Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
27. sayfa BirinciBirinci ... 172526272829 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar RS 200 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #521

    Üyelik
    19 Kasım 2016
    Şehir
    Afyonkarahisar
    garantiye dokunuyormuymuş?Siz memnun kalırsanız gelip bende yaptırırım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #522
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    650 mt
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abs sadece ön tekerde var. Ön tekeri yağmurda kolay kolay kaydıramazsın. Arka teker kilitlendiği halde Abs ön freni pompalamış olabilir mi ?
    Ön teker neden kaymıyor yağmurda onu anlamadım üstad.

  3. #523

    Üyelik
    02 Mayıs 2015
    Motosikleti
    LIFAN LF250B
    Merhaba arkadaşlar. Sarı kızımı satıyorum. İlgilenen olursa buyrun link:
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-ilk-sahibinden-pulsar200rs.sikintisiz.bu-fiyata-abs-li-motor-yok-357398860/detay/

    Mayıs 2016'da trafiğe çıktı.

    Servis bakımlı, iki yıl garanti devam ediyor. Tüm bakımları motoru bizzat aldığım Oktay Motor'da yapıldı. 10 bin bakımını yapıp yola devam edeceksiniz...

    Kazasız, hasarsız, sorunsuz motor. Doğru düzgün çizik bile bulamazsınız. ABS'li.

    Yakıt tasarrufu mükemmel. Sakin kullanılma şehiriçi 10-11 kuruş. Zorlayarak maksimum 14 kuruş gördüm. 50 tl ile şehir içi 400 km yapıyor. Kendi sınıfında üç bujili tek motor. Bu yüzden muadilleri arasında tasarruf konusunda lider.

    Motorsikletin yağını bile özel olarak Alman Liqui Moly TAM SENTETİK kullandım. 700 bakımı ve 5000 bakımı Oktay Motor'da yapıldı. (150+150: 300 TL)

    Terleme önleyici sele koruma taktırdım.

    Motorumdan memnunum, cruiser tarza geçmek için satıyorum. Kullanmaya devam ettiğim için km artacaktır.
    TAKAS KESİNLİKLE YOK! SADECE NAKİT

    Sünnet babında makul pazarlık olur.

    Mesajla iletişime geçiniz.

    TEKRAR SÖYLÜYORUM TAKAS YOK!!

    Tek silindir, su soğutmalı, üç bujili motor

    Max. hız 155

    ABS

  4. #524
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Bu motosikletin 10-11 kuruş yakması ?

  5. #525
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Arkadaşlar lütfen yakıt tüketimi konusunda yalan söylemeyin. Bu motosiklet hızlı kullanıldığında 4 litre/100km yi geçiyor.

    Ayrıca 150de kesiciye giriyor alet nasıl 155 yapacak?

  6. #526

    Üyelik
    02 Mayıs 2015
    Motosikleti
    LIFAN LF250B
    Beyler yalan söylediğim falan yok rica ederim. Neredeyse 10 bin km kullandım aleti. Ben şahsen 140a kadar çıktım. Daha gideri vardı basmadım! Arkadaşım 150 yaptı, 155 yapanlar varmış. O yüzden maksimum dedim!
    Ayrıca SAKİN KULLANIMLA yani 70-80 KM hızlarla gidilirse 10-11 kuruş yakıyor. Aksini iddia edene kanıtlarım. Zorlayarak 14 kuruş gördüm diyorum. Bu motoru 15 kuruş yaktırmak için epey uğraşmak lazım. Tabi benzini litresi 5 TL'den almıyorsanız! Bilip bilmeden sallamayın!

  7. #527
    RedCBR125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2016
    Şehir
    İZMİR. Karşıyaka.
    Motosikleti
    z-ones180 CBR125 CBR250 CBF150 YZFR125 YZFR25
    Benim amcamın oğlu 168 görmüş hocam son hızı 168. Kesin ve net bir bilgi. Yayalım bu bilgiyi herkes bilsin faydalansın.

    Motosikleti çalıştırmayınca 0 kuruş yakıyor. Bunu da bilgilere ekleyelim önemli birşey yani ilerlemeyince yakmıyor. Almak isteyenler alırken bunu da göz önünde bulundursunlar önemli bir artı... Topspeedi de yazdım bu da önemli.

    Amcaoğlu kesin görmüş he tereddüt etmeyin yayalım.

  8. #528

    Üyelik
    02 Mayıs 2015
    Motosikleti
    LIFAN LF250B
    Alıntı RedCBR125 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim amcamın oğlu 168 görmüş hocam son hızı 168. Kesin ve net bir bilgi. Yayalım bu bilgiyi herkes bilsin faydalansın.

    Motosikleti çalıştırmayınca 0 kuruş yakıyor. Bunu da bilgilere ekleyelim önemli birşey yani ilerlemeyince yakmıyor. Almak isteyenler alırken bunu da göz önünde bulundursunlar önemli bir artı... Topspeedi de yazdım bu da önemli.

    Amcaoğlu kesin görmüş he tereddüt etmeyin yayalım.
    hastalıklı bir ruh yapısı. Git geyiğini başka yerde yap!

  9. #529

    Üyelik
    15 Kasım 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200 RS
    Merhaba arkadaslar, RS 200 hakkinda arastirma yapan arkadaslar cok fazla kullanici yorumu goremiyor. Kendi motosikletimden edindigim tecrubeler hakkinda bilgi vermek istiyorum. Motosikletim 6000 KM yaklasti.

    DEZAVANTAJLARI
    -Yuksek gidon.
    Aslinda bu durum bazi kullanicilar icin avantajda olabilir ama racing otursuna sahip olmadigini belirtmek isterim. Performansli kullanimda depoya yatilabiliyor ama o sekilde motosikleti kullanmak pek ergonomik degil. Sehir icinde ve uzun sureli suruslerde diger racinglerden daha rahat.

    -Ruzgar korumasi tam bir racing degil.
    Bunun sebebini yuksek gidondan dolayi dik bir oturus oldugu icin. Depoya yattiginiz zaman ruzgar kesiliyor ama o sekilde surekli seyahat etmek bu motori icin pek uygun degil. Tabi bir naked kadar da ruzgar almiyor.

    AVANTAJLARI
    -Fiyat
    Bu segmantta bu fiyata baska motosiklet yok. NS cok ucuz, cok iddiali rakamdan veriyorlar diyenler bu motosiklete nasil pahali diyor anlamiyorum. NS 8300 TL, RS 10300 TL, bayiden bayiye fiyatlarda biraz fark oluyor ama ortalama iki model arasinda 2000-2500 TL fark var. Kuralkanin sayfasindan yedek parca bolumune girin, ABS unitesinin 2238 TL oldugunu goreceksiniz. Yine ayni sayfadan grenaj fiyatinin 1000 TL uzerinde oldugunu goreceksiniz. Ustune sifinda hic bir modelinde olmayan mukemmel performansa sahip mercekli far sistemi veriyor. Led sinyal ve stoplar, gunduz fari, yaris egzozu (ki kendine has, bence digerlerinden cok farkli bir sesi var), celik fren hortumlari, yeni tip gosterge paneli NS de bulunmayan diger ekipmanlar. Kusura bakmayin arkadaslar ama RS in pahali oldugu hakkinda yorum yapanlarin ya bunlardan haberi yok yada modele camur atiyorlar. Ayrica sunu da belirteyim dolar 2,80 iken fiyat 10300 TL idi, suan dolar 3,40 seviyesinde, kaba bir dogru oranti yaparsaniz bu motosiklet 2017 mart ayindan sonra 11990 in altinda satilmasina imkan yok hatta 12500u asabilir 12990a kadar yolu var. Tabi kur farkindan dolayi NS ve diger markalarda oldugu yerde saymayacagi icin bu motosiklet yine cazip kalacak.

    -ABS
    Yil 2017 olacak hala ABS gerekli mi, fren mesafesini uzatiyormus, ABS fren kullanmayi ogrenmenizi engeller konulari forumda donuyor. ABS gerekli ki euro 4 standartinin icinde yer almis. ABS fren mesafesini uzatir, evet, ama ABS cogu zaman devreye girmez hatta sahsen acaba sistem calisiyor mu, uzun zamandir aktif olmadi, dur sunu bir kontrol edeyim dedigim oluyor. ABS artik bu durum seni asti diyerek son evrede devreye giriyor ve tek amaci frenleme esnasinda on tekerin kilitlenmesini onleyip seni dusurmemek bu sirada da sana manevra sansi vermek. ABS olunca fren yapmak ogrenilmezmis... ABS yine tekrar ediyorum surekli calisan bir sistem degil, son evrede duruma el atar, ABS olmasa sen zaten asfaltta olacakdin. Ilk insanlarin atesin elini yakmasini cani yanarak ogrendigi gibi ABS olmayinca on teker kilitlenip asfalta suratiminin surtmesini zor yoldan ogrenmek istiyorum diyorsan karar senin. Arka frende ABS yok ama olsaydi ne kadar verimli calisirdi tahmin edemiyorum cunku agirlik dagilimi ve lastik faktoru birlesince arka teker kolay kilitlenir hale geliyor, bu durumda ABS surekli devreye girerek ekonomik omrunu doldurmasi cok surmez sanirim. Ayrica ABS sisteminin Bosch marka oldugu belirtip sistemin gayet stabil calistigini soylemem gerekir.

    -Frenler
    Uzerinde by bre marka (ki bu markanin Brembo nun dusuk cc motosikletler icin uretim yapan hindistan fabrikasi oldugunu biliyoruz) kendini kanitlamis fren sistemi var. Ayni markayi KTM de kullaniyor, bu da kalitenin seviyesini gosteren bir ornektir. Ayrica fren sistemi celik fren hortumuyla desteklenmis. Uzerindeki lastikler isindiginda frenleme gayet basarili, lastikler daha kaliteli olursa frenleme cok daha iyi seviyeye gelir.

    -Mercekli Projeksiyon Farlar
    Kullanmayan yada gormeyen birisine abartiyorum gibi gelebilir ama farlar cogu yeni model arabalarla dahil yarisabilecek seviyede.

    -Yeni Tip Gosterge Paneli
    Bu durum aslinda pek avantaj sayilmaz, zira cok daha modern ve kullanisli gosterge paneline sahip modeller var ama ortalama bir kullanici icin yeterli. Gosterge paneli gayet havali ve modern bir gorunume sahip. vites yukseltmek icin yanan turuncu lamba falan ayri bir hava katiyor. Vites gostergesi yok ama motosikleti 2 hafta kullanan birisi icin bu problem degil, zira devir-hiz iliskisine bakarak bile kacinci viteste oldugunu rahatca anlarsin. Hararet gostergesi yok, hararet riskli seviyeye gelince ariza lambasini yakiyor. Kolay kolay hararet etmeyecek bir makina oldugu icin gosterge sart degil ama sabah ilk calistirmada isindigini anlamak icin daha iyi olurdu.

    -Aynalar icin bir avantaj degil ama kullanimiyla alakali bir duruma dikkat cekmek istiyorum. Aynanin dibinde 2 kucuk cizgi var(biri aynanin uzun direk gibi olan kisminda digeri de aynanin baglanti yerinde). Bunlar ust uste gelmeden dogru ayari yakalamaniz zor. Buna dikkat ederseniz aynanizi degistirmeye gerek kalmadigini goreceksiniz.
    -Isiklandirmali elcikler gece motosiklete ayri bir hava katiyor. Ayrica lastikli elcik ve ayakliklar titresimi el ve ayaklara daha az iletiyor.

    -Genis depo ve genel olarak buyuk boyutlar gorunumu ust seviyeye cikarmis. Mesela r25 in deposu kucuk o nedenle ustune binince bana iyi hissiyat vermedi. Lastikler ince olmasa yan yana duran yuksek cc motosikletlerden ayirmak cok zor olur. Surucu gayet ferah ve genis oturabiliyor ama her racing de oldugu gibi bunda da artci dar bir yere sahip. Gizlenmis artci tutamaklari tasarim olarak cok iyi ama pek islevsel degil, gerci racing motosiklette artcinin tutmasi gereken yer orasi degil. Sele yuksek ve iki parca bu nedenle spor bir gorunum var.

    -Yakit Tuketimi ve Performans
    Yakit tuketiminde sinifinin lideri. Bir depo ile (ortalama 50 TL ye doluyor) 400 Km yol alabiliyor yani 2,5LT / 100 KM tuketime sahip. Perfomansli kullanimda asiri fark etmiyor, yakit tuketimini 19 krs uzerine cikarmak kolay degil. Bu konuda 3 bujili atesleme sistemi gorevini gayet yerine getiriyor diyebilirim. 200cc bloktan bu gucu almak kolay degil. Enjeksiyon sistemi Bosch marka. 0-100 8 sn civarinda, duz yolda 152 de kesiciye giriyor, 0-152 30-35 sn civarinda. NS 167 goruyor, bu motor grenajli ama 152 goruyor, NS ci arkadaslar ruya aleminde galiba yorumlarini okudum. RS 152 de kesiciye giriyor arkadaslar, bu 170 yapamaz anlamina gelmiyor, 152 uzerine cikmamasi icin limitlenmis. Zaten yeni yazilimla NS lerin son hizi da dusuruldu. Grenajdan dolayi aerodinamik daha iyi. bundan dolayi az da olsa performans ve yakit tuketimi konusundan NS den iyi. Bu farki ancak yan yana giderken anlayabilirsiniz. Uzun yolda 130 civari hizla rahatlikla yolculuk yapabilirsiniz. 7bin devirden sonra ses daha inceliyor, yuruyus agresiflesiyor. ozellikle ilk 3 vites cok iyi. Yokuslarda genelde vites dusurmeye gerek kalmiyor, uzun yolda 6. Vitese takip rahatca ilerliyorum.

    -Yedek Parca ve Servis durumu
    Yedek parca sinifinda en ucuzu. Hatta KTM cilerin bazi uyumlu parclari NS modelinden aldiklarini duydum. Servis agi genis ama her markada oldugu gibi her servis ayni kalitede hizmet veremiyor. Bu konuda Antalya Birol Usta elinden gelenin fazlasini yapmaya ozen gosteriyor.

    -Malzeme kalitesi ve Kronik sorunlar
    Oncelikle NS de bahsedilen kronik sorunlari bir kenara birakin. Stop etme, motosikleti aldigim ilk ay birkac defa basima geldi ama bu durumu motosikletin soguk olmasina bagladim. Zaten kronik bir sorun gibi hergun basima gelmiyordu, 1 ayda 2 yada 3 gun oldu diyebilirim. Soguk havalarda da dahil hicbir zaman motorumu gaz vererek calistirmadim, hatta motorum 1 ay kadar disarda sogukta yatti ve calistirmayi denedigimde gaz vermeden tek marsta aldi. RS de kronik gosterge paneli sorunu var. Soguk havalarda ilk calistirmada gosterge paneli calismiyor. Motorun biraz isinmasina zaman vermeden yola cikmak dogru olmaz. ben hazirlanirken motor rolantide bekliyor, yola cikacagim zaman motoru kapatip tekrar calistirdigimda panel geri geliyor. Bu durumu servis, panel kendini dusuk voltajdan dolayi korumaya aliyor aciklamasi yapti. Plastik malzemeler orta kalite. Plastik aksamdan zirilti gelirse genel bir vida kontrolu yapmak gerekir. Mekanik olarak kalitesini kanitlamis durumda. 30bin km uzerinde bircok NS yollarda, hatta 100bini devirenler var. Zaten Bajaj in KTM ve Kawasaki ye parca tedarik etmesi malzeme kalitesini gosteren bir ornek. Vites kutusu rahat bir kullanima sahip ve genelde problemsiz calisiyor ama performansli kullanimda vites pedalina biraz daha fazla basmak gerek aksi taktirde 4 ile 5 arasinda bosa dusebiliyor. Vibrasyon tek silindir ve yuksek guce sahip bir motosiklet oldugu icin 0 denilemez ama kesinlikle rahatsiz edici bir seviyede degil. Bunda lastikli elcik ve peglerin etkisi de var. 4-5bin devir bandi araliginda vibrasyon daha cok hissediliyor ama devir yukseldikce azaliyor.

    SONUC OLARAK
    RS baslangic/gecis motosikletidir. Malzeme kalitesi genel olarak uzmez. Performansi, yakit tuketimi, servis agi genisligi, yedek parca ucuzlugu ve malzeme bollugu, ABS sistemi sizi bu surecte mutlu eder. Sehir icinde ve uzun yolda rahatlikla kullanabilirsiniz. Ben motosikletimi 2. El aldim. Butceme gore (10.000 lira birikmisim vardi; 2000 lirasi sigorta, noter, ekipman vs. icin harcaniyor) baska markalarin zaten 2.eli bulunmuyor da ustune az daha koyup butceyi arttirsam bile 30.000 km uzeri, 4-5 yasinda, kacinci sahibi oldugunu bilmedigim, kac kere yan yatmasi var kac kere kaza gecirdigini bilmedigim, honda gibi cok kaliteli malzemeye sahip bir markanin kirik/catlak grenajli motosikletlerini almak zorundaydim. Bana mantikli gelmiyor arkadaslar. X marka cok kaliteli diyorsunuz da X markasinin cizik/catlak/kirik grenaji mi cok kaliteli? motoru saglam diyorsunuz da benim baktigim modeller 30.000km uzerinde, motordan degisik sesler geliyor kimisi duman atiyor, bu mu saglam motor? Ayrica Bajaj markasi kalite konusunda ortalamanin uzerinde oldugunu kanitlamis durumda. Bu tarz motosikletler gecis motosikleti oldugu icin benimle yasamayacak, 1 yada 2 sezon kullanip cc buyutmek istiyorum. Yedek parca ucuz, servis bol, yarin satacak oldugumda bakimini yapip sorunsuz sekilde yeni kullanicisina teslim etmem sorun yasatmayacak gibi gorunuyor. Sahsen gecis motosikletine cok para baglamak istemiyordum ve yukarida saydigim avantajlar dahilinde bu motosikleti tercih ettim. Allaha sukur suan hicbir sorunum yok, ihtiyaclarimi fazlaca karsiliyor, yolculuk esnasinda motosikletim bana guven veriyor.
    Zabitatak, Potenza, nuwanda324 ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #530
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Bir motor bu kadar mı güzel anlatılır,eline aağlık kardeş..

  11. #531

    Üyelik
    20 Kasım 2016
    mrblar . cogu yorumu okudum nerdeyse kullanmis gbi oldum r25 arasinda gidip geliyorum bilge biri beni aydinlatabilirmi tskler.

  12. #532

    Üyelik
    13 Haziran 2016
    Merhaba arkadaşlar bende bu motoru almak istiyorum sıfır ve peşin olarak şu anda almak istesem en fazla indirim olarak ne kadara alabilirim ve 2017 e az kaldı ben aldıktan 2 ay sonra yeni model diye çıkarmı şimdi almak mı daha mantıklı 2017 model beklemek mi yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim

  13. #533
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Kasası değişmeyecek diye biliyorum.Fiyat olarakta uzunca bir süredir fiyatları değişmedi.Dolar kurunun bu haline ne kadar dayanılabilir belli değil.Yılbaşından sonra aldığınız motorda muhtemelen 2016 model olacak stoktaki motorlardan birini alacaksınız.2017 imalatı motorlar yeni gelecek partide olacaktır.Ellerinde ne kadar stok var bilmiyoruz.

  14. #534

    Üyelik
    15 Kasım 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200 RS
    R25 kullandigim ve sevdigim bir makina.

    Kiyaslamak gerekirse:
    R25 in yakiti fazla, performansli kullanimda km de 35 krs a kadar cikabiliyormus, basmazsan 20 krs yakarsin diyorlar ama R25 in 7bin devirden sonra baslayan karakteristik sesini duymadan yapamazsin. RS 200 ise yakit tuketiminde sinifinin lideri konumunda.

    R25 36hp, yani yan yana kalkinca ayirarak yurur. RS 200 un ilk 3 vitesi gayet tatminkar, 120den sonra kesiliyor.

    Yamaha yedek parca konusunda biraz pahali, RS 200 bu acidan da sinifinda lider konumda. Gerek Yamaha gerekse Bajaj servisleri konusunda yakinan cok insan var, anlayacaginiz bu durum biraz siz ve ustanin arasindaki iliskilere bagli. Ikisininde servis agi genis.

    Yamahanin yag pompasi kronik sorunu bilinen bir gercek. Forumda 2000 km de bazi R25lerin sanzuman problemi oldugunu da okuyoruz (bu durum kronik degil sanirim). Alacaginiz R25 son parti olursa bu sorunlar cozulmus olur (diye umit ediyorum) ama yine forumda R25in Yamaha kalitesine yakismayan bir motosiklet oldugunu da bolca okuduk. RS 200un ve ayni motora sahip NS 200 un mekanik bir kronik problemi yok, NS de bazi elektronik problemler vardi zamanla onlarda cozuldu (Stop etme sorunu da dahil cozulmus olmasi gerekiyor cunku RS 200de stop etme sorunu yok). RSde NSde ki hic bir kronik problem yok. RSin kronik sorunu yenilenen gosterge panelinin soguk havalarda biraz isinana kadar calismamasi. Servisin aciklamasina gore, soguk havalarda voltaj dusmesinden dolayi gosterge paneli kendini korumaya aliyormus.

    R25 uzerine oturdugumda bana biraz kucuk hissettirdi, sanirim bunun sebebi deposunun kucuk olmasi. RS 200un deposu buyukluk olarak (hacim olarak degil, zira depo 13L ama disindaki plastik kaplamanin tasarimina bakarsaniz ne demek istedigimi cok iyi anlarsiniz) GT 250 R ile yarisir.

    Gorunus ve sekil bakimindan bir degerlendirme yapmak istemiyorum, zira zevkler ve renkler tartisilmaz ama Sahsi dusuncem R25 biraz daha agresif gorunuyor. iki motosikletinde gayet modern ve SS gorunumune sahip oldugunu soyleyebilirim.

    Ikisinin gidonu da yuksek ama RS 200 biraz daha dik ve rahat bir oturus sunarken, R25 RS 200e nazaran biraz daha yatik ve spor diyebilirim ama bu fark cok az.

    RS 200 tek silindir makine, dolayisiyla titresim 0 diyemem ama kesinlikle rahatsiz edecek seviyede degil. Titresim 4-5bin devir bandinda hissediliyor, devir yukseldikce azaliyor. Uzun yolda, 6-8bin devir bandinda titresim cok az. R25 cift silindir makine o nedenle titresim yok denilebilir.

    Fren performansi iki motosikletinde ust duzeyde ama RS 200un ABS sistemine sahip olmasi buyuk avantaj.

    Bana cok mantiksiz gelen birsey var. R25 euro standartlarina uymadigi icin artik ulkemizde ve euro standartlarini uygulayan diger ulkelerde satisi yapilmayacak, dolayisiyla uretimi de yapilmayacak. Bazi arkadaslar "Oooo, cok iyi, artik piyasada R25 olmayacak, bizim makineler daha da degerlenecek" yorumu yapiyor. Bu neyin kafasi cozemedim. Piyasada bir motosiklet/araba ne kadar bol olursa yedek parcasi o kadar bol, ulasilabilir ve ucuz olur. Ayrica motosikletin keyfi olarak satisi durdulmuyor, standartlari yakalayamadigi icin durduruluyor.

    Sabahlara kadar iki motosikletin avantaji/dezavantaji tartisilabilir ama butce elvermedikten sonra bu tartismalar bos. Butce el veriyorsa motosiklet tutku isidir. Kimisi gucune, kimisi prestjine, kimisi gorunumune tutulur. Butce yeterli degilse mantik olaya el koyar ama herkesin dusuncesi ve mantik cercevesi bir degildir. Kimine gore kredi cekip tutkusunu yasamak mantiklidir. Benim mantigim gecis motosikletine cok para baglamamak, bu surecte benim ihtiyaclarimi belirli oranda karsilayabilecek bir makine kullanmak.
    Potenza ve 43RS200 bunu beğendiler.

  15. #535
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Abs manyetik çalışır,tekerlerin kitleneceğini anladığında devreye girer.Abs size,siz bu işi öğrendiniz ben az daha geç çalışayım demez.Neyse odur.Ayrıca bu motorun arka tekerleride abs li sanıyordum ama değilmiş.Bu motorların ön frenleri tatmin edici düzeyde yalnız arka frenler evlere şenlik fabrika lastiği ile sürmek tehlikeli lakin ben yatmam ani fren yapmam 80-90 geçmem diyen kişiyide üzmez.Güzel bir motor rs alacaktım 9000-tl pazarlık ettik sıfır 2015 modeli sonradan vazgeçtim ns aldım.Ns bana daha uygun bir motor.3500kmdeyim hiç üzmedi gidonuda yükselttim elcik ısıtmada taktım.Çamur atanlar özellikle yapıyor almayın diye.

  16. #536

    Üyelik
    15 Kasım 2013
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200 RS
    ABS manyetik mi calisir?

    Benim bildigim diskin uzerindeki bosluklar optik sistemle surekli izleniyor, iki bosluk arasindaki zaman farkina gore sistem calisiyor.

    Teker kilitlendikten sonra daha ne kadar gec devreye girecek, teker kilitlenmesinden sonraki evre kaskin asfalta temas etmesi.

    Arka freni, 250cc sinifinda standart lastikleriyle (KTM gibi kaliteli lastikle gelen motosikletler haric) tum motosikletler cabuk kilitliyor. Bunun bir sebebi de agirlik dagilimiyla alakali

  17. #537

    Üyelik
    19 Kasım 2016
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Hocam 9000 tlye pazarlık nedir nerden yaptınız bize zar zor 200 lira indi

  18. #538
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Abs manyetik mi çalışır???
    Vay beee....
    Nasıl anlıyor acaba? Abs sistemi ile tekerlek arasında duygusal bir ilişki mi var? Devreye girip girmeme hakkında?
    Şu hayatta neler oluyor be
    dyavol-77 ve leidenfrost bunu beğendiler.

  19. #539

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı emrinho adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler yalan söylediğim falan yok rica ederim. Neredeyse 10 bin km kullandım aleti. Ben şahsen 140a kadar çıktım. Daha gideri vardı basmadım! Arkadaşım 150 yaptı, 155 yapanlar varmış. O yüzden maksimum dedim!
    Ayrıca SAKİN KULLANIMLA yani 70-80 KM hızlarla gidilirse 10-11 kuruş yakıyor. Aksini iddia edene kanıtlarım. Zorlayarak 14 kuruş gördüm diyorum. Bu motoru 15 kuruş yaktırmak için epey uğraşmak lazım. Tabi benzini litresi 5 TL'den almıyorsanız! Bilip bilmeden sallamayın!
    Abim fırıncıyı görmüş bal yerken, sormuş çok tatlıymış...
    Potenza bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  20. #540

    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İzmir-Nazilli
    Motosikleti
    Benelli tnt25
    Ciddi ciddi hic hesapta yokken ilk motosikletim olsun diye dusunmeye basladim... kararsizliklar ve maddi yetersizlikler sonucu eleme yapa yapa elimde bi tnt25 bir de bu kaldi. Ne guzel olur 7.500 civari siyah ya da kirmizi renk 2. El bulsam...


27. sayfa BirinciBirinci ... 172526272829 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)