Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
27 Temmuz 2017, 23:10
#701
ykacar adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Kısmet olursa ben de yarın bir mt 25 sahibi olacağım. Genelikle kamp ağırlıklı kullanım yapacağım için belli başlı ekstra ekipmanlara ihtiyacım olacak. Hepinizden ön tur camı, top case, yan çanta, depo üstü çanta konularında öneri ve yardım bekliyorum. Artçılı kullanım yapacağım için konfor sele ve sırt dayama özellikli top case ihtiyacım olacak.
Yamaha XJ6 N ABS varken ??
Reklamlar
-
28 Temmuz 2017, 09:29
#702
-
28 Temmuz 2017, 10:28
#703
ykacar adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Kısmet olursa ben de yarın bir mt 25 sahibi olacağım. Genelikle kamp ağırlıklı kullanım yapacağım için belli başlı ekstra ekipmanlara ihtiyacım olacak. Hepinizden ön tur camı, top case, yan çanta, depo üstü çanta konularında öneri ve yardım bekliyorum. Artçılı kullanım yapacağım için konfor sele ve sırt dayama özellikli top case ihtiyacım olacak.
başka motor bakın bence, arkaya çanta taktınız artçıya yer kalmayacak, biraz bu konuda sıkıntı yaşayabilirsiniz.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
28 Temmuz 2017, 12:02
#704
killingroad adlı üyeden alıntı
Hocam hiç gerek yok, zira kontan kapandığında devirdaim kesilmiş oluyor, fan öyle kendi kendine üfürüyor.
Isınan yağ motor suyunu ısıtıyor son derece normal bu, ben sadece kademelerin kaç c'ye denk geldiğini bilmediğim için 5olmasına şaşırmıştım. Arabada da denedim, 105c'den 112c'ye çıktı park edince.
Servisle de konuştum, akünü yiyorsun yok yere kapat gitsin bir işe yaramaz dedi.
hocam ben şöyle yapıyorum daha sağlıklı oluyor.gidiceğin yere gittin motordan in kaskını çıkar eldivenini montunu vs bu sırada motoru kapatma soğutma devam etsin fan devredeyse bırak öyle kalsın.kontağı kapattığın an su devir daim kesiliyor sadece fan açıyor.oda dediğinz gibi aküden çalıyor.fanla değil radyatörle soğutun motoru.antalyada ara sıra bakıyorum 4 çizgi görmedim desem yeridir.
-
28 Temmuz 2017, 12:15
#705
burak burk adlı üyeden alıntı
hocam ben şöyle yapıyorum daha sağlıklı oluyor.gidiceğin yere gittin motordan in kaskını çıkar eldivenini montunu vs bu sırada motoru kapatma soğutma devam etsin fan devredeyse bırak öyle kalsın.kontağı kapattığın an su devir daim kesiliyor sadece fan açıyor.oda dediğinz gibi aküden çalıyor.fanla değil radyatörle soğutun motoru.antalyada ara sıra bakıyorum 4 çizgi görmedim desem yeridir.
Aynen böyle yapılabilir, ama ben hep ayaklığı açarak durduğum için fan ötüyordu vızır vızır.. =)
Son zamanlarda durmama 1-2 saniye kala direk kontağı kapatıyorum anahtarla, kafam daha rahat :p
-
28 Temmuz 2017, 14:22
#706
killingroad adlı üyeden alıntı
Abi linkler bozuk nasıl baktın ürünlere? =)
kardeş ikisi de ermox işte, başka ne olacak. 80 çeşit alternatif yok ki
-
30 Temmuz 2017, 09:54
#707
-
01 Ağustos 2017, 14:15
#708
killingroad adlı üyeden alıntı
Hocam hiç gerek yok, zira kontan kapandığında devirdaim kesilmiş oluyor, fan öyle kendi kendine üfürüyor.
Isınan yağ motor suyunu ısıtıyor son derece normal bu, ben sadece kademelerin kaç c'ye denk geldiğini bilmediğim için 5olmasına şaşırmıştım. Arabada da denedim, 105c'den 112c'ye çıktı park edince.
Servisle de konuştum, akünü yiyorsun yok yere kapat gitsin bir işe yaramaz dedi.
Bilgi için teşekkür ederim hocam!
@atilla23: Yani kişisel beğeni meselesi ama bence siyah veya Yamaha mavisi daha iyi durur gibi geliyor.
-
04 Ağustos 2017, 09:49
#709
Merhaba arkadaşlar,
Motor gözüme büyük geldiğinden ve yeterince tecrübeli olmadığımdan mt25'i sattım.
Elimde bir de Cygnus L vardı, onu da takasa verdim, yerine hafta başı nmax aldım.
Güvenliğim açısından scooter ile biraz daha yol yapmam gerektiği kanaatindeyim.
tşk.
-
08 Ağustos 2017, 13:41
#710
Yamaha Mt-25 İnceleme - Motor Yıkama - Zincir Bakımı
Herkeze Merhaba,
Daha önceden kanal açtığımı burdan belirtmiştim zaten. Öyle işten güçten vakit buldukça video çekip kanala atıyorum. Yamaha Mt-25 inceleme ve Motor Yıkama - Zincir bakımı videoları çekmiştim. Linkleri aşağıda. Belki merakı olanların yada bu konuda bilgi sahibi olmak isteyenler için faydalı olabilir.
Yamaha MT-25 İnceleme
Motosiklet yıkama - Zincir Bakımı
-
14 Ağustos 2017, 15:38
#711
2 hafta önce almış olduğum mt 25 siyah 2016 model 2500 km motorumu 600rr dan sonra sarmadığı için satıyorum. Temizdir çok çizik vs yoktur. Kaza bela yok. Orjibal koruma takozu mevcuttur. Fiyat 15000.
-
18 Ağustos 2017, 15:39
#712
herkese merhaba bugun mt 25imi teslim alarak aranıza katıldım.1-2 tane sorum olacak daha 30ncu kmdeyim ama vites atarken motor öne çok sığılıyor,gaz debriyaj ayarını tam yapamiyorum galiba,vitesi düşürürken problem olmuyorda vites yükseltirken genelde oluyor.7 bin devri hiç geçmiyorum hangi aralıklarla vites atmamı önerirsiniz ?
-
18 Ağustos 2017, 15:52
#713
silenced adlı üyeden alıntı
herkese merhaba bugun mt 25imi teslim alarak aranıza katıldım.1-2 tane sorum olacak daha 30ncu kmdeyim ama vites atarken motor öne çok sığılıyor,gaz debriyaj ayarını tam yapamiyorum galiba,vitesi düşürürken problem olmuyorda vites yükseltirken genelde oluyor.7 bin devri hiç geçmiyorum hangi aralıklarla vites atmamı önerirsiniz ?
İlk 1000km 8000rpm'in üstüne çok çıkmaman önerilir, ancak sabit devirde de gitme, sürekli farklı devirlerde kullan, hızlan yavaşla vs.
Rodaj konusunda bol bol kaynak bulabilirsin.
Herhangi bir motosiklete ilk alışma döneminde vites geçişlerin çok "pürüzlü" olacaktır, gazı kapatıyorsun ve tekrar olması gerektiği ölçüde açamıyorsun muhtemelen, o yüzden yığılma oluyor - kompresyonu da oldukça yüksek bir motor olunca. Normal, zamanla alışırsın.
Kazasız belasız kullan. =)
-
18 Ağustos 2017, 16:05
#714
killingroad adlı üyeden alıntı
İlk 1000km 8000rpm'in üstüne çok çıkmaman önerilir, ancak sabit devirde de gitme, sürekli farklı devirlerde kullan, hızlan yavaşla vs.
Rodaj konusunda bol bol kaynak bulabilirsin.
Herhangi bir motosiklete ilk alışma döneminde vites geçişlerin çok "pürüzlü" olacaktır, gazı kapatıyorsun ve tekrar olması gerektiği ölçüde açamıyorsun muhtemelen, o yüzden yığılma oluyor - kompresyonu da oldukça yüksek bir motor olunca. Normal, zamanla alışırsın.
Kazasız belasız kullan. =)
İnşallah hepimiz kazasız belasız kullanırız,çok teşekkürler ilk motorum olunca biraz heyecan yaptim,7 bin devri hiç geçmedim bayiden teslim alırken öyle dediler kitapçıktada yaziyormuş galiba.1. vitesde genelde 5 bin devirde 2 ye atiyorum 2 dede 7 bin devirde 3 e atiyorum şimdilik daha en fazla 4 e çıktımm 60km/s i geçemedim yollar malum çok dolu istanbulda boş alan bulucam biraz vites çalışcam.Bu yığılma motora zarar verirmi acaba rodajdayken
-
18 Ağustos 2017, 16:12
#715
silenced adlı üyeden alıntı
İnşallah hepimiz kazasız belasız kullanırız,çok teşekkürler ilk motorum olunca biraz heyecan yaptim,7 bin devri hiç geçmedim bayiden teslim alırken öyle dediler kitapçıktada yaziyormuş galiba.1. vitesde genelde 5 bin devirde 2 ye atiyorum 2 dede 7 bin devirde 3 e atiyorum şimdilik daha en fazla 4 e çıktımm 60km/s i geçemedim yollar malum çok dolu istanbulda boş alan bulucam biraz vites çalışcam.Bu yığılma motora zarar verirmi acaba rodajdayken
şu devirde değiştir diye bir kural yol hocam. 7000rpm altında istediğn gibi oyna, hatta bol bol oyna. Bir de böyle nokta atışı şu devirde atıcam diye gereksiz yere kadrana bakıyorsundur.
Ben misal genel prensip olarak motoru 2-3dk'dan az ısıttıysam, bir 6-7dk sürüşte 3-4bin rpm'i geçmiyorum pek. EN azından yağ biraz daha akışkan hale gelsin erişebilsin sağa sola. 5000'e kadar gideyim 2'ye orda atarım diye bişey yok, hareket ettikten hemen sonra 2'ye alabilirsin.
Yığılma motorun kompresyona düştüğünün göstergesidir, herhangi bir zararı yok merak etme.
Rodaj için de sabit bir konu var mı acaba bilemedim şimdi, yoksa ben bayağı detaylı bir şeyler yazmayı düşünüyorum ama varsa da aykırı gitmiş olmayayım.
-
18 Ağustos 2017, 16:25
#716
-
18 Ağustos 2017, 16:32
#717
silenced adlı üyeden alıntı
çok teşekkür ederim.ben biraz çalışıyım vites atmayı bi öne bi geriye başım ağrıdı sürerken
dışardan nasıl gözüküyor acaba millet diyodur bu ne yapiyor
sana ne nasıl gözüküyosan gözüküyosun =)
aman sağır etme motorunu rodaj sırasında. bol bol hızlan > kompresyona düş
misal kalk, 2'ye al, 4bin'de 3'e al, 4bin'de 4'e al, hemen hızlanmadan 5'e al. sonra 5'te tam gaz yap, 5000-6000rpm gibi bir anda değil ama yavaşça gazı kapat, olduğu haline bırak, 3000rpm'e kadar düşsün kompresyonda, 4'e al düşmeye devam etsin, 3'e al, falan böyle böyle tekrarla.
ASLA TAM GAZ YAPMA gibi bir yanlış vardır.. 2. viteste 10000rpm'de yapma.. ama düşük (çok çok düşük olmayan) devirde yüksek viteste yap. bol bol yağ basıncı oluşsun bassın içerleri pırıl pırıl yapsın :D
-
18 Ağustos 2017, 16:38
#718
killingroad adlı üyeden alıntı
sana ne nasıl gözüküyosan gözüküyosun =)
aman sağır etme motorunu rodaj sırasında. bol bol hızlan > kompresyona düş
misal kalk, 2'ye al, 4bin'de 3'e al, 4bin'de 4'e al, hemen hızlanmadan 5'e al. sonra 5'te tam gaz yap, 5000-6000rpm gibi bir anda değil ama yavaşça gazı kapat, olduğu haline bırak, 3000rpm'e kadar düşsün kompresyonda, 4'e al düşmeye devam etsin, 3'e al, falan böyle böyle tekrarla.
ASLA TAM GAZ YAPMA gibi bir yanlış vardır.. 2. viteste 10000rpm'de yapma.. ama düşük (çok çok düşük olmayan) devirde yüksek viteste yap. bol bol yağ basıncı oluşsun bassın içerleri pırıl pırıl yapsın :D
tamamdır,dediklerinizi mutlaka yapacam.Sabah almaya giderken vites düşürürken arka tekeri kitlermiyim diye çok korktumda çok şükür onda bi sıkıntı olmadı.İlk motor olduğu için baya heycanlıydım
Tekrardan çok teşekkür ederim.
-
18 Ağustos 2017, 16:59
#719
silenced adlı üyeden alıntı
tamamdır,dediklerinizi mutlaka yapacam.Sabah almaya giderken vites düşürürken arka tekeri kitlermiyim diye çok korktumda çok şükür onda bi sıkıntı olmadı.İlk motor olduğu için baya heycanlıydım
Tekrardan çok teşekkür ederim.
Vitesi küçültürken hafif ara gazı ver. Barkın'ın yine güzel bir videosu var bununla ilgili, Twist of the Wrist'te de anlatır bu kısmı. Bu şekilde alışırsan ileride de çok rahat edersin.
Hatta boş yolda giderken mutlaka Barkın'ın bahsettiği "iki parmak frenle ara gazı vererek vites küçültme" pratiği yap. Zor gelecektir ilk başlarda, ancak güzel pratik ettiğinde sürüşünün çok akıcı hale geldiğini göreceksin.
-
23 Ağustos 2017, 11:02
#720
Arkadaşlar rodaj bakımı için 150lira denildi, 2 yağ nasıl 150 lira edebiliyor sanki daha önceden 80lira denmişti diye hatırlıyorum?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)