Cevabiniz icin tesekkur ederim..Canta demirinizi nerden aldiniz ve fiyati nedir? Artci yaslandiginda guvenle tasir herhalde degil mi?
Cevabiniz icin tesekkur ederim..Canta demirinizi nerden aldiniz ve fiyati nedir? Artci yaslandiginda guvenle tasir herhalde degil mi?
Merhaba arkadaşlar,
uzun süredir aklıma takılan bişey var mt 25 in kafasındaki beyaz ledler ile sarı renk ampul uyuşmazlığını (bence kötü duruyo) çözmek için xenon far takmayı düşünüyorum fakat far aküyü alternator elektrik aksamını zorlar mı yakar mı bilemiyorum şu ana kadar xenon far taktıran biri biraz anlatırsa çok iyi olur bi sıkıntı çıktımı diye yada zorlayıp sorun çıkaracağına dair
ARKA ÇAMURLUK, KAZIKLANMAYIN !
Beyler, Pulsar'dan sonra MT25 aldım, ilk izlenimim arkada adam gibi çamurluk olmayışıydı. Biraz araştırma yaptım. İnternette çamurluk satanlar var. Fiyata bir baktım 150 TL, yuh dedim. Sonra parça tanıdık geldi. Pulsar'ın çamurluğa baya benziyor. Sonra Pulsarın çamurluk fiyatına baktım, o da ne ? 30 TL !! Birebir aynısı. Gidin bir Pulsar servisine 10 tl işçilikle toplam 40 TL 'ye halledin.
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-arka-camurluk-ic-baglanti-saci-sag-taraf.html
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-yamaha-r25-camurluk-arka-teker-ustu-tozluk-mt-25-mt-25-298296217/detay
Logan 87 kendi motoruna yaptıysan bi foto atta bizde nasiplenelim be hadi bee nooooluuur :D :D
Arkadaşlar selam,
Toplum ve forum baskısı beni mt 125 yerine mt 25 almaya itiyor sizce beklersem fiyat biraz düşer mi? Yoksa yeni modeller gelir de yükselir mi? Bir de İstanbulda en iyi indirimi yapan bayii hangisi biliyor musunuz? Ben Tuna ya yakınım, oradan almak istiyorum.
Dün akşam internet üzerinden test için başvuru yapmıştım bu gün aradılar ümraniye yamaha yıldız motorda deneme yaptım motor gayet güzel ama frenlerini pek beğenmedim boy olarak 1,63cm boya sahibim çok fazla sıkıntı olacağını sanmıyorum, önceki motorum pulsardan biraz daha konforlu geldi, beğenmediğim yanı ayak pegi spor tarzı ve direksiyon alçak yükseltme şart olacak, büyük bir ihtimal bu ay içinde alırım bir mt25.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Herkese selamlar, ben de sonunda karar verip aranıza katıldım.. Ufak bir sorum olacak, ışıklarda durduğumda vites boşta bekliyorum, gitmek için vitesi 1'e atmak istediğimde bazen geçmiyor. Debriyajı bırakıp tekrar sıkarsam 1'e rahatlıkla geçiyor..Motorum henüz 300km'de ve bu durum 2 ışıktan 1inde mutlaka başıma geldi, sebebi ne olabilir?
Bir de 5. vites ve 6. vites alt viteslerden nispeten biraz daha hissiz geçiyor gibi geldi, sanki alt vitesler biraz da şak diye yerleşiyor..Üst viteslerde de vites rahatlıkla geçiyor yanlış anlaşılmasın ama sanki fazla rahat geçiyor, ayağımda vitesin yerleşirkenki baskısını hissetmiyorum gibi...Sizde de böyle midir?
Sorularım rodaj süresince yaşanabilecek şeyler midir bilmiyorum ama yorumlarınızı rica ediyorum..
Geçmiş sayfalarda böyle bir yazı da buldum ve olayın sebebini anladım..Durduktan sonra motoru hafif ileri geri yaparak dişlinin dönüp oturmasını sağlamak gerekebiliyor sistem buymuş..
'Durmaya karar verdikten sonra yavaş yavaş vitesleri düşürüp 1.viteste durmanız gerekir. motosiklet şanzımanı sıralı tip şanzıman olduğu için vitesi araba gibi direk 1e geçmez. tane tane düşürün durmadan önce 1.vitese gelin. durduktan sonra vites değişmez çünkü bir alta veya bir üste geçmek için dişlinin dönmesi gerekir. Bisiklete bindiyseniz bisiklette de bu durum aynıdır.'
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
Bu arada 5.-6. viteslerdeki farklı his hakkında yorumunuz olursa sevinirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------
Ben de pulsardan geçtim, frenler pulsarda eli atar atmaz direk tutuyordu, bu motorda sanki biraz basıncı kademeli veriyor gibi,daha fazla sıkmak gerekiyor, bu yüzden bana da farklı gelmişti ilk bindiğimde ama anladım ki yeterince sıkmıyorum freni..bence daha güvenli bir durum, kaydırma olasılığını azaltıyor.. Frenlerken yine kademeli olarak sık ama alışkın olduğundan daha fazla baskı uygula, frenlerin kuvvetli olduğunu hissedeceksin bence..
Öncelikle tüm arkadaşlara selamlar. Uzun süren KTM 250 alma fikrinden sonra kendimi 0 bir mt 25 sahibi olarak buldum ve aranıza katıldım. Muhtemelen formun önceki kısımlarında bahsi geçmiştir ama tamamını okumaya zamanım yok. Sorum şu, Motorda hız 90 lara gelince çok ciddi bir titreşim oluyor. Bu normal mi? Bir de bayi 5000-7000 devir olayları çok önemli değil dedi. Hatta yanımda boş olarak 12-13 bin devirlere kadar boşta bastı. Ayrıca motora denemek için binip 9-10 devirlerde hız yaptı. Bu böyle midir?
rodaj bitince %90 azalır.her viteste 7000 devire kadar yavaş yavaş aç gazı yavaş yavaş sal gazı böyle 1000 km devam et.7000 üzerine çok çıkma 1000 km sonra yağını ve filtreni değiştirince bi 500 km de 9000 devirin üstüne çıkma sonra sen sağ ben selamet
O bayinin yan veya alt tarafında servis hizmeti var muhtemelen aynısını benim motoruma yapsa onun suratını egzoz manifoltuna yapıstırırdım. Motoru teslim almaya giderken keşke deneyimi fazla olan arkadaşlarla gitseydiniz. Daha silindiri pistonuna yeni alışan motora 13 bin devir çevirildiği nerede görülmüş , duyulmuştur ?
PULSAR 200RR
İnanın bütün keyfim kaçtı.
Keyfin kaçmasın kardeşim kaç kişi rodaja dikkat ediyor ki ? Bundan sonraki kullanımına dikkat et yağsız tuzsuz bırakma makinayı zincir bakımını yap yoluna devam et dert etme içine
Yok dostum sıkma canını öyle 2 gaz verip bitirecek hali yok motoru sen ilk 1000 km sakin sakin kullan hıçbir sıkıntı yaşamazsın.
Eyvallah çok sağolun. Dikkat ederim.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)