Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
29 Haziran 2016, 23:51
#321
Selamlar bence bu naked modellerin yaygınlaştıran ikon model ktm Duke dır çok sevildi ve begenildi daha sonrada diğer markalar bu tarz üzerine baya yogunlaştı sonra bajaj pulsar 200 ile uygun fiyatıyla ve gorece güzel goruntusu ve de japonlar kadar olmasada kaliteli işçiligiyle baya sattı ve tutuldu halada çok satılmaya devam ediyor daha sonrada yamaha uygun fiatıyla mt07 yi çıkardı ilk etapta ve çok tutuldu halada deli gibi satılıyor .. Mt25 deki motor blogunun ben mt ye uygulanmasını pek sevmedim be ilk çıktığında baya eleştirenler olmuştu teknik özellikleri ne baktıgımda da torkun daha çok razingler gibi üst devirlerde geldiğini ve motorun 7000 den sonra canlandığını görüyorum kullananlarda bunu dile getiriyor bence Tork üzerine kurulu naked modeller gibi tat vermiyecegini on görüyorum şöyle bir bakıyorum ktm Duke harbi başka arkadaş bu tarzın kralı bence ktm Duke bilmiyorum baktımı insanın bida bakası geliyo ve alt devirlerinin ve gaz tepkisi bin şahane olduğu söyleniyor bunları marka fanatikliği olmadan yazıyorum ktm den sonrada geçilecek makinanın mt07 olduğunu düşünüyorum naked motor az devir çevirecek alt devirleri canlı olacak yüksek viteste dusuk devirde seni goturecek ama adanada yım ktm nin ne servisi nede satış yeri var ist olsam bi Dakka dusunmez alırdım bi Duke 250 hem abs si de standart kaydırmalı devriyaj rosso 2 lastiklerle gelmesi mt25 den avantajlı tarafları içimden geçenler böyle yani ben ise pulsar 200 ile başlayıp mt 07 ye geçme hayalim var işallah nasip olur ama tekrar soyluyorum bu sınıfın yaratıcısı ve kralı benim gönlümde ktm Duke dur
Reklamlar
-
01 Temmuz 2016, 17:44
#322
Zevkler ve renkler tartışılmaz. O ayrı mevzu. Duke tipini seversin gözün başkasını görmez alırsın. ABS konusunda haklısın ama saydığın diğer teknik farklar (lastik + debriyaj) aradaki fiyat farkı ve 250cc gözeterek bir gereklilik olarak sunabilirsin. Hadi lastik de ekleyelim 700 tl. Gerisini sen hesapla.
-
08 Temmuz 2016, 01:06
#323
Merhabalar, Ybr 125 kullanıcısıyım, ancak uzun yolda motosiklet çok yavaş kalıyor, birde artçılıysam zaten işkenceye dönüşüyor, kamyonları bile sollayamıyorum. MT 25 alsam uzun yolda beni üzer mi ? Artçı ile nasıldır ? Amacım herkesi sollamak değil, sadece rampa çıkarken uygun bir hız ve kamyonları sollarken ha geçtim ha geçiyorum derdi çekmemek, ve tabi bide yollarda arkama takılan CG lerden kaçabilmek. MT 25 ile bu sorunların üstesinden gelebilir miyim ? (Artçı ile seyahat ettiğim düşünülürse)
-
08 Temmuz 2016, 02:18
#324
MrvGny adlı üyeden alıntı
Merhabalar, Ybr 125 kullanıcısıyım, ancak uzun yolda motosiklet çok yavaş kalıyor, birde artçılıysam zaten işkenceye dönüşüyor, kamyonları bile sollayamıyorum. MT 25 alsam uzun yolda beni üzer mi ? Artçı ile nasıldır ? Amacım herkesi sollamak değil, sadece rampa çıkarken uygun bir hız ve kamyonları sollarken ha geçtim ha geçiyorum derdi çekmemek, ve tabi bide yollarda arkama takılan CG lerden kaçabilmek. MT 25 ile bu sorunların üstesinden gelebilir miyim ? (Artçı ile seyahat ettiğim düşünülürse)
Tavsiye etmem pek, rolantide akan bir motor değil, ıkınmanız gerekiyor yüksek hızlar için, artçılı pek keyif veren bir motor zaten hiç değil. Araç sollamada yetersiz kalıyor, ataleti sesine göre yavaş kalıyor, belki 100e kadar hızlanma nispeten iyi olsa da, araç sollarken size yol veren araç şoförleriyle göz göze kalıyorsunuz sollamada, "bir dakika, az daha bekle, az kaldı solluyorum" durumuna düşüyorsunuz 😃 İçinden 7000devirden sonra bir motor daha çıkıyormuş, çıksa noolcak, tam hayal kırıklığı bence, 12000devirde gazı bir bırak vites 5 olmuş 6 olmuş farketmiyor, motor yığılıp kalıyor, hani sürekli bir basayım modeli oluyor normal 120ile yol katetmek isterseniz, bu da bir zaman sonra yoruyor, motordan soğutuyor, 2 ay zor dayanıp sattım, karı zararı şemsiye. Selesi de bir miktar sert, 2saat üstü sürüşlerde batmaya acıtmaya başlıyor. Motorsiklet geçmişinizi bilmem ama varsa eğer bulaşmayın derim.
-
08 Temmuz 2016, 08:52
#325
GEÇEN GÜN ANKARA BAYİSİNDE MT25 LE kısa bir test sürüşü yaptım.mt25 pulsara göre ip gibi gidiyor.pulsar çok hafiften bir çırpma yapıyor ama dediğim gibi bunu anlamak için çok hassas olmak lazım.gaz kolu çok uzun aralıkta,gaz tepkisi zayıf ya da tork düşük.ama sesi harika.titreşim yok gibi.yüksek devirde canavarlaşıyor.
-
08 Temmuz 2016, 21:46
#326
Arkadaşlar o kadar vahim mi ya durumu
Videolarda 36 beygir ve çift silindirin hakkını veriyor diye izledim bugün, Benim öyle çok yüksek hızlarda gözüm yok sadece uzun yolda rampada biraz canlı gideyim yeterli, Ybr 125 ten iyidir ama dimi şimdi siz böyle diyince şüphelendim :D
Şöyle sıralayım bide beklentimi daha açıklayıcı olması bakımından:
YBR'nin performansı / Benim beklentim
artçılı düz yolda YBR ile 80 km ortalama / benim beklentim 120 yeterli
artçılı rampada YBR ile 40-50 arası / benim beklentim 90 yeterli
-
08 Temmuz 2016, 22:43
#327
mübarek sen de öyle bi konuştunki yani,hiç ybr ile kıyas götürürmü bu motor?250lik sınıf içinde engüçlü makine.sıkıntı makine yüksek devirde gezmeyi seviyor.düşük deviri sevmiyor
-
09 Temmuz 2016, 02:06
#328
MrvGny adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar o kadar vahim mi ya durumu
Videolarda 36 beygir ve çift silindirin hakkını veriyor diye izledim bugün, Benim öyle çok yüksek hızlarda gözüm yok sadece uzun yolda rampada biraz canlı gideyim yeterli, Ybr 125 ten iyidir ama dimi şimdi siz böyle diyince şüphelendim :D
Şöyle sıralayım bide beklentimi daha açıklayıcı olması bakımından:
YBR'nin performansı / Benim beklentim
artçılı düz yolda YBR ile 80 km ortalama / benim beklentim 120 yeterli
artçılı rampada YBR ile 40-50 arası / benim beklentim 90 yeterli
Bu dediklerini yapar. Motoru şöyle düşün, hani aslında güvenli bir motor, gazı bayağı uzun tutmuşlarki, bilmeden abanıp sapıttırma diye. Abanırsan ikinci viteste dahi drift yapan bir makine. Yeni öğrenen bir kişi için gayet güvenli ama çabuk bıkılıyor motordan sürekli üst devirde kullanman gerekiyor bu dediğin hızlar için ve bu fındık motor bir zaman sonra yoruluyor, kullananı da yoruyor, hani diyorlarya sakince gidilmiyor diye, gidilmez tabi, gidebilmek için sürekli gaz istiyor, bileklerim ağrıdı gaz basmaktan ve sonrasında bıktığında bin ikibin lira bana koymaz dersen hemen al derim. Durumun özeti bu, ama uzun yıllar kullanmak istersen bence bundan ziyade bir sürüş geçmişin de olduğunu varsayarak 500lük bir makineye yönelmeni tavsiye ederim. Adam 125ten 700e geçiyor, tasvip edilir mi bilemem ama sonuçta gaz kolu senin elinde. İmkanın varsa ya test sürüşü yap, yada olan birinden rica et ve mutlaka test et. Tercihler kişilere göre değişebilir, bana yavan gelen sana tam oturur, yada tam tersi. Keyifli ve güvenli sürüşler.
-
09 Temmuz 2016, 09:13
#329
actros1 adlı üyeden alıntı
mübarek sen de öyle bi konuştunki yani,hiç ybr ile kıyas götürürmü bu motor?250lik sınıf içinde engüçlü makine.sıkıntı makine yüksek devirde gezmeyi seviyor.düşük deviri sevmiyor
Hocam ironi yaptım, tabi ki YBR ile MT 25 ya da R 25 kıyaslanamaz
digitalunix adlı üyeden alıntı
Bu dediklerini yapar. Motoru şöyle düşün, hani aslında güvenli bir motor, gazı bayağı uzun tutmuşlarki, bilmeden abanıp sapıttırma diye. Abanırsan ikinci viteste dahi drift yapan bir makine. Yeni öğrenen bir kişi için gayet güvenli ama çabuk bıkılıyor motordan sürekli üst devirde kullanman gerekiyor bu dediğin hızlar için ve bu fındık motor bir zaman sonra yoruluyor, kullananı da yoruyor, hani diyorlarya sakince gidilmiyor diye, gidilmez tabi, gidebilmek için sürekli gaz istiyor, bileklerim ağrıdı gaz basmaktan ve sonrasında bıktığında bin ikibin lira bana koymaz dersen hemen al derim. Durumun özeti bu, ama uzun yıllar kullanmak istersen bence bundan ziyade bir sürüş geçmişin de olduğunu varsayarak 500lük bir makineye yönelmeni tavsiye ederim. Adam 125ten 700e geçiyor, tasvip edilir mi bilemem ama sonuçta gaz kolu senin elinde. İmkanın varsa ya test sürüşü yap, yada olan birinden rica et ve mutlaka test et. Tercihler kişilere göre değişebilir, bana yavan gelen sana tam oturur, yada tam tersi. Keyifli ve güvenli sürüşler.
Keşke test imkanım olsaydı ama sanırım motosikleti almaya gittiğimde orada MT 25 ile R 25 i kısa bir süreliğine test ettirebilirler.
Ben şimdi ybr ile uzun yola gittiğimde 6 bin 7 bin devirde 70-80 km hız ile gidiyorum oysa ki daha 3000 bin devir falan kalıyor red line olmasına, ama motor bağırmaya başladığı için 7000 bin deviri pek geçmiyorum, şimdi bu mt 25 in yüksek devir olayında red line kadar kasmak mı gerekiyor motosikleti o verimi alabilmek için ? 7-8 bin devirde de ben 120-130 stabil gidemez miyim artçım ile ? Kusura bakmayın biraz fazla soru sordum
NOT: MT 07 de düşünmedim değil ancak yakıt, bakım, masraf vs. fazla olur diye 250 ye geçip onda kalmayı düşünüyorum.
-
09 Temmuz 2016, 09:55
#330
MrvGny adlı üyeden alıntı
Hocam ironi yaptım, tabi ki YBR ile MT 25 ya da R 25 kıyaslanamaz
Keşke test imkanım olsaydı ama sanırım motosikleti almaya gittiğimde orada MT 25 ile R 25 i kısa bir süreliğine test ettirebilirler.
Ben şimdi ybr ile uzun yola gittiğimde 6 bin 7 bin devirde 70-80 km hız ile gidiyorum oysa ki daha 3000 bin devir falan kalıyor red line olmasına, ama motor bağırmaya başladığı için 7000 bin deviri pek geçmiyorum, şimdi bu mt 25 in yüksek devir olayında red line kadar kasmak mı gerekiyor motosikleti o verimi alabilmek için ? 7-8 bin devirde de ben 120-130 stabil gidemez miyim artçım ile ? Kusura bakmayın biraz fazla soru sordum
NOT: MT 07 de düşünmedim değil ancak yakıt, bakım, masraf vs. fazla olur diye 250 ye geçip onda kalmayı düşünüyorum.
7000 devir sabit 105 i geçemedim bana kalırsa 250 sınıfa göre gayet iyi. bazı arkadaşlar çok kötülüyor ama bundan iyisi var mı 250 lik sınfında?
-
09 Temmuz 2016, 10:53
#331
eksiklikleri olsa da beklentilerimi karşılayacak bir motosiklet olduğunu anladım artık, ilgilenen cevap yazan arkadaşlara teşekkürler.
-
10 Temmuz 2016, 18:46
#332
Merhabalar bende Pulsar 200 ns'imi satıp MT-25 aldım. Raceblue renginde. 450 km civarlarında daha, rodaja dikkat etsemde şehir mecburi hızlanmalarda motor çift silindir ve 36 beygirin farkını gösterdi hemen. 6-7 bin devirde 6. viteste 100-110 rahat rahat gidiyor alet. Pulsar'ın aynalarından sonra aynalar çiçek gibi gösteriyor adeta. Oturuş pozisyonu doğal ve depoyu kavramak cok daha rahat Pulsar'a kıyasla. Ellere ve bileklere hiç yük binmiyor buda sürüşü çok etkiliyor. Stock egzozun sesi bile şahane bence, devirlendikçe inceliyor falan, hoş İlk depo benzinle 210 km ikincisiyle 235 km civarlarında gitti.Ortalama yakıt şu an 4.1. Pulsar'da hesaplamamıstım ama şehiriçi 270-300 km gidiyordu o da.
Alır almaz ön-arka aks ve gövde koruma takozu taktırdım. Şimdi radyatör koruma alıcağım, mavi renkli mt-25 yazılı güzel bir koruma var sitelerde ancak renk uyuşmazlığı ve parça kalitesi hakkında emin olamadım hala bakınıyorum. Radyatör koruma işine giren, alan, takan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.
Herkese kazasız sürüşler
-
11 Temmuz 2016, 01:09
#333
Her markada ve yeni modelde olduğu gibi mt 25 inde "anti" leri hemen türemiş...yani bir motosiklet sahip olmadan binilmeden bu kadar anlamsızca eleştirilebilir. Yok sıkıyormuş yok torku niye 7000 devir üstünde veriyormus vs. Bla bla bla.. ben rks 200 e suzuki inazumaya ki halen var ve şimdide mtbye sahip oldum bajaj a bindim. Mt 36 beygir ve bu laf olsun diye değil. Inazuma 22 nm 25 bg rks 13 bg di sanirim bajaji bilmem ama mt ile onunda alakası yok. Mt 250 cc de cift silindiriyle bence zirvede. Rodajım bitti daha bugün 167 gördüm. Tepkileri mükemmel . Yahu bu ivmelenmeyi versinde isterse 10 binde versin. Inazuma 130 dan sonra artik yokum der oysa oda 22 tork ve 25 bg 250 cift silindir. Duke 250 tek silindir ve titresimli, tabiki kaliteli motor ama tek silindirin torku biryere kadar 160 sonrasi oda yok. Yani anlamiyorum nasil bu kadar vicdansizca hic kullanmadigi motor hakkinda iskembeden sallayabiliyor insanlar hayret. Abi arada varsa motorunuza binin buralarda yazarak motorcu olunmaz. Siz dediniz diyede yamaha yada mt de kotu olmaz. Hayır ne bekkiyorsunuz motordan ki onu verememis mt25 nerdeyse 650 lik enduro kadar performans srgiliyor ve 7000 sonrasi hep canli. Ben inanilmaz memnunum ve cok keyf aliyorjm. 1300 cc ye kadar degiswn 14 motor kullandim ma ne druiserden iyi bir enduro olmasini bekledim ne de 1100 xx ten cok yakiyor surus pozisyonu hic rahat degil seklinde sikayetlendim. Mt yi 1000 km surekli gitmeknicin aliyorsaniz almayin olmaz, en az yakan diye aliyorsaniz almayin 180 e en az yakitla cikamazsiniz gidin pcx alin. Yok 310 km istiyorsaniz gidin gsxr alin. Mt 7000 e kadar ekonomik bir commuter 7000 sonrasi atak bir kucuk hacimli naked. BEN ASIRI DERECEDE MEMNUNUM VE SAHİBİYIM. YANI ALLAH ASKINA IMRENIPTE SAHIP OLAMAYINCA MINDAR DEMEYİN. KAC MTORCUYLA KONUSTUM HERKES HAYRAN. BURAYA BI GIRIYORUZ YOK YAVAS YOK RAHATSIZ. HICBIRIDE DEGIL KARDESIM...SEN ALMAYI DUSUNEN ARKADAS SAKIN KULAK ASMA BU SACMALIKLARA YAKINDAN GOR BUL BIR ARKADASINDAN VE BIN, HAK VERECEKSIN. ADAM YBR ILE KIYASLIYOR, YUH YAHU. IYIKI MOBILETLE KARSILASTIRMIYORSUNUZ. YASINIZ KAC KACINCI KOTORUNUZDA BOYLE ISKEMBEDEN SALLIYORSUNUZ ONU BILEMIYORUZ TABI AMA BIRI DWKISKI BILMEM NEYLE BASLIYCAM SONRA SUNA GECICE,..YA YURU BIBGIT YAA...SAKA GIBI ADAM DAHA MOTORA BINMEMEIS HAYATINDA YOK BURASI SOYLE BURASI SOYLE...LA HAVLE...
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:04 ----------
Birde hayal kuran tipler var. Acaba alsammi almasammi..ooo adam bunu dddiya onlarca yorumnyazilir sonra enson mesaja bakikir bazen 4 5 sene gecmis adam hala topik aciyor..acaba hangisini alsam...😃😁...yahu cocuktun askere gittin geldin hala mi ayni noktadayiz...😊...sen al al yeterki bir moped al, hani motorcu olmak adina...internet motorculuğu farkli bir aktivasyon onu anladik...bir binen motorcular var birde almayi dusunene yillarca planlayan motorcular var...peki..☺
-
11 Temmuz 2016, 22:36
#334
göstergede vites göstergesi var mı mt-25'lerde?
-
11 Temmuz 2016, 23:49
#335
efe-e adlı üyeden alıntı
göstergede vites göstergesi var mı mt-25'lerde?
vites göstergesi var
-
12 Temmuz 2016, 11:38
#336
Arkadaşlar 0km mt 25 siyah renk bir motor aldım yan takoz aldım 2 adet LS2 Kask aldım lastikleri değiştirmedim satıcı çok ısrar etti 800 tl Michelin verelim dedi hediye olarak branda verdiler. Bunların haricinde alarm ya da jant klidi gibi hangi önlemleri alayım neler önerebilirsiniz marka model olarak teşekkürler
-
12 Temmuz 2016, 17:02
#337
Merhaba arkadaşlar hız aranızda pirelli mt60 tattıran varmı sorun çıkartıyorum
-
13 Temmuz 2016, 10:48
#338
Merhaba arkadaşlar. MT25 ile ilgili olumsuz yorum yapan arkadaşlara şaşırıyorum. Bir MT07 değil belki ama piyasada muadili yok Bajaj'ı bu motorla birlikte anmak bile hakaret olur. 36 Beygir taş gibi makine ,
Yokuşta çekmiyor, gitmiyor diyen arkadaş olmuş , acaba motorunda sıkıntı mı var. Ben 95 kiloyum uzun yolda tarafikte hiçbir şekilde güçte yetersizlik göremedim. Düzde basınca 160 rahatlıkla yapıyor , Az yokuş aşağı 185 gördüm gayette dengeli. Ben eşimle birlikte de uzun yola çıktım performansta hiçbir şekilde sıkıntı yaşamadım 130 -140 ın altına hiç düşmedim. Artçı için rahat bir motor değil onu açık olarak söyleyim onun için Honda Goldwing alacaksınız zaten. Fiyat performans için mükemmel makine. Bu ay vergisini ödedim 59 TL Benzinini koyuyorum unutuyorum hiç yakmıyor.
-
13 Temmuz 2016, 13:51
#339
Merhabalar bende MT-25 kullanıcısı olarak fikirlerimi beyan etmek isterim açıkçası atıp tutan arkadaşlar bence pek motordan anlamıyor yada farklı beklentileri var çabuk hızlansın, yoğun trafikte aralardan kaçayım, çok yakıp cebimi üzmesin, arada uzun yolda yapayım diyen arkadaşlar için tam bir canavar. Benim beklentim de bu yönde olduğundan üzmedi beni. 4000 km yaptım genelde şehir içi en son bayramda İstanbul - Çeşme gidip geldim bana mısın demedi. Bağırıyor yığılıyor diyen arkadaş gidip 650cc üzeri motor alsın onlar yığılmaz. Çeşmeye gidiş geliş yakıt ortalamam 3,5 lt. ortalama 110-120 arası seyir ettim yani otobüs parasından ucuz Şehir içi ortalamam 3,8 lt. Üzerinde gelen IRC lastikler için de çok atılıp tutuldu yolda rosso 2 si orta yerinden yırtılmış ktm gördüm hamurun biraz sert olması bu konuda avantaj oluyor rossolara ufak taş ve cam parçaları resmen yapışıyor şehir içinde bir tık yumuşak olması iyi olabilir frenlemede evet bazen kayıyor yağmur performansı çok iyi geldi bana. Bir diğer konu da düşük km de satışları var diye yapılan yorumlar her aracın her km de alıcısı satıcısı olur ki bu ara bir motor insanlar deneyim kazanıp hemen üst cc lere geçmek istiyor bazı aceleci kardeşlerimiz de daha çabuk geçmek istediğinden 2.el piyasasında çokça karşılaşmaya başlıyoruz. Ne yalan söyleyeyim benimde cebimde motora yatıracak param olsa daha iyisine binmek tabi ki isterim. Bana göre bu paraya bu kadar yakışıklı motor yok. KTM demiş birisi 1,85 boy 110kg adamım DUKE 250 bana küçük geldi boyutlarına bakmayın cm cm ölçmedim oturunca verdiği histen bahsediyorum. Tekeriniz düz bassın...
-
14 Temmuz 2016, 14:51
#340
Yaklaşık iki haftadır kullanıyorum yalnız tecrübesizliğimden midir anlamadım motorun bazen yolda gezdiğini hissediyorum. Islandığında zaten mümkün olduğunca düz gitmemeye yatırmamaya çalışıyorum ama bi gezinme hali var sanki. Dün ilk defa 1. köprüden e-5 e bağlandım. Kozyatağına kadar olan kısımda yolun düz olmadığı yerlerde özellikle dikkatli kullanmaya çalıştım düşmemek için. Forumlarda facebook sayfalarında ve motovloglarda birçok kişi lastikleri zaman kaybetmeden değiştirin diyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------
Düz gitmeye çalışıyorum olacaktı yanlış yazmışım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)