Bajaj Pulsar RS 200 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Şubat 2016, 10:39
#201
ahtand123 adlı üyeden alıntı
AHZ 150 cc ile 200 cc arasında o kadar fark yok düşük cc motorsikletlerde güç değişiklikleri o kadar belirgin değil evet tork begir gücü yüksek sürüş esnasında sana bunu gösteriyor yani dediğim gibi düşük cc motorsikletler güç karaktrisleri bakımından aynı
FİYAT POLİTİKASI DEMİŞSİN AMA EN UYGUN DEMEMİŞSİN ŞU BİR TEK BENMİ HATIRLIYORUM :
CBR 125 2011 YILINDA ÇIKTIĞINDA 5400 TL İDİ
CBR 250 2011 YILINDA 9400 DİE ÖLE HATIRLIYORUM AKLIMDA
Üstadım; daha önce yazdığım bir mesajımı alıntı yapayım. Ne demek istediğim anlaşılır umarım. Saygılar.
AHZ adlı üyeden alıntı
Hocam biz motosiklet kötü demiyoruz ki. Aksine benim çok hoşuma gitti. Ve psikolojik sınır olmasa bayiden motosikleti alıp çıkmıştım. Kıyaslayacağımız motosiklet mi var kıyaslamıyoruz? Kusura bakma ama buram buram plastik kokan, rolantide bile ayaklarda titreme olan ve dahası piyasası oturmamış yarını belli olmayan (piyasada edineceği yer açısından) modelin üst sınırı 9bini geçemez. Geçersede satış stratejisi istedikleriyle kalır. Yukarıyı zorlayamaz. Ns serisi neden tuttu? Çünkü kıyas yapılabilecek motosikletleri fiyat olarak baz almadı. Kendi konumuna göre fiyat stratejisi güttü. Sorunlu seriye rağmen bir sonraki ürünlerde satıldı. Bilmem anlatabiliyor muyum?
Bu motosikletin fiyat ederi 9bin bandında olmalı diyoruz. Eğer sen satıcı isen 20bine sat. Mal senin. Ama alıcı bensem bu motosiklete 9bin üzeri vermeye elim gitmez. Bunun servisi var, ikinci eli var, yedek parça durumu var, hepsini ele aldığınız da bu fiyat bandında farklı modele yönelmek kimseyi gocundurmamalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
Ha bu arada abs yi yüksek bi maliyet sanmayın. Birazcık araştırayla ne kadar fark olabileceğini görürsünüz. Abs nin fayda açısından nereye konumlandırılması gerektiğini konunun uzmanlarından dinlemek lazım.
hyosung gibi bir makinanın distribütör yüzünden ne duruma düştüğünü unutmayalım. Servis ağı, Yedek Parça Desteği ve fiyatları,distribütör güvencesi. bütün bunlar alıcı için Fiyat politikasını belirleyen faktörlerdir. Honda cbr 250 ile kıyaslamak bana göre çok tutarsızdır. aradaki 3bin farkı ilerde sana yol su elektrik olarak geri dönerken (yedek parça uygunluğu, servis ağı,ikinci el satışı vs) bajaj rs200 de bunu yakalayabilecek mi daha belli bile değilken bu fiyatı vererek risk almaya değer mi diye kendime hep soruyorum. Tekrar ediyorum. motosiklet kötü demiyorum. Ama bir bütün olarak ele aldığımda bu para verilir mi? Ben veremiyorum. (Psikolojik sınırın üzerinde olmasa o bayiye girdiğimde motosikleti almış çıkmıştım.)
Saygılar.
Reklamlar
-
10 Şubat 2016, 12:55
#202
-
11 Şubat 2016, 11:13
#203
CBR 250R ile arada 3700 TL fark var, az değil. Yedek parça uygunluğu derken CBR 250'nin parçaları daha ucuzdur denmek istenmedi sanırım değil mi ? İkinci elde ve servis konusunda tabi ki Honda daha iyidir. Yalnız CBR 250'de gayet rahatsız edici olabilen bir titreşim var ve kullanıcıları bundan pek bahsetmiyorlar. Deneyene kadar ben de CBR 250'yi beğeniyordum ama sürünce titreşim rahatsız etti. Bir de oturuş pozisyonu olarak da RS200 çok daha rahat, CBF'ten sonra CBR 250'ye binince yük transferinden dolayı avuçlarım ağrıdı. Bindiğim motor 2011 modeldi, yeniler nasıldır bilmiyorum ?
-
11 Şubat 2016, 13:05
#204
Seko adlı üyeden alıntı
CBR 250R ile arada 3700 TL fark var, az değil. Yedek parça uygunluğu derken CBR 250'nin parçaları daha ucuzdur denmek istenmedi sanırım değil mi ? İkinci elde ve servis konusunda tabi ki Honda daha iyidir. Yalnız CBR 250'de gayet rahatsız edici olabilen bir titreşim var ve kullanıcıları bundan pek bahsetmiyorlar. Deneyene kadar ben de CBR 250'yi beğeniyordum ama sürünce titreşim rahatsız etti. Bir de oturuş pozisyonu olarak da RS200 çok daha rahat, CBF'ten sonra CBR 250'ye binince yük transferinden dolayı avuçlarım ağrıdı. Bindiğim motor 2011 modeldi, yeniler nasıldır bilmiyorum ?
Ben 2015 cbr 250r ve rs200'e oturdum rs200 daha rahat gerçekten. Oturuş pozisyonu rs200 de biraz daha dik.
-
12 Şubat 2016, 11:17
#205
cbr 250 , rs200 bunlar geçiş motoru çok irdelemeye gerek hoşuna gideni alıcan.
-
12 Şubat 2016, 11:23
#206
ahtand123 adlı üyeden alıntı
qsaar kardeşim valaha kıyamıyorum orjinalliğini bozmaya
bir ara egsoz düşündüm ama gene orjinalliğine kıyamadım
Valla bazen kıymak lazım Arka stop lambasınada girişcem ama şuan oraya ellemeye biraz korkuyorum
bumble adlı üyeden alıntı
Orjinalliğine gerçekten kıyılmıyor. 200c olmasına rağmen heybetli bir duruşu var eksoz da fena değil . Havalar ısınsada biraz daha gezip motorla birbirimizi tanısak....
İnşsallah çok isterim taışım şöyle yan yana gezmeyi
-
12 Şubat 2016, 12:58
#207
qsaar ne yalan söyliyim arka stoptan bende rahatsızım sanki motoru yapmışlar stop yapmayı unutmuşlar sonradan eklemişler gibi
hata bir ara arka stopu söküp yerine F1 LED takıcaktım sonra uğraşmim dedim ama sen birşeyler yaparsan belki senden esinlenip bende yaparım
-
13 Şubat 2016, 10:35
#208
ahtand123 adlı üyeden alıntı
qsaar ne yalan söyliyim arka stoptan bende rahatsızım sanki motoru yapmışlar stop yapmayı unutmuşlar sonradan eklemişler gibi
hata bir ara arka stopu söküp yerine F1 LED takıcaktım sonra uğraşmim dedim ama sen birşeyler yaparsan belki senden esinlenip bende yaparım
Ben biraz maddiyat bekliyorum ya
-
13 Şubat 2016, 12:05
#209
tabi imkan ve maddi destek çok önemli neyse allah kısmet ederse zamanımız var elbet bişeyler yaparız
-
13 Şubat 2016, 16:48
#210
Bugün motoru deneyebildim. Oturuş pozisyonu, aynaların konumu, gidişi ve frenleri gerçekten çok iyi. ABS'yi devreye sokacak zemin bulamadığımdan ve yoğun trafikten dolayı deneyemedim. Kuru asfaltta kırmızı ışıkta ön freni zorladım, motorun neredeyse arkası havalanacaktı ama devreye sokturamadım. Kuruda lastikler çok iyi tutuyormuş. Daha önce denediğim 2014 Pulsar'dan çok daha rahat bir motor ve titreşimi biraz daha az. Titreşim var ama elciklerdeki ufak bir gıdıklamanın dışında rahatsız etmiyor. Artçı almadım ama artçı selesine elimi koyduğumda orada da biraz titreşim vardı. Genel olarak bir tık aşağıda olsa çok daha iyi olurdu. Oturuş pozisyonuna bayıldım, SS kasa motorda bu oturuş pozisyonu çok rahat oluyor ve güven veriyor. Özetle, görünümü de hesaba katarsak bence alınır, ben beğendim.
Aynı bayide bulunan NS150'yi sürmedim ama boşta çalıştırdım. Onda 8 bin devirde bile titreşim çok azdı bunu da ilave edeyim.
-
14 Şubat 2016, 00:32
#211
ABS'yi kuru zeminde deneme fırsatım oldu.İnanılmaz güzel bir his ön teker sistem devreye girdiğinde hemen topluyor tıkır tıkır manette olayı hissediyorsunuz.Daha 250 km yol yaptık Pulsarımla ama beni etkiledi açıkçası.Ancak iyi bir depo üstü çanta elzem oldu kask ile gözlüklerimi bir türlü ayarlayamadım. Gözlükleri koyacak bir yer bulamadım Titreşim çoğu tek silindir motorlarda olduğu kadar mevcut ama 70 km lik bir sürüşte rahatsız etmedi.Allah cümlemizi kazadan beladan korusun Araçlarımızla keyifli sürüşler diliyorum.Allah Motor almak isteyen arkadaşlara bizim motorlarımızdan daha iyilerini nasip etsin. Kısacası Psikoloğum yok motorum var diyiyor eleştirilere gülüp geçiyorum.
Seko adlı üyeden alıntı
Bugün motoru deneyebildim. Oturuş pozisyonu, aynaların konumu, gidişi ve frenleri gerçekten çok iyi. ABS'yi devreye sokacak zemin bulamadığımdan ve yoğun trafikten dolayı deneyemedim. Kuru asfaltta kırmızı ışıkta ön freni zorladım, motorun neredeyse arkası havalanacaktı ama devreye sokturamadım. Kuruda lastikler çok iyi tutuyormuş. Daha önce denediğim 2014 Pulsar'dan çok daha rahat bir motor ve titreşimi biraz daha az. Titreşim var ama elciklerdeki ufak bir gıdıklamanın dışında rahatsız etmiyor. Artçı almadım ama artçı selesine elimi koyduğumda orada da biraz titreşim vardı. Genel olarak bir tık aşağıda olsa çok daha iyi olurdu. Oturuş pozisyonuna bayıldım, SS kasa motorda bu oturuş pozisyonu çok rahat oluyor ve güven veriyor. Özetle, görünümü de hesaba katarsak bence alınır, ben beğendim.
Aynı bayide bulunan NS150'yi sürmedim ama boşta çalıştırdım. Onda 8 bin devirde bile titreşim çok azdı bunu da ilave edeyim.
-
16 Şubat 2016, 23:23
#212
İnşallah gezeriz kardeşim Allah kaza bela vermesin.Tekeriniz düz bassın
qsaaar adlı üyeden alıntı
Valla bazen kıymak lazım
Arka stop lambasınada girişcem ama şuan oraya ellemeye biraz korkuyorum
İnşsallah çok isterim taışım şöyle yan yana gezmeyi
-
16 Şubat 2016, 23:37
#213
Bügün sonunda Aydın'dan Karabük'e geldim uzun yol yapmaz diyenlere duyurulur
-
17 Şubat 2016, 02:20
#214
4100 km ye bugün ulaştım çok şükür hiç bir sorunum çıkamdı 4500/5000 km bakımına ay sonu gider ve sizi bilgilendiririm saygılarımla
-
17 Şubat 2016, 03:36
#215
NS 200 ile karsilastirabilecek var mi? Guc, tork, serilik, yol tutus, hissiyat... Bende 200 NS var muthis derecede memnunum. Ama bunun sekli semali insani cezbediyor. Keske 300cc veya 400 cc olsaydi buyutmus olurdum 200den inip 200e binmek cok buyuk fark olusturmayacak, goruntusu disinda.
-
21 Şubat 2016, 23:21
#216
fthaltan adlı üyeden alıntı
NS 200 ile karsilastirabilecek var mi? Guc, tork, serilik, yol tutus, hissiyat... Bende 200 NS var muthis derecede memnunum. Ama bunun sekli semali insani cezbediyor. Keske 300cc veya 400 cc olsaydi buyutmus olurdum
200den inip 200e binmek cok buyuk fark olusturmayacak, goruntusu disinda.
Valla NS'ye binmedim ama aradaki fark abs ve 1 beygir dedi satıcı :D Benimde bildiğim kadarıyla aynı :D
-
24 Şubat 2016, 02:17
#217
Arkadaşlar herkese selamlar, 11 bin tl bütçemle son iki seçenek arasında kaldım. mondial rx3 ve pulsar 200 rs. Kısmetse cuma günü motosiklet fuarında olacağım ve ikisini de yakından inceleyip bir karar vereceğim. Şuan mondial 150mr kullanıyorum ve 12bin km. de en ufak bir sorun yaşamadım. Motosikletimi değiştirme sebebim bir nebze daha iyi hızlanma ve son hızının bana yetmemesi. (110 km/s hızla sabit gidebiliyor sıkıştırırsam 120km/s son hızı) Öyle aman aman bir beklentim yok 120-130 km/s hızlarda sabit gidebilsin ve konforlu olsun yeter. Sizce doğru motosikletlere mi bakıyorum yoksa maddi durumumu biraz daha toparlayıp daha yüksek hacimde birşeyler mi bakmak mantıklı? Veya şöyle sorayım ardaki fiyat farkına değer mi? Benim gibi 150cc den sonra pulsara geçen bir arkadaşımız var ise fikrini almak isterim.
-
24 Şubat 2016, 10:45
#218
150_zat_ank adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese selamlar, 11 bin tl bütçemle son iki seçenek arasında kaldım. mondial rx3 ve pulsar 200 rs. Kısmetse cuma günü motosiklet fuarında olacağım ve ikisini de yakından inceleyip bir karar vereceğim. Şuan mondial 150mr kullanıyorum ve 12bin km. de en ufak bir sorun yaşamadım. Motosikletimi değiştirme sebebim bir nebze daha iyi hızlanma ve son hızının bana yetmemesi. (110 km/s hızla sabit gidebiliyor sıkıştırırsam 120km/s son hızı) Öyle aman aman bir beklentim yok 120-130 km/s hızlarda sabit gidebilsin ve konforlu olsun yeter. Sizce doğru motosikletlere mi bakıyorum yoksa maddi durumumu biraz daha toparlayıp daha yüksek hacimde birşeyler mi bakmak mantıklı? Veya şöyle sorayım ardaki fiyat farkına değer mi? Benim gibi 150cc den sonra pulsara geçen bir arkadaşımız var ise fikrini almak isterim.
Konfor arıyorsan RX3 tabi.Bence önce tarzını seç.İki motorda güç bakımından isteklerine cevap verir.
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
-
26 Şubat 2016, 20:13
#219
Stop etme sorunu var mı?
Bayiler peşin fiyata kaça bırakıyor?
-
27 Şubat 2016, 02:48
#220
matrix506xx adlı üyeden alıntı
Stop etme sorunu var mı?
Bayiler peşin fiyata kaça bırakıyor?
Stop etme sorunu yok. Bayi konusuda değişiklik gösterir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)