Africa'nin 2.elinin cok olmasi normal.
Zira bu motor ciktigi gunden beri F800gs+Tiger800+Vstrom1000 toplamindan daha fazla satti.
Sadece bizim sirketin otoparkinda 4 adet var,nc gibi AT satildigi bir gercek.
Mesela 2018 yilinda cikan F850gs in tek bir ilani yok veya 2018 super tenere ilani da yok.Neden? Cunku dogru duzgun satamadilar.
ikinci el fiyatlarinda yuksek deger kaybi demisiniz.Bence bi de diger motorlara bakin.
Fakat su bir gercek ki piyasasi olan motorlar arzin yuksek olmasi nedeniyle bir tik daha dusuk fiyata gidiyor sanki.Ama ilana koyulan diger modellerin de bir At gibi piyasasi olmayacagi kesin.
2016 yilinda sifir olarak aldigim motor su an 65000 km de.
1 hafta once hava filtrelerinin de degistigi bakima 1000 tl verdim.
Ayni bakima 2015 mart ayinda Tiger 800 icin 750 tl odemistim Korlas a.
Su an en az 1400 tl ye falan patlar bu bakim.
Yakit konusuna gelince 5000 km ortalamam 4.6 lt gosteriyor.Ayni kullanim sartlarinda nc700 3.4 lt yakiyordu.Bence 1 lt hic onemli degil boyle bir motor icin.
Ve hergun yaklasik 40 km yol yapiyorum,yani uzun yol verisi bile degil bu.
yasadigim tek sorun garantiden degisen amortisor kecesidir.
2019 yilinda kismetse degisterecegim ve artik AT mi olur yoksa.At adv mi olur bakacaz