KTM RC 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Reklamlar
-
01 Ağustos 2015, 00:02
#2
Selamlar... Tabi bir tek rockie sen varsın ;) ama zamanla rc 250 sayımız artar sanırım.. Ben motorun ödemesini 24.07.2015 te yaptım 3 gün sonra Pazartesi Alanya'da olacaktı ama ancak Cuma günü yani dün teslim aldım.. Sanırım lojistik firmasından kaynaklandı problem. Bu süreç tabi ha bugün ha yarın derken biraz can sıktı ama sonunda kavuştuk.. :D Bu arada Spormoto'nun ilgi alakası fena değildi.. Onlara da teşekkürler.. Plaka, ruhsat Pazartesi'ye kaldı fatura bekliyoruz. Bu yüzden ancak 45 km yapabildim. Önceki motorum TVS Apache'ydi. Oturuş pozisyonu beni çok zorlayacak gibi geldi (tabi zaman lazım..) Malzeme kalitesi olarak r25 ile kıyaslama şansım oldu yanyana. KTM ciddi anlamda önde. Daha fazlasını yazabilmek için yaşamam lazım kendilerini biraz daha.. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
Bu arada rockie tecrübelerinden yararlanmak isterim.. Özellikle oturuş...
-
03 Ağustos 2015, 10:30
#3
-
03 Ağustos 2015, 21:33
#4
Ben de gitgide alışıyorum oturuşa. Benim boy 1.84 bacaklar da uzun buna rağmen ferah.. Depoyu sıkı tutmaya alışmak lazım.. En yakın zamanda depo ped almayı düşünüyorum.110 km oldu plakasız. Plaka bekliyorum hala.. Biraz yola vurmak lazım sanırım o şekilde oturuş daha da rahat olacak. Pedalı kıran 4. kişi oldun duyduğum, sanırım alan herkes kırıyor pedalı (cam kemik sendromu) ;) geçmiş olsun. Allah korusun daha fazlasından.. Çizik olmaması sevindirici gerçekten ;) Motorla birlikte rc serisinin kataloğunu göndermişler bana orada clutch lever guard (koruma) var hatta fren için de var. Bunu satmayı önceden planlamışlar anlaşılan ;) RC 200 başlığına koruma takozu ile ilgili yazdım ama sanırım koruma takozu için yer yok motorda.. :( Bu arada frenler bana çok hoş geldi, bunda lastikler üstüne amortisörlerin etkisi büyük tabi... Yakıt olarak çevre yoluna çıktığımda 3 litreye kadar indi ki ışıklar bol burada ona rağmen.. Şehir içi ise 5 e çıktı.. Tabi rodaj olduğu için değişken olacaktır daha bir süre.. İnşallah daha fazla kullanma fırsatımız olur ;)
-
04 Ağustos 2015, 15:41
#5
-
04 Ağustos 2015, 16:25
#6
http://www.ebay.com/itm/KTM-RC-390-200-125-2014-2015-RD-Moto-Kit-Tamponi-paratelaio-SL01-Bianco-/221811712705?hash=item33a50222c1
http://www.ebay.com/itm/KTM-RC-390-200-125-2014-2015-RD-Moto-Kit-Tamponi-paratelaio-Nero-/371364568292?hash=item56770d9ce4
Ben Türkiye'de bulamadım. İsterseniz ebay'de var.
-
04 Ağustos 2015, 23:30
#7
Koruma takozu mu desem tokası mı desem çok ilginç.. Keşke bi kullanan olsada yorum alabilsek.. Emre teşekkürler iyi araştırma ;)
Ben de yakitta 2.8 gördüm. Bu gerçekten moral verici Ama şehir içi artıyor.. Rockie ortalama hıza göre düşünürsek çok iyi yakaladığın değer...
Ağustos sonu Alanya - İstanbul arası yola çıkmayı düşünüyorum. O zamana kadar yakıt ne kadar düşerse iyi ;) Motor hakkında çok net kanılara varmış olurum
-
04 Ağustos 2015, 23:43
#8
son vites 5000 Rpm deki hızı nedir arkadaşlar? KTM duke ve RC lerin kesicisi meşhur kaçta kesiyor acaba 160 ın altındaysa kötü... benim tahminim max 150 hatta 145
-
05 Ağustos 2015, 00:00
#9
GP500-1st adlı üyeden alıntı
son vites 5000 Rpm deki hızı nedir arkadaşlar? KTM duke ve RC lerin kesicisi meşhur kaçta kesiyor acaba 160 ın altındaysa kötü... benim tahminim max 150 hatta 145
Bunu ben de merak ediyorum Youtube'da bir video yok ki açıp bakayım. 151 max diyorum ben de.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
05 Ağustos 2015, 11:55
#10
EMRE ÇITIR adlı üyeden alıntı
http://www.ebay.com/itm/KTM-RC-390-200-125-2014-2015-RD-Moto-Kit-Tamponi-paratelaio-SL01-Bianco-/221811712705?hash=item33a50222c1
http://www.ebay.com/itm/KTM-RC-390-200-125-2014-2015-RD-Moto-Kit-Tamponi-paratelaio-Nero-/371364568292?hash=item56770d9ce4
Ben Türkiye'de bulamadım. İsterseniz ebay'de var.
Araştırma için teşekkürler Emre ama bu paraya 2 set pedal alabiliyoruz ortalama 1 seti de yanımızda taşırız acil durum için Şaka bi yana tuzluymuş fiyat.
prozack adlı üyeden alıntı
Koruma takozu mu desem tokası mı desem çok ilginç.. Keşke bi kullanan olsada yorum alabilsek.. Emre teşekkürler iyi araştırma ;)
Ben de yakitta 2.8 gördüm. Bu gerçekten moral verici
Ama şehir içi artıyor.. Rockie ortalama hıza göre düşünürsek çok iyi yakaladığın değer...
Ağustos sonu Alanya - İstanbul arası yola çıkmayı düşünüyorum. O zamana kadar yakıt ne kadar düşerse iyi ;) Motor hakkında çok net kanılara varmış olurum
Teşekkürler prozack uzun yol tecrübelerini bekliyoruz şimdiden iyi yolculuklar...
GP500-1st adlı üyeden alıntı
son vites 5000 Rpm deki hızı nedir arkadaşlar? KTM duke ve RC lerin kesicisi meşhur kaçta kesiyor acaba 160 ın altındaysa kötü... benim tahminim max 150 hatta 145
GP500-1st henüz rodajda olduğum için zorlayamıyorum ama bende merak ediyorum açıkçası Benimde tahminim 150-155 arası
-
05 Ağustos 2015, 18:39
#11
@rockie
motoru zorlamanız veya top speed denemeniz gerekmez. rodaj da 1/3 gazda son viteste 70-80 i geçmeden 5000 rpm ye ulasır zaten
Bu da son sürati hakkında yüzde 5 yanılma payıyla veya kesiciye kaçta girebileceği hakkında gayet iyi fikir verir...
örn 70 km/s te 5000 devirde olursa 10.750 max çevirebileceğini düşünürsek max 150 de hız limitörü devreye girer diyebiliz.
-
05 Ağustos 2015, 19:58
#12
Kazada keşke sadece pedal kırılsa, ayna kırılır, gidon topuzu kırılabilir, elciği tutan demir yamulabilir, manet yamulabiliri kırılabilir, karenajlar çizilebilir. 30 35 km ile düşüp sürüklendiğinizde emin olun, hasar en az 700 800 lira olacaktır.
-
05 Ağustos 2015, 20:36
#13
Arkadaşlar bugün ruhsat işlemlerini hallettim. Dosyada mühendis imzalı bir kağıt var onda azami hız 145 diyor.. Fakat resmi rc 250 videosu var pistte olan. Orada da 165 civarı hızla viraj alıyor ;)
6.vites 6500 devirde 110 gördüm ben.
Yorumu sana kaldı GP500-1st ;)
Takoz için bugün ustayla konuştuk dirsekli bir aparat lazım şasiye monte etmek için o da ne kadar verimli olur bilemedim...
Bu arada son hız meselesinde amacım r25 ile yarışmak falan değil. Sadece trafikte 120 üstüne çıkmamız gereken durumlarda iyi bir ivmelenmeyle 150'yi bulsak yeterlidir diye düşünüyorum...
-
07 Ağustos 2015, 11:37
#14
GP500-1st adlı üyeden alıntı
@rockie
motoru zorlamanız veya top speed denemeniz gerekmez. rodaj da 1/3 gazda son viteste 70-80 i geçmeden 5000 rpm ye ulasır zaten
Bu da son sürati hakkında yüzde 5 yanılma payıyla veya kesiciye kaçta girebileceği hakkında gayet iyi fikir verir...
örn 70 km/s te 5000 devirde olursa 10.750 max çevirebileceğini düşünürsek max 150 de hız limitörü devreye girer diyebiliz.
GP500-1st hocam bu konu hakkında pek bilgim olmadığı için kusura bakma haftasonu dediğiniz şekilde denemeye çalışacağım. Teşekkürler
EMRE ÇITIR adlı üyeden alıntı
Kazada keşke sadece pedal kırılsa, ayna kırılır, gidon topuzu kırılabilir, elciği tutan demir yamulabilir, manet yamulabiliri kırılabilir, karenajlar çizilebilir. 30 35 km ile düşüp sürüklendiğinizde emin olun, hasar en az 700 800 lira olacaktır.
EMRE ÇITIR hocam evet o konuda haklısınız sürüklenmede baya masraf açacağı kesin. Peki koruma takozu olsa bunlardan ne derece korunmuş oluruz?
prozack adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün ruhsat işlemlerini hallettim. Dosyada mühendis imzalı bir kağıt var onda azami hız 145 diyor.. Fakat resmi rc 250 videosu var pistte olan. Orada da 165 civarı hızla viraj alıyor ;)
6.vites 6500 devirde 110 gördüm ben.
Yorumu sana kaldı GP500-1st ;)
Takoz için bugün ustayla konuştuk dirsekli bir aparat lazım şasiye monte etmek için o da ne kadar verimli olur bilemedim...
Bu arada son hız meselesinde amacım r25 ile yarışmak falan değil. Sadece trafikte 120 üstüne çıkmamız gereken durumlarda iyi bir ivmelenmeyle 150'yi bulsak yeterlidir diye düşünüyorum...
prozack hocam ruhsat hayırlı olsun son hız 150 olsa 120 den 150 ye çıkmak kısmen yavaş olacaktır diye düşünüyorum. Aniden kaçmak gerektiğinde ne derece seri olur denemek lazım. Fakat 110-120 lere kadar gayet hızlı çıkıyor bence
-
08 Ağustos 2015, 11:22
#15
Mümkün mertebe korur, takoz kırılmadığı sürece düz asfaltta karenajları pedalı vs korur.
-
09 Ağustos 2015, 20:39
#16
Rockie teşekkürler.. 500 km'ye ulaştım rodajın yarısı bitti Ben son hız ve oralardaki ivmelenme konusunda ümitliyim. Örneğin son hız 155 olsun (kesiciden dolayı). Kesici olmadan da bi 170 görür herhalde.. Son hızı 170 gibi düşünürsek ivmelenme 155'e göre artmış olacak.. Ama tabi bunlar sadece tahminler.. Bu arada bugün bayır aşağı 130 gördüm 8000 devirde baktım gazı azalttım hemen 6.vitesten sonrası olmadığı için sanırım devir ışığı devreye girmedi (7500'de girmesi lazım)
Lastikler çok yumuşak sanırım.. Birde baktım nr göreyim; lastikte cam, parmak ucu kadar bir yarık... Ne yapmalıyım? :(
-
10 Ağustos 2015, 20:58
#17
motor 10.000 rpm de 160 km yapıyor o halde arkadaslar.
160-165 gibi kesici büyük ihtimal hadi bakalım
-
11 Ağustos 2015, 11:57
#18
GP500-1st adlı üyeden alıntı
motor 10.000 rpm de 160 km yapıyor o halde arkadaslar.
160-165 gibi kesici büyük ihtimal hadi bakalım
155 in üstü süpriz olur olursa çok iyi olur rodajımın bitmesine son 300km kaldı önümüzeki haftasonu bitirmiş olurum muhtemelen. Bakımdan sonra bi uzun yol yapıp denemek lazım
-
11 Ağustos 2015, 16:06
#19
-
25 Ağustos 2015, 14:56
#20
Herkese selamlar.. Rodaj sonunda bitti arkadaşlar.Son hızla ilgili 160 gördüm kesiciye henüz girmeden ama ucundaydı.. Bakım için 180 tl ödedim, yağ olarak ktm racing 4T fully synthetic 20W/60 kullanıldı.. 1.5 lt yağ haznesi olduğu için kalan yarım lt bende bir sonraki bakıma 65 tl düşeriz en azından yağ masrafından
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)