Arkadaşlar inanılmaz büyük bir hevesle aldığım motorumdan soğumak üzereyim. 2017 model benim ki, rodajını üstüne titreyerek yaptım, 4bin olacak nerdeyse hala bi elin parmaklarını geçmez redline ı gördüğü. Eski tadını vermiyor ama artık, gaz açarken arkaya atıyor gazı kapıyorum öne fırlatıyor, birisi zincirin gevşek diyor servis zincirin normal diyor, ayda bir klasik gaz verince alt taraflardan çıt çıt sesi geliyor ve boğuluyor birden motor, eskiden titreşim yoktu şimdi motor frenine bıraktığımda yani giderken gazı kapattığımda titriyor bildiğin. Eskisi gibi gaz yemiyor eskiden birinci viteste gazı açtığımda zor tutunurdum elciklere şimdi kalkışta pulsarların plakasını ezberliyorum. 0 aldığım motorumun üstüne titrememe rağmen daha 5bin bakımı gelmeden bu halde olması bütün hevesimi kırdı.
Selamlar.Ben de ayni motor bloguna sahip R25 i mi 2. El 2.000 kusur km de aldim ve 8.000 Km ye kadar kullandim.Herhangi bir performans kaybi yasamadim ki rodajinin da cok iyi yapildigini dusunmuyorum ( cunku zincir hic yaglanmamisti ben aldigimda ).Duzenli yaglamama ve sert kullanmamama ragmen benim de zincirim boldu.Bence iyi bir ustaya zincirini goster, bol mu degil mi bu sanirim performansa etki eder ? gaz actigimda cikan çıt cıt ses bende de mevcuttu
İzmir ve çevresi satılık mt25 arıyoruz. 2 tane alacağız biri sıfır gibi temiz ve düşük km li diğeri yüksek km li olabilir ama temiz olması lazım. Satan arkadaşlar varsa özelden yazsın. (Piyasayı az çok biliyorum mantıklı fiyatlar olursa sevinirim. Kazasız değişensiz ve servis bakımlı olursa daha iyi olur.)
hocam merhaba ben ve arkadaşım motorları satıyoruz. benimki 7.500 km de arkadaşımınki 6.500 km de benim motor 2017 şubat çıkışlı arkadaşımınki 2017 nisan çıkışlı iki motorunda 1000 ve 5000 km bakımları serviste yapıldı. motorları sadece hafta sonu kullandık işinizi görürse görüşelim bu arada Yalova dayız.
2 aydır MT-25 kullanıyorum. Aynaları berbat, sadece omzumu görüyordum ve türlü canbazlıklar yaparak arkaya bakmaya çalışıyordum. Cumartesi günü Hasanpaşa’da motorcuların bulunduğu yerde bir yedek parçacı mağazasında bir ayna uzatma taktırdım. N11’den aldığım balık gözü merceği de orada monte ettirdim.
Sonuç muhteşem, arkayı harika görüyorum. Ben aynalardan memnun değilken bu forum dahil her yerde çözüm aradım bulamadım. Benim gibi aynalarından memnun olmayanları bilgilendirmek adına buraya yazıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.
Selamlar.
Not: Fotoğraf ekleyecektim ama buraya fotoğraf eklemek deveye hendek atlatmak gibi. İlla bir siteye yükleyip site linki istiyor, diskten yükleme yaptırmıyor, ya da ben bulamadım.
Selamlar herkese;
Siz değerli MT25 kullancılarına bir kaç sorum olacak öncelikle bu motoru almayı düşünüyorum.
Yeni kasa Abs li versiyonunu. Kendim de bir Xmax 250 abs kullanıcısıyım genellikle uzun yolda ve hafta içi işe giderken kullanmayı
planlıyorum. Alırsam uzun tur camı,topcase ve demiri,koruma takozu,karter koruma ve lastik değişimi şart gibi duruyor.
Bunun dışında motorun bakım aralıkları,avantaj ve dezavantajlarını anlatabilirmisiniz?
Selam,
Ben Kasım sonunda Cbf-150’den geçtim. İş günleri günde 75 km işe git-gel yapıyorum. Full otoban ve çevreyolu. 100 km ortalama hız ile gidiyorum, full ekipman var, tur camına hiç ihtiyaç duymadım.
400 km’de bir, yani hafta sonları, zinciri yağlıyorum ve lastiklerini 30-34’e fiksliyorum. Zincir yağlama için padok aldım çünkü orta sehpa yok.(700 tl alırsanız)
300 km’de aldım, alır almaz daha ekspertiz için servisteyken Michelin Pilot Street taktırdım. Kesinlikle tavsiye ederim.
6 tane koruma takozu var, olmazsa olmaz bence. Devrilirse 200 tl vermediğiniz için çok daha fazla hasar çıkabilir.
Top case yok ama n11’den soft yan çanta aldım. Henüz kullanmadım ama çok kullanışlı gözüküyor. Sele altına koyunca sağda ve solda 2 tane yan çanta oluyor.
1000 bakımından sonra 5000 ve katlarında bakıma gidiliyor.
1 önceki mesajımda göreceksiniz, aynalar berbat ama çaresini buldum.
ABS şart değilse, 2016 model az km’li modeller 18 civarına giderken Abs’li sıfırı 24.650 tl + noter trafik tescil masrafları. Aradaki farka değer mi emin değilim.
Çok güçlü motor, 36 beygir. 120-130 (hiç çıkmıyorum, ancak zorda kalırsam) çok rahat görüyor. Sesi iyi, araçlar korna çalmasam da yol veriyorlar. 193 benim boy, hiç sırıtmıyor.
1 Aralık’tan beri 7 kere fulledim. 100 km’de ne yaktığını ölçüyorum. En az 3.45 lt, en çok 4.02 lt yaktı. 4.02 yakan fullememde şehir içine ilk kez ayna taktırmaya Hasanpaşa’ya gittim. Hep otobanda kullandığımdan uzun yolda 3.5, şehir içinde 4.5 yakıyor denilebilir.
Ben çok memnunum fakat Tenere’ye geçmek istediğim için satacağım yaza doğru.
Çok teşekkürler verdiğiniz bilgiler için. Esasen absli almak için iki sebepim var birincisi dediğiniz gibi motorun güçlü olması ki xmax ten sonra ilaç gibi gelecek. ikincisi ise 2017-18 yılları itibariyle neredeyse tüm marka modeller abslendi malum euro4 normları yüzünden bende bunun bir ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Yaz kış motor süren biri olarak (buzlu zeminler hariç) hafta içi işe tek haftasonu ise bayan artçım ile kullanma durumum var bu yüzden topcase alma gereği duyuyorum hem artçının güvenliği hemde malum bayanların eşya sevmeleri yüzünden irc lastiklerin yetersiz olduğunu biliyorum hele ki güçlü bir motorda olmazsa olmaz bir şey o yüzden dediğiniz gibi alır almaz değiştiririm gibi. Yakıt konusu ise durmayan petrol fiyatlarına bir nebze çözüm gibi yani 4 lt. ortalama iyi denebilir.Ve son olarak 5000de 1 bakım iyimiş. Xmaxte 3000 de 1 gitmek çok yorucu ve maliyetli ki yol yapan biri için 2 ayda 1 gitmek demek oluyordu.
Öncelikle herkese merhabalar. Forumda ilk mesajım heyecanlıyım
Mayıs 2017 de 2016 modelini aldım. 12.000 km dir kullanıyorum.
Bende almayı düşünenlere naçizane tecrübelerimi aktarmak istedim.
İlk söylemek istediğim daha önceden tecrübeniz yoksa ALMAYIN.
Başlangıç motoru olacak bir motor kesinlikle değil.
7000 devirden sora canavarlaşıyor. İlk bakım 1000 km daha sonra
5000 ve katları şeklinde gidiyor. Oturuş pozisyonu rahat. 120 km
hızdan sonra naked olduğu için rüzgar rahatsız edebiliyor. 140 km
hızdan sonra da titreşim rahatsız edebiliyor. 183 km maksimum hız gördüm.
Yakıt 7000 deviri fazla geçmezseniz şehir dışı 100 km de 3.5 lt
şehir içi 100 km de 4.5 lt. Üzerindeki IRC lastikler gerçekten çok kötü.
Michelin Pilot Street kullanıyorum yol tutuşu frenajı olsun iyi.
Yamaha nın parçaları çok pahalı o yüzden koruma takozu ya da demiri
kesinlikle kullanın. Yaza doğru Honda CBR 650 F almayı düşünüyorum.
Onun haricinde 250 CC segmentinden 600 CC segmentine geçenlerin önerilerini
seve seve dinlerim. MT 25 ile ilgili sorusu olan olursa her ne kadar
teknik detaylardan fazla anlamasam da dilimin döndüğünce yardımcı olmaya çalışırım.
Herkese Ankara'dan merhabalar...2016 model 3000 km'de bir MT-25 ile aranıza katılmış bulunmaktayım. herkese selam olsun...havalar ısınana kadar ekipmanlarımı da tamamlamayı düşünüyorum.. ay sonundaki fuarda kayda değer indirimler olursa oradan da temin etmeye calisacağim. ekipman konusunda yardımlarınızı bekliyorum. devam eden mesajlarımda aklımdaki marka modelleri de paylaşacağım.
Arkadaşlar konu ölmüş kimse yazmıyor ama cevabını aradığım 2 soru var, yardım ederseniz sevinirim:
1) Benim makinede 6 tane koruma takozu var ama sağ arkada bulunan takoz, aynı yerde bulunan egzoz'u bir devrilme anında koruyamaz, kısa kalıyor, egzoz bayağı bir dışarıda. Egzoz koruma için nasıl bir önlem aldınız? Aldınız mı?
2) Benim boyum 193, gidonu tutarken öne eğilmem gerekiyor. Gidon yüskeltme aparatı taktıran var mı? Servisde mi takılmalı, garantiyi bozar mı, vs?
Selamlar..
Egsoz koruma icin aliexpresste soyle bir urun var.
http://s.aliexpress.com/mYniIrUz
Konu ölü değil. Sorusu olan sorar fikri olan cevap verir.
Performansı etkilemeyen değişimlerde garanti bozulmaz.
Örnek: Lastik, manet, ayna, cam, çanta, gidon aparatı..
Ön ve arka tekerdeki korumalar akslar için. Egzoz için
koruma var mıdır bilgim yok
soğutma suyu low un bi tık üstüne kitapçıkta saf su ekleyin yazıyor içindeki su mavi antifrizli galiba onun üzerine ekleme yapsam sorun olur mu ?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)