Yamaha Maxam (U.S.A.'da Yamaha Morphous)
Reklamlar
-
07 Haziran 2006, 02:20
#1
Reklamlar
-
07 Haziran 2006, 02:37
#2
sanki üzerinden bastırmışlar gibi
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
-
07 Haziran 2006, 03:16
#3
Tam benlik yayıla yayıla giderim.
-
07 Haziran 2006, 03:19
#4
Fotoğraf görememin bir nedeni olabiliri mi?
-
07 Haziran 2006, 10:48
#5
G-Strider ın bir alt modeli gibi. ama süper bişey
-
07 Haziran 2006, 11:51
#6
sıradışı
ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın
-
07 Haziran 2006, 13:09
#7
Amerikan ''grand saloon''die tabir edilen manda kasa arabaları hatırlattı;onların motosiklet versiyonu...
-
07 Haziran 2006, 13:16
#8
kar motorlarına çok benzemiş >_<
-
07 Haziran 2006, 14:38
#9
Hoş duruyo ama parasıda cidden hoşşşştur
İnandığınız gibi yaşayamazsanız, yaşadığınız gibi inanmaya başlarsınız...
-
07 Haziran 2006, 15:07
#10
Kullanışlı olmaz...Amerika yollarına uygn olduğu dingil aralığından belli...Onla kadıköyde bir tur atsan grenajlarda toplam 1 milyar masraf olur...Tır gibi dönüş çapı olduğunu düşünüyorum...
Ama çok hoşuma gitti, buda ayrı bir konu
-
07 Haziran 2006, 22:26
#11
Yeni resimler:
www.yamaha-motor.com'dan alınan bilgilerle:
2006 Morphous
Key Features:
- 21st century style and engineering combine to produce the most radically styled yet highly functional scooter ever.
- 249cc DOHC four-stroke engine produces a broad powerband.
- There’s room for a passenger to ride in comfort and plenty of cargo room under the flip-up seat and in the Morphous’ big trunk.
- Long, low design looks completely unique and results in excellent handling.
Engine:
- 249cc double-overhead-cam single produces a broad powerband from a compact, fuel-efficient package.
- There’s pushbutton electric starting, of course.
- Electronic fuel injection ensures excellent performance under a wide range of conditions.
- V-belt fully automatic transmission makes the Morphous a complete twist-the-throttle-and-go proposition.
Chassis/Suspension:
- Telescopic front fork soaks up the rough stuff, provides a smooth ride and great handling.
- Coil-over shock controls the rear unit swingarm/engine, for great bump absorption and a smooth ride.
- Hydraulic disc brakes front and rear provide excellent stopping power.
- Unique custom-looking wheels are light and strong.
- Fat, 13-inch radial tires provide outstanding traction and highway-speed handling.
Additional Features:
- Ergonomically sculpted saddle is comfortable for long rides even with a passenger; a wrap-around grab handle makes it easy to secure people and things.
- Locking underseat storage can hold a helmet and various other items.
- A locking trunk that's large enough to hold a half helmet.
- Front glove box swallows two rainsuits with ease.
- Aerodynamic design and windshield cut cleanly through the air and provide excellent wind protection.
- Futuristic digital instrument panel contains speedometer, tachometer, fuel gauge and other functions.
- Completely integrated multi-reflector headlight provides excellent nighttime illumination.
- Bright, full-width LED taillight and dual turn signals make the Morphous highly visible from behind.
- Large, easy-to-see integrated turn signals add to the extremely swoopy look.
Specifications
MSRP* $5,199 (Raven) Available from September 2005
$5,199 (Galaxy Blue) Available from September 2005
Engine
Type 249cc, Liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve
Bore x Stroke 66.0mm X 73.0mm
Power 15kW (20HP) @ 7.500rpm
Compression Ratio 10.8:1
Carburetion FI
Ignition TCI
Transmission V-belt automatic
Final Drive Belt
Chassis
Suspension/Front Telescopic fork
Suspension/Rear Unit swing
Brakes/Front Hydraulic single disc
Brakes/Rear Hydraulic single disc
Tires/Front 120/70-13M/C 53P
Tires/Rear 130/70-13M/C 63P
Dimensions
Length 93.3” (236.98cm)
Width 32.5” (82.55cm)
Height 41.3” (104.9cm)
Seat Height 25.8” (65.53cm)
Wheelbase 63.6” (161.54cm)
Ground Clearance 4.1” (10.41cm)
Dry Weight 408 lbs. (185kg)
Fuel Capacity 3.7 gallons (14liters)
-
07 Haziran 2006, 22:34
#12
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Yargıç Dredin motorunu seri imalata almışlar
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
07 Haziran 2006, 22:42
#13
250 cc cikmiymiş. kaç kilo peki
408 lbs ne kadar ediyo
-
07 Haziran 2006, 22:45
#14
Jet ski gibi olmuş
-
07 Haziran 2006, 22:53
#15
-
07 Haziran 2006, 23:05
#16
bana eski impalaları hatırlattı. gemi gibi. uzun mesafeler için iyidir.
-
07 Haziran 2006, 23:12
#17
-
07 Haziran 2006, 23:36
#18
kaç kilo peki
408 lbs ne kadar ediyo
-
07 Haziran 2006, 23:38
#19
-
07 Haziran 2006, 23:42
#20
G-Strider adlı üyeden alıntı
yazdık babuş, ilk sayfada hepsi
tamam. yeni yazmışsın. şimdi gördüm. sağol
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler