Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar RS 200 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #101
    ahtand123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RKS TİTANİC 150-BAJAJ PULSAR RS 200
    Bugün ilk bakımı yaptım yağ ve yağ filitresi değişti sağ solu eksikleri vs kontrol edildi frenler lastik dijital ekran vs genel bakımlar yapıldı toplamda 95 tl gibi ücret alındı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar;

    Kurban Bayramı ile beraber biraz gecikmeli de olsa sektöre sunduğumuz PULSAR RS 200 modelimiz hızla kullanıcılarımıza kavuşuyor. Her gün yurdun dört bir yanından kavuşma haberlerinin mutlu fotoğraflarını alıyoruz.

    Aramıza yeni katılan Mardin Yaren MOTOR’dan Şahin ÖZTÜRK Bey’e, İstanbul Kayalar Motor’dan yunus polisi arkadaşlarımıza, Oktay Motor’dan Atıf BÜYÜKGÖÇER arkadaşımıza, Gönen AVILAR MOBİLYA’dan Cengizhan ÇİMDİK arkadaşımıza, Çanakkale EKER Ticaret’ten Vildan Hanımefendi’ye ve isimlerini sayamadığım birçok arkadaşımıza aramıza hoş geldiniz diyorum. Güle güle kazasız belasız kullansınlar inşallah.

    Evet, elimizde ilk parti kalmadı. 15-20 Ekim gibi de ikinci parti sevkiyatını yapacağız. İnşallah 2016 yılında şimdiden çetin bir rekabet olacağını rahatlıkla söyleyebiliriz.

    Saygılarımızla…






    TR_96, kdiner ve sheriff87 bunu beğendiler.

  3. #103

    Üyelik
    16 Haziran 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    şimdilik yok :(
    ebatları bana çok küçük geldi. sanki 125 cc gibi. inşaallah 400 ss nin ebatlarını biraz daha büyük yaparlar.

  4. #104
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı __bakteri__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ebatları bana çok küçük geldi. sanki 125 cc gibi. inşaallah 400 ss nin ebatlarını biraz daha büyük yaparlar.
    200NS ile şase aynı zaten ebat farkı olmaz.

  5. #105
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    ns den bırazcık tıfıl

  6. #106

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Bugün PULSAR RS 200 kullanıcılarından farklı lokasyonlardan 8 kadarı ile bizzat kendim arayarak 6 farklı kategoride amatörce bir anket yaptım. Tam not 5 üzerinden.

    Kullanıcılardan açıkça bazı değerlendirmeleri yapmasını istedim. Yüksek memnuniyetlerini gördüm. Bizler de memnun olduk. İnşallah yakın zamanda arkadaşlarımız ile bir araya gelmeyi umuyorum.

    Aramıza katılan arkadaşlar hoşegeldiniz diyorum.

    Selam ve saygılarımla...

    TR_96 bunu beğendi.

  7. #107
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Eylül 2015
    Bugün Bandırmada gördüm pulsar 200 ns ve 200 rs yi ikiside çok yakışıklı motorlar, fakat rs biraz daha farklı yakından görünce daha şekil olduğu bariz bir şekilde belli oluyor, pulsarı caddelerde herzaman görebiliyoruz, rsyide görürüz inşallah bu arada Ekrem bey bir an önce Bandırmayada bayi açın bizim burdaki motorları kapıyorlar yoksa.

  8. #108
    mustang256 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Pulsar
    Motor ciddi anlamda çok güzel ama o gidonun yukarıda durması spor görünümü öldürmüş. SS aletlerdeki gibi gidon aşağı alınaiblirse çok şık duracağı kanaatindeyim. Ayriyetten motor fotoğraflardan daha güzel.

  9. #109

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı ahtand123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ön yargılarınızdan vazgeçin geçin ve bir test sürüşü yapın gidion ve sele birbirine o kadar uygun ki sürüşü çok kolaylaştırıyor ve rahatlatıyor bu arada Rus 200 hiç fotojenik değil çıplak gözle görmek lazım bide
    Üstad rks titanic 150 den pulsar rs ye geçiş yapmışsın. Bende dd rks titanic 150 var. Sizdd durum nedir? Artılar eksiler, memnuniyet? Oturuş, sürüş pozisyonu, yerden yükselik, ivmelenme, maksimum hız gibi kıyaslamalarınızı yaparsanız memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

    Gidonun naked gibi olduğunu söyleyenlerden ötürü listeme ekledim. ss oturuş pozisyonu uzun süreli zamanlarda beni rahatsız eder. O nedenle daha bi touring oturuş pozisyonunu seviyorum. Rs 200 Anladığım kadarıyla bir roadstar, sport touring gibi? Doğru mu?

  10. #110
    ahtand123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RKS TİTANİC 150-BAJAJ PULSAR RS 200
    AHZ kardeşim rks ye göre ciddi farklar başlangıç olarak tork ve güç bu zaten sayısal bilgilerde açıkça görürsün diğer bir artısı rüzgarı daha az yiyosun yakıt sarfiyatı gerçekten çok tatmin edici gidon konusunda herkez ss yi bozduğunu söylüyor ama bana göre motoru çift cinsiyetli yapmış hem ss hem turing olmuş tekrar ediyorum resimlere aldanmayın test sürüşü yapın ne kadar ergonomik bir gidon olduğunu kulanınca anlicaksınız..

  11. #111

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı ahtand123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AHZ kardeşim rks ye göre ciddi farklar başlangıç olarak tork ve güç bu zaten sayısal bilgilerde açıkça görürsün diğer bir artısı rüzgarı daha az yiyosun yakıt sarfiyatı gerçekten çok tatmin edici gidon konusunda herkez ss yi bozduğunu söylüyor ama bana göre motoru çift cinsiyetli yapmış hem ss hem turing olmuş tekrar ediyorum resimlere aldanmayın test sürüşü yapın ne kadar ergonomik bir gidon olduğunu kulanınca anlicaksınız..
    Üstad keşke test sürüşü yapabileceğim bi bayi olsa. Hatay/Antakya da satan bir bayiye girdim motosiklete dokunmakta zorlum yaşadım. Gidonun ss olmaması benim için avantajdır. Ben daha çok sport touring seviyorum.
    o nedenle soruyorum. Yerden yüksekliği rks titanic 150 ye göre nasıl, oturuş nasıl falan diye. Bambılbi hayranıyum bende çocukluğumdan beri yaş olmuş 34 ama içimde inanılmaz bi heyecan oluşturdu. Acaba 400cc mi beklesem diye de geçiyor içimden.

  12. #112
    sagat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2015
    Şehir
    zonguldak- ereğli
    Motosikleti
    tvs rtr 150 apache
    dostlar merak ettiğim 2 husus var bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim; 1. ns deki stop sorunu bunda da var mı? 2. ns için yapılan arka ve yan çanta aparatları buna da uyar mı?

  13. #113
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    RKS'den sonra şehiriçi kısa mesafede motoru daha güçsüz bile bulabilirsin. Düşük devirlerde motor 125'lik motor kadar bile ivmelenmiyor. Motoru bağırtınca da çok yakıyo mecbur tın tın gidiyosun şehiriçi

  14. #114

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RKS'den sonra şehiriçi kısa mesafede motoru daha güçsüz bile bulabilirsin. Düşük devirlerde motor 125'lik motor kadar bile ivmelenmiyor. Motoru bağırtınca da çok yakıyo mecbur tın tın gidiyosun şehiriçi
    Hadi ya. Rks nin ivmelenmesi gerçekten güzel. Eğer rks titanic 150 yi aratacaksa değiştirmeyi hiç düşünmeyeyim.

  15. #115
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Eylül 2015
    Ahz kesinlikle al çok güzel motor ,yakından görünce dahada beğenirsin sen bakma mengüye ona yetmiyor artık 200cc, beğenmiyorsa gitsin 600 alsın bir zahmet.

  16. #116

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı TR_96 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahz kesinlikle al çok güzel motor ,yakından görünce dahada beğenirsin sen bakma mengüye ona yetmiyor artık 200cc, beğenmiyorsa gitsin 600 alsın bir zahmet.:)
    Bende güzel motosiklet olduğunu düşünüyorum. Tipinide beğendim zaten. Ama malum bütçe dolayısıyla ince eleyip sık dokumam lazım. O yüzden sorunlarıma cevap bulamadan alamam.

    Ama mengü nün yorumunu önemserim. Kulaktan dolma bilgiyle sallayacağını düşünmüyorum. Denemiş ki söylüyor.

  17. #117
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    04 Eylül 2015
    Ahz tamam araştır bütçene uyuyorsa al fakat 200cc bir motorla 150cc bir olmaz biri 24 beygir diğeri 11 beygir.

  18. #118
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi ya. Rks nin ivmelenmesi gerçekten güzel. Eğer rks titanic 150 yi aratacaksa değiştirmeyi hiç düşünmeyeyim.
    0-50 hızlanması motoru ekonomik kullanacaksan vasat. Şu 100km'de 2 litre yakanlar da motoru mobilet gibi sürüyodur heralde, çünkü çok hafif gazlamalarla 3000-5000 devir arası kullanımda bile şehiriçi 100km'de 3 litre yakıyorum ben. Hem ekonomi hem de performansı bir arada verebilen bir motor değil. Ekonomi ile performans 6000 devirde keskin bir çizgi ile ayrılıyor bunda. Ya yavaş ama ekonomik ya da hızlı ama müsrif.

  19. #119

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Sadece 1lt oynuyorsa çok sorun değil gibi?

  20. #120

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Dün Bayiye tekrar gittim bu sefer dokundum şaka bir yana gidon gerçekten oturuş pozisyonu açısından çok iyi. sele sert. görüntü dizayn çok güzel ama aşırı plastiksi bir hava var motosiklette, belki parça fiyatı uygun olur titreşim rölantide bile var. 11bin e alınır mı? bence fiyat yüksek. Bu motosikletin fiyatı samimiyetle söylüyorum ns ile karşılaştırdığımda 9bin i geçmemeli. Belki de bilinç altım bi anda 10bin bandının üzerinde olduğundan almama mani oldu. Hani birçok konuda psikolojik sınırlar vardır. 10bini geçtiği için Japonlara doğru kayma oldu bende. Acaba bilmediğim (RS yi bilmiyoruz daha) ürüne 10bin üzeri verir miyim? hayır vermem deyip çıktım bayiden. Sonrasında bir çok arkadaşla konuştum hemen hemen hepsinin aynı psikolojik sınırlarda olduğunu gördüm. Toplum bu yönlü düşünüyor. 9bin üzeri japona eğilim var. Emin olun 9bin olsa belki de o an (bayideyken) yeni motosikletim rs200 olurdu.


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)