Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

KTM RC 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #61
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    eockie acaba koruma takozunu naptiniz? dukelerinki oluyorsa almayi dusunuyoeum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------

    bügün 45 km kadar yol yaptım kollarım bıraz ağrıdı oturuşu tam bir ss . motor cok tatli ve torklu bisiklet gibi kıvrak ve sürüşü cok kolaydı bayinin önünde çalıştırdım atladım üstüne içimde çok fena adrenalin acaba götürebilcemmi bıraktım debriyajı ufaktan gazı verdım cok kolay bir sürüşü oldu absis 2 kere korudu beni düşmememi sağladı görevini yapıyorlar oturuşu benim totomu acıtmadı ama bazılarınınkibi acıtıyormuş. yarin bayiye gidip koruma takozu sorucam bakalım distirübütörle konuşcakalrdı
    berkcigdem bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı gokberk6426 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eockie acaba koruma takozunu naptiniz? dukelerinki oluyorsa almayi dusunuyoeum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------

    bügün 45 km kadar yol yaptım kollarım bıraz ağrıdı oturuşu tam bir ss . motor cok tatli ve torklu bisiklet gibi kıvrak ve sürüşü cok kolaydı bayinin önünde çalıştırdım atladım üstüne içimde çok fena adrenalin acaba götürebilcemmi bıraktım debriyajı ufaktan gazı verdım cok kolay bir sürüşü oldu absis 2 kere korudu beni düşmememi sağladı görevini yapıyorlar oturuşu benim totomu acıtmadı ama bazılarınınkibi acıtıyormuş. yarin bayiye gidip koruma takozu sorucam bakalım distirübütörle konuşcakalrdı
    İlk günden abs seni 2 kere koruyorsa bir terslik vardır bu işte. Dikkat et sürerken
    gokberk6426 ve GP500-1st bunu beğendiler.

  3. #63
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk günden abs seni 2 kere koruyorsa bir terslik vardır bu işte. Dikkat et sürerken
    abi aslında terslik bende benzınlıkte yerler ıslaktı hart diye bhasinca motor altımdan kayıyo gibi oldu o arada devreye girip toparladı ıkıncıdede okulda sakin oluyor kampüs içinde sağıma soluma bakıyordum öndeki araç durmuş sonradan farkettım oyle bastım oyle girdi ondada ama alışmaya çalışıyorum

  4. #64
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı gokberk6426 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi aslında terslik bende benzınlıkte yerler ıslaktı hart diye bhasinca motor altımdan kayıyo gibi oldu o arada devreye girip toparladı ıkıncıdede okulda sakin oluyor kampüs içinde sağıma soluma bakıyordum öndeki araç durmuş sonradan farkettım oyle bastım oyle girdi ondada ama alışmaya çalışıyorum
    Sen dikkat et işte
    gokberk6426 bunu beğendi.

  5. #65
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    180 kilometre oldu her kmde aldığım keyif artıyor geçende motoru bir türlü çalıştıramadım sebebi ayaklıktanmış ayaklık acıkken calışmıyor motor panik yapmayın ben yaptım baya cünkü :D .koruma takazo malesef yok napıcaz artık bılmıyorum ilk aldıgımdan şimdiye farkı sankı daha cok torklu daha iyi gidiyor gibi hissediyorum egitimede gittim kontra viraj acil ve panik frenler felan calısmıstık moturmla. şunu soyliyim ben hiç o parkurda o kadar viraj donebilecegimi o kadar yatabilecegimi düşünmezdim motor sanki yapışıyor virajlarda daha 100 kmlık motorcuydum ama hissettim yani bi güven verdi abssine gelcek olursak deneme ıcın 85 e cıkıp aniden on ve arka fireni sonun akadar sıktım absisi cokta güzel çalıştı dengemi bozmadı hatta üzerinden beni atcaktı oyle yola yapışıp frenledi birazcik hayalarım ezildi :D .onun dışında benzini 4 litre yakıyor 100 kmde bilgasayara göre bakalım inş düşer cunku 20 tlye 100 km gitmek coook fazla :D bendende kaynaklı gerçi durdugu yerde felan hafif hafif gaza dokunmak cok hoşuma gidiyor onlada ilgisi vardir muhakkak

  6. #66

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı gokberk6426 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    180 kilometre oldu her kmde aldığım keyif artıyor geçende motoru bir türlü çalıştıramadım sebebi ayaklıktanmış ayaklık acıkken calışmıyor motor panik yapmayın ben yaptım baya cünkü :D .koruma takazo malesef yok napıcaz artık bılmıyorum ilk aldıgımdan şimdiye farkı sankı daha cok torklu daha iyi gidiyor gibi hissediyorum egitimede gittim kontra viraj acil ve panik frenler felan calısmıstık moturmla. şunu soyliyim ben hiç o parkurda o kadar viraj donebilecegimi o kadar yatabilecegimi düşünmezdim motor sanki yapışıyor virajlarda daha 100 kmlık motorcuydum ama hissettim yani bi güven verdi abssine gelcek olursak deneme ıcın 85 e cıkıp aniden on ve arka fireni sonun akadar sıktım absisi cokta güzel çalıştı dengemi bozmadı hatta üzerinden beni atcaktı oyle yola yapışıp frenledi birazcik hayalarım ezildi :D .onun dışında benzini 4 litre yakıyor 100 kmde bilgasayara göre bakalım inş düşer cunku 20 tlye 100 km gitmek coook fazla :D bendende kaynaklı gerçi durdugu yerde felan hafif hafif gaza dokunmak cok hoşuma gidiyor onlada ilgisi vardir muhakkak
    Yakıt zamanla oturur ama hesabında bir yanlışlık var benzin şu an 4 tl. Eğer 4 lt yakıyorsa 16 tl eder. Buda km başına 16 kuruş eder. Benim Duke 13-14 kr yakıyor. Kullanıma bağlı olarak artar/azalır.
    Şu konuya da bolca fotoğraf bekliyoruz gözümüz gönlümüz şenlensin

  7. #67
    rockie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 XC
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim buradaki tencere başlığı hareketsiz ya Napim bende geliyorum buradaki dandik motor kullanan katemecilere sataşıyorum işte

    yok abi ben eğilemem öyle
    sana 1190 super duke r gider de işte endurocu oldun bi kere

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt zamanla oturur ama hesabında bir yanlışlık var benzin şu an 4 tl. Eğer 4 lt yakıyorsa 16 tl eder. Buda km başına 16 kuruş eder. Benim Duke 13-14 kr yakıyor. Kullanıma bağlı olarak artar/azalır.
    Şu konuya da bolca fotoğraf bekliyoruz gözümüz gönlümüz şenlensin
    Hocam sen yeterki fotoğraf iste 2015 temmuzdan beri kullanmaktayım. Genelde gezi amaçlı kullanıyorum işe git gel için pek kullanmıyorum 7800km civarı oldu. Gezilerden okadar çok fotoğraf var ki forumlara sığmaz şöyle bir kaç tane özet geçeyim belki almayı düşünen arkadaşları iştahlandırırız





















    gokberk6426 bunu beğendi.

  8. #68

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Hocam masallahi var cok guzel racing sevmeyen birisi oldugumdan, duke asigiyim ama rc de fena bir motor
    Tekeriniz duz bassin.

  9. #69
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    bende atarım yakında cok foto cekilmiyorum foruma koyduklarımı ekliyim aksıyon kameram gelince bol bol atarım .

    http://i.hizliresim.com/1M9mkb.jpg

    http://i.hizliresim.com/8DG0Y7.jpg





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

    150-60 lastiklerin baainci ne olmali acaba rosso 2 ?

  10. #70
    rockie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 XC
    Lastik ler için kullanma klavuzundan ekran görüntüsü paylaşıyorum arkadaşlar aynı zamanda kullanma klavuzunu da alta ekliyorum pdf olarak.



    RC250 Kullanma Klavuzu PDF : https://www.dropbox.com/s/5chqz61al7tml2o/RC_250.PDF?dl=0

    2,0 Bar = 29,0075 PSI
    2,2 Bar = 31,9083 PSI

    Konverterın yalancısıyım
    gokberk6426 bunu beğendi.

  11. #71
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı rockie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik ler için kullanma klavuzundan ekran görüntüsü paylaşıyorum arkadaşlar aynı zamanda kullanma klavuzunu da alta ekliyorum pdf olarak.

    http://i68.tinypic.com/2ntl2ex.jpg

    RC250 Kullanma Klavuzu PDF : https://www.dropbox.com/s/5chqz61al7tml2o/RC_250.PDF?dl=0

    2,0 Bar = 29,0075 PSI
    2,2 Bar = 31,9083 PSI


    Konverterın yalancısıyım
    tesekkurler abi siz kac basiyorsunuz ?

  12. #72
    rockie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 XC
    Alıntı gokberk6426 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tesekkurler abi siz kac basiyorsunuz ?
    29 - 31 fena değil gibi bende pek tecrübeli değilim bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa açıklayabilir

  13. #73

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Bende 29-31 basiyorum. En ideali o gibi.
    gokberk6426 bunu beğendi.

  14. #74

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    kitapçıkta ön arka 29 psi yazar, artçılı ya da yüklü arkata 31 psi basabilirsin. Kitapçıktan dışarı çıkma ;)
    gokberk6426 bunu beğendi.

  15. #75
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kitapçıkta ön arka 29 psi yazar, artçılı ya da yüklü arkata 31 psi basabilirsin. Kitapçıktan dışarı çıkma ;)
    valla güvenemiyorum bı oturttum 21 cıktı ilk başta başladı basmaya tırstım bende cıkardım hemen kalsın boyle dedim idare etsin biraz rodaj bakımında kontrol ettiricem artık

  16. #76
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Arkadaşlar bende cbr250r var rc 390 a geçmeyi düşünüyorum ama malum 390 ın forum ölü biraz ondan buraya yaziyorum rc 250 ile cbrı kiyaslama yaparmisiniz acaba +- yönlerini özellikle ikisinide kullanan arkadaş varsa çok makbule geçer. Birde motor dışında süspansiyon vs herşey 390 ile aynıdır diye düşünerek soruyorum bu soruyu yanlış isem düzeltin beni lütfen
    gokberk6426 bunu beğendi.
    2 Teker bir başka !

  17. #77
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı slymn93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende cbr250r var rc 390 a geçmeyi düşünüyorum ama malum 390 ın forum ölü biraz ondan buraya yaziyorum rc 250 ile cbrı kiyaslama yaparmisiniz acaba +- yönlerini özellikle ikisinide kullanan arkadaş varsa çok makbule geçer. Birde motor dışında süspansiyon vs herşey 390 ile aynıdır diye düşünerek soruyorum bu soruyu yanlış isem düzeltin beni lütfen
    ivmelenmesi daha iyi cbrye gore cbr 26 beygir bu 31 lastikleri rosso 2 ve absisi var kaydırmalı debriyajı var bunlar + ları cbrye göre .
    oturus pozisyonu cok dik , yakıtı cbrye göre daha fazladır diye tahmin ediyorum , fiyatı , herşehirde servis olmayışı ve yedek parçalarının pahalılığı ve koltuk altı bagajına cüzdan anca sığar bunlarda bence - leri . cbr 500 ede geçebilirsiniz bence
    slymn93 bunu beğendi.

  18. #78
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Teşekkürler. Selesinin sert olduğundan ve titresimin fazla olduğundan bahsediliyor bazi okuduğum yerlerde muhakkak 390 da bu biraz daha farklıdır ancak rc250 de nasıl sele titreşim gibi konular hic durmadan 100 km gidilse yorar mı.birde ön cam küçük gibi geldi yüksek hızlarda 100+ koruması nasıl acaba ?
    gokberk6426 bunu beğendi.

  19. #79
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı slymn93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. Selesinin sert olduğundan ve titresimin fazla olduğundan bahsediliyor bazi okuduğum yerlerde muhakkak 390 da bu biraz daha farklıdır ancak rc250 de nasıl sele titreşim gibi konular hic durmadan 100 km gidilse yorar mı.birde ön cam küçük gibi geldi yüksek hızlarda 100+ koruması nasıl acaba ?
    ben eskisehirden bozuyuk ve donus yolu yaptim 120 km civari rodajda 120 km ile sabit gittim ustune yatinca ruzgardan cok az etkilendim briaz dik durunca 110-105 e dustum ben titresimi cok hissetmedim 120 ile sabit giderdeniz rahatsiz etmiyor ama oturcak yer gercekten sert beni toto biraz buyuk cok hissetmedim oyuzden ama degistirebilirsiniz390 daha az titresim diye tahmin ediyorum ama 10 bin devirde kullanciaksaniz surekli titriyor ben 7-8 bin devir arasi gittim 110-120 arasi gittim geldim hic problem olmadi
    slymn93 bunu beğendi.

  20. #80
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Anladım teşekkürler bakalım motorumu satmaya kiyamiyorum satarsam rc serisi ciddi ciddi aklımda yer edinmeye başladı. Hayırlısı diyelim kazasız belasız inşallah
    gokberk6426 bunu beğendi.


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)