n11.com dan aldım. 115 tl. kargo dahildi hocam. yalnız nasıl monte edeceğimi bilmiyorum heralde seleyi söküp altından heybeyi geçirip sağa sola sarkmaması içinde bi şekilde montelerim. bu sosis çantayı da önde hindistan için plaka yeri var oraya takarım. oda 55 tl feyizoğlundan aldım
Bugün merak edip CBF imle Bajaj Avenger modelini görmeye gittim. Adamlar Avenger için "Bu makine CBF'ten kalite olarak kat ve kat üstün dedi. Ne diyeceğimi bilemedim. Motordan da pek anlamam ama dokunduğumda oturduğumda falan aldığım his pek anlattığı gibi değildi... Sonuç itibariyle hoş motosiklet. Düşük cc Cruser almak isteyenler için yerinde bir alternatif.
Böyle boş bilgiler itelemeye çalışmadan düzgünce satış yapmaya çalışsalar ne kadar güzel olacak aslında. Fuarda avenger'in kaynak yerlerini görünce ben soğumuştum. Belki daha dayanıklıdır bilemem ama benim hoşuma gitmedi. Şekli şemali elden geçirilmiş boxer 150 gibi geldi ne bileyim.
Geçende bir satıcı hero thriller için "bundada titreşim yok. Varsada cbf ile aynı" dedi (YALAN). Peki dedim, olur öyle şeyler. Bilmeyen adamı kandırırsın tabi.
Zaten bu titreşim yok yalanı tam komedi. Yahu motora binince görüyoruz titreşim olduğunu neden tam tersini söylüyorsun ? Klasik olarak kusurunu gizlemek için tam tersini iddia etme psikolojisi. Aynısını başka bir Hero bayisi yaptı geçen gün. Bir de TVS Apache titremiyor diyenler var, o da ayrı bir konudur.
Motoru alırken kaynak yerlerindeki özensizlik benimde dikkatimi çekmişti daha güzel yapılabilirdi kesinlikle ancak bunun dışında motora oturduğunuz da göze batan bir kalitesizlik yok aksine boyası malzeme kalitesi bence güzel. Titreşim konusunda rodajda olduğu için en fazla 70 e çıktım ve o hızda bir titreşim hissetmedim ama üstü hızlarda ne olur bilmiyorum avengerle cbf in fiyatlarının yakın olması dışında ortak hiç bir özelliği yok o yüzden birbiriyle kıyaslamak doğru olmaz die düşünüyorum motorsiklet araştırırken hero karizmayı da biraz inceledim açıkcası kalite anlamında bajaj ın uyandırdığı hissi bende uyandırmadı
Selamlar ben de tecrübelerimi paylaşmak isterim.
Yaklaşık 50 km sürdüm, ikinci viteste silkeleme oluyor sanki benden kaynaklı ya da rodaj etkisi olabilir. Kaynak yerleri eleştirilebilir ancak abartmaya gerek yok. Orta ayaklığa alırken biraz zorluyor sanki bir de orta ayaklık uzun ömürlü olmayacak gibi, tek beğenmediğim özelliği bu diyebilirim. Yan ayaklık çok şık ayrıca vitese takılıyken yan ayaklığınız açıksa motor stop ediyor, güzel bir güvenlik. Dikkat çekici bir motor. Vites göstergesi sadece boştayken yanıyor. Bazen diğer viteslerdeyken de sayısı yazsa daha mı iyi olurdu diye düşünüyorum. Titreşim hiç yok diyemem ama ona da takılmaya gerek olacak kadar değil. Aksesuar olarak depo üstü çanta olsa çok kolaylaştırıcı bir ürün olurdu. Bu motor içime gayet sinen bir motor diyebilirim, başlangıç için gayet tatmin edici.
Sağ arka yolcu koltuğunun altında motosikletin anahtarı ile açılan bir aparat var ne işe yaradığını bilen varmı acaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
Bire motorun son hızı nedir bilen varmı?
Herkese merhaba, bende bu motoru almayı düşünüyorum, kullanan arkadaşlar daha fazla bilgi paylaşırsa sevinirim. mesela e5 te aralardan sıkışmadan uzayabiliyomusunuz performansı nasıl, 150cc yeterlimi şehir içinde? yakıtı nasıl?
Eğer ilk defa bi motosiklet sahibi olacaksanız tavsiye ederim. Ben ilk kez motosiklet sahibi oldum ve benim için önemli olan performanstan çok ses ve görüntüydü. Beklediğimi de 150 cc kategorisi içerisinde fazlasıyla aldığımı düşünüyorum. Işıklarda kalkarken vs. çoğu aracı geride bırakıp yolumda ilerliyorum. Birisi arkadan sıkıştırdığında bana yettiğine inandığım kadar uzayıp kenara çekiliyorum. Alt devirlerdeki torku bence 150cc için ideal. Ben daha çok ss motorları seviyorum ama 150 yada 250cc ss motorlar bence hakkını ve zevkini veremiyor. Görüntü var ses yok ayrıca. Ama cruser dediğin usul usul gezersin. Performans istiyorsan başka seçenekleride araştır ama rahatlık istiyorsan güzel seçim olur. Cruser sonuçta. Bu yüzden rahat bi motor. Fiyat performans yapılacak olursa bence rakiplerine göre hakkını veriyor. Ama şu da bi gerçek ki 6790 etmez bu makina. Ülkemizde seçenek az ve fiyatlar şişik. Benim planlarım 10.000 km bu motoru kullanıp 300 yada 400cc ye terfi etmek.
Serpil KALAYCI diye bir gezgin şu an bu motosikletle hindistanda geziyor. İnceleyin isterseniz?
Baktim ama farkli bir motoru var. Bu motorla gezdigine eminmisiniz?
Aynen sıkışmadan uzamaya elverişli sonra sağa çeker yol verirsin sıkıntı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
Diğer kullanıcı arkadaşlardan şunu merak ediyorum, gaz açarken mesele yok ancak örneğin 2inci, 3 ya da 4 üncü viteste vites düşürmeden hız kestikten sonra tekrar gaz açınca düşün hızda silkeliyor daha sonra devir arttıkca kıvamına geliyor. Bu benim motorumla mı alakalı bir durum yoksa herkeste böyle mi?
o silkelenme bendede oluyor rodajdan sonra düzelirmi bilmiyorum. özellikle ikinci viteste daha çok oluyor gazı açıp sonra hafif kapattığımda oluyor daha çok
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------
bu arada lastikler için ne düşünüyorsunuz arkadaşlar...
Evet arkadaşlar 425 km'yi devirdim, yakında yağ değişimi için servise gideceğim. Önceki mesajlarımda belirttiğim soğuk gecelerin sabahında ilk çalıştırmada gaz verince stop etme sorununu yaptığım araştırmalar sonucu cikleyi iki saniye çekerek hallettim. Vites düşürürken bir-iki kez stop ettirmiştim ama acemiliğimden kaynaklandı sanırım çünkü daha sonraları böyle bir sorun yaşamadım.
Genel olarak ben memnunum, çevrenizden çok olumlu tepkiler alacaksınız, bu kesin. Trafikte sıkışmayacak kadar güçlü ve seri. Lastikler iki kere ani durmak zorunda kaldım, sıkıntı çıkarmadı ama daha zorlayıcı şartlar altında ne tepkiler verir bilmiyorum.
Çantalar konusunda oktay motor ile iletişime geçeceğim ama daha kısmet olmadı. Bir de sisibar bulmamız lazım.
sonuç olarak şahsen motorumdan çok memnunum, fiyatını hak ettiğini düşünüyorum, ha daha ucuz olmalı mı? keşke olsa Keşke bütün motorlar daha ucuz olsa, daha iyisi var mıdır? Tabii ki vardır ama Cruiser sınıfında 4 tercih sınıfı var; Çin- Hint - Japon- Harley Bence bu fiyatlara alınabilecek en mantıklı cruiser Bajaj Avenger street 150.
Bu motordan 200 lira daha ucuza Falcon Freedom 250 almamak için bir sebep söyleyebilirsiniz ? Motorda bir cruiser'da olması gereken deli tork var ve yağ soğutması da mevcut. Avenger aslında bir commuter motor. Çok garip bi fiyatlandırma sistemi var Bajaj'ın. Eminim Pulsar 150NS'nin maliyeti bu motordan daha yüksektir ama 500 lira daha ucuza satılıyor o.
Değerli Mengu16; gerçekten Pulsar NS 200 ürününüzü satın, siz de kurtulun, biz kurtulalım.
İlk aldığınız günden beri ne yakıtı, ne performansı sizi memnun etti...
Ama şuna emin olun. Ankara PULSAR NS 200'ü bu sene çok daha iyi fark etti. İlk 5 ayda geçen yılın tamamı kadar Ankara'ya Pulsar ns 200 girdi.
Saygılarımla...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)