Bajaj Pulsar RS 200 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
28 Ağustos 2015, 11:16
#1
Reklamlar
-
28 Ağustos 2015, 11:25
#2
Vatana millete hayırlı olsun İlk mesaj.
-
28 Ağustos 2015, 11:29
#3
ABS yerinde tercih.
-
28 Ağustos 2015, 11:32
#4
evet vatana ve millete hayırlı olsun, inşallah kullanıcılar aldıklarında kaza bela yaşamadan kullanmayı nasip eder.
-
28 Ağustos 2015, 11:34
#5
başka renk gelmiyor mu ?
Sanırım full siyah iyi olabilirdi.
-
28 Ağustos 2015, 11:35
#6
Orjinal lastiklerle ABS nasıl bir tepki verir çok merak ediyorum. Özellikle arka lastiğin frene dokunasıya kaydığını düşünürsek ABS olmayan modelde. Metzeler lastik taktırdım çok fark etti daha 5-6 km gezdim ama farkı çok belli. Islak yolda kolay kolay patinaj çekmiyo artık.
-
28 Ağustos 2015, 11:52
#7
-
28 Ağustos 2015, 11:56
#8
Saçma bir fiyatla gelmezse abs'lisi düşünülebilir.Sonuçta pulsarın grenajlısı.
Ha bir de umarım stop etme sorununu da halletmişlerdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------
Neden sadece önde abs var?
-
28 Ağustos 2015, 12:13
#9
sahibinden de 10.999 a ön sipariş alan bir firma var, eğer fiyat gerçekten böyle olacaksa hemen motorumu satışa çıkarıcam.
-
28 Ağustos 2015, 12:17
#10
sagat adlı üyeden alıntı
sahibinden de 10.999 a ön sipariş alan bir firma var, eğer fiyat gerçekten böyle olacaksa hemen motorumu satışa çıkarıcam.
fiyatı açıklandı. eylül ayının ortasında satışa sunulacakmış. 10990 tl
http://bajaj.com.tr/pulsar/134/pulsar-rs-200
-
28 Ağustos 2015, 12:19
#11
Umarız 200ns gibi sorunlar çıkartmaz.
-
28 Ağustos 2015, 12:45
#12
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Keoma adlı üyeden alıntı
Saçma bir fiyatla gelmezse abs'lisi düşünülebilir.Sonuçta pulsarın grenajlısı.
Ha bir de umarım stop etme sorununu da halletmişlerdir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------
Neden sadece önde abs var?
Arkada da var yazmamışlar.
-
28 Ağustos 2015, 12:54
#13
400cs nerdesin gözlerimiz yollarda
-
28 Ağustos 2015, 13:11
#14
Motor racing tarzı ama fabrikadaki fotoğraflarda hâla hindistanda zorunlu olan, yan oturan yolcunun ayaklarını koruması için takılan koruma ızgarası mevcut. Böyle bi motora yan oturulur mu ya
-
28 Ağustos 2015, 13:48
#15
Evet, o gereksiz ızgarayı çıkarmalılar.
-
28 Ağustos 2015, 13:56
#16
O fiyata ss ve abs.. çok iyi..
-
28 Ağustos 2015, 14:04
#17
Garenajlı ve ABS'li 200 NS gibi. Selesi azıcık daha yüksek ve elbette daha yatarak, spor sürüş pozisyonu.
Vızıltı gibi ses çıkaran görünür egzosu olmayan racing şekilli, tırt tekerli, bir cadde motoru. Atak ve kent kullanımına uygun bir başlangıç motoru olabilir.
Benim anlamadığım, düşük hacimli (125, 200, 250cc) racing motorları. Evet bunların profesyonel yarışları da düzenleniyor sektördeki ticari ihtiyaçlar doğrultusunda ama bilhassa 125cc, 200cc gibi motosikletlerde; racing ruhuna uygun ses, ivmelenme beklememek gerek. (Bilhassa özel egzos takılmıyor, o aletlere değmeyecek ciddi masraf ve modifiyeler yapılmıyorsa).
Ustalaşıp ileride büyük hacimli, canavar gibi güç üreten makinelere geçiş öncesi tecrübe, oturuş pozisyonuna uyum sağlamak isteyenler elbette tercih edebilir. Sonuçta "yarış motoru sürüyormuş" hissini tatmin etmek üzere, "şekli" için alınacak motorlarda beklentiyi makul tutmak ve gerçekçi olmak gerek.
Bilhassa standart lastiklerle, az tecrübe ve az beygir gücü ile otoyolda olsun, şehir içinde olsun büyük hacimli, güçlü motor kullananlarla aşık atmaya çalışanlar, kendisini bunların üstünde racer sanacak gençler dikkatli olmalı.
-
28 Ağustos 2015, 14:19
#18
Bunun ismi 200 ss değilmiydi ,değişti galiba?
-
28 Ağustos 2015, 15:31
#19
Kırmızı Siyah Daha Çekici Geldi Bana
-
28 Ağustos 2015, 15:33
#20
Plakalığı sökmeyi sevenler arka stoplarını hiç beğenmeyecek
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)