Bu motosikletin boyunu 1-2 cm alçaltmak istiyorum. Nasıl yaparım arkadaşlar ?
Apaçilikten değil heralde boy sorunundan dolayı. Forumu çoluk çocuk basmış resmen arkadaş forumda insan gibi soru da sorulmaz oldu. Önünü görmeyen dünkü b'kların bilmiş bilmiş konuşması da ayrı bir durum.
Arkadaşlar 200 NS'yi bilmiyorum ama RS 200 orijinal haliyle 151'i görüyor 10500 devirde. Hız kesici devreye giriyor. Düz yolda 136'yı zor görüyorsa motor açılmamıştır. Son devirlerde bir 300-500 km sürün açılır. Ben rodajda düşük devirde kullanıyordum. Rodajdan sonra 25 km'lik bir yere gittim geldim. Giderken 130'u zor görüyordum, dönüşte 140'ı gördüm (25 km'de ustalaşmadıysam eğer motorun açıldığını söyleyebilirim. =)). Yokuş yukarı o hızı görmez ama hafif yokuşta yatarak sürerseniz görebilirsiniz. Yokuş aşağı tutamazsınız zaten ;)
slm arkadaşlar, 1800 kmdeyim, yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. alacak arkadaşlara söyleyeceğim şudur; motorda sürücü açısından hissedilebilir titreşim neredeyse hiç yok diyebilirim, fakat yine de titreşimden kaynaklı olduğunu ve grenajlardan geldiğini düşündüğüm ve kronik olarak hemen herkeste bulunan düşük devirlerde duyulan zırıltı türü sesler var. arka frende neredeyse hiç his yok, az bi sert basınca kitleyip kayık gibi kaymaya başlıyor. tekerlekler orta kalite, ısınınca tutuşu çok iyi fakat ıslak zemin için aynı şeyi söyleyemem. bir de artçıların oturuştan memnun olmadıkları ve tutacakların bi işe yaramadığı söyleniyor. aynalardan da çok memnun değiliz ama ben kendime göre ayarlayabildim şuan memnunum. bunların haricinde motorumdan son derece memnunum, en azından bu fiyat aralığında ve 200 - 250 cc sınıfında türkiye şartlarında bence 1 numara. çünkü yakıtı olsun, parça fiyatı olsun, şekli şemali olsun, sesi olsun gayet tatmin edici. motor çok sağlam, plastik kalitesi iyi diyebilirim. ön fren abs ve farlar mükemmel diyebilirim. bence yeni motor alacakların ilk şartı abs olmalı ve böyle olunca dönecekleri motor budur. şimdi 17 bin param olsam ve hiç motor almamış olsam yine gider rs 200 alırım veya gelecekse bekler rs 400 alırım. hızı belli bi süre sonra yetmiyor ama şehir içinde gayet yeterli.
ns ile kıyaslamak gerekirse, rs 200 ün motoruyla ns 200 ün motoru tıpatıp aynı değil, rs 200 ünkünde küçük bi güncelleme var ve 1-2 beygir farkediyor, araştırıp bulabilirsiniz. hız olarak kıyaslayacaksak orjinal halleriyle bile rs200, ns 200 ü 0-100 olsun drag olsun her türlü geçiyor. youtubeda da videolar var, ns 200ün top speedi 157 olabilir, ben rs 200 le rampa aşağı 155i gördüm, düzde 151'i zorlanmadan hemen görebiliyorum. arka dişliyi 37 veya 38 le değiştirince 0-100 den biraz taviz vererek 170 i görebileceğine inanıyorum.
şuan cc yükseltmek üzereyim. ikinci motosikletimi de sıfır istiyorum elimde (sadece motosiklet için) 11 bin tl var aklımda bu motosiklet var fakat aklımda bir kaç soru işareti var ;
1)parça kalitesi nasıldır
2)uzun yol yapacağım uzun yolda sıkıntı çıkarır mı?
3)motosiklette kronik sorun var mı?
4)ikinci el piyasası nasıl olacak?
diğer aklımda olan motosiklet ise 2013 model inazuma 10-15 binde bulabiliyorum 11 bine fakat adamın nasıl kullandığı muamma fakat sonuçta suzuki kolay kolay yolda bırakmaz. parçası kaliteli ikinci eli güzel uzun yolda rahat ama sonuçta 2. el fikirlerinizi söyler misiniz?
Arkadaşlar henüz yeni aldığım 3 aylık 2200 km de ki SİYAH RS 200 Ümü Arkadaşımın XMax 250 sini almak için satıyorum. Kesinlikle memnun kalmama vs diye bir durum söz konusu değildir samimi söylüyorum. Motorum nokta hatasız sıfırdan farksızdır. İlgilenenler için vatsaptan resim atabilirim. Ayrıca plakası 17 dir ve sigorta epey uygun çıkar. 21 ay garantisi devam etmektedir. İlk bakımı servisinde yapılmıştır. Fiyatım 9500 liradır.
ben 150cc tvs apache kullanıyorum ve benimkide hindistan malı. atiklik konusunda başarılılar yani en azından bu güçte olup bu fiyata bulabileceğin motor yok denilebilir. şekil şemal güzel.
ben aldımmı 600cc ve üzeri alırım sizi bilmem. "cbr600f" düşünüyorum 2006 modelleri var enjeksiyonlu ama abs varmı bilmiyorum 15 bin tl ye falan. hem gidon yüksek biraz, rüzgar yemezsin ve pek rahatsız olunmaz pozisyondan. hemde 100 beygirin üzerinde güçlü motora sahip.
al bir tane buldum, tip güç hız uzun yol iyi fiyat enjeksiyon yakıt ne ararsan bir arada toplanmış ama abs varmı bilmiyorum.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...22746754/detay
benim tecrübem 600cc ve üzerine yetmez. ben daha 250cc yi gözüme kestiremiyorum.
Yeni renk süper arkadaşlar..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...20733806/detay
Seni alacağım RS
dün oktay motor da test etkinliği vardı (başakşehir/ist.) yerlerini bayağı bir zor bulmama rağmen gittim oturduk çay içtik ufaktan sohbet filan derken konuştuğum güleryüzlü samimi insan meğer Oktay ustaymış kendisine burdan yakın alakasından ve samimiyetinden dolayı teşekkür ediyorum, rs200 e gelecek olursam ss kasalı fakat oturuş pozisyonu olarak insanı yormayan bir sürüş sunuyor performans bana öyle uçucak kaçacak yani insanı tehlikeye düşürebilecek kadar atak gelmedi yanlış anlaşılmasın yetersiz değil 200cc için gayet güçlü frenleri arka firen bence berbat belkide lastiktendir ön fren ise abs ninde etkisiyle güzel his veriyor, sonra avengers modelini denedim insanın yüzüne gülümseme veren çok rahat bir kullanımı var neredeyse bir scoter kadar rahat hatta vites atma işi olmasa scoter yerine tercih edilebilecek rahatlıkta, son olarak Oktay beyin tavsiyesiyle ns200 test ettim rs200 den farklı olarak frenleri bana daha güzel geldi ustaya söylediğimde bir yanlışın var dedi tabiki yanlışım varda ns200 son kullandığım motor olduğu için belki bana öyle gelmiştir bilmiyorum, kısa test süresi içinde iş merkezinin yolunda trafiğe çıkmadan kullanım tecrübelerim bu kadardı, Oktay Bey ve ekibine yakın alaka ve samimiyetinden dolayı burdan tekrar teşekkür ederim, tekeriniz düz bassın.
Selam Herkese. Ben de bir kaç ay önce sıfır Siyah RS200 aldım, Foruma yeni katılıyorum. Motoru tanımak için forumlardan da her ne kadar yazılanları takip etsem de, tecrübe etmeden motor hakkında bilgi sahibi olunmuyor. Vitesli ilk motorum. Benim gibi, vitesliye yeni başlayan arkadaşların da bu forumda çokça olduğunu düşünüyorum.
Motoru 1000km'ye kadar (rodajı) zorlamadım, sakin kullandım, şimdi 1800km'de.
Motorun sınırların, 1000km bakımdan sonra zorlamak istedim. Vites yükseltmeyi 8-9bin de yapıyordum ve her 6. vitese yükselttiğimde 133-135km hızda (15bin devirde) kesiciye giriyordu. Ben de motorum arızalı diye kızıyordum. Bu gün motor konusunda tecrübeli bir arkadaşa bunu anlattım. Bir deneme sürüşü yapıp geldi, 152km hızı rahat gördüğünü, torkunun süper olduğunu söyledi. Kesiciye de girmedi.
Problem, benim bu motoru yanlış kullanmamdan kaynaklanıyormuş, onu anladım. Vites yükseltme, 11bin devirlerde, motor istediğinde yapıldığında rahat 150leri düz yolda kesiciye girmeden gördüm. Zamanla da hızının daha da artacağını söyledi.
Bu durumu servisteki arkadaşlar bilmiyorlar. 2 Farklı servise söyledim, ikisi de arıza hakkında bilgisinin olmadığını söyledi.
Aynalardan şikayetçiydim, sadece ayna kısmını evirip çeviriyordum, pek işe yaramıyordu. Aynaların ayaklarını da biraz yatırınca daha güzel geri görüş açısı yakalayabildim. O sorun da çözüldü
Arka tekerlek firen sıkınca kayıyor, hala güvenerek firenleri sıkamıyorum, viraja da rahat bi şekilde giremiyorum. Tekerlekleri değiştireceğim muhtemelen.
Yakın zamanda bir arkadaşla, günü birliğine 390km lik bir gezi düzenledik. Kesiciye girmesin diye 130km hıza hiç çıkmadım. Toplamda 10 Litre benzin harcamışım. Yakıt konusunda iyi olduğunu düşünüyorum.
Şimdilik paylaşacaklarım bu kadar. Sizlerle tanıştığıma, aranızda yer aldığıma sevindim.
iyi akşamlar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)