Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
23 Ağustos 2017, 11:49
#721
beyefendi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar rodaj bakımı için 150lira denildi, 2 yağ nasıl 150 lira edebiliyor sanki daha önceden 80lira denmişti diye hatırlıyorum?
Merhaba Beyefendi,
Rodaj bakımında yağ filtresi de değiştiriyorlar bildiğim kadarıyla yağ + yağ filtresi + işçilik 150 tl olabiliyor maalesef :(
Kazsız belasız sürüşler
O bir "Çayır Manyağı"...
www.cayirmanyaklari.com
Reklamlar
-
23 Ağustos 2017, 11:51
#722
-
23 Ağustos 2017, 15:30
#723
Bilgi için teşekkür ederim seferi bey, çekecek çilemiz varmış napalım 😁
-
24 Ağustos 2017, 17:54
#724
22,10,2016 tarihinde 5156 km de bakımı yapılan motor şu an 5980 km de .Yeni bakım ne zaman olmalı
-
02 Eylül 2017, 13:46
#725
1000-2000km altı çok sayıda satılık mt25 görüyorum. Bunun özel bir sebebi var mı arkadaşlar?
-
03 Eylül 2017, 20:53
#726
merhaba arkadaslar,
benim makine yaklasik binbesyuzde bes gundur binmiyodum bugun bi yikayim dedim yanina gittim benzin tahliye borusundan cok az benzin sizmis sizce bu durum normal mi. motor disarida duruyo cadiri ortulu vaziyette duruyor. motor 2016 model.
iyi aksamlar dilerim.
-
05 Eylül 2017, 12:58
#727
mombohunter adlı üyeden alıntı
benim makine yaklasik binbesyuzde bes gundur binmiyodum bugun bi yikayim dedim yanina gittim benzin tahliye borusundan cok az benzin sizmis sizce bu durum normal mi. motor disarida duruyo cadiri ortulu vaziyette duruyor. motor 2016 model.
Problemin tekrar edip etmediğini kontrol etmen önemli, ama yüksek ihtimalle (özellikle) genleşmenin de yüksek olduğu sıcak havalarda benzin deposunun gereğinden fazla doldurulması sonucu oluşan bir durum diye biliyorum, yine de emin olmak için servise danışmanı önereyim.
Benzin alırken, pompacıların depoyu tıka basa doldurmasına izin verme, pompa otomatik olarak durduğunda aldığın benzin yeterli, benzine genleşme payı olarak bir miktar boşluk bırakmaya özen göster. Aksi takdirde her depoyu doldurduğunda bu başına gelecektir. Bu özellikle motoru park ettikten sonra olur çünkü benzin tahliye hortumu genellikle motorun sol tarafındadır, ve motoru yan ayağa alıp park ettiğin zaman fazla benzinin tahliye edilişi kolaylaşır, kasten tasarlanmış bir durumdur.
There are seven days in a week. And `one day` is not one of them.
-
05 Eylül 2017, 13:06
#728
Skaty adlı üyeden alıntı
1000-2000km altı çok sayıda satılık mt25 görüyorum. Bunun özel bir sebebi var mı arkadaşlar?
Şahsi kanim 36 beygir basmaya tesvik ediyor, bastikca motorun limitlere ulasiyorsunuz bir yerden sonra 140dan sonra da o seriligi ariyor insan ve yetmiyor.. Bu yuzden genelde gecis motoru olarak alinan bu motorlari hemen degistirip buyutme ihtiyaci duyuyor insanlar bence..
-
06 Eylül 2017, 16:36
#729
diş_dr adlı üyeden alıntı
22,10,2016 tarihinde 5156 km de bakımı yapılan motor şu an 5980 km de .Yeni bakım ne zaman olmalı
Merhaba,
Yamaha servisleri mt 25 için her 5000 km de bakıma gidilmesini söylüyorlar. Buna göre sizin motoru 10000 km de bakıma götürebilirsiniz. İtserseniz daha önce de olabilir.
Keyifli sürüşler ve tekeriniz düz bassın.
O bir "Çayır Manyağı"...
www.cayirmanyaklari.com
-
07 Eylül 2017, 07:32
#730
Arkadaşlar selam günlerdir aklımı kurcalayan bir sorudan yardımınızı almaya geldim. Fotoğrafların linkini koydum bilmiyorum oldular mı telefondan olmuyor anca bu kadar. Sorunum şu 2015 ve 2017 model 2 tane MT-25 imiz var bizim. Ve bu iki mt 25 arasında neredeyse 1 karış yükseklik farkı var. 15 model olan motosiklet yüksek duruyor ve çok daha oturaklı büyük bir motor gibi duruyor. 17 olansa özellikle apaçi cgleri gibi alçaltılmış gibi duruyor yanında. Farkın en belirgin olduğu yerler gidon kafa kısmı ve artçı selesi kuyruk kısmı yani yalnızca tek taraftan değil. İnanılmaz canımı sıkıyor bu olay fikri olan var mı?
Not: iki motosiklette stok haldedir hiçbir oynama yok; gidon yükseltme vs.
https://imgur.com/a/mmkX0
https://imgur.com/j5dvmGR
-
14 Eylül 2017, 15:44
#731
beyefendi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam günlerdir aklımı kurcalayan bir sorudan yardımınızı almaya geldim. Fotoğrafların linkini koydum bilmiyorum oldular mı telefondan olmuyor anca bu kadar. Sorunum şu 2015 ve 2017 model 2 tane MT-25 imiz var bizim. Ve bu iki mt 25 arasında neredeyse 1 karış yükseklik farkı var. 15 model olan motosiklet yüksek duruyor ve çok daha oturaklı büyük bir motor gibi duruyor. 17 olansa özellikle apaçi cgleri gibi alçaltılmış gibi duruyor yanında. Farkın en belirgin olduğu yerler gidon kafa kısmı ve artçı selesi kuyruk kısmı yani yalnızca tek taraftan değil. İnanılmaz canımı sıkıyor bu olay fikri olan var mı?
Not: iki motosiklette stok haldedir hiçbir oynama yok; gidon yükseltme vs.
https://imgur.com/a/mmkX0
https://imgur.com/j5dvmGR
İlginç, perspektiften dolayı yanılıyor olabilirim ama, motorlardan biri (sağdaki) daha yatık duruyor, bu da acaba fark yan ayakta mı diye düşündürdü, ama önce... Lastiklerdeki hava basıncı kontrol ettiniz mi, motorlar dik konumdayken de bu fark var mı?
There are seven days in a week. And `one day` is not one of them.
-
19 Eylül 2017, 16:04
#732
Merhabalar ,
Tracer 900 aldığım için motorum satılıktır.6100 km de.Bol aksesuvarlı
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-aksesuarli-ciziksiz-mt-25-471403169/detay/
-
20 Eylül 2017, 15:28
#733
merhabalar,
ufak bir kaza sonucunda soldaki debriyaj kolunu kırmayı başardım.
motosikletin garantisi devam ediyor
merak ettiğim şey şu; orijinal parça yerine bu tip önemsiz bir çakma ürün garantiyi bitirir mi? yetkili servis durumu anlar mı?
-
21 Eylül 2017, 08:28
#734
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...80885178/detay İLGİLENEN OLUR SA BU DA BURDA BULUNSUN BOŞ MAKİNA DEĞİL
-
21 Eylül 2017, 17:53
#735
SavageGarden adlı üyeden alıntı
merhabalar,
ufak bir kaza sonucunda soldaki debriyaj kolunu kırmayı başardım.
motosikletin garantisi devam ediyor
merak ettiğim şey şu; orijinal parça yerine bu tip önemsiz bir çakma ürün garantiyi bitirir mi? yetkili servis durumu anlar mı?
Bildiğim kadarıyla orjinal serviste de debriyaj/fren maneti gibi ürünler satılıyor ve montajı yapılıyor. Garantiyi bozmaması lazım diye düşünüyorum. Ben de motoru alır almaz yeni manet alıp stoktakini değiştirdim.
Lastik de aynı kategoride diye biliyorum, ki onu da aldığım gün servis değiştirdi.
Bu başlıkta değil de, yeni bir başlık açıp sorsan daha iyi olur hocam bunu, daha genel bir tartışma olur.
There are seven days in a week. And `one day` is not one of them.
-
21 Eylül 2017, 18:13
#736
SavageGarden adlı üyeden alıntı
merhabalar,
ufak bir kaza sonucunda soldaki debriyaj kolunu kırmayı başardım.
motosikletin garantisi devam ediyor
merak ettiğim şey şu; orijinal parça yerine bu tip önemsiz bir çakma ürün garantiyi bitirir mi? yetkili servis durumu anlar mı?
yok hocam ne alakası var istediğin maneti elciği kullan servisi alakadar etmez.motor ve elektronik donanıma dokunmada ne yaparsan yap.istersen çıkma sele kullan 2. kalite grenaj kullan garantiyle alakası olmaz bu işlerin.rizoma set takınca milletin motoru garanti dışımı kalıyor yani.geçmiş olsun
-
1000 km bakımından sonra vites geçişleri baya bi sertleşti özellikle 1 e atınca tak diye ses çıkıyor sebebi ne olabilir şanzıman elimde kalcak diye korkuyorum 1000 km ye kadar böyle bi sorun yoktu
-
silenced adlı üyeden alıntı
1000 km bakımından sonra vites geçişleri baya bi sertleşti özellikle 1 e atınca tak diye ses çıkıyor sebebi ne olabilir şanzıman elimde kalcak diye korkuyorum 1000 km ye kadar böyle bi sorun yoktu
Benim motorda aynı şekil de ısındığı zaman o sorun olmuyor genel de soğuk havalar da yaşıyorum o problemi. hararet göstergesi 2 tırnak olunca hareket ediyorum her zaman. Geçen motul yağ koydum motora vites geçişleri fark etti tavsiye ederim.
-
piyasa ölü galiba. motosikleti ilana koydum doğru dürüst arayan soran bile yok kaç zamandır. fiyatıda öyle abartı yazdığımı düşünmüyorum. 2000km de koruma takozu, koruma demiri, radyatör koruması, diablo rosso lastikleri olan çiziksiz alete 16000 normal değil mi sizce?
-
simoncelli adlı üyeden alıntı
Benim motorda aynı şekil de ısındığı zaman o sorun olmuyor genel de soğuk havalar da yaşıyorum o problemi. hararet göstergesi 2 tırnak olunca hareket ediyorum her zaman. Geçen motul yağ koydum motora vites geçişleri fark etti tavsiye ederim.
vites geçişi sertliği rölantinin yüksek olmasından kaynaklanır. 5.000 km den önce düşürülmesi önerilmez. 5.000 bakımında servisi iletirseniz hallederler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)