Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

KTM RC 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #21
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    20w60 yağ çok kalın bir skala değilmi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Şehir
    Ataşehir
    Motosikleti
    KTM RC 200
    Bakımı nerde yaptırdınız ? Spormoto 1.9 L Castrol 10/50 koyuyordu ben bakıma yaptırdığımda.

  3. #23

    Üyelik
    16 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM RC250
    Antalya-alanya arkadaşlar.. 10/40 10/50 bana de normal gelen ama bu yağ direkt ktm için motorex tarafından üretilmiş.. Emre senin motor ne? Bu arada maalesef kullanım klavuzu olmadığı için oraya da bakmıyorum..

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Arkadaslar merhaba. Motoru calistirdigimda kisa far yaniyor surekli (teki yani) . Spormoto yu aradim kapatmanin mumkun olmadigini ve surekli yanacagini soyledi. Sizdede durum ayni mi ?

  5. #25

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Şehir
    Ataşehir
    Motosikleti
    KTM RC 200
    Alıntı sezer109 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar merhaba. Motoru calistirdigimda kisa far yaniyor surekli (teki yani) . Spormoto yu aradim kapatmanin mumkun olmadigini ve surekli yanacagini soyledi. Sizdede durum ayni mi ?
    TÜM motorlarda durum aynı, neden kapatmak istiyorsun ki ? Ben aksine gündüz uzunları da yakıp gidiyorum ki diğer araç sürücüleri fark etsin.

  6. #26
    Keremma1543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 > Kawasaki Z750R
    Merhaba başlangıç motoru olarak almayı düşünüyorum vitessiz motorla yol tecrübem var motorda rosso 2 lastik abs kaydırmalı debriyaj standart bildiğim kadarı ile tek silindirden dolayı da bi titreme olduğu söyleniyor kafama takılan ise oturuş pozisyonu 1.83 boyundayım dik bi oturuş mu var yok bi biraz daha yatıyo muyuz birde servis ağı nasıldır sipariş verdiğimiz parça 1 ay sonra gelmesin veya cep yakmasın yardımcı olursanız sevinirim 1 ay sonra almayı düşünüyorum sırf lastik ve abs ile çoğu 250liğin önünde benim için

    Birde ön 110/70 arka 150/70 diye gördüm bi yerde bu ebatlar doğru mu doğruysa nasıl rosso 2 oluyor üstünde

  7. #27
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Arka 150 60 17

  8. #28
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Motoru 1 aydir kullaniyorum ve cok memnunum. Oturus pozisyonu ve yuksekligi rahat.Ben 1.90 im sen cok daha rahat edersin. Fakat yaris motoru oldugu icin yinede fazla konfor bekleme. Sehirici kullaniminda cok fazla fan aciyor (yaz olmasindan dolayi malum) titreme cok rahatsiz edecek duzeyde degil ama tasarimi yetiyor zaten hemen bakislari ustune cekiyorsun. Ben tasarimi ve rengi icin aldim bu motoru . Bahsetmis oldugun extra larda cabasi. Ayrica japon markalarin neredeyse tum modellerine yeni zam geldi. KTM halen ayni fiyattan satiyor ve kur farki olmadi ( simdilik) . Suan alirsan cok kaliteli bir kask hediye ediyorlar. Tavsiye ederim. 100km de 3 lt yakiyor ort. Japon mali motorlarda cogunlugun deyimi ile kisa surede tedarik saglanabiliyorsa Avusturya-Hindistan ortak mali olan bu markada da surec cok uzun olmasa gerek. Ozelliklede Yamaha nin sacma satis politikasi ile kiyaslarsan.

  9. #29
    Keremma1543 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 696 > Kawasaki Z750R
    Sıfır rc250 almakla ikinci el rc390 almak arasında gidip geliyorum şuanda. Bir yanım diyor yeni başlayacaksın 250 den yukarı çıkma diğer yanım diyor almışken 390 al 250 güçsüz gelir sıkılırsın. Kararsızlıktan sıyırıcam balatayı 😅😅

  10. #30

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    250 almanizi tavsiye ederim. 390 baslangic motoru degil

  11. #31

    Üyelik
    16 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM RC250
    Kerem kardeşim motor üzerindeki hız algın bildiğin gibi diğer araçlardan farklı olacak sana zaten bu algıya alışma süreci heycan yaşatacak.. Bence 390 alıp da zamanla arttırabileceğin zevki bir anda harcama ;) Emin ol öyle sana yetersiz gelecek bir güç olmayacak sağ elinin altındaki.. Ben 14000 km TVS APACHE'den sonra kullanıyorum gayet de keyif alıyorum.. Son hız olarak da çok büyük bir fark yok.. Bu arada boyumuz aynı.. İlk 1 hafta motoru satmayı düşündürecek kadar konforsuz gelmişti bana alet ama oturmayı öğrendikten sonra ;) durmadan 60-70 km hiç rahatsızlık duymuyorum... Bu arada Yamaha sağlam zam yapmış r25 parçalarına bir araştır istersen.. Ben de çok gittim geldim ama şu saatte kendimi zor tutuyorum motora binmemek için ;)

    Bir de uzun yol olarak 870 km yaptım. E boynum ağrıdı en çok, rüzgardan omuz ve sırtta da oldu biraz bi ara sele sert geldi atkı, havlu vs. attım kıçımın altına ama o kadar yol boyunca titreşim beni çok rahatsız etti diyemem.. Hızını 90-100 civarı tutarsan titreşim neredeyse yok.. 110-120 sana motor kullandığını hissettiriyor diyelim 130-140 evet titreşim bu süratte 30 dk gidersen seni rahatsız eder ama olsun yavaşlar biraz sonra tekrar gazlarsın ;)

    Ktm kullananların yorumlarını merak ediyorsan face'den ktmduketurkey'e biraz göz at derim rc kullananlar da var.. Ama henüz sadece rc olarak sayımız az..

    Tadını çıkar bu süreç bile keyifli ben rüyamda kullanıyordum almadan önce

  12. #32
    rockie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 XC
    Alıntı prozack adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kerem kardeşim motor üzerindeki hız algın bildiğin gibi diğer araçlardan farklı olacak sana zaten bu algıya alışma süreci heycan yaşatacak.. Bence 390 alıp da zamanla arttırabileceğin zevki bir anda harcama ;) Emin ol öyle sana yetersiz gelecek bir güç olmayacak sağ elinin altındaki.. Ben 14000 km TVS APACHE'den sonra kullanıyorum gayet de keyif alıyorum.. Son hız olarak da çok büyük bir fark yok.. Bu arada boyumuz aynı.. İlk 1 hafta motoru satmayı düşündürecek kadar konforsuz gelmişti bana alet ama oturmayı öğrendikten sonra ;) durmadan 60-70 km hiç rahatsızlık duymuyorum... Bu arada Yamaha sağlam zam yapmış r25 parçalarına bir araştır istersen.. Ben de çok gittim geldim ama şu saatte kendimi zor tutuyorum motora binmemek için ;)

    Bir de uzun yol olarak 870 km yaptım. E boynum ağrıdı en çok, rüzgardan omuz ve sırtta da oldu biraz bi ara sele sert geldi atkı, havlu vs. attım kıçımın altına ama o kadar yol boyunca titreşim beni çok rahatsız etti diyemem.. Hızını 90-100 civarı tutarsan titreşim neredeyse yok.. 110-120 sana motor kullandığını hissettiriyor diyelim 130-140 evet titreşim bu süratte 30 dk gidersen seni rahatsız eder ama olsun yavaşlar biraz sonra tekrar gazlarsın ;)

    Ktm kullananların yorumlarını merak ediyorsan face'den ktmduketurkey'e biraz göz at derim rc kullananlar da var.. Ama henüz sadece rc olarak sayımız az..

    Tadını çıkar bu süreç bile keyifli ben rüyamda kullanıyordum almadan önce
    @prozack arkadaşımıza katılıyorum güzel tespitler. Ayrıca motora alışma süresinde oturuş pozisyonu biraz ters gelebilir. Şuan 3.700km civarındayım günübirlik 300-400 km arası geziler yaptım. Evet bir cbr gibi konforlu değil ama gerçekten bir racing makinaya bindiğinizin hissini veriyor. Gaz tepkileri rodaj sonrasında dahada güzelleşiyor. Sispansiyonlar gerçekten sert çukurlu yollarda sizi yorabilir ama güzel asfaltta virajlarda çok stabil ve gerçekten güven verici. Agresif sürüşte 100km/3.5lt civarı, uzun yolda sakin sürüşte ise 100km/2.5lt civarı tüketim görüyorum genelde. Şunu da belirteyim min. 2.2lt gördüm :D Yüksek devirde titreşim var, zaten motorun göze çarpan eksisi diyebileceğim yönü bu titreşim olurdu herhalde. Çünkü racing motor alıyorsunuz konforsuz olması bana göre eksi değil zaten ama konfort sele ile gelseydi şahane olurmuş yalan değil Fiyat konusuna gelince ilk bakıldığında gerçekten pahalı geliyor. Ama ben şu açıdan yaklaştım belki fikir olarak destekleyen olur. Yazdığım an itibariyle Honda nın sitesinde CBR 14,700TL spormotonun sitesinde ise rc250 16,950TL aradaki fark 2,250TL. Bu farkla rosso 2 lastiklere + 1000TL-1,100TL civarındaki KTM kaska + ABS'ye + Kaydırmalı debriyaja ve CBR dan daha atak bir motora sahip oluyorsunuz. Tasarım kısmı kişiden kişiye değişir o konuya girmiyorum.
    Kafanızda soru işaretleri varsa yardımcı olmaya çalışırım Ayrıca 250cc motor almak isteyen arkadaşlara RC250 ve Duke250 leri bayide test etmelerini tavsiye ediyorum. Gerçekten eğlenceli motorlar. Mümkünse aynı klasmandaki kafanıza takılan motorların hepsini deneyin ona göre karar verin derim.

  13. #33
    medyumketo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Alıntı rockie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @prozack arkadaşımıza katılıyorum güzel tespitler. Ayrıca motora alışma süresinde oturuş pozisyonu biraz ters gelebilir. Şuan 3.700km civarındayım günübirlik 300-400 km arası geziler yaptım. Evet bir cbr gibi konforlu değil ama gerçekten bir racing makinaya bindiğinizin hissini veriyor. Gaz tepkileri rodaj sonrasında dahada güzelleşiyor. Sispansiyonlar gerçekten sert çukurlu yollarda sizi yorabilir ama güzel asfaltta virajlarda çok stabil ve gerçekten güven verici. Agresif sürüşte 100km/3.5lt civarı, uzun yolda sakin sürüşte ise 100km/2.5lt civarı tüketim görüyorum genelde. Şunu da belirteyim min. 2.2lt gördüm :D Yüksek devirde titreşim var, zaten motorun göze çarpan eksisi diyebileceğim yönü bu titreşim olurdu herhalde. Çünkü racing motor alıyorsunuz konforsuz olması bana göre eksi değil zaten ama konfort sele ile gelseydi şahane olurmuş yalan değil Fiyat konusuna gelince ilk bakıldığında gerçekten pahalı geliyor. Ama ben şu açıdan yaklaştım belki fikir olarak destekleyen olur. Yazdığım an itibariyle Honda nın sitesinde CBR 14,700TL spormotonun sitesinde ise rc250 16,950TL aradaki fark 2,250TL. Bu farkla rosso 2 lastiklere + 1000TL-1,100TL civarındaki KTM kaska + ABS'ye + Kaydırmalı debriyaja ve CBR dan daha atak bir motora sahip oluyorsunuz. Tasarım kısmı kişiden kişiye değişir o konuya girmiyorum.
    Kafanızda soru işaretleri varsa yardımcı olmaya çalışırım Ayrıca 250cc motor almak isteyen arkadaşlara RC250 ve Duke250 leri bayide test etmelerini tavsiye ediyorum. Gerçekten eğlenceli motorlar. Mümkünse aynı klasmandaki kafanıza takılan motorların hepsini deneyin ona göre karar verin derim.
    Selamlar, 250lik seçiminde bende kararsızım görüşlerinizi almak isterim. R25 alsaydım demiyorsunuz gibi geliyor bana . Fiyat farkı artıları için yeterli gibi görünüyor.
    R25 mi RC 250 mi?
    http://www.epey.com/motosiklet/karsi...25_ktm-rc-250/

    2016'dan itibaren R25'e, ABS ve KTM'de olan artılar eklenecek gibi geliyor. Bu fiyat farkına RC250 almamak olmaz.
    Dizayn konusunda ben KTM dizaynını hiç sevmiyordum. Sevmemek derken, irite oluyordum, o renkler ve o kaba tasarımı görünce. Sonradan o dizayn ve görüntü bana o kadar doğal ve güzel gelmeye başladı ki. Minimal ve başarılı buluyorum, kesinlikle başarılı.
    Yamaha'nın atağını mı beklesem, yoksa direk RC250 mi alsam bilmiyorum. Ama bu motosiklet beni heyecanlandırıyor.
    medyumketo

  14. #34
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    KTM 250 RC ABS almayı düşünüyorum.
    Kullanan arkadaşlardan olumlu ve olumsuz yönleri ile ilgili değerli görüşlerini paylaşmalarını rica ediyorum.

  15. #35
    Sykkuno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    ABS'li modeli yok diye biliyorum

    edito:varmıs sanırım

  16. #36

    Üyelik
    19 Ekim 2015
    Beyler ktm rc 250 almayı düşünüyorum ama distribitor sitesinde abs yazmıyor ama görsellerde dikkatli bakınca abs var.Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?Bir de herkesin dilinde bir titreşimdir gidiyor bu alet bu kadar mı titriyor dostlar?Bir de uzun vadede kullananlar varsa şikayetçi oldukları durumlar buraya yazabilir mi?Cevap verirseniz bu kardesinizi büyük dertten kurtaracaksınız.Hepinize iyi sürüşler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

    Kimse yok muuu

  17. #37
    rockie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 XC
    Alıntı mrtnld35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler ktm rc 250 almayı düşünüyorum ama distribitor sitesinde abs yazmıyor ama görsellerde dikkatli bakınca abs var.Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?Bir de herkesin dilinde bir titreşimdir gidiyor bu alet bu kadar mı titriyor dostlar?Bir de uzun vadede kullananlar varsa şikayetçi oldukları durumlar buraya yazabilir mi?Cevap verirseniz bu kardesinizi büyük dertten kurtaracaksınız.Hepinize iyi sürüşler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

    Kimse yok muuu
    @mrtnld35 hocam bildiğim kadarıyla tüm RC250 ler ABS li olarak üretiliyor yada Türkiye'ye gelenlerin hepsi böyle en azından. Ortalama 8bin devir üzeri titreşim var evet uzun yolda devirli kullanmak rahatsız edebilir. Ama şöyle bi durum var RC250 ile ortalama 120-130 civarında rahat gidebilirsiniz ama 130 üzerinde titreşim başlar. Şunu da söyliyim makina rodajdan sonra rahatladı gerek titreşimi gerekse daha hızlı devirlenmesi gayet hoş oldu şuan 4500km deyim ve tek sıkıntı yaşadığım nokta yan ayağın 2 kere civatasının düşmesi. Bunuda duke sahibi bir kaç arkadaşımda yaşadı genel bir sorun sanırım. Locktite sürerek civata takılırsa düzeliyor dediler şuan locktite ile 500km yaptım henüz sorun yok ilerleyen zamanlarda yazarım tekrar

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Arkadaslar merhaba. Tr de satilan tum rc 250 modellerinde abs var. (bizzat denedim). Ayrica uzerinde pirelli rosso 2 lastikle gelen tek model rc 250. Debreyaj kaydirma hediye kask halen degismeyen fiyat (simdilik) cabasi. Ayrica paddock standi icin masa takozu arayanlar varsa asagida linkteki urunu satin alabilirler. Piyasa da buldugumnun en uygunu. Kalitesi orta sayilir. Cift olarak satiliyor. Kawasaki yazdigina bakmayin. M10 tip civata ile birlikte geldigi icin uyumlu. Bilginize

    http://urun.n11.com/modifiye-urunler/kawasaki-versys-650-2007-siyah-arka-sehpa-pimi-arka-kaldirma-makarasi-m10-P18178279

  19. #39
    rockie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 XC
    Alıntı sezer109 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar merhaba. Tr de satilan tum rc 250 modellerinde abs var. (bizzat denedim). Ayrica uzerinde pirelli rosso 2 lastikle gelen tek model rc 250. Debreyaj kaydirma hediye kask halen degismeyen fiyat (simdilik) cabasi. Ayrica paddock standi icin masa takozu arayanlar varsa asagida linkteki urunu satin alabilirler. Piyasa da buldugumnun en uygunu. Kalitesi orta sayilir. Cift olarak satiliyor. Kawasaki yazdigina bakmayin. M10 tip civata ile birlikte geldigi icin uyumlu. Bilginize

    http://urun.n11.com/modifiye-urunler...-m10-P18178279
    Bu arada bu tarz ufak parçaları yurtdışından sipariş vermenizi tavsiye ederim malum ülkemizde aksesuar fiyatları almış başını gidiyor. Örneğin yukarıdaki ürünü yarı fiyatına aşağıdaki gibi alablirsiniz.

    http://tr.aliexpress.com/item/10mm-O...315605013.html

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Eylül 2015
    tesekkurler


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)