Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
31. sayfa BirinciBirinci ... 212930313233 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar RS 200 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #601

    Üyelik
    17 Nisan 2017
    merhabalar rs 200 almayı düşünüyorum whatsapp grubuna ekler misiniz ? 2016 modeli 11500 lira 2017 si ay sonunda gelecekmiş 13500 lira. hangisini almak mantıklı ? eskişehirden olan var mı test sürüşü de yaptırmıyor bayiler...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #602
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    6.000 km civarı cbr 250, 1.000 km civarı RS 200 kullandım. Kendimce biraz değerlendirme yapacağım.

    Şuan şehiriçi kullanamn için sana 1 aylığına bir motosiklet vereceğiz hangisini verelim deseler tercihimi rs200 den yana kullanırdım.
    Abs olması çok büyük bir avantaj, gidonun dik olması güzel bir avantaj, bu şekilde cbra nazaran hiç yorulmuyorsun.

    CBR ın süspansiyon sert, yani RS200 e göre daha bi racing gibi. Kullanım olarak RS200 e göre rahatsızsın.

    Şehiriçi trafikte cbr ile ileriyi pek göremiyorsun motor alçakta kalıyor trafiği okuyamıyorsun ama RS200 dik ve biraz yüksek olduğu için trafikteyken ilerdeki arabaları cbr a göre çok daha iyi görebiliyosun bu da senin akıcı ve daha güvenli sürebilmeni sağlıyor. Abs olduğu için yani frenlerine güvendiğin için trafikte çok daha agresif kullanabiliyorsun.

    Malzeme kalitesi cbrdan düşük, parça kalitesi de düşük ama iş görür yani kötü değil.


    Tip ve şekil olarak cbr önde. Uzama olarak cbr daha önde. Malzeme kalitesi olarak cbr daha önde. Cbr güzel uzuyor RS200 ün ara hızlanmaları daha ideal gibi geldi bana. Cbr granajları sayesinde bacaklara az rüzgar alıyor ama RS200 granajları rüzgarı kesmiyor bacaklara rüzgar geliyor, dik olduğun için de cbr a nazaran göğüse biraz daha çok rüzgar geliyor

    Kullanım rahatlığı olarak RS200 önde. Aydınlatma olarak RS200 önde. Abs var fren olarak RS200 önde. Cbr dan daha ucuz olması tercih edilebilirliği arttırıyor. Güç olarak da gayet yerinde bir gidişi var.

    Rs200 ün altı biraz yüksek olduğu için kaldırım vs çıkarken-inerken alt taraf vurcak mı falan diye çok düşünmüyorsun bu konuda da cbr dan daha kullanışlı.


    (Cümleler karışık -devrik olabilir telden giriyorum.)

  3. #603
    Mr Joseph - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS200
    Beni de whatsapp grubuna alırmısınız. Dün 0 rs aldım.
    Bi kaç şey danışıcam.

  4. #604

    Üyelik
    15 Kasım 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200 RS
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6.000 km civarı cbr 250, 1.000 km civarı RS 200 kullandım. Kendimce biraz değerlendirme yapacağım.

    Şuan şehiriçi kullanamn için sana 1 aylığına bir motosiklet vereceğiz hangisini verelim deseler tercihimi rs200 den yana kullanırdım.
    Abs olması çok büyük bir avantaj, gidonun dik olması güzel bir avantaj, bu şekilde cbra nazaran hiç yorulmuyorsun.

    CBR ın süspansiyon sert, yani RS200 e göre daha bi racing gibi. Kullanım olarak RS200 e göre rahatsızsın.

    Şehiriçi trafikte cbr ile ileriyi pek göremiyorsun motor alçakta kalıyor trafiği okuyamıyorsun ama RS200 dik ve biraz yüksek olduğu için trafikteyken ilerdeki arabaları cbr a göre çok daha iyi görebiliyosun bu da senin akıcı ve daha güvenli sürebilmeni sağlıyor. Abs olduğu için yani frenlerine güvendiğin için trafikte çok daha agresif kullanabiliyorsun.

    Malzeme kalitesi cbrdan düşük, parça kalitesi de düşük ama iş görür yani kötü değil.


    Tip ve şekil olarak cbr önde. Uzama olarak cbr daha önde. Malzeme kalitesi olarak cbr daha önde. Cbr güzel uzuyor RS200 ün ara hızlanmaları daha ideal gibi geldi bana. Cbr granajları sayesinde bacaklara az rüzgar alıyor ama RS200 granajları rüzgarı kesmiyor bacaklara rüzgar geliyor, dik olduğun için de cbr a nazaran göğüse biraz daha çok rüzgar geliyor

    Kullanım rahatlığı olarak RS200 önde. Aydınlatma olarak RS200 önde. Abs var fren olarak RS200 önde. Cbr dan daha ucuz olması tercih edilebilirliği arttırıyor. Güç olarak da gayet yerinde bir gidişi var.

    Rs200 ün altı biraz yüksek olduğu için kaldırım vs çıkarken-inerken alt taraf vurcak mı falan diye çok düşünmüyorsun bu konuda da cbr dan daha kullanışlı.


    (Cümleler karışık -devrik olabilir telden giriyorum.)
    Yazdiklarinizda haklisiniz, RS 200 tam bir baslangic motosikleti bence.

    125cc alsaniz gucu kisa bir sure sonra yetersiz geliyor, bu makine baslangic icin ne cok guclu ne de cok zayif. Ilk haftalar 7.000devirin altinda kullanmaya dikkat ettikten sonra guc konusunda hicbir sorun yasanmaz.

    ABS zaten aceminin olmazsa olmazi diyebilirim ama acemide olsa tecrubelide olsa ABS ciddi anlamda bir gereklilik.

    Oturus pozisyonu bu sinifta en soft racing RS 200, bu da ss ile yeni baslangic yapmak isteyenlere kullanimi cok basite indirgiyor.

    Ruzgar korumasi cidden zayif, hadi goguse dik oturustan dolayi digerlerine oranla fazla ruzgar almasini anlarim da bacaklara gelen ruzgari kesme konusunda da pek basarili degil. Cok suratli bir makine olmadigi icin ruzgar aslinda pek sorun yaratmiyor ama anlatmak istedigim rakiplerine gore bu konuda bir adim geride oldugu yoksa bu sinifta ciplak motosikletlerin kullaniminda dahi ruzgar sorun teskil etmiyor.

    RS 200'un kalkisi, esnekligi cok iyi. Whatsapp grubumuzda cbr'in da R25'in de RS 200 ile drag videolari var. RS 200 ilk 3 vitesinde iki makineninde onunde ama sonradan digerleri ayiriyor.

    Birde benim tekrar dikkat cekmek istedigim bir konu daha var. NS 200 f/p urunu olarak bilinen bir motosiklet. NS'in uzerine sadece grenaj ve ABS unitesinin fiyatini ekleyince bile RS'in satis fiyatina geciyor ki RS'in daha bircok avantaji var; celik fren hortumlari, mercekli farlar, ledli sinyal ve stoplar, tasarim, NS'deki kronik hatalarin olmamasi, yaris tipi egzozu gibi. RS'e pahali diyenler var ama bu sekilde dusununce fiyat/performans konusunda NS'den bile ustun. Sinifinda zaten bu makineden daha ucuz bir racing yok

  5. #605
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    rs başlangiç motoru olmamalı bence
    acemi birisi kullanacagı zaman mutlaka düşecektir
    grenajları bir çok masraf ve birde seri motor,
    kısa surede olsa 125-150 cc motorla biraz tecrübe kazanılıp alımsa daha iyi olur kanaatindeyim.

  6. #606

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Balıkesir/İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 500
    Bu motorlara koruma takozu takabiliyor muyuz, biraz baktım takılmaz filan dedilerde merak ettim çözüm bulabilen var mı diye.

  7. #607

    Üyelik
    15 Kasım 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200 RS
    Alıntı karaca3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rs başlangiç motoru olmamalı bence
    acemi birisi kullanacagı zaman mutlaka düşecektir
    grenajları bir çok masraf ve birde seri motor,
    kısa surede olsa 125-150 cc motorla biraz tecrübe kazanılıp alımsa daha iyi olur kanaatindeyim.
    Grenaj konusunda haklisiniz, ayakligi acmayi unutup oldugu yere yatirsaniz bile hatri sayilir bir masraf aciyor ama yeni baslayanlardan surekli duydugumuz cumle "kurye gibi gorunmek istemiyorum". O zaman su sekilde bir duzeltme yapayim, illa ss tarziyla baslangic yapmak istiyorum diyorsaniz RS 200 tam bir baslangic motosikleti ama goruntu benim icin sorun degil diyorsaniz acemilikte tabiki ciplak bir model daha avantajli olur.

    Alıntı Emron adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorlara koruma takozu takabiliyor muyuz, biraz baktım takılmaz filan dedilerde merak ettim çözüm bulabilen var mı diye.
    Evet, koruma takozu takilabiliyor

  8. #608

    Üyelik
    06 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul Fatih
    Motosikleti
    Pulsar 150NS>CBR125R>PULSAR RS200>CBF150>CB125F
    Siyah rs'den stickerları söken var mı arkadaşla?

  9. #609

    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    Kadıköy
    Motosikletin amortisör ve süspansiyon ayarını, kalitesini sevdim. Şu delik deşik asfaltta daha kötü performans vermesini beklerdim kısa bir süredir test ediyorum ve özellikle bu konuda yüz güldürüyor. Bel ve sırt ağrıları çekenlere duyurulur.🙄

  10. #610
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    650 mt
    Alıntı karaca3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rs başlangiç motoru olmamalı bence
    acemi birisi kullanacagı zaman mutlaka düşecektir
    grenajları bir çok masraf ve birde seri motor,
    kısa surede olsa 125-150 cc motorla biraz tecrübe kazanılıp alımsa daha iyi olur kanaatindeyim.
    Adam güzel motora bineceğim, düştüğümde de yaptırırım önemli değil diyebilir. İllaki düşecek diye bir şey yok. Düştüğünde grenajlar kırılacak diye bir şey yok. Ha güçlü motor düşük cc ile başlasın derseniz onu anlarım. Ben kaldırımdan inerken düştüm manetle ayna kırıldı grenaja hiç bir şey olmadı. Ayrıca düşünce en son derdi grenaj olur insanın.
    tayis73 bunu beğendi.

  11. #611

    Üyelik
    30 Nisan 2017
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Hayırlısıyla 2017 RS 200 siparişini verdim. Sizlere gelişmeleri ve merak eden arkadaşlar için motorumu anlatmak için üye oldum. Motor dün bayiye gönderilecekti 2-3 güne gelir dediler beklemedeyim

  12. #612

    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    Alıntı guard adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlısıyla 2017 RS 200 siparişini verdim. Sizlere gelişmeleri ve merak eden arkadaşlar için motorumu anlatmak için üye oldum. Motor dün bayiye gönderilecekti 2-3 güne gelir dediler beklemedeyim
    hayırlısı olsun hocam, kazasız belasız binmen dileğiyle

  13. #613

    Üyelik
    30 Nisan 2017
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    2017 mi aldınız 2016 mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

    Alıntı Mr Joseph adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beni de whatsapp grubuna alırmısınız. Dün 0 rs aldım.
    Bi kaç şey danışıcam.
    Soruyu size sordum alıntı yapmayı unuttum önceki mesajda

  14. #614

    Üyelik
    17 Nisan 2017
    ayna değiştirenler hangi aynayı taktınız ?

  15. #615

    Üyelik
    30 Nisan 2017
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Pazartesi günü motorumu aldım. Ruhsat işlemlerini hallettim. Merak edenler için 205 TL ruhsat için ödedim 317 TL sigorta bedeli çıktı.

  16. #616

    Üyelik
    04 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul Beylikdüzü
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar RS 200
    RS AİLESİ TÜRKİYE MOTOSİKLET KULUBÜ İLE HALA TANIŞMADINIZMI RS SAHİBİYSEN VE BİZDEN HABERDAR DEĞİLSEN SENİDE ARAMIZA BEKLİYORUZ 05515507090 A WHATSAPPTAN MESAJ ATIP ULAŞABİLİRSİNİZ TÜM TÜRKİYEDEKİ RS SAHİPLERİNİ TEK ÇATI ALTINDA TOPLAMAYI AMAÇLAYAN FAN CLUP NİTELİĞİNDE KEYİFLİ BİR AİLEYİZ OLUŞUMUMUZ RS SAHİPLERİNE ÖZELDİR TEKERİNİZ DÜZ BASSIN KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER DİLERİM LÜTFEN BU MESAJI İLGİLENEN HERKES İÇİN PAYLAŞIN İLETİN
    AYCAN BURAK TOPLU - RS AİLESİ TÜRKİYE MOTOSİKLET KULÜBÜ BAŞKANI
    TrkSngl bunu beğendi.

  17. #617

    Üyelik
    08 Haziran 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200ns
    Alıntı guard adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pazartesi günü motorumu aldım. Ruhsat işlemlerini hallettim. Merak edenler için 205 TL ruhsat için ödedim 317 TL sigorta bedeli çıktı.
    selamlar, yaşınız kaç ve üzerinize olan ilk motor mu acaba?

  18. #618
    webingo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Aynalar muzdarip olarak ben kendim cbr 250r aynası aldım takım olarak 110tl direk sımdı motosıklete taktım şükür artık sagımı solumu gorebılıyorum ayna kapatıp gezmeme gerek yok Yalnız komple takmanıza gerek yok o boru gibi kısmından takmanız kafi aynayı altı orjınal kalabılır

  19. #619

    Üyelik
    04 Haziran 2017
    Ben de almayı düşünüyorum da WhatsApp grubuna girebiliyor muyuz?

  20. #620

    Üyelik
    15 Mayıs 2017
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    19 kuruş bu motorun yakacağı maksimum değer zaten, az yaktırmamışsınız yani. Yokuş yukarı 150'ye çıkma olayını kimse ciddiye almayacaktır çünkü gerçekten yokuş varsa 110km'de bile zor tutunuyor motor.
    24 beygir ya motoru 6 viteste bile tekere gelir


31. sayfa BirinciBirinci ... 212930313233 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)