Merhabalar, RS200 için ıslak zemin ve fren performansı düşünüldüğünde hangi lastiği önerirsiniz ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
B1999 hata kodu ne demek bilen var mı? Tamircide bilmiyor :D
uzun kısa diye bişey yanma söz konusu değil. sadece motor serin havalarda tek marşta çalışıyordu. güneşin altında kalınca marş basıyor ama benzin pompası çalışmıyordu.pompa sesi gelmiyordu. biraz gölgede serinletince arkadaşı çalıştırıp gidiyorum. tamirciye götürdüm bu kodu veriyor cihaz dedi. yakıt pompası dedi ama içime sinmedi açıkçası. kimsede mantıklı bişe demiyor. anlamadım gitti valla. benzin pompasının içindeki motorun siparişini verdik. bakalım nolcak. daha 9000kmde motor.
Merhabalar, RS200 için ıslak zemin ve fren performansı düşünüldüğünde hangi lastiği önerirsiniz ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Pirelli Angel City, Michelin Pilot Street iyi diyorlar bir inceleyin.
@MrJ çok teşekkürler, Pirelli Angel City siparişini verdim.
Eski kaskım profilimdeki KTM orijinal kaskıydı (Marushin RS 999 olması lazım) onu da AGV K5 ile değiştirdim 5 seneyi doldurdu diye.
RS200 ün elime ulaşmasına 18 gün var, tek sorun o kaldı şimdilik
3-4 ay önce bajaj pulsar ns 200ümde çalışmama sıkıntısı olmuştu. sorun çözülmüştü. ama buraya yazmamıştım. bi kaç arkadaş msj attı nasıl çözdün diye? sorunu siteye yazmışsın ama çözümü yazmamışsın dediler. motosikleti sattım ama çözümü anlatayım. belki yaşayan olur bu sıkıntıyı.ki zaten yaşayacaklar
şimdi bu motosiklette, benzin pompasını ısınınca soğutan şey, yine benzindir. belli bir sınırın altına düşerseniz ısınan benzin pompasını soğutacak benzin kalmayınca,yanıyor. o yüzden yakıtı sonuna kadar kullanmayın. çeyrek deponun altına düşmeyin. yanan şey benzin pompası değil. benzin pompasının motoru. o yanınca, sabahları motor çalışır, akşamlarıda çalışır. ama gün içinde güneşte beklerse motosiklet,içindeki yakıt ısınıp genleşir ve yakıt pompasının motoru çalışmaz. zaten anahtarı çevirince gelen o tiz ses varya? o ses gelmez. servise veya tamirciye gidip internetten veya bayiden aldığınız yakıt pompası motorunu değiştireceksiniz. 2023 haziran ayında 500-tl idi. size kalkıp abi yakıt pompasını komple değiştirilmesini önereblirler. bence yapmayın. ilk önce motorunu değiştirin. çünkü komplesi 2023 haziran ayında 5000-tl idi.
benim sorun bu şekilde çözüldü. sonuna kadar kullanmayın yakıtı. bide parça fiyatlarına bakın internetten.
NOT: BURSA-İNEGÖLDE YAŞAYAN KARDEŞLERİM VARSA, MUAMMER DİYE BİR TAMİRCİ VAR,ONA GİTMEYİN. FIRSATÇININ TEKİ. 500-TL OLAN O PARÇAYI 1500 TLYE SİPARİŞ VERDİM DEDİ. ÜZERİNEDE 1000-TL İŞÇİLİK ALDI KANSIZ.
ki ben atlet çorap alırken bile araştıran insanım. nasıl düştüm bu oyuna anlamadım. neyse vardır bir hikmeti.
selametle...
Arkadaşlar merhaba, arama motorlarında, sitede arattım ancak bilgiye ulaşamadım. Daha önce başına gelen var mı merak ettim açıkçası. Sorunum şu; RS 200 motorumu çalışmıyorken veya boştayken durduğu yerde hareket ettirmesi(örneğin biraz geri gelme) çok zor oluyor. Arkadaşımın CBR250'sini kuş gibi elimle veya üzerinde sağa sola hareket ettirebilirken benimkini birkaç cm bile oynatmak için aşırı güç sarfetmek gerekiyor. Ustaya sordum, ön kaliper sıkıyor dedi ama 14000km'de daha disk vs hiç değişmemiş ön frende de sıkıntı yok. Sizce doğru olabilir mi? Pulsarlarda bu sorun kronik mi, bana özgü mü? Cevaplayabilirseniz çok sevinirim teşekkürler şimdiden.
disk yamulması cok sık görülüyor, mesela benim ön diskte çok ince bir yamulma var. ince bir ses geliyor balataları elli bir noktaya kadar aşındırdıktan sonra ses azaldı. ustalara da gösterdim bunun için diski değiştirmeye gerek yok dedi.
muhtemel sizde de benzer bir durum olabilir ancak oynatırken bu derece zorluk cıkartan bir motor sürerken de sıkıntı yaratır. motorun orta sehpası yok sanırım, bir şekilde tekerleri boşa alıp eliinizde tekeri döndürmeyi kontrol edin, hangisi size karşı koyuyor ya da hangisinin ivmelenmesi noemale göre daha erken sona erip duruyor onu tespit edin.
bunlarda problem yoksa motora binmeden elinizde hareket ettirip kontrol edin bir de.
ben arkadaşın rs200 üne bindiğimde böyle bir durumla karşılaşmadım; ha dersen aerodinamik konusu, cb250r ı cok rahat geri ittirirken ns200ümü daha zor ittiriyorum. ama sizinki gibi zorlanmıyorum
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
Hocam tekrar çok teşekkürler, söylediklerinizi denedim gerçekten ön tekerlek kilit neredeyse. Elimle bile zor döndürebiliyorum sehpadayken. Diske baktım bir yamukluk göremedim, zaten zorlanma yer yer deği, sürekli. Artık başka bir ustaya götürüp sorun kaliperde mi nerede çözeceğiz.
Merhaba, grup hala aktif mi acaba?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)