
Kondisyon
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Rodajı düzgün yap..motoru fazla sıkıştırma..yokuş aşağı sürekli kompresyona bindirme..
Motorda şu an rodaj yağı var,fazla abanmaya gelmez..ilk kullanim stilii,tüm çalişan kompenantlarin birbiri arasindaki uyum,alişma,vb.durumlari dogrudan etkileyen unsurlardir..sonradan başın agrimasin.
Bu durumlar nedir?
Yakit tuketimi
Ivmelenme
Kondisyon
Dominar’ımı o konuda iyi yaptığıma eminim de yokuş aşağı kompresyon meselesini kafama pek takmamıştım. Bu sefer ona da bir kafa yorayım. Zaten elime geçirirsem, direk virajlara götürmeye çalışırım ki kolay bitsin rodaj. Gene 1600-2000km işkence
160 tabanlı lastiklerde sorun olmuyorsa takayım da rahatlayayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------
Road 4 ler buna takılmaz mı şimdi? Bak kafam buna takıldı. Dominar'da bir ebat arttırdığım için çok sorun olmamıştı ama şimdi arkası 2 taban artacak. Kaş yapacakken göz çıkartmayalım şimdi???
-
Motorun pert olacaksa oradan bir parça almana izin vermez sigorta şirketi. Motor bütünüyle şirketin sahipliğine geçiyor o durumda.
Rodaj sırasında kompresyona girmesi lazım diye okumuştum bir yerlerde; segmanların oturmasına yardımcı oluyormuş. (Tabi o süreçte her şeyin ölçülü yapılması lazım...)
Lastik ölçüsü mühim, iyi markaların iyi lastikleri takılamıyorsa o motor benim radardan düşer.
-
160/60 tabanda sorun yok
-
Evet öyle görünüyor aynı jant ölçüsü...
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Motorun pert olacaksa oradan bir parça almana izin vermez sigorta şirketi. Motor bütünüyle şirketin sahipliğine geçiyor o durumda.
Rodaj sırasında kompresyona girmesi lazım diye okumuştum bir yerlerde; segmanların oturmasına yardımcı oluyormuş. (Tabi o süreçte her şeyin ölçülü yapılması lazım...)
Lastik ölçüsü mühim, iyi markaların iyi lastikleri takılamıyorsa o motor benim radardan düşer.
Surekli kompresyona bindirmek sıkıntı..
Şöyle bir durum var,
Ani devirlendirip,gazi dengesiz salmak,kranga ve biyel koluna uzun vadede zarar verir..
Eline bir makara al,bir ucuna 10kg bagla..ve makarayi hizlica cevir..(krang dairesel hareket yapar)biyel kolu ise dogrusal..birden yavasla..??
yuk nereye bindi?biyel koluna...
yani senin koluna..
Zira user manuelde yazar.
Kademeli gaz acin,ve ani devirden kaçının diye..
-
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Ben bu çizelgeden anlamasamda, öyle bir sorun yok ise buna yöneleyim. O lastikleri alamazsamda bu ölçüde bakarım o zaman.
Komik bir paylaşımda yapayım. Motorumu Ptesi istiyorum da istiyorum die adamları sıkıştırdım bir dünya. Kimse bana Ptesi resmi tatil demedi. İyi mi?
-
İzindeyken tarihleri kaçırmışsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Surekli kompresyona bindirmek sıkıntı..
Şöyle bir durum var,
Ani devirlendirip,gazi dengesiz salmak,kranga ve biyel koluna uzun vadede zarar verir..
Eline bir makara al,bir ucuna 10kg bagla..ve makarayi hizlica cevir..(krang dairesel hareket yapar)biyel kolu ise dogrusal..birden yavasla..??
yuk nereye bindi?biyel koluna...
yani senin koluna..
Zira user manuelde yazar.
Kademeli gaz acin,ve ani devirden kaçının diye..
Tabi tabi katılırım, her şeyden (bol devir değişikliği, bol vites değişikliği, kompresyon) yapmak lazım ancak ölçülü kademeli ve yumuşak geçişlerle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Evet öyle görünüyor
aynı jant ölçüsü...
Yalnız önde sorun var; 110/70'in takıldığı janta 120/70 olmuyor diye anlaşılıyor.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
İzindeyken tarihleri kaçırmışsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------
Tabi tabi katılırım, her şeyden (bol devir değişikliği, bol vites değişikliği, kompresyon) yapmak lazım ancak ölçülü kademeli ve yumuşak geçişlerle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:44 ----------
Yalnız önde sorun var; 110/70'in takıldığı janta 120/70 olmuyor diye anlaşılıyor.
Lakin 110/70 taktığım janta ben 120/70 takmıştım. Gayette olmuştu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)