DCT kullanıcıları dikkat!
Debriyaj olmaması ufak tefek kazalara sebep olabiliyor..
Bu olay advrider'daki konuda geçmişti. Sürücü yavaşladığı esnada ayağını açmak istiyor ama üzerindeki yağmurluk pege takıldığı için bunu beceremiyor ve motor ilk araca çarpıyor. Eski alışkanlıklardan ötürü o esnada debriyajı çekmek istiyor ama motorda debriyaj yok haliyle.. gaz verince bu defa da diğer araca giriyor.. Biraz trajikomik bir durum. Pek DCT ile alakası yok ama. Sürücünün kendi hatası.
Motosiklette debriyaj olmaması DCT ile direkt alakalı aslında, kullanıcı hatası tabii ki.
DCT'ye alışmak biraz zaman alabilir dikkatli olmakta fayda var.
Millet almis rodajini bile bitirmis sanirim piyuu.
Bugun Dolmabahce yolunda vardi bi AT yardira yardira gidiyordu valla.
Bu video da da ufak tefek hatalardan bahsediliyor !!
https://www.youtube.com/watch?v=0dSd1F3b64M
Karanlığa küfredeceğine kalk bir mum yak...
Bir insan özürlü olmadigi surece niye dct sanzuman alirki mantigi nedir?
Çölde, toprakta, suda, asfaltta her yerde gider bu motor
Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228
3 hafta once kavustum Africa Twin'e. Su ana kadar memnunum.
Haftasonu yaptigim gezinin videosu:
MERHABA ARKADAŞLAR. HONDA AFRİCA TWİN CRF 1000 L İÇİN ABS PLASTİKTEN ÖN ÇAMURLUK UZATMA ÇALIŞMALARIMIZ MEVCUTTUR. İLETİŞİM İÇİN:
WWW.STEON.NET
WHATSAPP: 05415046480
Buralar biraz boş kalmış ama belki sesimi duyan gören biri olur da benim soruma bir el atar
Şuan güncel olarak Honda Integra 750 kullanıcısıyım, africa twin'e geçmeye hevesim var fakat boy olayı beni korkutuyor.
boyum 1.70 (doğrusu 1.68 ) alçak sele muhabbeti falan varmış galiba birde bir firmanın ürettiği alçak yay sistemi varmış (araçlarda ki spor yay muhabbeti gibi galba) bu yay 2.5 cm düşürüyor, alçak selede 3cm düşürüyor ettimi sana 5.5cm. zaten stock hali 85 cm. Alçak hali gelir bana 79.5cm'ye.
Rakam güzel zaten integra'da 79cm. fakat ve fakat bu yay sistemi motorun dengesini, virajını, frenlemesini, gaz açmasını engeller mi?
kullananlar belki de yaya amortisöre baklaya gerek yok alçak sele al devam et der mi ? kafam da deli sorular. ucuz bir motor da değil ki alalım düşürelim edelim parçalarıda ucuk rakamlar da zaten. Ayrıca Honda şubat ayında lansman için test yapmıştı. Hala daha motoru test edebiliyor muyuz? Biraz uzun yazdım artık okuyana Allah sabır versin
arkadaşlar cahilliğime verin ama bişey soracam. bu kadar ince ön lastik ile uzun yol riskli değilmi ? asfalttan bahsediyorum seyir halindeki hızda viraj performansını etkilemiyor mu ? Kullanan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim bu motoru almak üzereyim tek kafama takılan bu farklı şimdiden teşekkürler.
Geziyoruz
Slm arkadaşlar, aşağıda kendi motorum videosunu koydum. Motor hakkında bazı bilgiler içeriyor.
https://www.youtube.com/watch?v=SyHD6Mbyq8E&t=224s
Bahsettiğim bazı şeyler başıma geldi. Elcik ısıtma düğmesi koptu, düştü. Çok düşük hızda debrijay refleksi nedeni ile gaza bastım ve motoru devirdim.Otomatik vitese alışmak lazım. Ara gaz yok .
Aşagıdaki videoda tubless lastık kullanmış. Normalde iç lastik var. tubless lastık avantajlı mı? Nasıl takabiliriz?
https://www.youtube.com/watch?v=TdN4EgZoKPI
Son sorum, lastik önerisi. Arazi için hangi lastik, asfalt yol için hangi lastik?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)