keyifli yol yapmışınız helal olsun ikinize de bazı arkadaşlar da yagmur yagınca motosikletini çıkarmaz. hafif su birikintisi görünce yolunu değiştirir baş harfi metehandro
keyifli yol yapmışınız helal olsun ikinize de bazı arkadaşlar da yagmur yagınca motosikletini çıkarmaz. hafif su birikintisi görünce yolunu değiştirir baş harfi metehandro
o ve benzeri tipler zaten benim olduğum yerde motosikletçiyim diye gezemez
yani onların amacı sadece mal alıp onunla mutlu olmak
bizim amacımız ise aldığımız bi mal ı uygun şartlarda keyif alarak kullanmak yoksa salak gibi neden 90 100 para bağlayayım
nakit i koyarım yorgan altına sarılır yatarım o beni garaj da duran motosikletten daha çok mutlu eder off sıcacık yatarım her gün sayar vakit geçiririm
motosiklet benim için yatarım aracı değil keyif aracı
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
haklısın en dogrusunu yapıyorsun. metehan abi gibi birkaç arkadaşım var. hastalık derecesin de bağlılar motosikletlerine, sonuç hüsran. ben herzaman derim. bu benim eşşeğim ve bana hizmet etsin diye aldım ben neden onun eşşeği olayım. bana keyif vermedikten sonra, doya doya süremedikten sonra. güzel keyfli yollarınız olsun africa ile. hakkını vererek sürmeye devam
elit motogaraj
Motosiklet keyfini sadece kotu hava sartlarinda kullanmaya baglamak ne kadar dogru?
Ya insan dag yollari ve pistte viraj almaktan zevk aliyor, bunun icin de dogru hava sartlarini kolluyorsa? Onlar bizden asagida, biz onlardan ustun mu oluyoruz simdi?
Karda buzda ayazda motosiklet sürenler daha doğrusu sürmeye çabalayanlar bence biraz mazoşisttir kurye arkadaşları tenzih ederim onlar ekmek derdindeler Allah yardımcıları olsun , o şartlarda heryerin soğuktan morarmış ayaklar yerde 1. vites ha düştüm düşecem sürmenin neresi keyifli allasen
bence bizi yanlış anladınız. dogrusu anlatayım. bahsetmek istediğim bir insanın malının kölesi olması. ona gelecek en ufak zarardan çok korkması çekinmesi. maddeye bağımlılık bu başka birşey değil. bende motosikletimi severim, ama ona kendimden daha çok anlam yüklemem değer vermem, hertürlü hava koşulun da kullanırım kirlensin pislensin önemli değil. hatta arazide düşerim biryerleri kırılır dökülür. napalım oldu artık der geçerim.
kısa bi anımı anlatayım. bir arkadaşım ile ilk defa yola çıkmıştık. motosikletini her molada siliyor aklıyor paklıyor. ben ise çay kahve modundayım. neyse bir molada benim motorun üzeri dolu oldugundan. kaskımı çıkardım ve arkadasın deposunun üzerine koydum arkadaş panikle hop hop hopp napıyosun kask koyunca çizilir abiii falan filan vay arkadaş dedim tamam çizilmesin kaldırdım kaskı. birdaha da yola çıkmadın bahsi geçen arkadaşımla.
O zaman şöyle söyleyeyim:
Aldığımdan beri (dört-beş yıl oldu) motosikletimi yıkamış değilim. 5-10 kez silmişimdir, ancak hiç hortumla su atmadım daha. Zaten virajlı dağ yollarında tüm gün geçirip geldiğimde, kask dahil her yer böcek ölüsü kapanıyor. Hatta 2-3 kez durup sadece vizördeki böcekleri temizlemek gerekiyor.
Velhasıl motosikletim çoğu zaman pis. Ancak mekanik yönden sorunsuzdur. Zincir yağlı ve ayarlıdır. Subap aralığı dışında tüm bakımlarını da orijinal aksam kullanarak kendim yapıyorum. Hatta lastik değişiminde bile tekeri çıkarıp, götürüp, yeni lastiği taktırıp, geri getiriyorum.
Buna karşın yağışlı havada ve gece motosiklet kullanmamaya özen gösteren gösteriyorum. Sebebi güvenlik, riski azaltma, çok sevdiğim bir şeyi daha uzun süre yapabilme. Zaten sevdiğim tür sürüşten zevk almam için iyi görüş mesafesi ve yol tutuşu şart. Tabii ki başka tür (arazi vs.) sürüşlerde tercihler değişebilir.
direk kıskandım desen çok daha iyi olur du genelde insanlar yaşamak istedikleri hayatı başkaları yaşadığı zaman çamur atarlar tabi biz onları sallamayız tekeri çevirmeye devam ederiz
KALİTELİ EKİPMAN DİYE BİRŞEY VAR
adam gibi mont pantolon eldiven bot ve bot yağmurluğunu takar buz hariç her zaman motosiklete binerim yayla yolları açık olsun her hafta gidip sucuk ekmek yapar kafa dinlerim
motosiklete binmek için güneş açmasını beklemem
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------
bende motosiklete bağlıyım ama aman eskimesin aman km yapmasın gibi düşünmüyorum sonuçta bu bi araç fazla anlam yüklemekten ziyade kullanınca mutlu oluyorum branda altındayken beni mutlu etmiyor
4 sene 660 kullandım merdiven çıkıyordum KALDIRIMDAN ATLIYORDUM gürcistan dağları karadeniz dağları küre dağları izmir in dağları gezmediğim yer kalmadı evet biraz hırpaladım düştüm kalktım ve sattım gerçekten çok keyifli yollar yaptım sıfır km alsaydım kesinlikle satmazdım çok seviyordum
üzerinde ki çiziklerin hatırası vardı
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Yok, "bir şeyi çok seviyorum" demek yetmiyor bize. Aynısını tercih etmeyenlere b0k atmadan rahat edemiyoruz... İlle de başkalarını ezip üzerine çıkmamız lazım...
Honda bu motosikletin tasarımını fazla bozmadan ve stroka dokunmadan yalnızca çapı düşürerek maximum torku orta devirlerde(5000-5500) verecek şekilde 750cc 70 hp-75nm civarı versiyonunu yapsa özellikle amortisör,fren,debriyaj vb kaliteli komponentler kullansa immobilizer ,abs ve sade bir gösterge dışında gereksiz elektroniği çıkarsa birde ağırlığı 200kg altına çekebilse muhteşem bir motosiklet olurdu... honda honda duy sesimizi..
ÇOooookkkk bekledik ama yapmadı hatta söylentileri de vardı 800 veya 850 cc ama daha gören duyan yok
t7 de sele sert amortisör ve frenleri çok çok güzel ben kullanmadım ama kullanan afrika cı lar bile beğeniyor böyle kamp a araziye gazlama sevdiğim için afrika yı sat onu al diye tavsiye veren ustam da var
fakat ben afrikanın konforuna ve gücüne alıştım amortisör için afrika satmam yay seti alır yoluma bakarım ki motosiklete takılacak en mantıklı aksesuar bence amortisör kaliteli amortisör gerçekten motosikletin kimliğini değiştiriyor
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
selamlar,
2016-2020 arasında bildiğim kadarı ile aynı kasa üretildi. Peki bu süreçte DCT sisteminde güncelleme yapıldı mı?
NC'lerde 2017'de yapılan bir güncelleme konuşuluyor, virajda dct'nin vites değiştirmesinin engellendiği ile ilgili. AT'de de benzer bir durum var mı?
Son olarak 2016-2017 arasında kalsanız, sırf yeni model olması dışında 2017'nin seçmenin bir sebebi olur mu
Selam , ben sadece tubeless lastikler için bile yeni kasayı seçerdim , DCT şanzıman güncellendiginde bunu kullandıkları tüm modellere yansıtırlar diye düşünüyorum , bu otomatikleştirilmiş debriyajlı vasıtaları ( otomobil veya motosiklet farketmez) manuel modda kullanıp vites zamanlamasını kendimiz belirlediğimizde çok daha keyifle kullanılıyor..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)