1. Selam Aleyk Herkese. Arkadaşın isabetli açıklamaları için teşekkür ederim. Kullandığım RS200 için, yakıt tüketimi hakkında söyledikleri eksiksiz doğru. Günübirlik yaptığım gezilerde, ortalama 120-130 km hız ile 400km'lik seyahatlarda 9,5 Lt benzin tüketimim oluyor.
2. Rodajını zorlamadan gerçekleştirdim. Bunun, sonraki kullanımlarda etkisini gördüğümü düşünüyorum. Ben 76 kg kilom ile kesiciye girmeden 152km hızı rahat görüyorum. Bu hızın üstüne çıkmadım daha.
3. Motor şuanda garajda. Soğuk görmüyor. 3 hafta hiç çalıştırmamıştım. "cxe" arkadaşın da dediği, marşa bastığımda çalıştı fakat gösterge paneli çalışmadı. Gösterge panelinde "H:07" ve "dtA 3,1" ikazı yazıyor. Resmini çektim ama buradan paylaşmasını gerçekleştirmedim :( Bu konu hakkında yardımcı olmanızı isteyecektim, ben sormadan önce açıklanmış zaten )
Herkese kazasız keyifli binişler.
Arkadaslar dun hava iyi diye akuyu sarjlamak amaciyla biraz gazlayim dedim.su dta sorunu bendede var isininca geciyo.yalniz lakin velhasil ben bi formul buldum gibi.birisi dener ve tastiklerse problemimiz cozuldu demektir.formul cok basit.ben herzamanki gibi motoru calistirdim ve ekran gelmedi.sasirmadim bile.neyse hava soguk ustundeyim motorun.1. Vitesteyken vites kolunu assaga dogru sanki daha vites varmis gibi iktirdim.soguktan dolayi istemsizce.veee ekran hata verip sak diye geldi.calistirirken ve calistiktan sonra debriyaz sikili sekilde vitesi bol bol asaga vurdurun.bi Allahin kulu denesin.benim motora mi ozgu yoksa olayi cozduk mu die.kesin bilgiyse hemen yayalim arkadaslar )))
Deneyen yazarsa forum gorevini yerine getirmis demektir.saygilar
Denemeyin.ben,kimse denemedi diye tekrar denedim.video cekecektim sozde.ama olmadi.ilginc!!
RS 200 un servis manuel ini bulabilen var mi?
Yanlış anlamadıysam, ekranda yanan servis anahtarı ışığının nasıl söndürüldüğünü soruyorsun.
"M" (Menü) tuşu ile "Trip 2" seçilerek, aynı anda "M" ve "S" ye 3 saniye süreyle basılı tutulduğunda bakım simgesi ekrandan kaybolur.
"M" (Menü) tuşu ile "Trip 1" seçildiğinde, aynı anda "M" ve "S" ye 3 saniye süreyle basılı tutulduğunda ise saat ayarını gerçekleştirebiliyoruz. Saat yanıp söndüğünde "M" ile saati (saat 1-12 arası çalışıyor), "S" ile dakikayı ayarlayabiliriz. Saati güncelledikten sonra tekrar "M" tuşuna basarak kaydedilir.
"ODO" sabittir. Yapılan toplam kilometreyi gösterir. Sıfırlanmaz.
"Trip 1" sıfırlanabilir. "Trip 1" seçili iken "S" butonuna 5 saniye kadar basılı tutulduğunda sıfırlanır. İsteğe bağlı kullanılır.
Örneğin; ben depoyu fullediğimde sıfırlarım. Bir depo ile kaç km gittiğimi takip ederim.
"Trip 2" sıfırlanabilir. "Trip 2" seçili iken "S" butonuna 5 saniye kadar basılı tutulduğunda sıfırlanır. İsteğe bağlı kullanılır.
Örneğin; günübirlik yapacağım bir gezide toplamda kaç km mesafe katetmişim, ona bakabilirim.
Örneğin; yağ değişimi yapıldığında sıfırlayarak bir sonraki yağ değişimine kadar kaç km yol yapılmış, takibi yapılabilir.
NOT: Kullanım Kılavuzunda yağ değişimi süresi hakkında net bir bilgi yer almıyor (arabalardaki gibi, sabit 8 bin veya 10 bin km'de bir gibi). Yağ kontrolü için yapılması gereken:
MOTOR YAĞI SEVİYESİ KONTROLÜ
Her gün aracınızı kullanmadan önce, üst sınır ve alt sınır işaretleri arasında olması gereken yağ seviyesini kontrol edin.
Motor yağ seviyesini kontrol etmek için aşağıdaki işlemleri takip edin.
1. Motoru çalıştırıp, birkaç dakika rölantide çalıştırın.
2. Motoru durdurun ve 2-3 dakika bekleyin.
3. Motosikleti düz bir zeminde dik tutun ve seviye camından
yağ seviyesine bakınız. Yağ seviyesinin üst sınır işareti ile
alt sınır işareti arasında olup olmadığına bakın.
4. Gerektiğinde üst limit seviyesinin hemen altına (0,8 mm
altına) gelecek şekilde önerilen yağ ile dolum yapın.
5. Dolum kapağını yerine yerleştirip, çevirerek sıkın ve yağ
sızıntısı olup olmadığını kontrol edin.
olarak kılavuzda yazmışlar.
Herkese iyi akşamlar.
MERHABA ARKADAŞLAR SOĞUTMA SIVISI AZALMIŞ NE EKLEMEMİ ÖNERİRSİNİZ.SADECE CASTROL RADİCOOL KOYSAM YETERLİ Mİ.BU ANTİFİRİZ OLARAK GEÇİYOR.SOĞUTMA SIVISI VE ANTİFİRİZ AYNI ŞEYLER Mİ NE EKLEMELİYİM?
Bir alternatif daha eklemek istiyorum, ekrandaki bakım anahtarı uyarısının silinebilmesi için.
Motor kapalı iken "M" tuşunu basılı tutuyoruz. Bu halde motoru çalıştırıyoruz. Bir süre sonra bakım anahtarı yanıp sönmeye başlar. "M" tuşunu bırakıp "S" tuşu basılı tutulur. Birkaç saniye sonra anahtar sönecektir.
İşlem tamam.
(Bu açıklamayı yapma gerekliliği duydum. NS 200 ile RS 200 arasında bu gibi farklılıklar var sanırım. Bahsettiğim her iki yöntemi de denemekte fayda var.)
Arkadaşlar öncelikle herkee kazasız sürüşler dilerim,
150 ns imi yeni sattım özellikle uzun yol görüntü ve pulsardan memnuniyetim açısından rs200 almayı düşünüyorum,sayfaların tamamını okudum ama kullanıcı az galiba bu motorun forum pek sessiz. neler söylersiniz 150 ns ten sonra alınır mı,bir ön jant kırılma muhabbeti dolandı bi ara ortalıkta önceden,alırsam uzun yıllar satmayıp kullanmayı düşünüyorum bakımları aksatmassak 50binleri görürmüyüz akü kalitesi nasıldır ,görüşleriniz nelerdir
Arkadaşlar cevap gelmedi ama siyah sıfır 150 rs ile aranızdayım.100 km oldu dikkatli rodaj yapmaya çalışıyorum. motor çalışırken benzin deposunun altından ince vızıltı gibi bir ses geliyor.(kontağı açtığımızda göstege yukarı gidip gelirken çıkan ses varya o sesin daha kısık ama devamlı hali.)
Normal bişey mi acaba sadece bende mi var bilemedim.
Arkadaşlar rs 200 ün ön arka lastik basınçlarını öğrenebilirmiyim malum kış şartlarında basınç düşmüştür
Kardes forumunu arastir.70 bin km leri goren bile var.zaten 200 ns ile ayni.ben memnunum.jant her ciddi kazada her motorda olabilecek bisey.japon kitmaz die garanti yok.kazaya bagli sonucta.aku tirt.degistirsen super olur ama degistirmesende olur
Dün 500 bakımı icin bayiye gittim, 430km falandı bayiden cıktıgımda kilometre 68di ve yanımda cbr125li arkadaşımda vardı, neyse bayiden cıktık biraz dolaştık benim kilometre saati 520leri göstermeye başladı fakat cbr125de gün boyu 120km yaptıgımızı gösteriyordu bu durumla alakalı fikri olan varmı ??
bayiye 1 haftadır gidip gidip geliyorum. bu ay ki bordro mu alınca kredi ile alıcaktım motoru. bu sabah gittiğimde fiyatının 13.650tl olduğunu söyledi . almaktan vaz geçtiğimi söyleyince birilerini aradı ve salı gününe kadar 11.500e verebileceğini söyledi. bakalım. bordro yu alırsam o güne kadar alıcaz inşallah bizde. herşey kadere kaldı .
Beyler motoru sattım gibi ve cc yükseltmek için ve abs'li olduğu için rs düşünüyorum yoksa ns almayı düşünüyordum. Ne dersiniz abs için bile olsa değer mi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)