motor blogunu daha rahat temizlemek icin alt sakali sokmeyi dusunuyorum. firca vurmadan bloktaki kirler cikmiyor. mt07 de sakal yok mesela. siz nasil temizliyorsunuz??
motor blogunu daha rahat temizlemek icin alt sakali sokmeyi dusunuyorum. firca vurmadan bloktaki kirler cikmiyor. mt07 de sakal yok mesela. siz nasil temizliyorsunuz??
mt 25 lerin absli modelleri ne zaman çıkar acaba ?
http://http://m.n11.com/yamaha-mt-25-arka-canta-demiri-topcase-P104963679 arkadaşlar bu çanta demirini kullanan varmı arka seleyi engelliyormu yada çanta demiri için tavsiyesi olan varmı ?
arkadaşlar dün motorumun yağ seviyesine baktım cam göstergede 4de1 yağ kalmış. Yağ değişimi 1000km önce yapıldı. Sizde de yağ azalması oluyor mu? Ekleme yapacağım ne yağ kullanmam lazım. Motul almayı düşünüyorum W kaç olması gerekir? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
arkadaşlar merhaba, bende mt-25 kullanıcısı olduğumdan bu soruyu burda sormak istedim. Aranızda aksiyon kamerası olarak sj4000 kullanan varmı. Ben almayı düşünüyorum yada aksiyon kamerası olarak önerebileceğiniz model varmı?
Mt 25 in artıları ve eksileri.?
Mt 25 in arıza durumu?
Mt 25 in en sevilen ve en sevilmeyen durumu?
Mt 25 in alış ve satış durumu ?
Arkadaslar bu motoru araştırıyorum bilgi verebilirmisiniz? Şimdiden teşekkür ederim
mt-25 in artıları: yaklaşık 23 torku var bunu sürüste direkt hissediyorsun. Ve çift silindir abi buda trafikte sana acayip kolaylık sağlıyor. Bana göre sürüş dinamiğide çok iyi trafikte r-25 e göre makineye daha çok hakimsin. Basmazsan az yakar ama sürekli basarsan yakar onu söyleyeyim. Titreşim yok denebilecek kadar az. Oda 130'dan sonra kendini gösteriyor ama dediğim gibi rahatsız edecek boyutta değil. Ben bu makineyi kullanıpta hiç bir kronik arızaya rastlayanı görmedim. Sadece bazı kullanıcılarda 2 den boşa düştüğünü duydum ama oda rodajı düzgün yapmaktan kaynaklı.
Mt-25 in eksileri: Tabiki ABS. Bu motorda ABS olsaydı eğer tadından yenmezdi. İkinci olarak lastikleri diyebilirim üzerinde fabrikasyon ırc lastik geliyor ve çok sikayet var. Ama ben nedense memnunum. Çünkü iyi bir lastiğin performansına ihtiyaç duyucak agresiflikler yapmıyorum. Bence makineyi alıorsan rodajı üzerindeki ırclerle yapabilirsin.
En sevilen sevilmeyen: Valla kendi kullandığım motor diye söylemiyorum herşeyiyle fiyatına göre güzel ve memnun eden bir motor. Kendine baktırıyorda. Heleki son mavi rengi müthiş. Sevilmeyen tek yanı dediğim gibi ABS olmamasıdır.
Alış -Satış: Sıfır alacaksan 15,750 TL (Yeni gelen renkler 16,100 TL) plaka-ruhsat 300 TL (Bana kalırsa 400 bayiye ver onlar halletsin uğraşma) sigortalar artık ucuz ben istanbulda 349 TL'ye yaptırdım. Kasko 1350 TL (Koç Alianz)
İkinci ellerinde 14,500 e güzel ve temizini bulursun.
Satış konusunda eğer temizse rahatlıkla iyi fiyattan satarsın.
İyi Günler..
Merhabalar,
cngzkbc adlı arkadaş çok güzel özetlemiş. Ben de bir kaç şey eklemek isterim.
Yüksek Beygir gücü (36 HP) özellikle 110 ve üzeri hızlara çıkmada ve o hızlarda uzun süre gidebilmende önem arz ediyor. Böylece otobanlarda uzun yolculuklarda çok fazla sıkıntı çekmeden gidebiliyorsun. Oturuş pozisyonu rahat. Yüksek hızlarda tek sorun rüzgar oluyor. Onu da uygun bir cam ile oldukça iyileştirebilirsin. Ben GP ön cam taktım oldukça faydasını gördüm. Zira 70-80 den itibaren başlayan rüzgar 120 - 130 civarında oldukça zorlayıcı oluyor. Ön cam bunu hafifletiyor.
Bence de ABS de olsa süper şahane olurdu. En önemli eksikliği bence bu. 2017 modellerde var mı bilmiyorum. Olsa güzel olur.
Yakıt konusunda basmana bağlı olarak değişiyor.
Uzun yolda selesi belli bir süre sonra rahatsız edebiliyor. (toplamda 3-4 saatlik yollarda, saat başı molaya rağmen) Amörtisörleri şehir içi için ve viraj için iyi ama biraz sert olduğundan konfor açısından pek başarılı değil.
Sözün özü şehir içi ve kısa süreli uzun yol için başarılı bir motor. Hem otobanda hem de caddede soluksuz kalmadan hızlanma taleplerine cevap veriyor. Frenleri arka ve önü dengeli kullanırsan gayet başarılı.
Lastik konusunda ben de cngzkbc gibi memnun taraftayım. Elbette sakin sürüşte bir sorun yaşatmıyor. Ancak ben dirseklerimi değdire değdire viraj alacağım diyorsan o zaman daha iyi bir lastik almalısın.
Ben motorumu 0 km aldım şu an 5200 km deyim herhangi bir kronik sorunla karşılaşmadım.
Herkese iyi sürüşler,
Tekeriniz düz bassın
O bir "Çayır Manyağı"...
www.cayirmanyaklari.com
Bilğiler için ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar. Hem şehir içi hem uzun yolda kullanıcam 1200 km gidiş 1300 km dönüş te kullanacam. Sanırım işimi görür
Yıllık izin yapıyorum .Sabah 7 gibi eskişehirden kuşadasına gideceğim.Bakalım bir günde ilk uzun metraj yol deneyimim nasıl olacak merak ediyorum.Kütahya uşak aydın güzergahını geçeceğim.Lastik tamir kiti hariç başka birşey almayacağım sanırım.Sadece sırt çantası ile yola koyulacağım.Motomaxdan aldığım vakumlu çanta malesef depodaki girinti çıkıntılardan dolayı tutmadığından hayal kırıklığı yarattı.Motosiklete arkaya çanta atayım diyorum.Kancalı lastiklerle sabitlesem kancaları nereye takacağım oda ayrı bir muamma .
Yol gözümü korkutmuyorda ,tek korkutan sırtımdaki ağır yük olacak.Anamı ağlatır gidene kadar herhalde.Bakalım gidene kadar resim vs çekip ,yakıtı vs yazacağım.Var ise güzergah halinde seyir edecek özelden mesaj atsın .Salı sabahı tekeri döndürürüz.Çay ve gözleme servisimiz ücretsizdir
Arkadaslar son gunlerde dikkatimi ceken bir detay var. Motorum neredeyse 4.000km oldu, bazen calistirirken mars normal bir sesle calismasina ragmen motor calismiyor. Tekrar mars bastigimda calisiyor. Mars basmadan once enjeksiyon sesini bekliyorum ama bazen motor sogukken bazense biryere gidip park edip 1 saat sonra motora geri dondugumde motorun ilk marsta calismadigi oluyor. Bu sorunu her seferinde yapmiyor. Not olarak eklemek istiyorum calistirirken gaz vermiyorum. Boyle bir sorun yasayan, bilgisi olan var midir?
Çok fazla kullanmadım mt25'i ancak yakıttan etkileniyor hocam motorlar. Yakıt aldığınız yeri degistirdiyseniz başka marka falan olabilir. Şuan ki motorum da tek türk petrolden aldigimda bu sorunu yaşadım.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)