Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
38. sayfa BirinciBirinci ... 28363738394048 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #741
    BLUERAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnazuma, Hajoue125 bide cross aldıkmı tamamdır
    Sayın MT-25 Kullanıcıları;

    Kısa bir süre ince inazuma mı sattım ve MT-25 bakıyorum. Danışmak istediğimi bir husus var. Geçen gün bir test sürüşü yaptım gayet iyiydi, gerek ağırlığı ve dengesi gerekse frenaj sınırları iyi bir lastik ile güven verdi ancak, Allah kimseye vermesin, bende bel fıtığı olduğu için öne doğru eğilim açısı biraz rahatsız etti. Yaklaşık 30 dk. şehir içi sürüşte bu rahatsızlık başladı. Ön eğilme açısını yükseltebilirsem sanki olacak gibi geldi. Aparat ile gidonu sizin öngörülerinize göre ne kadar yükseltebilirim. Örneğin 5 cm yükselttim motorun sürüş dinamiğini ne derece etkiler. CNC de dilediğim şekilde ve boyutta, dilediğim tür metalden yaptırma imkanım var. Bu sebeple piyasada satılan standartlaşmış yüksekliklerden bağımsız şekilde söyleyebilirsiniz. Oturuş açısı yükselince rüzgar problemi başlar da diyemem, sakin kullanıcıyım. Yada boşver hemşerim MT-25 bu tip modifikasyonu kaldırmaz sürüş dinamğini bozar risk alma sen kendine başka bir marka/model bak mı dersiniz?
    VATAN TOPRAĞI KUTSALDIR, KADERİNE TERK EDİLEMEZ


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #742
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı BLUERAY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın MT-25 Kullanıcıları;

    Kısa bir süre ince inazuma mı sattım ve MT-25 bakıyorum. Danışmak istediğimi bir husus var. Geçen gün bir test sürüşü yaptım gayet iyiydi, gerek ağırlığı ve dengesi gerekse frenaj sınırları iyi bir lastik ile güven verdi ancak, Allah kimseye vermesin, bende bel fıtığı olduğu için öne doğru eğilim açısı biraz rahatsız etti. Yaklaşık 30 dk. şehir içi sürüşte bu rahatsızlık başladı. Ön eğilme açısını yükseltebilirsem sanki olacak gibi geldi. Aparat ile gidonu sizin öngörülerinize göre ne kadar yükseltebilirim. Örneğin 5 cm yükselttim motorun sürüş dinamiğini ne derece etkiler. CNC de dilediğim şekilde ve boyutta, dilediğim tür metalden yaptırma imkanım var. Bu sebeple piyasada satılan standartlaşmış yüksekliklerden bağımsız şekilde söyleyebilirsiniz. Oturuş açısı yükselince rüzgar problemi başlar da diyemem, sakin kullanıcıyım. Yada boşver hemşerim MT-25 bu tip modifikasyonu kaldırmaz sürüş dinamğini bozar risk alma sen kendine başka bir marka/model bak mı dersiniz?
    belli bir miktar yükseltme yapabilirsin kablo kurtarmayabilir, ön cam tıktırarak rüzgarı azda olsa engellemiş olursun.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  3. #743

    Üyelik
    19 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-25
    MT25 araştıran yoldaşlar
    Kazasiz bakımlı motorumu satmaktayim. Tracer 700 hedefim var.
    Motor koruma
    On arka aks koruma
    Rosso 2 lastik takımı
    Gidon yükseltme ve geri cekme aparati
    Radyatör koruma
    İle birlikte
    http://www.motosiklet.net/forum/sati...un-fiyata.html
    Sevgiler😃

  4. #744

    Üyelik
    13 Ekim 2017
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda NC 750 X 2017
    Herkese merhabalar...

    Trabzon'dan yazıyorum. Motosiklete scooter ile başlamak gerekir denildiği için 2 ay önce 12000 TL ye Giresun yetkili bayisinden 0 km Peugeot Django 125i (yeşil-beyaz) scooter aldım.

    Tamamı düz eğitim alanında ve sadece 150 km kullandım. Orada vitesli motosikletleri kullanmaya başlayınca ve MT 25 i görünce, çok şık bir motora sahip olmama rağmen aradığım şeyin scooter olmadığını anladım.

    Motosikletimi ilana koymadım, ne kadar eder tam bilemiyorum ama 150 km de 2017 model çiziksiz bir peugeot django herhalde 11000 civarı eder. Motorumu makul fiyata sayıp bana gri-mavi renkli MT 25 ini satabilecek ya da bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar olursa mesaj atsın lütfen. Bir an önce aranıza katılmak istiyorum...

  5. #745

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki V-Strrom 650
    Herkese merhaba. Cbf-150 başlığından buraya naklimi aldırdım

    Henüz 5 aylık motorcuyum (yaş 40) , Cbf-150 ile başladım, 4000’i devirdim. 2 hafta önce Yamaha Riding Academy'de 2. seviye eğitiminde MT-25 kullanıp çok beğenmiş ve Cbf’den soğumuştum. Benim boy 193, MT’ler boyuma olmaz sanıyordum hep ama dışarıdan nasıl gözükürse gözüksün kullanımda hiçbir olumsuzluk yaşamadım.

    Kafaya koymuşken ilanları araştırdım ve dün 2. el bir MT-25 sahibi oldum. Cbf-150 12 beygirken MT-25 ise 36 beygir ve benim gibi full otobanda günde 75 km yol yapan birisi için tırları kamyonları sollarken çok daha uygun bir alet.

    2 sorum olacaktı:

    1) Cbf’de orta sehpa var, 500 km’de yani 4-5 günde bir yağlıyordum zinciri. Bunda nasıl yağlayacağım? Orta sehpa yok. Yardım alabileceğim birisi de yok. Serviste "300 km’de bir yağla" denildi ki bu benim için 4 günde bir demek.

    2) Çanta taktıran var mı bu alete? Dengesinde bir olumsuzluk yaratır mı? Henüz çantalı bir MT görmedim. Çantasız nasıl motor kullanılır ki? Hava basınç ölçer, lastik tamir köpüğü, lastik tamir kiti, kağıt havlu, yağ kontrolü için bezler, örümcek fileler, disk kilidi. Bunları herkes çantasında mı taşıyor?

    Selamlar.
    hyanax100 bunu beğendi.

  6. #746

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Merhaba, oncelikle hayirli olsun, kazasiz surmenizi diliyorum. Zincir yaglama isin ben arka lastigi kaldirmak icin stand satin aldim, padok stand da deniyor. Motorun arka teker baglanti kismina takoz takip bu standla arka tekeri kaldirip yaglayabilirsiniz. Internette stand ile takozu birlikte gonderen saticilar vardi arastirip bulabilirsiniz.
    Ayrica mt-25 ile uzun yola gidecegimde shad 39 litre canta kullaniyorum 120-130 gibi hizlarla hicbir sorun yasamadim, 4-5 defa uzun yol yaptim hicbirinde gidon sallanmadi. Tek soyleyebilecegim canta baglanti demirinin orijinali cok pahali oldugundan ben ermox aldim. Oldukca saglam, hicbir sorun yasamiyorum ama uzun yolda tesadufen arkama bakinca anladim canta hafifce asagi yukari sallaniyor. Orijinal baglanti demirinde artci peglerine de bir baglanti demiri uzandigindan bu sallanmayi onluyor olabilirler, orijinal olmayanini alacaksaniz da sanayide ek demir ile ayni baglantiyi kolayca yapabilirsiniz bence. Tekrar belirtmek istiyorum surerken hicbir gariplik hissetmedim, elzem bir durum degil tamamen gorsellikle alakali belirtmek istedim.

  7. #747

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki V-Strrom 650
    Merhaba arkadaşlar. MT-25'i (2. el) servisten bugün teslim aldım. Acentemin bağlı olduğu hiç bir sigorta şirketi kasko yapmıyor. Yaparsa da "kapalı otoparktan çalınmazsa ödemem" gibi saçma sapan muafiyetleri var. Sigortam.net'de yapmıyor. Bu ne saçmalıktır? Devletin vergisini aldığı, muayenesini yaptırdığı ve karayoluna çıkmasına izin verdiği bir taşıt, zoraki yapmaları lazım hem de tavan fiyat sınırlandırmasıyla.

    MT-25'e (2016 model) kasko yaptıran varsa bana acente önerebilir mi? Teşekkür ederim.

  8. #748

    Üyelik
    11 Ağustos 2009
    Arkadaşlar büyük hevesle sıfır olarak ve yeni gelen renklerde ilk satın alınan lardan olan yamaha blue yani yeni mavi renk motorumu scotty de çalışmak için satıyorum 2016 model 2017 renk 2017 Nisan trafik çıkışlı Michellin pilot street komple koruma takozu radyatör koruma ızgarası ön cam tank pedler kaldırma vidası kaldırma sehpaha var HEDİYE EDİLECEK 17200 düşünüyorum makina 9 binde kapalı otopark da bekliyor yer İstanbul ve İstanbul da yeni renk motor lar arasında en uygun motor benimki kesinlikle kaza düşme kalkma yok tertemizdir DETAYLI BİLGİ İÇİN DM DEN VE 05546583441 NOLU TELEFONDAN ULAŞA BİLİRSİNİZ fiyatlar düşer diye beklemeyin forumu takip ediyorsanız euro4 motorlar gelirse eger bunlara 22140 TL isteyen yamaha onlara ötv ve maliyet ler 30 bin TL ister

  9. #749

    Üyelik
    10 Mayıs 2015
    Herkese merhaba ben de sıfır bir neon fluo rengi mt 25 ile aranıza katıldım çok mutluyum motosikleti çok sevdim bu benim ikinci motosikletim ilki YBR idi. Açıkçası YBR den sonra kendimi 600 - 1000 cc bir motosiklete geçmiş gibi hissediyorum mt nin şu an en sevdiğim yanı sesi. Sesi beni çok memnun ediyor trafikte YBR ile durduğumda motorun çalıştığını anlamak için gaz veriyordum o kadar sessiz çalışıyordu bu çok canımı sıkıyordu ama mt ben burdayım diyor oturuş pozisyonu YBR den rahatsız ancak mt nin oturuşu çok daha havalı duruyor mt çok daha kalıplı ve sivri hatlara sahip en güzel yanı da belediye dağıtmış gibi her yerde mt göremiyorsunuz bu da 250 cc de az da olsa marjinal bir motor olmasını sağlıyor hız bakımından harika ybr den sonra emeklemekten direk koşmaya geçmiş gibi oldum ybr uzun yolda resmen işkenceydi ancak traktörleri at arabalarını eski kamyonları sollayabiliyordum mt tatmin ediyor orta halli arabaların hepsini sollayabilecekmiş gibi hissediyorum 😎 gösterge tablosu harika her şey var ybr nin kamyon göstergesi gibi analog değil mt de her şey dijital yüksek devir çevirmesi zaten çok büyük artı ancak bence kötü yanlarından biri gaz kolu mesafesinin çook uzun olması çevir çevir bitmiyor. Daha rodajda olduğum için lastikleri kötüliycek bir şey diyemem çünkü zorlamıyorum motoru kaldı ki irc lerle viraja girerken sınırları bilirsem kaza yapacağımı da düşünmüyorum şimdilik gözümde bu motosiklet yepyeni bir tat inşallah gün geçtikçe üzmez . Motosikleti biraz kişiselleştirmek istiyorum sizce ucuz yollu neler yapabilirim önerileriniz varsa dinlerim bir de şu motosiklet markalarının logolarının bulunduğu stickerlar görüyorum sahibinden deki mt lerde o stickerları nerede bulabilirim acaba (motul dainese vs.) Ve tabiki güvenlik için orta halli disk yada zincir kilidi öneriniz var mı ?

  10. #750

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Motorunuza ucuz olan değil uygun egzozu tercih edin.
    1.düşük cc de komple egzoz iptal edip bu şekilde kısa tüp tercih edildiğinde. Kompresör sesi ön planda olduğu için su motoru gibi pata para ses yapar.
    2.sıkışma sistemi olmadığı için yokuşda yığılma sorunu yaşatır.
    3.slencer sistemi olmadığı için şehir içinde şikayet ve trafik ceza söz konusu olur.
    4.performans kaybını egale etmek için daha fazla gaz açıldığı için 100/20 yakıt sarfiyatı olur.
    5.direk sistem olduğu için her gaz bırakımı çiğ gaz patlama yapacağı için belli zamanda sibop kesme ve silindir kapak contası yakma sorunu.
    .biz bu egsozun benzerini üretiyoruz ama mt25 ve R25 lerde sensör, kateletik ve alt egzoz iptali olmadan son egzoz olarak tavsiye ediyoruz.diğer motorlardan desibel killer ve slencer killer sistemi yapmak gerekiyor.iletişim tel.05354166209

  11. #751
    Ege Anıl EFE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir/Bormova
    Motosikleti
    Ducati Monster 696, Triumph street triple, Xmax 25
    Arkadaşlar Merhaba. Uzun süredir foruma girmiyordum. Girince 1 Yılı aşkındır (23 Bin KM) kullandığım mt25 ile ilgili birçok cevaplanmamış Gerek Teknik Gerek Kozmetik Sorular Sorulmuş.Motorumla ugraşmayı sevdiğim için birçok konuyu tecrübe edindim. Sormak veya merak ettiğiniz Bir konu var ise elimden geldiğince Yardımcı olurum.
    chubacabra bunu beğendi.

  12. #752

    Üyelik
    03 Mart 2017
    Alıntı Ege Anıl EFE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba. Uzun süredir foruma girmiyordum. Girince 1 Yılı aşkındır (23 Bin KM) kullandığım mt25 ile ilgili birçok cevaplanmamış Gerek Teknik Gerek Kozmetik Sorular Sorulmuş.Motorumla ugraşmayı sevdiğim için birçok konuyu tecrübe edindim. Sormak veya merak ettiğiniz Bir konu var ise elimden geldiğince Yardımcı olurum.
    Merhabalar,yaza doğru kısmetse mt25 satın almayı düşünüyorum 2. el.Boyum 1.70 kilom 60 sizce bana uygun olur mu? Motor şehir içi normal kullanımda ne kadarlık benzin yakıyor?
    250cc tecrübem var o konuda sıkıntı yaşamam.
    Birde motoru alırken nelere bakmam konusunda tavsiyelerinizi almak isterim.Motoru şehir içinde kullanacağım çoğu zaman.
    Şimdiden teşekkürler.

  13. #753
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı chubacabra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,yaza doğru kısmetse mt25 satın almayı düşünüyorum 2. el.Boyum 1.70 kilom 60 sizce bana uygun olur mu? Motor şehir içi normal kullanımda ne kadarlık benzin yakıyor?
    250cc tecrübem var o konuda sıkıntı yaşamam.
    Birde motoru alırken nelere bakmam konusunda tavsiyelerinizi almak isterim.Motoru şehir içinde kullanacağım çoğu zaman.
    Şimdiden teşekkürler.
    Yerinde olsam duke 250 abs alırdım.

  14. #754

    Üyelik
    03 Mart 2017
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yerinde olsam duke 250 abs alırdım.
    Konu açmıştım ben bunun hakkında ordada duke önerdiler zaten bende duke'e meyilliydim fakat ben Edirne'de oturuyorum,DUKE yakın şehirlerde bulması zor ve en yakın servis İstanbul'da + 2.el piyasası yamaha kadar aktif değil.Bu konularda çok güvendiğim bir ustam her zaman ilk motorunu model motor al servisi-kullananı bol olsun,satışı rahat olsun dedi bende fikrimi değiştirdim.


  15. #755
    Ege Anıl EFE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir/Bormova
    Motosikleti
    Ducati Monster 696, Triumph street triple, Xmax 25
    Benim boyum 1.75 civarı kilom 60. Şehir içinde veya patika yollarda ayağım yere degmiyor diye bir derdim hiç olmadı çok şükür. İki ayağım lap lap yere basıyor. Hatta dizlerim birazda kırık vaziyette oluyor. Boyunuz çok çok rahat yeter. 2.nci el alırken yağ pompası,kontak braketi ile ilgili geri çağırma olmuştu. Ücretsiz bı şekilde serviste degistiriliyordu garanti kapsamında ise,bunlara dikkat edin değişip değişmediğine. Sola yattığı zaman motor manet,ayna artçıve sürücü braketi garanti yere degiyor koruma takozu olsa dahi.bunlarda çizik kırık vs ona bakmanizi tavsiye ederim. Koruma takozu yok ise sol alternatör kapağı da yere degiyor.onu kontrol edin çizik boya vs varmı diye. Km ye göre bakımı yapılmış mı vs onları soylemeyeyim onlara zaten bakmak lazım. Birde extra olarak zincire dikkat edin çünkü arkadaşımda denk geldi aynı km aynı motor ben daha agresif ve apaçi kullanmama rağmen daha zincir germe alanı yarıda olmama rağmen onun Zinciri bitmişti. Ve serviste değişim ücreti ortalama 500 TL.sehir içinde normal kullanım 4.0/4.5 arası iken agresif kullanırsanız 5/5.5 e çok rahat çıkıyor. Aklınıza takılan baska bişey olursa yardımcı olmaya çalışırım.

  16. #756

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki V-Strrom 650
    Arkadaşlar merhaba. MT-25’e ayna uzatıcı arıyorum fakat internette bulamıyorum. Bildiğim kadarıyla bizim aynalar “10 mm – sol düz&sağ ters”. Ayna uzatıcı uygulayıp memnun olan var mı? Benim için çok büyük önem arz ediyor. Cüsse fazla, aynalardan sadece kolumu görüyorum. Cbf150’den geçtim onda da aynıydı. İşin tuhafı her 2 modelde de forumların kullanıcı sayfalarında kimse aynalardan şikayetçi değildi. Ben mi ayarlayamıyorum aynaları bilemiyorum.

  17. #757
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı hakohako adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. MT-25’e ayna uzatıcı arıyorum fakat internette bulamıyorum. Bildiğim kadarıyla bizim aynalar “10 mm – sol düz&sağ ters”. Ayna uzatıcı uygulayıp memnun olan var mı? Benim için çok büyük önem arz ediyor. Cüsse fazla, aynalardan sadece kolumu görüyorum. Cbf150’den geçtim onda da aynıydı. İşin tuhafı her 2 modelde de forumların kullanıcı sayfalarında kimse aynalardan şikayetçi değildi. Ben mi ayarlayamıyorum aynaları bilemiyorum.
    Ben aynaları ayarlamaktan vazgeçtim yuvarlak kör nokta aynası taktım.Biraz uzak gösteriyor ama görüş alanı çok iyi.
    10 tl civarı bişey

  18. #758
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı hakohako adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. MT-25’e ayna uzatıcı arıyorum fakat internette bulamıyorum. Bildiğim kadarıyla bizim aynalar “10 mm – sol düz&sağ ters”. Ayna uzatıcı uygulayıp memnun olan var mı? Benim için çok büyük önem arz ediyor. Cüsse fazla, aynalardan sadece kolumu görüyorum. Cbf150’den geçtim onda da aynıydı. İşin tuhafı her 2 modelde de forumların kullanıcı sayfalarında kimse aynalardan şikayetçi değildi. Ben mi ayarlayamıyorum aynaları bilemiyorum.
    https://urun.n11.com/yedek-parca/ayn...E&gclsrc=aw.ds
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  19. #759

    Üyelik
    28 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki V-Strrom 650
    Bu düz diş. Bizim motorumn sağ aynası ters diş. Yani saat yönü tersine çevirince takılıyor, saat yönünde çevirince sökülüyor.

    Şunu aldım ben de artık sonunda,daha gelmedi kargo: https://urun.n11.com/yedek-parca/mot...nuz-P163437502

  20. #760
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı hakohako adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu düz diş. Bizim motorumn sağ aynası ters diş. Yani saat yönü tersine çevirince takılıyor, saat yönünde çevirince sökülüyor.

    Şunu aldım ben de artık sonunda,daha gelmedi kargo: https://urun.n11.com/yedek-parca/mot...nuz-P163437502
    mantıklı iş görsün yeterli ama mt25 ayna görüş açısı kötü olmaması lazım kullanmıştım çünki.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00


38. sayfa BirinciBirinci ... 28363738394048 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)