KTM RC 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Nisan 2016, 21:36
#101
Tabi ki rc 390 alırdım, tek dezavantajı sanırım 270 lira olan mtvsi.
Kasalar birebir aynı olduğu için şu daha iyi şu daha kötü dersek her iki motora da haksızlık etmiş oluruz.Sadece rc 390'nın kalbi biraz daha güçlü.
Reel olarak düşünürsek 0 km fiyatı vergilendirme yüzünden 20000 TL sınırında olan 390 o paranın motoru ne yazık değil. Çok paran varsa ve tecrüben azsa alınabilir, onun haricinde o cc bandına o kadar para vermek -bence fantezi-. Aslında vergilendirme 250 cc değilde 500 cc ye kadar olsa ömürlük makineler alıp binebiliriz. İlla ki herkes 1000 cc alacak diye birşey yok.
Yakıtın az da olsa 390 da daha iyi olacağını düşünüyorum, keza titreşimin güç/devir ilişkisinden dolayı 250 cc de çok olağanüstü düşünüyorum. Üst devirler ikisi içinde çok yüksek tüketim demek zaten.
Örnek olarak 250 cc de ben 6 viteste 100 km hız için 5500-6000 devir çeviriyorum. 1000 km de hız da rc belki 4000 devir bandında daha az gazla o hızı yapacak bu da az titreşim ve yakıt demek ama bunlar için zaten başlangıçta büyük bir fark ödüyorsun.
Temiz 17000 TL bandında kazasız rc 390 bulunursa kaçırılmamali, ben 17.500 e 500 km de 390 bulup kaçırınca, 1500 km de 2015 rc 250 aldim.
Özetle çok paran varsa 390 alınabilir, ama şehiriçi için rc 250'nin de kötü seçim olmayacağını düşünüyorum. Daha önce 250 cc masteri yapmış bir motosikletçi olarak. (Inazuma cbr 250 rc 250 )
Bu arada ister rc 125 al ister r390 yan yana r6 dan daha çok ilgi çekiyor. 😆
Reklamlar
-
19 Nisan 2016, 00:40
#102
Arkadaşlar bugün bende kaporamı vererek RC 250 ile aranıza katılmış bulunuyorum. Kısmetse Çarşamba evrak işleri tamamlanınca motorumu teslim alacam. Herkes gibi ben de r25 ile arasında gittim geldim fakat tüm kriterleri biraraya koyunca RC 250 de karar kıldım. Ktm yi tercih etmemdeki başlıca sebepler:
1-standart kaliteli lastikler(benim motorda ve mağazadaki tüm RC 250 ler de metzeller vardı)
2-abs olması
3-kaydırmalı debriyaj
4-bakım aralıklarının 7500km olması.
5-bakım maliyetleri
6-yedek parça maliyetleri
7-tasarım
8-yakıt ekonomisi
9-ankara yamaha bayisinin berbat esnaflığı ve servis güvensizliği
10-spormoto ankaranın yoğun, samimi ve güzel ilgi alakası
11-ktm nin marka kalite algısı
-
19 Nisan 2016, 10:06
#103
porsuk_y adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün bende kaporamı vererek RC 250 ile aranıza katılmış bulunuyorum. Kısmetse Çarşamba evrak işleri tamamlanınca motorumu teslim alacam. Herkes gibi ben de r25 ile arasında gittim geldim fakat tüm kriterleri biraraya koyunca RC 250 de karar kıldım. Ktm yi tercih etmemdeki başlıca sebepler:
1-standart kaliteli lastikler(benim motorda ve mağazadaki tüm RC 250 ler de metzeller vardı)
2-abs olması
3-kaydırmalı debriyaj
4-bakım aralıklarının 7500km olması.
5-bakım maliyetleri
6-yedek parça maliyetleri
7-tasarım
8-yakıt ekonomisi
9-ankara yamaha bayisinin berbat esnaflığı ve servis güvensizliği
10-spormoto ankaranın yoğun, samimi ve güzel ilgi alakası
11-ktm nin marka kalite algısı
Güle güle kullan
-
20 Nisan 2016, 11:24
#104
porsuk_y adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün bende kaporamı vererek RC 250 ile aranıza katılmış bulunuyorum. Kısmetse Çarşamba evrak işleri tamamlanınca motorumu teslim alacam. Herkes gibi ben de r25 ile arasında gittim geldim fakat tüm kriterleri biraraya koyunca RC 250 de karar kıldım. Ktm yi tercih etmemdeki başlıca sebepler:
1-standart kaliteli lastikler(benim motorda ve mağazadaki tüm RC 250 ler de metzeller vardı)
2-abs olması
3-kaydırmalı debriyaj
4-bakım aralıklarının 7500km olması.
5-bakım maliyetleri
6-yedek parça maliyetleri
7-tasarım
8-yakıt ekonomisi
9-ankara yamaha bayisinin berbat esnaflığı ve servis güvensizliği
10-spormoto ankaranın yoğun, samimi ve güzel ilgi alakası
11-ktm nin marka kalite algısı
OOO bol bol foto bekleriz artık :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
20 Nisan 2016, 15:53
#105
-
20 Nisan 2016, 16:24
#106
Abs devreye girince ışığı yanmaz için rahat olsun
-
21 Nisan 2016, 11:24
#107
1)Abs devreye girdiği anda gösterge panelindeki ışık yanmıyor rahat ol sorun yok
2)Ayaklıkların yeri boya göre sıkıntı çıkarabiliyor
3)1000km bakımı da gideceğin servise ve dönemin euro kuruna göre ufak fiyat farklılığı gösterebilir 160 civarı yaptırmıştım ben.
Bu arada Motorun hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..
-
21 Nisan 2016, 13:17
#108
porsuk_y adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün bende kaporamı vererek RC 250 ile aranıza katılmış bulunuyorum. Kısmetse Çarşamba evrak işleri tamamlanınca motorumu teslim alacam. Herkes gibi ben de r25 ile arasında gittim geldim fakat tüm kriterleri biraraya koyunca RC 250 de karar kıldım. Ktm yi tercih etmemdeki başlıca sebepler:
1-standart kaliteli lastikler(benim motorda ve mağazadaki tüm RC 250 ler de metzeller vardı)
2-abs olması
3-kaydırmalı debriyaj
4-bakım aralıklarının 7500km olması.
5-bakım maliyetleri
6-yedek parça maliyetleri
7-tasarım
8-yakıt ekonomisi
9-ankara yamaha bayisinin berbat esnaflığı ve servis güvensizliği
10-spormoto ankaranın yoğun, samimi ve güzel ilgi alakası
11-ktm nin marka kalite algısı
Şaşırdım açıkçası benim makine rosso 2 li, keşke birkaç bayi ile görüşüp rosso 2 olan makine bulsaydiniz ama metzellerde iyidir.
Çok iyi yapmışsınız güle güle kullanın sorumuz varsa özelden de buradan da yazın hatta bir whatsapp grubu dahi kurulabilir, yardımlaşma paylaşım için.
Tekeriniz düz bassın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------
porsuk_y adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün bende kaporamı vererek RC 250 ile aranıza katılmış bulunuyorum. Kısmetse Çarşamba evrak işleri tamamlanınca motorumu teslim alacam. Herkes gibi ben de r25 ile arasında gittim geldim fakat tüm kriterleri biraraya koyunca RC 250 de karar kıldım. Ktm yi tercih etmemdeki başlıca sebepler:
1-standart kaliteli lastikler(benim motorda ve mağazadaki tüm RC 250 ler de metzeller vardı)
2-abs olması
3-kaydırmalı debriyaj
4-bakım aralıklarının 7500km olması.
5-bakım maliyetleri
6-yedek parça maliyetleri
7-tasarım
8-yakıt ekonomisi
9-ankara yamaha bayisinin berbat esnaflığı ve servis güvensizliği
10-spormoto ankaranın yoğun, samimi ve güzel ilgi alakası
11-ktm nin marka kalite algısı
Xianxin adlı üyeden alıntı
Merhabalar arkadaşlar bende aranıza katılmış bulunuyorum.
Bunlarda resimler.Birde arkadaşlar kafamda bir kaç soru varda.Cevaplarsanız çok sevinirim.
1-)Abs devrede çok güzel çalışıyor hisettiriyor kendini fakat Abs devreye girerken göstergede girmiyor o sarı ışık yanmıyor normal mi?
2-)Ayaklık çok aşağıda depodan kavrayamıyorum hiçbir şekilde parmak uçlarında basıyorum yinede dizim o çıkıntıya çarpıyor.
3-)1000km bakımına ne kadar verdiniz.
http://i.hizliresim.com/v5WMXR.jpg
http://i.hizliresim.com/A7rBnX.jpg
Abs teker döndükten sonra dönüyor.
Ayakligin olduğu yere basınçlı su tutulursa arıza iyi yanıyor ona dikkat.
Arka seneye kedi çıkarsa çok kötü çiziyor yumuşak olduğu için,
Bakım aralığı uzun ama ara bir bakım istiyor sıcaklık yüksek devir en azından yağ degisimi istiyor, ben 200 lira vermiştim.
Diz olayi ayaklıktan sanırım.
Tekeriniz duz bassin iyi forumlar.
Son olarak power sele almamız lazım ama nasıl olacak bilmiyorum bilen varsa yazarsa çok teşekkür ederim şimdiden
-
21 Nisan 2016, 23:53
#109
http://www.motoron.com.tr/HaberDetay/ktm-rc-250-2231
-
22 Nisan 2016, 11:42
#110
rc 250 oturuş pozisyonu
Arkadaşlar selamun aleyküm. honda cbf 150 den 250 cc motora geçmeyi düşünüyorum. 600 km şehir dışı yzf r25 kullandım. oturuş ve gidon yüksekliği bakımından çok rahattı. boyum 1.84. gidonun yüksek olması iyiydi. ancak artı özellikler bakımından rc 250 almayı düşünüyorum. r25 ile arasında gidon yüksekliği arasında fark varmı hangisi daha alçak. sport tourer tipini seviyorum. fazla da eğilmek istemiyorum.
-
22 Nisan 2016, 21:47
#111
-
23 Nisan 2016, 10:36
#112
-
23 Nisan 2016, 13:33
#113
-
25 Nisan 2016, 12:29
#114
Maşallah...Güneş gibi ışıldıyor motor...
-
25 Nisan 2016, 13:14
#115
arkadaşlar ktm beyoğlu şubesindeyim.. birşeye ihtiyacınız olursa buradan da ulaşabilirsiniz .. KTM Beyoğlu facebook sayfasındanda iletişim kurabilirsiniz
-
06 Mayıs 2016, 22:43
#116
r25 mat gri bekliyorum. fakat bu bekleyiş biraz sıktı beni. bazı sorularım olacak. rc250 ile top speed nedir ortalama artçı selesi rahat mıdır? ortalama kaç litre yakıyor 100 km de. teşekkürler.
-
08 Mayıs 2016, 23:22
#117
CieM adlı üyeden alıntı
r25 mat gri bekliyorum. fakat bu bekleyiş biraz sıktı beni. bazı sorularım olacak. rc250 ile top speed nedir ortalama artçı selesi rahat mıdır? ortalama kaç litre yakıyor 100 km de. teşekkürler.
Top speed soluksuz 155 km civarı üstü için biraz yol bulmak gerekiyor, kesici limitini inanin ben de bilmiyorum lakin 162 yi rahat gördüm.
Artçı selesi sürücü selesinden inanın daha rahat , fakat sürücü için ktm powerparts (özel sele ) gerekiyor, gerçekten çok sert.
Makine dikkat çekiyor güzel, abs lastik ivır zıvır zaten saymıyorum.
En az aktüel 2.7 gördüm 88 le 6 viteste.,
Ortalama 110 ile 6 da 3.5 litre civarı, r25 ten daha az bundan emin olabilirsiniz.
Titreşim var evet ama rahatsız edici değil, Çin titreşimi gibi değil yani. ( çift silindirli makineden geçtim )
Tek silindir müptelası olarak soyluyorum alt devirler ve şehirici çok iyi gerçekten, hizlanma da 0 100 r25 ten daha iyidir diye tahmin ediyorum.
Cbr 250 suzuki ınazuma ktm rc yapmış birisi olarak gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.
-
10 Mayıs 2016, 09:48
#118
CieM adlı üyeden alıntı
r25 mat gri bekliyorum. fakat bu bekleyiş biraz sıktı beni. bazı sorularım olacak. rc250 ile top speed nedir ortalama artçı selesi rahat mıdır? ortalama kaç litre yakıyor 100 km de. teşekkürler.
Top speed denemelerimde 3 kere 167 de kesici devreye girdi düz yolda. uzun yolda 6.viteste 100km hızla 2.2lt gördüm fakat full tapa gaz rüzgarlı bir günde 5lt leride gördüm. Şehir içi yarı agresif ortalama ise 3,5-4lt arası. Ayrıca istanbul - edirne yolunda rüzgarlı bir günde rc250 ile 160 max yaparken r25i süren arkadaş 155leri pek geçemediğini söyledi tork farkından kaynaklanıyo muhtemelen(kilo ve boylarımız çok yakın). Ayrıca son gezimde benzin ışığı yandıktan sonra max 20km gider yazdığı halde 50km boyunca 6.viteste 100km/h civarı sürdüm benzinliğe girdiğimde kapaktan baktığımda hala içinde baya benzin var gibi gözüküyodu şaşırmıştım :D
-
12 Mayıs 2016, 12:07
#119
Merhaba arkadaşlar ben de gri r25 bulamayanlardanım. Rc 250 çok avantajlı görünmekle beraber şekline bir türlü ısınamadım. Biraz yardımcı olunda r25 beklemeyeyim
-
13 Mayıs 2016, 09:08
#120
arladaşlar rc 250 isteyen varsa gelip beyoğlu mağzamızda görebilir 147 kiloda 31 hp güç , kaydırmalı debriyaj , abs ve metzeller m5 rr lastik ile standart olarak satışa çıkıyor , yamaha 170 kiloda 36 hp .. alt devirleri ölü sizi devamlı üst devirlerde kullanmaya mecbur bırakan ayrıca şehir içi avantajsız sürüşü şehir dışı düzlüklere yani top speede dayalı bir performansı var.. ayrıca ne lastik ne abs ne kaydırmalı debriyaj bulunuyor ,, iki silindirli diye tercih edilen r 25 biraz zorlayınca 600 cc lerle neredeyse aynı yakıyor merak ettiğiniz başka konu varsa yardımcı olmaya çalışırım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)